Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT nr. 3 din 24 iulie 2003  la Memorandumul de finantare ISPA Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT nr. 3 din 24 iulie 2003 la Memorandumul de finantare ISPA "Reabilitarea sectiunii Drobeta-Turnu Severin - Lugoj a drumului national PN 6 (faza 2 a proiectului Craiova - Lugoj) Romania"

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 929 din 18 octombrie 2005

Memorandumul de finanţare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin - Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova - Lugoj), Romania", se modificã dupã cum urmeazã:
Articolul 2: "Durata - Data de finalizare: 31 decembrie 2008".
Articolul 4.3: "Mãsura descrisã în anexa nr. I şi plãţile efectuate de autoritatea responsabilã cu implementarea acestei mãsuri se vor încheia nu mai târziu de 31 decembrie 2008".
Anexa nr. I se modificã şi se completeazã, dupã cum urmeazã:
Urmãtorul paragraf din Anexa nr. I, punctul 6, "Descriere":
"repoziţionorea drumului existent în douã zone deluroase deosebit de dificile: (i) Dealul Plugova (de la km 388+500 la km 397+450) şi (ii) Domaşnea (de la km 409+100 la km 412+700), unde viteza medie este în acest moment între 20 km/h şi 30 km/h. Aceste sectoare noi sunt proiectate, de asemenea, la o parte carosabilã cu douã benzi, cu o lãţime a pãrţii carosabile de 7,0 m şi acostamente de 2,5 m (1,5 m asfalt) pe fiecare parte, adicã clasa III, conform standardelor europene. Fiind aşezate în zone foarte deluroase, aceste sectoare includ benzi de urcare pe pantele cele mai abrupte."
se înlocuieşte cu :
"repoziţionarea drumului existent în douã zone deluroase deosebit de dificile, unde viteza medie este în prezent numai între 20 km/h şi 30 km/h:
(i) la Dealul Plugova (de la km 392+400 la km 397+450): acest sector nou este proiectat la o parte carosabilã de douã benzi, cu o lãţime a pãrţii carosabile de 7,0 m şi acostamente de 2,5 m (1,5 m de asfalt) pe fiecare parte, încadrat în clasa III, conform standardelor europene şi include un nou tunel cu lungimea de 800 m care va fi, de ademenea, proiectat în conformitate cu standardele europene.
(ii) la Domaşnea (de la km 409+100 la km 412+700): acest nou sector este de asemenea proiectat la o parte carosabilã de douã benzi, cu o lãţime a pãrţii carosabile de 7,0 m şi acostamente de 2,5 m (1,5 m asfalt) pe fiecare parte, încadrat în clasa III conform standardelor europene. Fiind aşezate in zone foarte deluroase, aceste sectoare includ benzi de urcare pe pantele cele mai abrupte."
Urmãtorul paragraf din Anexa nr. I, punctul 6, "Descriere":
"Nu este avutã în vedere construirea de noi tunele. Lucrãrile la tunele se vor limita la reparaţii şi consolidare, de exemplu: colmatarea şi realinierea a douã tunele între Drobeta-Turnu Severin şi Orşova."
se înlocuieşte cu:
"Un nou tunel va fi construit în zona Plugova şi aliniamentul prevãzut iniţial pentru varianta de ocolire Plugova se modificã corespunzãtor. Planul de localizare, care a fost ataşat ca appendix nr. 1 la propunerea pentru cel de-al doilea amendament la Memorandumul de finanţare, este inclus ca o parte din Anexa nr. 1. Lucrãrile efectute la cele douã tunele existente intre Drobeta-Turnu Severin şi Orşova vor fi limitate la reparaţii şi consolidãri de exemplu colmatare şi realiniere ".

Anexa nr. I, se completeazã la punctul 6, "Descriere", cu urmãtorul paragraf:
"Localizarea variantei de ocolire Caransebeş este indicatã ca variantã 3 pe harta (Schema generalã) care a fost ataşatã ca appendix nr. 2 la propunerea pentru cel de-al doilea amendament la Memorandumul de finanţare şi care este inclus în prezent, ca o parte din Anexa nr. I. Varianta 3, cu o lungime de 9+375 km, ocoleşte oraşul pe partea de est, de la DN 6 de la km 449+125 şi înapoi la km 457+600 ".
Urmãtorul paragraf din Anexa nr. I, punctul 6, "Descriere":
"Caransebeş (de la km 449+175 la km 455+315) ".
se înlocuieşte cu:
"Caransebeş (de la km 449+125 la km 457+600)".

Anexa nr. I, se completeazã la punctul 6, "Descriere", cu urmãtorul paragraf:
"În legãturã cu tunelul Plugova şi respectiv, locaţia modificatã a variantei de ocolire Caransebeş, proiectul include pregãtirea studiilor de analizã a impactului asupra mediului, a detaliilor de execuţie şi a documentelor de licitaţie pentru lucrãri aferente".

Punctul 7 - Tabelul cu indicatori fizici, din Anexa nr. I, se modificã dupã cum urmeazã:



┌─────────────────────────┬────────────┬─────────────────────────┐
│ Indicatorii fizici │Unitatea de │ Cantitate │
│ │mãsurã (de ├────────────┬────────────┼─────────────┐
│ │exemplu mc, │Reabilitare │Variante de │ Total │
│ │ ml, nr.) │şi realinia-│ ocolire │ │
│ │ │ mente │ │ │
│ │ │(132,625 km)│ (31,200 km)│ │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Terasamente │ mc │ 551.077 │ 1.705.463 │ 2.256.540 │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Strat de fundaţie din │ mc │ 259.278 │ 189.182 │ 448.460 │
│balast │ │ │ │ │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Balast stabilizat cu │ mc │ 186.522 │ 134.224 │ 320.746 │
│ciment │ │ │ │ │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Straturi de asfalt │ mc │ 189.813 │ 62.191 │ 252.004 │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Poduri │ nr. │ 33.032 │ 1.472 │ 34.504 │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Podeţe │ nr. │ 181 │ 61 │ 242 │
├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│Tunel la Plugova (-800m) │ nr. │ - │ - │ / │
└─────────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴─────────────┘




Punctul 8 - Programul de lucru, din Anexa nr. I, se modificã dupã cum urmeazã:
a) "Reabilitarea drumului DN 6 existent de la Drobeta-Turnu Severin la Lugoj şi construcţia a trei variante de ocolire pentru localitãţile: Drobeta-Turnu Severin, Mehadia şi Domaşnea (cinci loturi de lucrãri):


┌───────────────────────────┬───────────────┬─────────────────┬────────────────┐
│ │ │Data intermediarã│ │
│ │ Data începerii│ a finalizãrii │Data de execuţie│
│ │ │ (numai DN6) │ │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Studiul de pre-fezabilitate│ │ │ 1996 │
│Studiul de fezabilitate │ │ │ 1996 │
│Studiul de fezabilitate │ │ │ 2000 │
│(DN 56A) │ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Stadiul de Fezabilitate │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 21 octombrie │
│revizuit (Faza 1) DN6 & │ │ 2001 │ 2002 │
│DN56 A │ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Analiza cost/beneficiu │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 21 octombrie │
│ │ │ 2001 │ 2002 │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Analiza financiara │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 21 octombrie │
│ │ │ 2001 │ 2002 │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Studiul de impact asupra │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 19 septembrie │
│mediului (1) │ │ 2001 │ 2002 │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Consultãri publice (numai │ martie 2002 │ │ aprilie 2002 │
│pentru DN6) (1) │ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Proiect tehnic detaliat │ aprilie 2002 │ │ 21 octombrie │
│(Faza 2) numai pentru DN6 │ │ │ 2002 (2) │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Achiziţii terenuri │noiembrie 2002 │ │ iunie 2004 │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Documentaţie de licitaţie │ mai 2002 │ │ 30 septembrie │
│ │ │ │ 2003 (3) │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Licitaţie/Evaluare/Adju- │ august 2003 │ │ iunie 2004 │
│decare contract │ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Execuţie lucrãri │ 1 iulie 2004 │ │ 30 iunie 2007 │
├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│Faza operaţionalã │ 1 iulie 2007 │ │ │
└───────────────────────────┴───────────────┴─────────────────┴────────────────┘



-------
(1) Studiul de impact asupra mediului şi consultãrile publice se referã la întregul proiect de reabilitare a DN6 de la Drobeta-Turnu Severin la Lugoj, care include construcţia variantelor de ocolire Caransebeş şi Plugova ca alternative propuse în Aplicaţia ISPA.
(2) Consultantul Louis Berger a finalizat proiectul tehnic detaliat şi documentaţia de licitaţie doar pentru cinci loturi, includerea reabilitãrii pentru drumul existent de la Drobeta-Turnu Severin la Lugoj şi construcţia noilor variante de ocolire pentru trei localitãţi aflate de-a lungul drumului: Drobeta-Turnu Severin, Mehadia şi Domaşnea.
(3) Proiectul documentaţiei de licitaţie pentru cele cinci loturi descrise mai sus a fost înaintatã cãtre Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România, în data de 22 aprilie 2003. Datoritã faptului cã Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România a solicitat modificãri majore ale proiectului tehnic, termenul limitã pentru completarea documentaţiei de licitaţie este septembrie 2003. Mai mult, proiectul documentaţiei de licitaţie a fost înaintat cãtre Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi Delegaţiei Comisiei Europene în România, pentru aprobare.

b) Construcţia variantelor de ocolire Caransebeş şi Plugova:


┌──────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐
│ │ Data începerii │ Data de execuţie │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Studiul de impact asupra mediului │ februarie 2004 │ mai 2004 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Consultãri publice │ martie 2004 │ mai 2004 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Proiect tehnic detaliat │ februarie 2004 │ iunie 2004 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Documentaţie de licitaţie │ iunie 2004 │ septembrie 2004 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Achiziţii terenuri │ iunie 2004 │ iunie 2005 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Licitaţie/Evaluare/Adjudecare │ octombrie 2004 │ iunie 2005 │
│contract │ │ │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Execuţie lucrãri │ iulie 2005 │ februarie 2008 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│Faza operaţionalã │ martie 2008 │ │
└──────────────────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘




Punctul 12 - Cost şi asistenţã, din Anexa nr. I, se modificã dupã cum urmeazã:


┌─────────────────────────────────────┬──────────────┬───────────────────────┐
│Componenta (numai cele amendate sunt │ Realocarea │ Costuri totale │
│incluse mai Jos) │ │ eligibile amendate │
├─────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────┤
│Costuri de planificare / proiectare │ + 1.000.000 │ 2.000.000 │
├─────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────┤
│Lucrãri principale │ + 5.500.000 │ 140.864.500 │
├─────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────┤
│Supervizarea în timpul implementãrii │ + 3.780.000 │ 7.300.000 │
├─────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────┤
│Cheltuieli neprevãzute │ - 5.835.000 │ 5.415.000 │
├─────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────┤
│Acţiuni de reducere a impactului │ - 8.095.000 │ 4.060.000 │
│asupra mediului │ │ │
├─────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────┤
│Altele (realocarea serviciilor) │ + 3.650.000 │ 5.300.000 │
└─────────────────────────────────────┴──────────────┴───────────────────────┘



Anexa nr. I.a. "Planul de achiziţii provizoriu", se modificã dupã cum urmeazã:



┌──────┬──────────────────────────┬──────────────┬───────────────┬─────────────┐
│ │ Descrierea lucrãrilor şi │ Tipul │ Luna │ Rata de │
│Oferta│ serviciilor care vor fi │ contractului │previzionatã de│ rambursare a│
│ Nr. │ licitate │ (lucrãri, │ lansare a │ facturilor │
│ │ │achiziţii sau │ licitaţiei │ privind │
│ │ │ servicii) │ (lunã/an) │ contractul │
│ │ │ │ │ respectiv │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 1 │Supervizarea lucrãrilor │ servicii │ martie 2003 │ 75% │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 2 │Lucrãri de drumuri pe │lucrãri(cartea│ august 2003 │ 75% │
│ │secţiunea Drobeta-Turnu │ roşie) │ │ │
│ │Severin - Bahna, km 332+ │ │ │ │
│ │150 - Km 358+000, inclusiv│ │ │ │
│ │varianta de ocolire │ │ │ │
│ │Drobeta- Turnu Severin │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 3 │Lucrãri de drumuri pe │lucrãri(cartea│ august 2003 │ 75% │
│ │secţiunea Bahna - Mehadia │ roşie) │ │ │
│ │km 358+000 - km 388+000, │ │ │ │
│ │inclusiv varianta de │ │ │ │
│ │ocolire Mehadia │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 4 │Lucrãri de drumuri pe │lucrãri(cartea│ august 2003 │ 75% │
│ │secţiunea Mehadia - │ roşie) │ │ │
│ │Domaşnea, km 383+000 - │ │ │ │
│ │km 408+895 │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 5 │Lucrãri de drumuri pe │lucrãri(cartea│ august 2003 │ 75% │
│ │secţiunea Domaşnea - │ roşie) │ │ │
│ │Caransebeş, km 408+895 - │ │ │ │
│ │km 449+960, inclusiv │ │ │ │
│ │varianta de ocolire │ │ │ │
│ │Domaşnea │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 6 │Lucrãri de drumuri pe │lucrãri(cartea│ august 2003 │ 75% │
│ │secţiunea Caransebeş - │ roşie) │ │ │
│ │Lugoj km 450+760 - km │ │ │ │
│ │494+500 │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 7 │Proiect tehnic detaliat şi│ servicii │ noiembrie 2003│ 75% │
│ │documentaţie de licitaţie │ │ │ │
│ │pentru varianta de ocolire│ │ │ │
│ │Plugova şi varianta de │ │ │ │
│ │ocolire Caransebeş de-a │ │ │ │
│ │lungul DN 6 │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 8 │Lucrãri de drumuri: │lucrãri(cartea│ august 2004 │ 75% │
│ │construcţia variantei de │ roşie) │ │ │
│ │ocolire Caransebeş de-a │ │ │ │
│ │lungul DN 6 │ │ │ │
├──────┼──────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────┤
│ 9 │Lucrãri de drumuri: │lucrãri(cartea│ august 2004 │ 75% │
│ │construcţia variantei de │ roşie) │ │ │
│ │ocolire Plugova de-a │ │ │ │
│ │lungul DN 6 │ │ │ │
└──────┴──────────────────────────┴──────────────┴───────────────┴─────────────┘



-----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016