Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 5 iunie 2003  la anexa la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, amendata - adoptate prin Rezolutia MSC.142 (77)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 5 iunie 2003 la anexa la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, amendata - adoptate prin Rezolutia MSC.142 (77)

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 400 din 14 iunie 2007

CAPITOLUL V
Siguranţa navigaţiei

REGULA 2
Definiţii

1. Urmãtorul nou paragraf 4 se adaugã dupã paragraful 3 existent:
"4. Lungimea unei nave înseamnã lungimea sa maximã."

REGULA 22
Vizibilitatea de pe puntea de navigaţie

2. Textul existent al paragrafului 1 introductiv se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
"1. Navele cu o lungime, aşa cum a fost definitã în regula 2.4, de cel puţin 55 m, construite la 1 iulie 1998 sau dupã aceastã datã, trebuie sã respecte urmãtoarele cerinţe:".

REGULA 28
Evidenţa activitãţilor de navigaţie

3. Titlul regulii se înlocuieşte dupã cum urmeazã: "Evidenţa activitãţilor de navigaţie şi raportarea zilnicã"
4. Paragraful existent se numeroteazã ca paragraful 1.
5. Dupã paragraful 1 se adaugã urmãtorul nou paragraf 2:
"2. Fiecare navã cu un tonaj brut de 500 sau mai mult, angajatã în voiaje internaţionale cu durata mai mare de 48 de ore, trebuie sã transmitã companiei sale, aşa cum a fost definitã în regula IX/I, un raport zilnic, care va fi pãstrat de aceasta pe durata voiajului, precum şi toate rapoartele zilnice ulterioare. Rapoartele zilnice pot fi transmise prin orice mijloace, cu condiţia ca acestea sã fie transmise companiei cât mai curând posibil dupã determinarea poziţiei indicate în raport. Sistemele automate de raportare pot fi utilizate cu condiţia ca ele sã includã o funcţie de înregistrare a transmisiei lor şi ca aceste funcţii şi interfeţele cu echipamentul de determinare a poziţiei sã fie supuse verificãrii regulate de cãtre comandatul navei. Raportul trebuie sã conţinã urmãtoarele:
1. poziţia navei;
2. cursul şi viteza navei; şi
3. detalii cu privire la orice condiţii externe sau interne care afecteazã voiajul navei ori exploatarea în siguranţã a navei."
--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016