Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
 AMENDAMENTE din 15 mai 2015 la regula 12 din anexa I la MARPOL
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 15 mai 2015  la regula 12 din anexa I la MARPOL    Twitter Facebook
Cautare document

 AMENDAMENTE din 15 mai 2015 la regula 12 din anexa I la MARPOL

EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 16 noiembrie 2016
──────────
    Conţinute de Rezoluţia MEPC.266(68), publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 920 din 16 noiembrie 2016.
──────────


    CAPITOLUL 3
    Cerinţe pentru compartimentele de maşini ale tuturor navelor

    PARTEA A
    Construcţie

    Regula 12 - Tancuri pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi)
    Paragrafele 1 până la 4 ale regulii 12 sunt înlocuite cu următoarele:
    "1. Cu excepţia cazului în care se indică altfel, prezenta regulă se aplică oricărei nave cu tonajul brut mai mare sau egal cu 400, cu excepţia paragrafului 3.5 al prezentei reguli care se aplică numai în măsura în care este rezonabil şi posibil în practică navelor livrate la 31 decembrie 1979 sau înainte de această dată, aşa cum s-a definit în regula 1.28.1.
    2. Reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi) pot fi evacuate direct din tancul/tancurile pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi) la instalaţiile de primire prin intermediul racordului standard de evacuare prevăzut în regula 13 sau la oricare alt mijloc de evacuare aprobat pentru reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi), precum un incinerator, o caldarină auxiliară adecvată pentru arderea reziduurilor de hidrocarburi (şlamurilor de hidrocarburi) sau alte mijloace acceptabile care trebuie să fie menţionate în rubrica 3.2 a formularului modelului A sau B al Suplimentului la Certificatul IOPP.
    3. Trebuie să fie instalate unul sau mai multe tancuri pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi) şi acesta sau acestea:
    .1 trebuie să aibă o capacitate suficientă ţinând seama de tipul maşinilor şi durata voiajului, pentru a prelua reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi), care nu pot fi tratate altfel respectând cerinţele prezentei anexe;
    .2 trebuie să fie prevăzut/e cu o pompă desemnată care este aptă să aspire conţinutul tancului/tancurilor pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi) şi să evacueze reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi) prin mijloacele descrise în regula 12.2;
    .3 nu trebuie să aibă niciun racord de evacuare în sistemul instalaţiei de santină, în tancul sau tancurile de stocare a apelor de santină, în tancurile superioare de balast sau în separatoarele de ape cu hidrocarburi; totuşi:
    .1 tancul sau tancurile poate/pot fi echipat/e cu dispozitive de golire prevăzute cu supape cu operare manuală şi închidere automată şi cu dispozitive care permit o supraveghere vizuală ulterioară a apei stocate, care să fie racordate la un tanc de stocare a apelor de santină sau la un puţ de santină sau la un aranjament alternativ, cu condiţia ca un astfel de aranjament să nu fie conectat direct cu sistemul de tubulatură de evacuare a apelor de santină; şi
    .2 tubulatura de evacuare a tancului de şlamuri de hidrocarburi şi tubulatura de evacuare a apelor de santină pot fi conectate la o tubulatură comună care să conducă la racordul standard de evacuare prevăzut în regula 13; conectarea celor două sisteme la o posibilă tubulatură comună care să conducă la racordul standard de evacuare prevăzut în regula 13 nu trebuie să permită transferul şlamurilor de hidrocarburi către sistemul instalaţiei de santină;
    .4 nu trebuie să fie prevăzut cu niciun fel de tubulatură care să aibă un racord direct de evacuare în mare, altul decât racordul standard de evacuare prevăzut în regula 13; şi
    .5 trebuie să fie astfel proiectate şi construite în aşa fel încât să faciliteze curăţarea lor şi evacuarea reziduurilor la instalaţiile de primire.
    4. Navele construite înainte de 1 ianuarie 2017 trebuie să fie aduse în situaţia de a se conforma cerinţelor paragrafului 3.3 al prezentei reguli, nu mai târziu de prima inspecţie de reînnoire efectuată la 1 ianuarie 2017 sau după această dată.

                                     ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016