Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 1 iulie 1999  la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului pentru Protectia Mediului Marin - MEPC.78(43) la Londra la 1 iulie 1999*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENTE din 1 iulie 1999 la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului pentru Protectia Mediului Marin - MEPC.78(43) la Londra la 1 iulie 1999*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 517 din 30 august 2001


───────────────
*) Traducere.


Amendamente la anexele nr. I şi II la MARPOL 73/78

I. Amendamente la anexa nr. I la MARPOL 73/78
Amendamente la regula 13G
1. Textul existent al paragrafului (1) a) este înlocuit cu:
"(1) Aceasta regula:
a) se va aplica:
(i) petrolierelor de 20.000 tone deadweight şi mai mult, care transporta ca marfa ţiţei, combustibil lichid, combustibil diesel greu sau ulei de ungere; si
(ii) petrolierelor de 30.000 tone deadweight şi mai mult, altele decât cele menţionate la alin. (i), ale cãror contracte de construcţie au fost încheiate, ale cãror chile au fost puse sau sunt livrate înaintea datelor specificate la regula 13F (1) din aceasta anexa; si"
2. Textul existent al paragrafului (2) este înlocuit cu:
"(2) Cerinţele prezentei reguli vor avea efect începând cu data de 6 iulie 1995, cu excepţia cerinţelor de la paragraful (1)a), aplicabile petrolierelor de 20.000 tone deadweight şi mai mult, dar mai puţin de 30.000 tone deadweight, care transporta ca marfa combustibil lichid, combustibil diesel greu sau ulei de ungere, şi care vor avea efect începând cu data de 1 ianuarie 2003."
3. Se introduce noul paragraf (2 bis) dupã paragraful (2):
"(2 bis) In sensul paragrafelor (1) şi (2) ale prezentei reguli:
a) combustibil diesel greu înseamnã combustibil diesel marin, altul decât distilatele, din care mai mult de 50% din volum se distileaza la o temperatura ce nu depãşeşte 340°C, dacã se testeaza printr-o metoda acceptatã de
Organizaţie;
b) combustibil lichid înseamnã distilate grele sau reziduuri de ţiţei ori amestecuri de astfel de produse destinate utilizãrii drept combustibil pentru producerea de cãldura sau energie, cu o calitate echivalenta celei din specificaţia acceptatã de Organizaţie."
Amendamente la regula 26
4. Noul paragraf (3) se introduce dupã paragraful existent (2):
"(3) In cazul navelor la care se aplica, de asemenea, regula 16 din anexa nr. II la convenţie, acest plan poate fi combinat cu planul de urgenta de bord contra poluarii marine cu substanţe lichide nocive, prevãzut la regula 16 din anexa nr. II la convenţie. In acest caz titlul acestui plan va fi «Plan de urgenta de bord contra poluarii marine»."

II. Amendamente la certificatul IOPP conform anexei nr. I la MARPOL 73/78
1. Amendamente la suplimentul la Certificatul IOPP (Formularul A)
Paragrafele existente 2.4 - 3.2 se înlocuiesc cu:
"2.4. Standarde de aprobare:
2.4.1. Echipamentul de separare/filtrare:
1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33);
3. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.233(VII);
4. a fost aprobat în conformitate cu standardele naţionale care nu se bazeazã pe Rezoluţia A.393(X) sau pe Rezoluţia A.233(VII);
5. nu a fost aprobat.
2.4.2. Instalatia de prelucrare a fost aprobatã în conformitate cu Rezoluţia A.444(XI).
2.4.3. Aparatul pentru mãsurarea conţinutului de hidrocarburi:
1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33).
2.5. Debitul maxim al instalaţiei este .......... mc /h.
2.6. Scutire de la prevederile regulii 16:
2.6.1. Nava este scutitã de aplicarea cerinţelor regulii 16 (1) şi (2) în conformitate cu regula 16 (3) a). Nava este angajata exclusiv în voiaje în una sau mai multe zone speciale ........ .
2.6.2. Nava este prevãzutã cu unul sau mai multe tancuri de colectare pentru pãstrarea la bord a tuturor apelor de santina conţinând hidrocarburi, astfel:





┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ Poziţia tancului │ │
│ Identificarea tancului │ │ Volum (mc) │
├─────────────────────────┼─────────────────┬────────────────────┼─────────────┤
│ │ Coaste │ │ │
│ │ (de la) - (la) │ Poziţie laterala │ │
├─────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────┼─────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────┼─────────────┤
│ Volum total │
│ ....... mc │
└─────────────┘


3. Mijloace pentru pãstrarea şi evacuarea reziduurilor de hidrocarburi (regula 17) şi tanc (tancuri) de colectare a apei de santina*)
3.1. Nava este prevãzutã cu tancuri de reziduuri de hidrocarburi, astfel:


┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ Poziţia tancului │ │
│ Identificarea tancului │ │ Volum (mc) │
├─────────────────────────┼─────────────────┬────────────────────┼─────────────┤
│ │ Coaste │ │ │
│ │ (de la) - (la) │ Poziţie laterala │ │
├─────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────┼─────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────┼─────────────┤
│ Volum total │
│ ....... mc │
└─────────────┘



3.2. Mijloace pentru evacuarea reziduurilor suplimentar fata de tancurile de reziduuri:
3.2.1. Incinerator pentru reziduuri de hidrocarburi, capacitate ...... l/h
3.2.2. Caldare auxiliara adecvatã arderii reziduurilor de hidrocarburi
3.2.3. Tanc pentru amestecarea reziduurilor de hidrocarburi cu combustibil lichid, capacitate ....... mc
3.2.4. Alte mijloace acceptabile ..........................................



────────────────
*) Tancul (tancurile) de colectare a apei de santina nu este (nu sunt) cerut (cerute) de convenţie, înregistrãrile în tabelul de la paragraful 3.3 fiind facultative.

3.3. Nava este prevãzutã cu (tanc) tancuri de colectare pentru pãstrarea la bord a apei de santina cu hidrocarburi, astfel:





┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ Poziţia tancului │ │
│ Identificarea tancului │ │ Volum (mc) │
├─────────────────────────┼─────────────────┬────────────────────┼─────────────┤
│ │ Coaste │ │ │
│ │ (de la) - (la) │ Poziţie laterala │ │
├─────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────┼─────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────┼─────────────┤
│ Volum total │
│ ....... mc │
└─────────────┘



2. Amendamente la suplimentul la Certificatul IOPP (Formularul B)
2.1. Dupã paragraful existent 1.11.2 se introduce urmãtorul paragraf:
"1.11.2 bis. Nava pentru transportul produselor, care nu transporta combustibil lichid sau combustibil diesel greu, asa cum se menţioneazã la regula 13G (2 bis), sau ulei de ungere."
2.2. Paragrafele existente 2.4-3.2 se înlocuiesc cu:
"2.4. Standarde de aprobare:
2.4.1. Echipamentul de separare/filtrare:
1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33);
3. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.233(VII);
4. a fost aprobat în conformitate cu standardele naţionale care nu se bazeazã pe Rezoluţia A.393(X) sau pe Rezoluţia A.233(VII);
5. nu a fost aprobat.
2.4.2. Instalatia de prelucrare a fost aprobatã în conformitate cu Rezoluţia A.444(X)
2.4.3. Aparatul pentru mãsurarea conţinutului de hidrocarburi:
1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33).
2.5. Debitul maxim al instalaţiei este ......... mc/h.
2.6. Scutire de la prevederile regulii 16:
2.6.1. Nava este scutitã de aplicarea cerinţelor regulii 16 (1) şi (2) în conformitate cu regula 16 (3) a). Nava este angajata exclusiv în voiaje în una sau mai multe zone speciale........ .
2.6.2. Nava este prevãzutã cu unul sau mai multe tancuri de colectare pentru pãstrarea la bord a tuturor apelor de santina conţinând hidrocarburi, astfel:



┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ Poziţia tancului │ │
│ Identificarea tancului │ │ Volum (mc) │
├─────────────────────────┼─────────────────┬────────────────────┼─────────────┤
│ │ Coaste │ │ │
│ │ (de la) - (la) │ Poziţie laterala │ │
├─────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────┼─────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────┼─────────────┤
│ Volum total │
│ ....... mc │
└─────────────┘



2.6.3. In loc de tanc (tancuri) de colectare, nava este echipata cu dispozitive pentru transferul apei de santina în tancul de reziduuri de hidrocarburi.
3. Mijloace pentru pãstrarea şi evacuarea reziduurilor de hidrocarburi (regula 17) şi tanc (tancuri) de colectare a apei de santina*)
3.1. Nava este prevãzutã cu tancuri de reziduuri de hidrocarburi astfel:


┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ Poziţia tancului │ │
│ Identificarea tancului │ │ Volum (mc) │
├─────────────────────────┼─────────────────┬────────────────────┼─────────────┤
│ │ Coaste │ │ │
│ │ (de la) - (la) │ Poziţie laterala │ │
├─────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────┼─────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────┼─────────────┤
│ Volum total │
│ ....... mc │
└─────────────┘





──────────────
*) Tancul (tancurile) de colectare a apei de santina nu este (nu sunt) cerut (cerute) de convenţie, înregistrãrile în tabelul de la paragraful 3.3 fiind facultative.

3.2. Mijloace pentru evacuarea reziduurilor suplimentar fata de tancurile de reziduuri:
3.2.1. Incinerator pentru reziduuri de hidrocarburi, capacitate ...... l/h
3.2.2. Caldare auxiliara adecvatã arderii reziduurilor de hidrocarburi
3.2.3. Tanc pentru amestecarea reziduurilor de hidrocarburi cu combustibil lichid, capacitate ..... mc
3.2.4. Alte mijloace acceptabile .......
3.3. Nava este prevãzutã cu tanc (tancuri) de colectare pentru pãstrarea la bord a apei de santina cu hidrocarburi, astfel:





┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ Poziţia tancului │ │
│ Identificarea tancului │ │ Volum (mc) │
├─────────────────────────┼─────────────────┬────────────────────┼─────────────┤
│ │ Coaste │ │ │
│ │ (de la) - (la) │ Poziţie laterala │ │
├─────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────┼─────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────┼─────────────┤
│ Volum total │
│ ....... mc │
└─────────────┘


2.3. Dupã paragraful existent 5.7.2 se introduc urmãtoarele paragrafe:
"5.7.3. Se cere ca nava sa fie construitã conform prevederilor regulii 25A şi sa corespundã acestor prevederi.
5.7.4. Informaţiile şi datele cerute conform regulii 25A pentru navele combinate au fost predate navei sub forma de procedura scrisã, aprobatã de Administraţie."
2.4. Paragraful existent 5.8.4 se înlocuieşte cu:
"5.8.4. Nava este supusã prevederilor regulii 13G si:
1. trebuie sa satisfacã prevederile regulii 13F cel mai târziu la .........;
2. este astfel conceputã încât urmãtoarele tancuri sau spaţii sa nu fie folosite pentru transportul hidrocarburilor ..........................;
3. a fost acceptatã în conformitate cu regula 13G (7) şi cu Rezoluţia MEPC.64(36);
4. este prevãzutã cu un manual de exploatare, aprobat la data de ...... în conformitate cu Rezoluţia MEPC.64(36)."

III. Amendamente la anexa nr. II la MARPOL 73/78
Urmãtoarea noua regula 16 se introduce dupã regula 15 existenta:
"REGULA 16
Plan de urgenta de bord contra poluarii marine cu substanţe lichide nocive
(1) Fiecare nava cu un tonaj brut de 150 sau mai mare, autorizata sa transporte în vrac substanţe lichide nocive, va trebui sa aibã la bord un plan de urgenta contra poluarii marine cu substanţe lichide nocive, aprobat de Administraţie. Aceasta cerinţa se va aplica tuturor navelor de acest tip cel mai târziu la data de 1 ianuarie 2003.
(2) Acest plan va corespunde instrucţiunilor elaborate de Organizaţie şi va fi scris în limba sau în limbile de serviciu intelese de cãtre comandant şi ofiţeri. Planul va cuprinde cel puţin:
a) procedura ce va fi folositã de cãtre comandant sau de alte persoane care rãspund de nava pentru raportarea unui incident de poluare cu substanţe lichide nocive, asa cum se prevede în art. 8 şi în Protocolul I la aceasta convenţie, pe baza instrucţiunilor elaborate de Organizaţie;
b) lista cuprinzând autoritãţile sau persoanele care urmeazã sa fie contactate în cazul unui incident de poluare cu substanţe lichide nocive;
c) o descriere detaliatã a mãsurii ce va fi luatã imediat de cãtre persoanele de la bord pentru a reduce sau a controla descãrcarea substanţelor lichide nocive, rezultatã în urma incidentului; si
d) procedurile şi punctul de contact de pe nava în vederea coordonãrii mãsurii de la bord cu autoritãţile naţionale şi locale pentru combaterea poluarii.
(3) In cazul navelor cãrora li se aplica, de asemenea, regula 26 din anexa nr. I la convenţie, acest plan poate fi combinat cu planul de urgenta de bord contra poluarii cu hidrocarburi, prevãzut la regula 26 din anexa nr. I la convenţie. In acest caz titlul acestui plan va fi «Plan de urgenta de bord contra poluarii marine»."

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016