Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 19 noiembrie 1987  la Conventia referitoare la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, incheiata la Londra la 20 octombrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii generale A. 626(15) la Londra la 19 noiembrie 1987*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 19 noiembrie 1987 la Conventia referitoare la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, incheiata la Londra la 20 octombrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii generale A. 626(15) la Londra la 19 noiembrie 1987*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 510 din 28 august 2001


────────────
*) Traducere.

1. La regula 1 textul paragrafului e) se inlocuieste cu urmatorul text:
"e) Atunci cand guvernul interesat constata ca o nava de constructie speciala sau destinata unor operatiuni speciale nu se poate conforma tuturor dispozitiilor vreuneia dintre prezentele reguli in ceea ce priveste numarul, amplasarea, bataia sau sectorul de vizibilitate a luminilor si semnelor, precum si in ceea ce priveste pozitia si caracteristicile dispozitivelor de semnalizare sonora, aceasta nava trebuie sa se conformeze altor asemenea dispozitii care se refera la numar, amplasare, bataia sau sectorul de vizibilitate a luminilor sau semnelor, precum si la pozitia si caracteristicile dispozitivelor de semnalizare sonora, care, dupa aprecierea guvernului interesat, permit ca nava sa se conformeze cat mai mult posibil prezentelor reguli."
2. La regula 3 textul paragrafului h) existent se inlocuieste cu urmatorul text:
"h) Expresia nava stanjenita de pescajul sau inseamna orice nava cu propulsie mecanica care, din cauza pescajului sau in raport cu adancimea apei sub chila si cu latimea senalului, este limitata sever in ceea ce priveste capacitatea sa de modificare a drumului pe care il urmeaza."
3. La regula 8 se adauga paragraful f) cu urmatorul cuprins:
"f) i) O nava care sub incidenta oricareia dintre aceste reguli nu trebuie sa impiedice trecerea sau trecerea in siguranta a altei nave, iar atunci cand imprejurarile o impun, va lua din timp masuri pentru a permite trecerea in siguranta a altei nave la o distanta suficient de mare.
ii) O nava care nu trebuie sa impiedice trecerea sau trecerea in siguranta a altei nave nu este eliberata de aceasta obligatie daca se apropie de alta nava astfel incat sa implice pericolul coliziunii si trebuie, in cazul in care se ia masura, sa acorde o atentie deosebita fata de masura care poate fi ceruta de regulile acestei parti.
iii) O nava a carei trecere urmeaza sa nu fie stanjenita ramane pe deplin obligata sa respecte regulile acestei parti atunci cand doua nave se apropie una de alta astfel incat sa implice pericolul coliziunii."
4. La regula 10 textul paragrafului a) se inlocuieste cu urmatorul text:
"a) Prezenta regula se aplica schemelor de separare a traficului adoptate de organizatie si nu scuteste vreo nava de obligatia sa fata de orice alta regula."
5. La regula 10 textul paragrafului c) se inlocuieste cu urmatorul text:
"c) O nava trebuie, pe cat posibil, sa evite intretaierea paselor de trafic, dar daca este obligata sa o faca, ea va trebui sa traverseze pe un drum, pe cat este posibil, perpendicular pe directia generala a fluxului de trafic."
6. In anexa I sectiunea 2 textul paragrafului d) se inlocuieste cu urmatorul text:
"d) O nava cu propulsie mecanica cu o lungime mai mica de 12 metri poate avea lumina cea mai de sus la o inaltime mai mica de 2,5 metri deasupra puntii. Totusi, atunci cand in afara de luminile din borduri si lumina de pupa sau lumina vizibila pe intreg orizontul prescrisa la regula 23 c) i) este montata o lumina de catarg suplimentar fata de luminile din borduri, aceasta lumina de catarg sau lumina vizibila pe intreg orizontul trebuie sa se afle la cel putin un metru deasupra luminilor din borduri."
7. In anexa I sectiunea 2 textul alineatului ii) al paragrafului i) existent se inlocuieste cu urmatorul text:
"ii) la bordul unei nave cu o lungime mai mica de 20 metri aceste lumini trebuie sa fie distantate cu cel putin un metru si lumina inferioara trebuie sa se afle la o inaltime de cel putin 2 metri deasupra copastiei, cu exceptia cazului in care nava trebuie sa poarte o lumina de remorcaj;"
8. In anexa I sectiunea 10, in partea introductiva a paragrafelor a) si b) cuvintele "in mars" se adauga dupa cuvintele "navele cu vele".
9. In anexa IV la alineatul 1 se introduce paragraful o) cu urmatorul cuprins:
"o) semnalele aprobate transmise prin instalatii de radiocomunicatii."

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016