Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 21 martie 2012  convenite prin scrisorile semnate la Bucuresti la 26 ianuarie 2012 si 21 martie 2012 si la Bruxelles la 15 martie 2012, 16 aprilie 2012 si 10 mai 2012, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 21 martie 2012 convenite prin scrisorile semnate la Bucuresti la 26 ianuarie 2012 si 21 martie 2012 si la Bruxelles la 15 martie 2012, 16 aprilie 2012 si 10 mai 2012, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 580 din 14 august 2012

    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Cabinet secretar de stat

    26 ianuarie 2012

                                                Str. Apolodor nr. 17
                                                Sectorul 5, Bucureşti
                                                Tel.: + 021 319 97 39
                                                Fax: + 021 312 20 11

    Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Peter Harrold, director
    Europa Centrală şi Ţările Baltice şi Asia Centrală

    Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă
          Amendament la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă (TF 053472 RO)

    Ne referim la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datat 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.

    Ca urmare a schimbului nostru de scrisori prin care Banca, între altele, a fost de acord să extindă datele de închidere a Acordului de asistenţă financiară nerambursabilă până la 30 iunie 2012, la solicitarea agenţiei de implementare (Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale), rugăm Banca să fie de acord cu următoarele realocări între categoriile grantului:
    - suma de 255.000 dolari SUA de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (2) "Lucrări". Realocarea este justificată prin necesitatea acoperirii unor diferenţe de curs valutar în cadrul contractului pentru un număr suplimentar de iazuri de decantare reabilitate faţă de cele 5 prevăzute iniţial, precum şi pentru instalarea unor sisteme de monitorizare a mediului şi de alarmare timpurie în situaţii de urgenţă, prevăzute iniţial la altă categorie;
    - suma de 30.000 dolari SUA de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (4) "Instruire, ateliere de lucru şi vizite de studii". Realocarea este necesară pentru finanţarea unei vizite de lucru în ţări cu experienţă în întocmirea ghidurilor pentru garanţii financiare de mediu (fondul de contingenţă pentru mediu), aplicabile activităţilor miniere, în special în managementul deşeurilor miniere;
    - suma de 85.000 dolari SUA de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (3) "Servicii de consultanţă, inclusiv audit". Necesitatea realocării derivă din transferul unor activităţi de la împrumut la grant (dezvoltarea şi instalarea unor sisteme informatice de răspuns în cazul dezastrelor provocate de deversări miniere, monitorizarea mediului şi sprijin pentru adoptarea deciziilor în industria minieră), precum şi pentru serviciile de consultanţă în legătură cu vizita de lucru menţionată mai sus.
    Prin urmare, tabelul care prezintă categoriile grantului şi sumele alocate pentru fiecare categorie va fi modificat după cum urmează:

┌───────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┐
│ Categoria │ Suma │ │ Suma │
│ │(dolari SUA)│ │(dolari SUA)│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(1) Bunuri │ 1.200.000│ │ 1.200.000│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(2) Lucrări │ 2.700.000│ + 255.000│ 2.955.000│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(3) Servicii de consultanţă, inclusiv │ │ │ │
│ audit │ 1.600.000│ + 85.000│ 1.685.000│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(4) Instruire, ateliere de lucru şi │ │ │ │
│ vizite de studii │ 360.000│ + 30.000│ 390.000│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(5)-A. Costuri de operare pentru │ │ │ │
│ partea D a Proiectului │ 0│ │ 0│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(5)-B. Costuri de operare pentru partea│ │ │ │
│ E.4 a Proiectului │ 770.000│ │ 770.000│
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│(6) Nealocate │ 370.000│ -370.000│ 0│
└───────────────────────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┘


    Aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră favorabil la cele de mai sus.

                     Al dumneavoastră sincer,

                     Bogdan Alexandru Drăgoi,
                         secretar de stat


    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Cabinet secretar de stat

    607.396 din 21 martie 2012

                                                Str. Apolodor 17
                                                Sectorul 5, Bucureşti
                                                Tel.: + 021 319 97 39
                                                Fax: + 021 312 20 11

    Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Peter Harrold, director
    Europa Centrală şi Ţările Baltice şi Asia Centrală

    Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4.736 RO)
          Amendament la Acordul de împrumut

    Ne referim la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datat 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.
    Ca urmare a extinderii cu 6 luni a datei de închidere a împrumutului mai sus menţionat (de la 20 decembrie 2011 la 30 iunie 2012), Ministerul Mediului şi Pădurilor a înaintat către Ministerul Finanţelor Publice o solicitare pentru realocarea sumelor împrumutului, în vederea asigurării fondurilor suficiente la categoria 5 (c) a Proiectului - Costuri de operare pentru MMP, până la 30 iunie 2012.
    În consecinţă, vă supunem atenţiei următoarea propunere pentru modificarea anexei nr. 1 "Trageri din împrumut", după cum urmează:

┌────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┐
│ Categoria │ Sume │ │
│ │(dolari SUA)│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(1) Lucrări pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(a) Partea B a Proiectului │ 40.306.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(b) Partea C a Proiectului │ 69.594.769│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(c) Partea D a Proiectului │ 2.333.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(d) Partea E a Proiectului │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(i) Partea E.1 │ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(ii) Partea E.2 │ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(iii) Partea E.3 │ 26.646│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(2) Bunuri pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(a) Partea A a Proiectului │ 8.904.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(b) Partea C a Proiectului │ 367.500│ -14.580 │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(c) Partea E a Proiectului │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(i) Partea E.1 │ 69.091│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(ii) Partea E.2 │ 134.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(iii) Partea E.3 │ 246.241│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(iv) Partea E.4 │ 23.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(d) Partea D a Proiectului │ 2.000.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(3) Servicii tehnice pentru partea C.5 a proiectului│ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(4) Serviciile consultanţilor, inclusiv audit şi │ │ │
│instruire pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(a) Partea A a Proiectului │ 3.300.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(b) Partea B a Proiectului │ 4.536.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(c) Partea C a Proiectului │ 5.853.369│ -45.420 │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(d) Partea E a Proiectului │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(i) Partea E.1 │ 100.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(ii) Partea E.2 │ 2.406.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(iii) Partea E.3 │ 28.875│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(e) Partea D a Proiectului │ 313.463│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(5) Costuri de operare pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(a) UMP-MAI │ 100.909│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(b) UMP-MDRT │ 272.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(c) UMP-MMP │ 1.927.000│ +60.000 │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(d) UMP-ANRM │ 482.000│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(6) Nealocate pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(a) Partea A a Proiectului │ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(b) Partea B a Proiectului │ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(c) Partea C a Proiectului │ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│(d) Partea D a Proiectului │ 0│ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│Total: │ 143.324.463│ │
└────────────────────────────────────────────────────┴────────────┴────────────┘


    Aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră favorabil la cele de mai sus.

                           Al dumneavoastră sincer,
                               Cristian Sporiş,
                               secretar de stat


    BANCA MONDIALĂ 1818 H Street N.W. (202) 473-1000
    BANCA INTERNAŢIONALĂ PENTRU Washington, D.C. 20433 Cable Address: INTBAFRAD
    RECONSTRUCŢIE ŞI DEZVOLTARE U.S.A. Cable Address: INDEVAS
    Asociaţia Internaţională pentru
    Dezvoltare

    Excelenţei Sale, 15 martie 2012
    Bogdan Alexandru Drăgoi,
    ministrul finanţelor publice
    Bucureşti, România

    Stimate domnule ministru,

    Re: România - Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (HRMEP, TF 053472 RO) - Realocarea sumelor

    Am primit scrisoarea dumneavoastră datată 26 ianuarie 2012, prin care ne-aţi solicitat realocarea sumelor în cadrul Acordului de asistenţă financiară nerambursabilă pentru TF 053472 RO. Suntem încântaţi să răspundem cererii dumneavoastră. Prin urmare, Banca realocă prin aceasta sumele grantului prevăzute în paragraful 1 al anexei nr. 1 la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă, după cum urmează:
    - 255.000 dolari SUA de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (2) "Lucrări";
    - 30.000 dolari SUA de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (4) "Instruire, ateliere de lucru şi vizite de studii";
    - 85.000 dolari SUA de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (3) "Servicii de consultanţă, inclusiv audit".
    În consecinţă, sumele alocate în prezent pentru diferitele categorii sunt după cum urmează:
    Categoria (1) - 1.200.000 dolari SUA
    Categoria (2) - 2.955.000 dolari SUA
    Categoria (3) - 1.685.000 dolari SUA
    Categoria (4) - 390.000 dolari SUA
    Categoria (5) - 770.000 dolari SUA
    Categoria (6) - 000 dolari SUA

                            Al dumneavoastră sincer,
                                 Peter Harrold,
                                    director
                       Europa Centrală şi Ţările Baltice
                       Regiunea Europa şi Asia Centrală

    CC: Domnul Cristian Sporiş,
    secretar de stat
    Ministerul Finanţelor Publice
    Doamna Angela Carabaş,
    director general
    Ministerul Finanţelor Publice
    Domnul Ruud Treffers,
    director executiv
    Banca Mondială


    BANCA MONDIALĂ
    Europa Centrală şi Ţările Baltice
    Regiunea Europa şi Asia Centrală

                                17 Avenue Marnix, Et. 2, 1000 Bruxelles, Belgia
                                Tel.: (322)5040994, Fax: (322) 5040999

    Excelenţei Sale, 16 aprilie 2012
    Bogdan Alexandru Drăgoi,
    ministrul finanţelor publice
    Bucureşti, România

    Stimate domnule ministru,

    Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4.736 RO)
    Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă TF 053472 RO
    Realocarea sumelor

    Dragă domnule ministru,

    Ca urmare a scrisorii dumneavoastră datate 21 martie 2012, prin care ne-aţi solicitat realocarea sumelor în cadrul împrumutului menţionat, sunt încântat să vă informez că Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) răspunde cererii dumneavoastră.
    În consecinţă, Banca realocă prin aceasta sumele împrumutului alocate în tabelul din secţiunea 1 a anexei nr. 1 la Acordul de împrumut dintre România şi Bancă, datat 26 mai 2004. Tabelul revizuit cu sumele realocate este prezentat în anexa la această scrisoare.

                                  Al dumneavoastră sincer,
                                      Peter Harrold,
                                    director regional

    CC: Domnul Ruud Treffers,
    director executiv
    Banca Mondială

    E.S. Attila Korodi,
    ministrul mediului şi pădurilor
    Bucureşti, România

    Domnul Cristian Sporiş,
    secretar de stat
    Ministerul Finanţelor Publice

    Doamna Angela Carabaş,
    director general
    Ministerul Finanţelor Publice


    ANEXĂ

                               Anexa nr. 1
                           Trageri din împrumut

    1. Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de cheltuieli care urmează să fie finanţate din împrumut, alocarea sumelor din împrumut pentru fiecare categorie, precum şi procentul maxim în care urmează să fie finanţate cheltuielile în cadrul fiecărei categorii:



    Categoria Suma alocată Procent din cheltuieli
                                  din împrumut ce urmează
                              (exprimată în dolari) a fi finanţat (%)
        1 2 3

 (1) Lucrări pentru: 100% din cheltuielile externe şi 78%
 a) partea B a Proiectului 40.306.000 din cheltuielile locale (efectuate
 b) partea C a Proiectului 69.594.769 înainte de 7 martie 2007) şi 78% din
 c) partea D a Proiectului 2.333.000 toate cheltuielile ulterioare
 d) partea E a Proiectului
 (i) partea E.1 0
 (ii) partea E.2 0
 (iii) partea E.3 26.646

 (2) Bunuri pentru: 100% din cheltuielile externe şi 100%
 a) partea A a Proiectului 8.904.000 din cheltuielile locale (cost
 b) partea C a Proiectului 352.920 ex-factory) şi 75% din cheltuielile
 c) partea E a Proiectului locale pentru alte bunuri achizi-
 (i) partea E.1 69.091 ţionate pe piaţa internă (efectuate
 (ii) partea E.2 134.000 înainte de 7 martie 2007) şi 75% din
 (iii) partea E.3 246.241 toate cheltuielile ulterioare
 (iv) partea E.4 23.000
 d) partea D a Proiectului 2.000.000

 (3) Servicii tehnice pentru partea 0 100% din cheltuielile externe şi 75%
  C.5 a Proiectului din cheltuielile locale

 (4) Servicii de consultanţă, 75% din cheltuielile cu consultanţi
 inclusiv audit şi instruire locali şi 85% din cheltuielile cu
 pentru: consultanţi străini
 a) partea A a Proiectului 3.300.000
 b) partea B a Proiectului 4.536.000
 c) partea C a Proiectului 5.807.949
 d) partea E a Proiectului
 (i) partea E.1 100.000
 (ii) partea E.2 2.406.000
 (iii) partea E.3 28.875
 e) partea D a Proiectului 313.463

 (5) Costuri de operare pentru:
 a) UMP-MAI 100.909 75%
 b) UMP-MTCT 272.000 75%
 c) UMP-MMGA 1.987.600 75%
 d) UMP-ANRM 482.000 75%

 (6) Nealocate pentru:
 a) partea A Proiectului 0
 b) partea B a Proiectului 0
 c) partea C a Proiectului 0
 d) partea D a Proiectului 0

 TOTAL: 143.324.463



    BANCA MONDIALĂ
    Europa Centrală şi Ţările Baltice
    Regiunea Europa şi Asia Centrală

                                17 Avenue Marnix, Et. 2, 1000 Bruxelles, Belgia
                                Tel.: (322)5040994, Fax: (322) 5040999

    Domnului Cristian Sporiş, 10 mai 2012
    secretar de stat
    ministrul finanţelor publice
    Bucureşti, România

    Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4.736 RO)
    Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă TF 053472 RO
    Scrisoarea de realocare a sumelor împrumutului datată 16 aprilie 2012 - Corringendum

    Dragă domnule Sporiş,

    Mă refer la scrisoarea noastră datată 16 aprilie 2012, prin care, în urma solicitării Ministerului Finanţelor Publice datate 21 martie 2012, am realocat sumele împrumutului alocate în tabelul din anexa nr. 1 la Acordul de împrumut pentru proiectul de mai sus dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datat 26 mai 2004, aşa cum a fost amendat. Am observat o eroare de tipar la anexa nr. 1 ataşată la scrisoarea menţionată. Am efectuat corectura şi transmitem anexa revizuită. Procentul corect al cheltuielilor care urmează să fie finanţate din sumele împrumutului este acum reflectat în anexa nr. 1 ataşată.
    Ne cerem scuze pentru inconvenient.

                               Al dumneavoastră sincer,
                                   Peter Harrold,
                                 director regional

    CC:

    E.S. Rovana Plumb,
    ministrul mediului şi pădurilor
    Bucureşti, România

    Doamna Boni Florinela Cucu,
    director general
    Ministerul Finanţelor Publice

    Domnul Ruud Treffers,
    director executiv
    Banca Mondială


    ANEXĂ

                               Anexa nr. 1
                          Trageri din împrumut

    1. Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de cheltuieli care urmează să fie finanţate din împrumut, alocarea sumelor din împrumut pentru fiecare categorie, precum şi procentul maxim în care urmează să fie finanţate cheltuielile în cadrul fiecărei categorii:



    Categoria Suma alocată Procent din cheltuieli
                                  din împrumut ce urmează
                              (exprimată în dolari) a fi finanţat (%)
        1 2 3

 (1) Lucrări pentru: 100% din cheltuielile externe şi 78%
 a) partea B a Proiectului 40.306.000 din cheltuielile locale (efectuate
 b) partea C a Proiectului 69.594.769 înainte de 7 martie 2007) şi 78%
 c) partea D a Proiectului 2.333.000 din toate cheltuielile efectuate
 d) partea E a Proiectului înainte de 19 decembrie 2011 şi 100%
 (i) partea E.1 0 din toate cheltuielile ulterioare
 (ii) partea E.2 0
 (iii) partea E.3 26.646

 (2) Bunuri pentru: 100% din cheltuielile externe şi 78%
 a) partea A a Proiectului 8.904.000 din cheltuielile locale (efectuate
 b) partea C a Proiectului 352.920 înainte de 7 martie 2007) şi 78%
 c) partea E a Proiectului din toate cheltuielile efectuate
 (i) partea E.1 69.091 înainte de 19 decembrie 2011 şi 100%
 (ii) partea E.2 134.000 din toate cheltuielile ulterioare
 (iii) partea E.3 246.241
 (iv) partea E.4 23.000
 d) partea D a Proiectului 2.000.000

 (3) Servicii tehnice pentru 0 100% din cheltuielile externe şi 75%
 partea C.5 a Proiectului din cheltuielile locale

 (4) Servicii de consultanţă, 75% din cheltuielile cu consultanţi
 inclusiv audit şi instruire locali şi 85% din cheltuielile cu
 pentru: consultanţi străini efectuate înainte
 a) partea A a Proiectului 3.300.000 de 19 decembrie 2011 şi 100% din
 b) partea B a Proiectului 4.536.000 toate cheltuielile ulterioare
 c) partea C a Proiectului 5.807.949
 d) partea E a Proiectului
 (i) partea E.1 100.000
 (ii) partea E.2 2.406.000
 (iii) partea E.3 28.875
 e) partea D a Proiectului 313.463

 (5) Costuri de operare pentru: 75% din cheltuielile efectuate înainte
 a) UMP-MAI 100.909 de 19 decembrie 2011 şi 100% din toate
 b) UMP-MTCT 272.000 cheltuielile ulterioare
 c) UMP-MMGA 1.987.600
 d) UMP-ANRM 482.000

 (6) Nealocate pentru:
 a) partea A a Proiectului 0
 b) partea B a Proiectului 0
 c) partea C a Proiectului 0
 d) partea D a Proiectului 0

 TOTAL: 143.324.463


                               -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016