Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 4 iunie 1997  la Convenţia internaţională privind standardele de pregătire a navigatorilor, certificarea şi efectuarea serviciului de cart (STCW 78), adoptate prin Rezoluţia MSC.66(68) a Comitetului Securităţii Maritime al Organizaţiei Maritime Internaţionale, la Londra, la 4 iunie 1997*    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENT din 4 iunie 1997 la Convenţia internaţională privind standardele de pregătire a navigatorilor, certificarea şi efectuarea serviciului de cart (STCW 78), adoptate prin Rezoluţia MSC.66(68) a Comitetului Securităţii Maritime al Organizaţiei Maritime Internaţionale, la Londra, la 4 iunie 1997*

EMITENT: Act Internaţional
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 430 bis din 2 septembrie 2000
──────────
    Conţinut de ORDONANŢA nr. 122 din 31 august 2000, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 430 din 2 septembrie 2000.
──────────
        * Traducere
    CAP. V
    CERINŢE SPECIFICE DE PREGĂTIRE PENTRU PERSONALUL DE LA BORDUL ANUMITOR TIPURI DE NAVE
    Regula V/2
        Cerinţe obligatorii minime pentru instruirea şi calificarea comandanţilor, ofiţerilor, personalului nebrevetat şi a altor categorii de personal de la bordul navelor de pasageri Ro- Ro
    1. Următorul text este adăugat la sfârşitul paragrafului 3:
    "sau să prezinte dovada îndeplinirii standardului de competenţă cerut în perioada ultimilor cinci ani."

    2. Următoarea nouă regulă V/3 este adăugată după actuala regulă V/2:
    "Regula V/3
        Cerinţe obligatorii minime pentru instruirea şi calificarea comandanţilor, ofiţerilor, personalului necertificat şi altor categorii de personal de la bordul navelor de pasageri, cu excepţia navelor de pasageri Ro-Ro
    1. Prezenta reglementare se aplică comandanţilor, ofiţerilor, personalului necertificat şi altor categorii de personal din serviciul de la bordul navelor de pasageri, cu excepţia navelor de pasageri Ro-Ro, angajate în voiaje internaţionale. Administraţiile vor trebui să stabilească aplicabilitatea acestor cerinţe personalului care execută serviciul la bordul navelor de pasageri, cu excepţia navelor de pasageri Ro-Ro, angajate în voiaje interne.
    2. Anterior numirii în serviciul de la bordul navelor de pasageri, personalul navigant va trebui să fi parcurs instruirea prevăzută în paragrafele 4 - 8 de mai jos, în conformitate cu respectivele funcţii, atribuţii şi responsabilităţi.
    3. Personalul navigant pentru care, în conformitate cu paragrafele 4, 7 şi 8 de mai jos, există cerinţa de instruire la intervale care să nu depăşească cinci ani, trebuie să parcurgă instruirea corespunzătoare de reactualizare sau să prezinte dovada îndeplinirii standardului de competenţă cerut în perioada ultimilor cinci ani.
    4. Personalul desemnat prin rolurile de echipaj să acorde asistenţă pasagerilor de la bordul navelor de pasageri în situaţii de urgenţă trebuie să fi parcurs instruirea privind managementul colectivităţilor umane conform celor specificate în secţiunea A-V/3, paragraful 1, din Codul STCW.
    5. Comandanţii, ofiţerii şi alte categorii de personal cu atribuţii şi responsabilităţi specifice la bordul navelor de pasageri vor trebui să fi parcurs instruirea de familiarizare specificată în secţiunea A-V/3, paragraful 2, din Codul STCW.
    6. Personalul care asigură deservirea directă a pasagerilor în spaţiile alocate acestora la bordul navelor de pasageri trebuie să fi parcurs instruirea de siguranţă specificată în secţiunea A-V/3, paragraful 3, din Codul STCW.
    7. Comandanţii, căpitanii secunzi, precum şi orice persoană cu responsabilitate imediată privind îmbarcarea şi debarcarea pasagerilor, trebuie să fi parcurs forma legal aprobată de instruire privind siguranţa pasagerilor, specificată în secţiunea A-V/3, paragraful 4, din Codul STCW.
    8. Comandanţii, căpitanii secunzi, şefii mecanici, ofiţerii mecanici secunzi, precum şi orice persoană de la bordul navelor de pasageri cu responsabilitatea siguranţei pasagerilor în situaţii de urgenţă, trebuie să fi parcurs forma legal aprobată de instruire privind managementul situaţiilor de criză şi comportamentul uman conform celor specificate în secţiunea A-V/3, paragraful 5, din Codul STCW.
    9. Administraţiile trebuie să asigure eliberarea dovezii documentare pentru instruirea parcursă tuturor persoanelor considerate ca fiind calificate în baza prevederilor prezentei reglementări."



                       -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016