Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 5 decembrie 2000  la Codul international pentru aplicarea metodelor de incercare la foc, adoptate prin Rezolutia MSC.101(73) a Comitetului Securitatii Maritime al Organizatiei Maritime Internationale la Londra la 5 decembrie 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 5 decembrie 2000 la Codul international pentru aplicarea metodelor de incercare la foc, adoptate prin Rezolutia MSC.101(73) a Comitetului Securitatii Maritime al Organizatiei Maritime Internationale la Londra la 5 decembrie 2000

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 514 din 29 august 2001

1. La sectiunea 9 "Lista de referinte" urmatoarele alineate 12 si 13 sunt introduse dupa alineatul 11:
"12. Rezolutia MSC.40(64), astfel cum a fost amendata prin Rezolutia MSC.90(71) - Standard pentru clasificarea ca materiale pentru limitarea incendiului a materialelor pentru constructii navale folosite la ambarcatiuni de mare viteza;
13. Rezolutia MSC.45(65) - Metode de incercare pentru constructii rezistente la foc ale ambarcatiunilor de mare viteza."
2. In anexa nr. 1 "Metode de incercare la foc" se introduc urmatoarele noi parti 10 si 11:

"PARTEA a 10-a
Incercarea materialelor pentru limitarea incendiului pentru ambarcatiuni de mare viteza

1. Aplicare
In cazul in care se cere ca materialele utilizate la ambarcatiuni de mare viteza sa fie materiale pentru limitarea incendiului ele vor corespunde cerintelor prezentei parti.
2. Metoda de incercare la foc
Materialele utilizate pentru suprafetele peretilor, captuselile peretilor si plafoanelor, inclusiv structura lor de rezistenta, mobilierul si alte componente de constructie sau elemente interioare care sunt cerute sa fie materiale pentru limitarea incendiului, vor fi incercate si evaluate in conformitate cu metodele de incercare la foc descrise in Rezolutia MSC.40(64), astfel cum a fost amendata prin Rezolutia MSC.90(71).

PARTEA a 11-a
Incercarea constructiilor rezistente la foc ale ambarcatiunilor de mare viteza

1. Aplicare
Daca constructiile destinate utilizarii la ambarcatiunile de mare viteza trebuie sa aiba caracteristici de rezistenta la foc, ele vor corespunde prevederilor acestei parti. Aceste constructii includ pereti, punti, plafoane, captuseli si usi care trebuie sa fie rezistente la foc.
2. Metoda de incercare la foc
Constructiile rezistente la foc ale ambarcatiunilor de mare viteza vor fi incercate si evaluate in conformitate cu metodele de incercare la foc descrise in Rezolutia MSC.45(65).
3. Cerinte suplimentare
3.1. Materialele utilizate la constructiile rezistente la foc vor fi materiale incombustibile sau materiale pentru limitarea incendiului, astfel cum s-a verificat in conformitate cu partea 1 sau partea a 10-a din aceasta anexa.
3.2. Partea a 3-a din aceasta anexa se aplica, de asemenea, anumitor constructii, cum ar fi: ferestre, clapete antifoc, treceri de tubulaturi si de cabluri.
3.3. Partea a 4-a din aceasta anexa se aplica, de asemenea, daca se cere ca un dispozitiv de comanda a usilor de incendiu sa poata functiona in cazul unui incendiu.
3.4. Daca la constructiile rezistente la foc se permite montarea furnirurilor combustibile impreuna cu straturi incombustibile, caracteristicile de propagare lenta a flacarii ale acestor furniruri, daca se cere, trebuie sa fie verificate in conformitate cu partea a 5-a din aceasta anexa."
3. In anexa nr. 2 "Produse care pot fi instalate fara incercare si/sau fara aprobare" urmatorul nou paragraf 2.3 se introduce dupa paragraful 2.2 existent:
"2.3. La ambarcatiunile de mare viteza se considera ca materialele pentru limitarea incendiului corespund cerintelor partii a 2-a din anexa nr. 1, fara a mai fi supuse unei incercari ulterioare."
4. In anexa nr. 2 "Produse care pot fi instalate fara incercare si/sau fara aprobare" urmatorul nou paragraf 5.3 se introduce dupa paragraful 5.2 existent:
"5.3. La ambarcatiunile de mare viteza se considera ca suprafetele si materialele clasificate ca materiale pentru limitarea incendiului corespund cerintelor partii a 5-a a anexei nr. 1, fara a mai fi supuse unei incercari ulterioare."


-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016