Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 17 noiembrie 2016  convenit între Guvernul României şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, prin scrisoarea semnată la Bruxelles la 3 noiembrie 2016 şi la Bucureşti la 17 noiembrie 2016, la Acordul de împrumut (Proiect privind controlul integrat al poluării cu nutrienţi) dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă acordată din Fondul Global de Mediu (Proiect privind controlul integrat al poluării cu nutrienţi) dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnate la Bucureşti la 28 decembrie 2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENT din 17 noiembrie 2016 convenit între Guvernul României şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, prin scrisoarea semnată la Bruxelles la 3 noiembrie 2016 şi la Bucureşti la 17 noiembrie 2016, la Acordul de împrumut (Proiect privind controlul integrat al poluării cu nutrienţi) dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă acordată din Fondul Global de Mediu (Proiect privind controlul integrat al poluării cu nutrienţi) dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnate la Bucureşti la 28 decembrie 2007

EMITENT: Act Internaţional
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 217 din 30 martie 2017

──────────
    Aprobat de Hotărârea nr. 142 din 22 martie 2017, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 217 din 30 martie 2017
──────────

     BANCA MONDIALĂ
     BIRD - ADI/ Grupul Băncii Mondiale

     Elisabetta Capannelli
     Director de ţară, Banca Mondială România
     Regiunea Europa şi Asia Centrală

     3 noiembrie 2016
     Excelenţei Sale
     Anca Dana Dragu
     Ministerul Finanţelor Publice
     Bucureşti, România

     Stimată Doamnă ministru:

     Ref. Proiectul privind Controlul integrat al poluării
     cu nutrienţi (PCIPN)
     (Împrumut 4870-RO şi Acordul de asistenţă
     financiară nerambursabilă (TF058040-RO)
     Înştiinţare de realocare a sumelor împrumutului şi ale Grantului

     Ne referim la: (i) acordul dintre România (Împrumutatul) şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) datat 28 decembrie 2007 şi amendat la 13 iulie 2012 (Acordul de împrumut); şi (ii) acordul dintre România (Beneficiarul) şi Banca, acţionând în calitate de agenţie de implementare a acordului de asistenţă financiară nerambursabilă, datat 28 decembrie 2007 şi amendat la 13 iulie 2012 (Acordul de Grant), toate pentru proiectul la care s-a făcut referire mai sus, şi la scrisoarea datată 5 octombrie 2016 (transmisă de domnul Attila Gyorgy, secretar de stat), solicitând o realocare a sumelor netrase din împrumut şi din Grant într-o singură categorie.
     Confirmăm faptul că la data de 14 aprilie 2016 a fost semnat un amendament atât pentru Acordul de împrumut, cât şi pentru Acordul de Grant (Amendamentul din 2016), ale cărui condiţii de efectivitate însă nu au fost încă îndeplinite.
     Avem plăcerea de a vă informa că Banca împărtăşeşte solicitarea dumneavoastră şi este de acord cu amendarea Acordului de împrumut şi a Acordului de Grant după cum urmează:
    1. Anterior intrării în efectivitate a Amendamentului din 2016 şi până când acesta devine efectiv:
    (a) tabelul aferent secţiunii IV.A.2 a anexei nr. 2 la Acordul de împrumut se amendează a se citi în integralitate după cum se prevede în secţiunea A a anexei nr. 1 la prezentul amendament;
    (b) tabelul aferent secţiunii IV.A.2 a anexei nr. 2 la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă se amendează a se citi după cum de prevede în secţiunea A a anexei nr. 2 la prezentul amendament.

    2. La momentul intrării în efectivitate a Amendamentului din 2016:
    (a) tabelul aferent secţiunii IV.A.2 a anexei nr. 2 la Acordul de împrumut se amendează a se citi în integralitate după cum se prevede în secţiunea B a anexei nr. 1 la prezentul amendament; şi
    (b) tabelul aferent secţiunii IV.A.2 a anexei nr. 2 la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă se amendează a se citi în integralitate după cum se prevede în secţiunea B a anexei 2 la prezentul amendament.


     Vă rugăm să confirmaţi acordul dumneavoastră cu amendamentul anterior prin semnarea, datarea şi returnarea către noi a acestei scrisori. Prezentul amendament se va semna între cele două părţi, fiecare dintre cele două exemplare reprezentând un original, şi unul care va fi returnat Băncii.
     Acest amendament va intra în efectivitate după primirea de către bancă a copiei contrasemnate a prezentei scrisori de amendare.

     Cu stimă,


                     Elisabetta Capannelli,
                     director de ţară
                     Banca Mondială România


     CONFIRMAT ŞI ACCEPTAT:
     ROMÂNIA
     de către:


                     Reprezentant autorizat
                     Nume: Attila Gyorgy
                     Titlu: secretar de stat


     Data: 17 noiembrie 2016

    ANEXA nr. 1

    SECŢIUNEA A


    ┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┐
    │ Categoria │ Suma alocată din │Procentul din│
    │ │ împrumut │cheltuieli ce│
    │ │(exprimată în euro)│urmează a fi │
    │ │ │ finanţat │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(1) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire în cadrul părţii I a │ │ │
    │Proiectului înainte de 15 noiembrie 2016 │ 35.216.037,59│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(2) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire în cadrul părţii II a │ │ │
    │Proiectului înainte de 15 noiembrie 2016 │ 2.947.333,71│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(3) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │în cadrul părţii III a Proiectului înainte │ │ │
    │de 15 noiembrie 2016 │ 1.923.791,00│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(4) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │(inclusiv audituri), costuri de operare în │ │ │
    │cadrul părţii IV a Proiectului înainte de │ │ │
    │15 noiembrie 2016 │ 2.229.896,64│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(5) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire (inclusiv audituri), costuri de│ │ │
    │operare în cadrul părţilor I, II, III şi IV │ │ │
    │ale Proiectului începând cu │ │ │
    │16 noiembrie 2016 │ 7.682.941,06│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │Suma totală │ 50.000.000,00│ │
    └────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────┘

    SECŢIUNEA B


    ┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┐
    │ Categoria │ Suma alocată din │Procentul din│
    │ │ împrumut │cheltuieli ce│
    │ │(exprimată în euro)│urmează a fi │
    │ │ │ finanţat │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(1) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire, după cum au fost descrise în │ │ │
    │secţiunea II a anexei nr. 1 la prezentul │ │ │
    │acord, şi înainte de 15 noiembrie 2016 │ 35.216.037,59│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(2) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire în cadrul părţii II a │ │ │
    │Proiectului, după cum au fost descrise în │ │ │
    │secţiunea II a anexei nr. 1 la prezentul │ │ │
    │acord, şi înainte de 15 noiembrie 2016 │ 2.947.333,71│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(3) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │în cadrul părţii III a Proiectului, după cum│ │ │
    │au fost descrise în secţiunea II la anexa │ │ │
    │nr. 1 la prezentul acord, şi înainte de │ │ │
    │15 noiembrie 2016 │ 1.923.791,00│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(4) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │(inclusiv audituri), costuri de operare în │ │ │
    │cadrul părţii IV a Proiectului, după cum au │ │ │
    │fost descrise în secţiunea II a anexei nr. 1│ │ │
    │la prezentul acord, şi înainte de │ │ │
    │15 noiembrie 2016 │ 2.229.896,64│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(5) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire (inclusiv audituri), costuri de│ │ │
    │operare în cadrul părţilor I, II, III şi IV │ │ │
    │ale Proiectului, după cum au fost descrise │ │ │
    │în secţiunea II a anexei nr. 1 la prezentul │ │ │
    │acord, şi începând cu 16 noiembrie 2016 │ 7.682.941,06│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │Suma totală │ 50.000.000,00│ │
    └────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────┘

    ANEXA nr. 2

    SECŢIUNEA A


    ┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┐
    │ Categoria │ Suma alocată din │Procentul din│
    │ │ Grant │cheltuieli ce│
    │ │(exprimată în USD) │urmează a fi │
    │ │ │ finanţat │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(1) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire în cadrul părţii I a │ │ │
    │Proiectului înainte de 15 noiembrie 2016 │ 2.726.891,79│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(2) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire în cadrul părţii II a │ │ │
    │Proiectului înainte de 15 noiembrie 2016 │ 1.624.818,17│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(3) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │în cadrul părţii III a Proiectului înainte │ │ │
    │de 15 noiembrie 2016 │ 150.383,05│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(4) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │(inclusiv audituri), costuri de operare în │ │ │
    │cadrul părţii IV a Proiectului înainte de │ │ │
    │15 noiembrie 2016 │ 286.080,99│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(5) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire (inclusiv audituri), costuri de│ │ │
    │operare în cadrul părţilor I, II, III şi IV │ │ │
    │ale Proiectului începând cu │ │ │
    │16 noiembrie 2016 │ 711.826,00│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │Suma totală │ 5.500.000,00│ │
    └────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────┘

    SECŢIUNEA B


    ┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┐
    │ Categoria │ Suma alocată din │Procentul din│
    │ │ Grant │cheltuieli ce│
    │ │(exprimată în euro)│urmează a fi │
    │ │ │ finanţat │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(1) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire, după cum au fost descrise în │ │ │
    │secţiunea II a anexei nr. 1 la prezentul │ │ │
    │acord, şi înainte de 15 noiembrie 2016 │ 2.726.891,79│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(2) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire în cadrul părţii II a │ │ │
    │Proiectului, după cum au fost descrise în │ │ │
    │secţiunea II a anexei nr. 1 la prezentul │ │ │
    │acord, şi înainte de 15 noiembrie 2016 │ 1.624.818,17│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(3) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │în cadrul părţii III a Proiectului, după cum│ │ │
    │au fost descrise în secţiunea II la anexa │ │ │
    │nr. 1 la prezentul acord, şi înainte de │ │ │
    │15 noiembrie 2016 │ 150.383.05│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(4) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │(inclusiv audituri), costuri de operare în │ │ │
    │cadrul părţii IV a Proiectului, după cum au │ │ │
    │fost descrise în secţiunea II a anexei nr. 1│ │ │
    │la prezentul acord, şi înainte de │ │ │
    │15 noiembrie 2016 │ 286.080,99│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │(5) Bunuri, lucrări, servicii de consultanţă│ │ │
    │şi instruire (inclusiv audituri), costuri de│ │ │
    │operare în cadrul părţilor I, II, III şi IV │ │ │
    │ale Proiectului, după cum au fost descrise │ │ │
    │în secţiunea II a anexei nr. 1 la prezentul │ │ │
    │acord, şi începând cu 16 noiembrie 2016 │ 711.826,00│ 100% │
    ├────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────┤
    │Suma totală │ 5.500.000,00│ │
    └────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────┘


     ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016