Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 20 mai 2004  la Conventia internationala din 1979 privind cautarea si salvarea pe mare, amendata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 20 mai 2004 la Conventia internationala din 1979 privind cautarea si salvarea pe mare, amendata

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 970 din 5 decembrie 2006
CAP. 2
Organizare şi coordonare

2.1. Mãsuri pentru asigurarea şi coordonarea serviciilor de cãutare şi salvare
1. Se va adãuga urmãtoarea frazã la sfârşitul paragrafului existent 2.1.1:
"Noţiunea de persoanã aflatã în pericol pe mare include şi persoanele care au nevoie de asistenţã, dar care au gãsit refugiu la coastã, într-un loc izolat al unei zone oceanice, inaccesibilã unui mijloc de salvare, altul decât cel stipulat în prezenta anexã."

CAP. 3
Cooperarea dintre state

3.1. Cooperarea dintre state
2. În paragraful 3.1.6, cuvântul "şi" va fi şters în subparagraful 2, punctul este înlocuit cu ";şi" în subparagraful 3 şi urmãtorul nou subparagraf, 4, se adaugã dupã subparagraful 3 existent:
"4. sã facã înţelegerile necesare în cooperarea cu alte centre de coordonare a operaţiunilor de salvare pentru a identifica locul/locurile cel/cele mai potrivit/potrivite pentru debarcarea persoanelor gãsite în pericol pe mare."
3. Se va adãuga urmãtorul nou paragraf, 3.1.9, dupã paragraful 3.1.8 existent:
"3.1.9. Pãrţile îşi vor coordona acţiunile şi vor coopera pentru a se asigura cã acei comandanţi de nave care acordã asistenţã îmbarcând persoane aflate în pericol pe mare sunt scutiţi de obligaţia privind devierea minimã de la voiajul planificat, cu condiţia ca aceastã scutire a comandanţilor de navã de la aceastã obligaţie sã nu punã în pericol siguranţa vieţii pe mare. Partea responsabilã pentru regiunea de cãutare şi salvare în care are loc o asemenea asistenţã îşi va exercita responsabilitatea prioritarã pentru a se asigura cã coordonarea şi cooperarea au loc astfel încât supravieţuitorii asistaţi sunt debarcaţi de la bordul navei de asistenţã şi predaţi într-un loc sigur, avându-se în vedere circumstanţele specifice ale cazului şi liniile directoare ale Organizaţiei Maritime Internaţionale. În aceste cazuri pãrţile relevante vor lua mãsuri pentru ca aceastã debarcare sã se facã cât mai repede posibil, în mod rezonabil."

CAP. 4
Proceduri de operare

4.8. Terminarea şi suspendarea operaţiunilor de cãutare şi salvare
4. Urmãtorul nou paragraf, 4.8.5, se va adãuga dupã paragraful 4.8.4 existent:
"4.8.5. Centrul ori filiala centrului de coordonare a operaţiunilor de salvare pe mare interesatã va iniţia procesul de identificare a celui/celor mai potrivit/potrivite loc/locuri pentru debarcarea persoanelor gãsite în pericol pe mare şi va informa nava sau navele ori alte pãrţi interesate, în consecinţã."
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016