Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
AMENDAMENT nr. 5 din 4 octombrie 2005 la Memorandumul de finantare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea sectiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj a drumului national DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), Romania"
Memorandumul de finanţare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), România" se modificã dupã cum urmeazã: - Articolul 8 pct. 3 va avea urmãtorul cuprins: "Condiţii privind plata în avans: A doua tranşã a plãţii în avans este condiţionatã de: a) numirea unui manager de proiect în cadrul unitãţii responsabile pentru managementul proiectului din Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Dumuri Naţionale din România; b) prezentarea de cãtre Beneficiar a unui plan de achiziţie final, care trebuie sã fie aprobat de Comisie; c) prezentarea unei evaluãri complete a impactului asupra mediului, inclusiv transmiterea documentaţiei relevante, care sã dovedeascã şi sã descrie modul cum: (i) a fost consultat publicul; (ii) au fost consultate şi/sau informate alte organisme competente; (iii) au fost luate în considerare rezultatele consultaţiilor menţionate mai sus; (iv) nu vor fi afectate de proiect zonele sensibile; d) transmiterea unui rezumat netehnic al versiunii finale revizuite a studiului de impact asupra mediului, menţionat mai sus; e) un angajament al Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România privind luarea de mãsuri de corecţie necesare pentru atenuarea impactului proiectului asupra mediului; acest document va conţine o descriere detaliatã a mãsurilor de atenuare prevãzute şi a modului cum ele vor fi puse în aplicare; f) transmiterea şi publicarea unei autorizaţii de mediu emise de Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor pe baza evaluãrii impactului asupra mediului, menţionatã mai sus. Literele c), d), e) şi f) se referã la mãsurã, aşa cum este ea definitã în memorandumul de finanţare iniţial, şi nu include tunelul Plugova şi varianta de ocolire Caransebeş, care au fost incluse într-un amendament anterior." - Articolul 8 se completeazã cu punctul 7, cu urmãtorul cuprins: "7. Condiţii referitoare la plãţile intermediare: Cererea pentru plata intermediarã iniţialã primitã de Comisia Europeanã dupã data de 31 decembrie 2005 (sau plata finalã, dacã nu vor fi primite cereri intermediare dupã aceastã datã) este subiectul urmãtoarelor condiţii, care se referã la tunelul Plugova şi la varianta de ocolire Caransebeş: a) prezentarea unei evaluãri complete a impactului asupra mediului, inclusiv transmiterea documentaţiei relevante care sã dovedeascã şi sã descrie modul cum: (i) a fost consultat publicul; (ii) au fost consultate şi/sau informate alte organisme competente; (iii) au fost luate în considerare rezultatele consultaţiilor menţionate mai sus; (iv) nu vor fi afectate de proiect zonele sensibile; b) transmiterea unui rezumat netehnic al versiunii finale revizuite a studiului de impact asupra mediului, menţionat mai sus; c) un angajament al Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România privind luarea de mãsuri de corecţie necesare pentru atenuarea impactului proiectului asupra mediului; acest document va conţine o descriere detaliatã a mãsurilor de atenuare prevãzute şi a modului cum ele vor fi puse în aplicare; d) transmiterea şi publicarea unei autorizaţii de mediu emise de Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor pe baza evaluãrii impactului asupra mediului, menţionatã mai sus."
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email