Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 20 februarie 2008  convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 20 februarie 2008 si la Washington la 12 martie 2008, la Acordul de imprumut (Proiectul privind dezvoltarea sectorului social) dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Bucuresti la 6 iulie 2001    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 20 februarie 2008 convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 20 februarie 2008 si la Washington la 12 martie 2008, la Acordul de imprumut (Proiectul privind dezvoltarea sectorului social) dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Bucuresti la 6 iulie 2001

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 531 din 15 iulie 2008
GUVERNUL ROMÂNIEI
MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
Cabinet secretar de stat

20 februarie 2008
Dnei Orsalia Kalantzopoulos
Director
Unitatea pentru Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
Regiunea Europa şi Asia Centralã

Ref.: Proiectul privind dezvoltarea sectorului social -
Amendament la Acordul de împrumut - 4616 RO

Stimatã doamnã Kalantzopoulos,

Având în vedere stadiul actual al activitãţilor proiectului, pentru asigurarea finalizãrii cu succes a acestora şi a utilizãrii eficiente a sumelor împrumutului conform necesitãţilor urgente ale sectorului, la cererea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse (MMFES), vã rugãm sã fiţi de acord cu amendarea Acordului de împrumut menţionat, astfel:
a) extinderea cu 6 luni a datei-limitã de tragere a împrumutului;
b) realocarea sumelor împrumutului pe categorii de cheltuieli.
Amendamentele solicitate vor conduce la modificarea articolelor şi tabelului respectiv din Acordul de împrumut, care sunt prezentate mai jos, împreunã cu justificãrile acestora.
1. La articolul II, secţiunea 2.03 va fi amendatã pentru a se citi dupã cum urmeazã:
"Secţiunea 2.03. Data-limitã de tragere va fi 31 decembrie 2008 sau o altã datã ulterioarã pe care Banca o va stabili."
Extinderea cu 6 luni a datei-limitã de tragere este necesarã pentru implementarea corespunzãtoare a reformelor din domeniul asigurãrilor şi al asistenţei sociale, prin finalizarea în principal a 4 activitãţi legate de sistemele informatice:
- actualizarea sistemului informatic al Casei Naţionale de Asigurãri Sociale de Stat, în vederea integrãrii modificãrilor actuale ale legislaţiei privind sistemul public de pensii;
- Informatizarea bazei de date privind istoricul activitãţii;
- sistemul informatic integrat pentru administrarea prestaţiilor sociale;
- sistemul informatic pentru Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private;
Având în vedere complexitatea acestor activitãţi, în ciuda tuturor eforturilor depuse de MMFES, aceste activitãţi nu pot fi finalizate în mod corespunzãtor pânã la data-limitã de tragere actualã. Dacã extinderea datei-limitã de tragere solicitatã va fi acceptatã, proiectul îşi va îndeplini obiectivele de dezvoltare.
2. Tabelul prezentat în paragraful 1 al anexei 1 "Tragerea sumelor împrumutului" va fi amendat şi va avea urmãtorul cuprins:





┌───────────────────────────────────────────┬────────────┬────────────────────────────────┐
│ "Categoria │Suma alocatã│ % │
│ │din împrumut│ din cheltuieli care │
│ │(exprimatã │ va fi finanţat │
│ │ în dolari │ │
│ │ SUA) │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(1) Bunuri │ 1.350.000 │100% din cheltuieli externe, │
│a) pentru partea B.2 a Proiectului │ │100% din cheltuieli locale │
│b) pentru alte pãrţi ale Proiectului │ 24.479.000 │(costuri franco-uzinã) şi 84% │
│ │ │din cheltuieli locale pentru │
│ │ │alte articole procurate pe │
│ │ │plan local │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(2) Servicii de consultanţã şi instruire, │ 10.000.000│ 100% │
│inclusiv servicii pentru administrarea │ │ │
│microcreditelor │ │ │
│ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(3) Servicii de redistribuire a forţei │ │ │
│de muncã │ 3.500.000│ 100% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(4) Microcredite │ 7.000.000│ 100% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(5) Servicii sociale │ 2.321.000│ 100% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(6) Costuri operaţionale │ 1.350.000│ 85% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(7) Nealocate │ 0│ │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│TOTAL: │ 50.000.000"│ │
└───────────────────────────────────────────┴────────────┴────────────────────────────────┘



Modificãrile prezentate în tabelul actualizat constau în realocarea unor sume de la categoriile (3), (4) şi (5) la categoriile (1) şi (2), în scopul asigurãrii fondurilor necesare celor 4 activitãţi menţionate mai sus.
Sperând cã solicitarea noastrã va beneficia de înţelegerea şi sprijinul dumneavoastrã, aşteptãm rãspunsul dumneavoastrã prompt.

Cu stimã,
Eugen Teodorovici,
secretar de stat

BANCA MONDIALĂ
Washigton D.C 20433 USA

Orsalia Kalantzopoulos
Director
Unitatea pentru Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
Regiunea Europa şi Asia Centralã

12 martie 2008
Excelenţei sale
Varujan Vosganian
Ministrul economiei şi finanţelor
Bucureşti, România

România: Proiectul privind dezvoltarea sectorului social
(împrumut nr. 4616 RO)
Extinderea datei-limitã de tragere şi realocarea sumelor împrumutului

Stimate domnule ministru,

Ne referim la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) pentru proiectul menţionat mai sus, din data de 6 iulie 2001, astfel cum a fost amendat (Acordul), şi la scrisoarea dumneavoastrã din data de 20 februarie 2008, prin care se solicitã extinderea în continuare a datei-limitã de tragere cu 6 luni şi realocarea sumelor împrumutului pe categorii.

Avem plãcerea sã vã informãm cã dupã luarea în considerare Banca este de acord cu solicitãrile menţionate mai sus. Astfel, Banca a stabilit data de 31 decembrie 2008 ca cea din urmã datã pentru scopurile secţiunii 2.03 a Acordului de împrumut.
Totodatã, Banca realocã prin prezenta sumele împrumutului, astfel cum sunt prevãzute în paragraful 1 al anexei nr. 1 la Acordul de împrumut. În consecinţã, tabelul revizuit din paragraful 1 al anexei nr. 1 la Acordul de împrumut este prezentat în anexa la aceastã scrisoare.

Cu stimã,
Sudipto Sarkar,
pentru director,
Unitatea pentru Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
Regiunea Europa şi Asia Centralã


ANEXĂ
-----
(Anexa nr. 1 la Acordul de împrumut)
------------------------------------

TRAGEREA SUMELOR ÎMPRUMUTULUI

1. Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de poziţii care vor fi finanţate din sumele împrumutului, alocarea sumelor împrumutului pe fiecare categorie şi procentul de cheltuieli pentru poziţiile care vor fi astfel finanţate din fiecare categorie:




┌───────────────────────────────────────────┬────────────┬────────────────────────────────┐
│ "Categoria │Suma alocatã│ % │
│ │din împrumut│ din cheltuieli care │
│ │(exprimatã │ va fi finanţat │
│ │ în dolari │ │
│ │ SUA) │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(1) Bunuri │ 1.350.000 │100% din cheltuieli externe, │
│a) pentru partea B.2 a Proiectului │ │100% din cheltuieli locale │
│b) pentru alte pãrţi ale Proiectului │ 24.479.000 │(costuri franco-uzinã) şi 84% │
│ │ │din cheltuieli locale pentru │
│ │ │alte articole procurate pe │
│ │ │plan local │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(2) Servicii de consultanţã şi instruire, │ 10.000.000│ 100% │
│inclusiv servicii pentru administrarea │ │ │
│microcreditelor │ │ │
│ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(3) Servicii de redistribuire a forţei │ │ │
│de muncã │ 3.500.000│ 100% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(4) Microcredite │ 7.000.000│ 100% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(5) Servicii sociale │ 2.321.000│ 100% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(6) Costuri operaţionale │ 1.350.000│ 85% │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│(7) Nealocate │ 0│ │
├───────────────────────────────────────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│TOTAL: │ 50.000.000"│ │
└───────────────────────────────────────────┴────────────┴────────────────────────────────┘


------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016