Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT nr. 20 din 26 ianuarie 2004  la Conventia vamala relativa la transportul international al marfurilor sub acoperirea carnetelor T.I.R. (Conventia T.I.R.), intocmita la Geneva la 14 noiembrie 1975, la care Romania a aderat prin   Decretul nr. 420/1979     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT nr. 20 din 26 ianuarie 2004 la Conventia vamala relativa la transportul international al marfurilor sub acoperirea carnetelor T.I.R. (Conventia T.I.R.), intocmita la Geneva la 14 noiembrie 1975, la care Romania a aderat prin Decretul nr. 420/1979

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 332 din 16 aprilie 2004

Anexa 2, articolul 3, paragraful 11 (a)

Dupã ultima propoziţie a articolului 3, paragraful 11 (a) se insereazã o nouã propoziţie dupã cum urmeazã:

"Nu vor fi solicitate balamale pentru vehicule cu prelate culisante."

Anexa 2, nou articol 4

Se insereazã un nou articol 4 dupã cum urmeazã:

"Articolul 4
Vehicule cu prelate culisante

1. Acolo unde este cazul, se aplicã prevederile articolelor 1, 2 şi 3 ale prezentului regulament vehiculelor cu prelate culisante. In plus, aceste vehicule trebuie sã se conformeze prevederilor prezentului articol.
2. Prelatele culisante, podeaua, uşile şi celelalte pãrţi constitutive ale compartimentului de marfa se vor conforma fie cerinţelor din articolul 3, paragrafele 6, 8, 9 şi 11 ale prezentului regulament, fie celor stipulate la alineatele de la (i) la (vi) de mai jos.
(i) Prelatele culisante, podeaua, uşile şi toate celelalte pãrţi constitutive ale compartimentului de marfa vor fi asamblate astfel încât sã nu poatã fi deschise sau închise fãrã sã se lase urme vizibile.
(ii) Prelata va acoperi elementele solide din partea de sus a vehiculului cu cel puţin o pãtrime din distanţa efectivã dintre chingile de întindere. Prelata va acoperi elementele solide din partea de jos a vehiculului cu cel puţin 50 mm. Deschiderea orizontalã dintre prelatã şi pãrţile solide ale compartimentului de marfa nu poate depãşi 10 mm mãsurat perpendicular pe axa longitudinalã a vehiculului, dupã închiderea şi sigilarea pentru vamã a compartimentului de marfa.
(iii) Sistemul de ghidare a prelatei culisante şi celelalte pãrţi mobile vor fi asamblate astfel încât uşile închise şi sigilate pentru vamã precum şi celelalte pãrţi mobile sã nu mai poatã fi deschise sau închise din afarã fãrã a lãsa urme vizibile. Sistemul de ghidare a prelatei culisante şi celelalte pãrţi mobile vor fi asamblate astfel încât sã fie imposibil accesul la compartimentul de marfa fãrã a se lãsa urme vizibile. Sistemul este descris în schiţa nr. 9 anexatã la prezentul regulament.
(iv) Distanţa orizontalã între inele, folosite în scop vamal, pe pãrţile solide ale vehiculului nu va depãşi 200 mm. Cu toate acestea, spaţiul poate fi mai mare, fãrã a depãşi însã 300 mm între inele pe ambele pãrţi verticale dacã construcţia vehiculului şi a prelatelor este de naturã sã previnã orice acces la compartimentul de marfa, în orice caz, condiţiile prezentate la alineatul (ii) de mai sus trebuie respectate.
(v) Distanţa între chingile de întindere nu va depãşi 600 mm.
(vi) Legãturile folosite pentru fixarea prelatelor de pãrţile fixe ale vehiculului se vor conforma cerinţelor articolului 3, paragraful 9 din prezentul regulament."

Urmãtoarea schiţã nouã se adaugã schiţelor existente din apendicele la anexa 2:

NOTA:C.T.C.E. PIATRA NEAMT
--------------------------

Schiţa nr. 9 - MODEL DE CONSTRUCŢIE A UNUI VEHICUL CU PRELATE CULISANTE - se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 332 din 16 aprilie 2004, la pagina 5. (a se vedea imaginea asociata)

Anexa 7, partea I, articolul 4, paragraful 11 (a)

Dupã ultima propoziţie a articolului 4, paragraful 11 (a) se introduce o nouã propoziţie cu urmãtorul conţinut:

"Nu vor fi solicitate balamale pentru containere cu prelate culisante."

Anexa 7, partea I, articolul 5

Se înlocuieşte articolul 5 cu urmãtorul text:

"Articolul 5

Containere cu prelate culisante

1. Dacã este cazul, prevederile articolelor 1, 2, 3 şi 4 ale prezentului regulament se aplicã containerelor cu prelate culisante. In plus, aceste containere trebuie sã fie conforme prevederilor prezentului articol.
2. Prelatele culisante, podeaua, uşile şi toate celelalte pãrţi constitutive ale containerului vor fi conforme fie prevederilor articolului 4, paragrafele 6, 8, 9 şi 11 ale prezentului regulament, fie celor stipulate la alineatele de la (i) la (vi) de mai jos.

(i) Prelatele culisante, podeaua, uşile şi toate celelalte pãrţi constitutive ale containerului vor fi asamblate astfel încât sã nu poatã fi deschise sau închise fãrã a se lãsa urme vizibile.
(ii) Prelata va acoperi elementele solide din partea de sus a containerului cu cel puţin o pãtrime din distanţa efectivã dintre chingile de întindere. Prelata va acoperi pãrţile solide ale pãrţii de jos a containerului cu cel puţin 50 mm. Deschiderea orizontalã între prelatã şi pãrţile solide ale containerului nu poate depãşi 10 mm perpendicular pe axa longitudinalã a containerului, dupã închiderea şi sigilarea acestuia pentru vamã.
(iii) Sistemul de ghidare a prelatei culisante şi celelalte pãrţi mobile vor fi asamblate astfel încât uşile închise şi sigilate pentru vamã precum şi celelalte pãrţi mobile sã nu mai poatã fi deschise sau închise din afarã fãrã a lãsa urme vizibile. Sistemul de ghidare a prelatei culisante şi celelalte pãrţi mobile vor fi asamblate aşa încât sã fie imposibil accesul la container fãrã a lãsa urme vizibile. Sistemul este descris în schiţa nr. 9 anexatã la prezentul regulament.
(iv) Distanţa orizontalã dintre inele, folosite în scopuri vamale, pe pãrţile fixe ale containerului nu va depãşi 200 mm. Cu toate acestea, spaţiul poate fi mai mare dar nu va depãşi 300 mm între inele pe ambele pãrţi verticale dacã construcţia containerului şi a prelatelor este astfel fãcutã încât sã împiedice orice acces la container, în orice caz, condiţiile stipulate la alineatul (ii) de mai sus trebuie respectate.
(v) Distanţa între chingile de întindere nu va depãşi 600 mm.
(vi) Legãturile folosite pentru fixarea prelatelor de pãrţile fixe ale containerului vor fi conforme prevederilor articolului 4, paragraful 9 din prezentul regulament."

Se adaugã urmãtoarea schiţã nouã schiţelor existente din apendicele la anexa 7, Partea I:

NOTA:C.T.C.E. PIATRA NEAMT
--------------------------

Schiţa nr. 9 - MODEL DE CONSTRUCŢIE A UNUI CONTAINER CU PRELATE CULISANTE - se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 332 din 16 aprilie 2004, la pagina 7. (a se vedea imaginea asociata)

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016