Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 15 iulie 2005  convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin scrisoarea semnata la Zagreb la 11 iulie 2005 si la Bucuresti la 15 iulie 2005, la Acordul de imprumut (Proiectul privind dezvoltarea sectorului social) dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 15 iulie 2005 convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, prin scrisoarea semnata la Zagreb la 11 iulie 2005 si la Bucuresti la 15 iulie 2005, la Acordul de imprumut (Proiectul privind dezvoltarea sectorului social) dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 891 din 5 octombrie 2005

BANCA MONDIALĂ
BANCA INTERNAŢIONALĂ PENTRU RECONSTRUCŢIE ŞI DEZVOLTARE
Biroul Regional pentru Europa Centralã şi de Sud
Croaţia, Zagreb

11 iulie 2005

Excelenţei Sale
Ionel Popescu
Ministrul finanţelor publice
Bucureşti, România

România: Proiectul privind dezvoltarea sectorului social
(împrumut nr. 4616 RO)
Al doilea Amendament la Acordul de împrumut

Stimate domnule ministru,

Mã refer la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) pentru proiectul la care s-a fãcut referire mai sus, din data de 6 iulie 2001, dupã cum a fost amendat la data de 8 martie 2004 (Acordul), şi la scrisoarea domnului Dragoş Neacşu, secretar de stat în cadrul Ministerului Finanţelor Publice, din data de 9 iunie 2005, prin care se solicitã anumite amendamente la acordul menţionat mai sus. Suntem de acord cu solicitarea dumneavoastrã şi prin prezenta amendãm Acordul dupã cum urmeazã (modificãrile sunt prezentate cu litere cursive):
1. Secţiunea 1.02 se modificã dupã cum urmeazã:
a) Paragrafele d), e) şi u) vor avea urmãtorul cuprins:
"d) «categorii eligibile» înseamnã categoriile de la (1) la (6), stabilite în tabelul din partea A.1 a anexei nr. 1 la acest acord;
e) «cheltuieli eligibile» înseamnã cheltuielile pentru bunuri, servicii, microcredite, servicii sociale şi costuri operaţionale în cadrul Proiectului la care se face referire în secţiunea 2.02 din acest acord;
...........................................................................
u) «CSSPP» înseamnã Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, înfiinţatã prin Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005."
În mod corespunzãtor, în întreg cuprinsul Acordului toate referirile la "C.S.F.P." se înlocuiesc cu "CSSPP".
2. Anexa nr. 1 "Tragerea sumelor împrumutului" se modificã dupã cum urmeazã:
a) Tabelul prevãzut la paragraful A.1 va avea urmãtorul cuprins:


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma alocatã
"Categoria din împrumut % din cheltuieli care va fi
(exprimatã în finanţat
dolari S.U.A.)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(1) Bunuri 100% din cheltuieli externe,
a) pentru partea B.2 a 100% din cheltuieli locale
Proiectului 1.200.000 (costuri franco-uzinã) şi
b) pentru alte pãrţi ale 84% din cheltuieli locale
Proiectului 21.000.000 pentru alte articole
procurate pe plan local
(2) Servicii de consultanţã şi 8.500.000 100%
instruire, inclusiv servicii
pentru administrarea
microcreditelor
(3) Servicii de redistribuire a
forţei de muncã 5.200.000 100%
(4) Microcredite 10.000.000 100%
(5) Servicii sociale 3.000.000 100%
(6) Costuri operaţionale 600.000 85%
(7) Nealocate 500.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 50.000.000"
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


b) În paragraful A.2 se introduce un nou subparagraf, e), care va avea urmãtorul cuprins:
"e) termenul «costuri operaţionale» înseamnã costuri operaţionale efectuate de CSSPP în legãturã cu funcţionarea acesteia, cum ar fi salariile personalului (altul decât funcţionarii publici) şi indemnizaţiile membrilor Consiliului CSSPP, consumabile, chirii, costuri de comunicaţii, utilitãţi, combustibil şi asigurarea vehiculelor, precum şi costuri operaţionale efectuate de UMP, cum ar fi consumabile."
c) Paragraful A.4 va avea urmãtorul cuprins:
"4. Banca poate solicita ca tragerile din contul împrumutului sã fie efectuate pe baza declaraţiilor de cheltuieli pentru cheltuieli pentru: a) microcredite în cadrul pãrţii C.2 a Proiectului; b) bunuri în cadrul contractelor care costã mai puţin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent fiecare; c) servicii de consultanţã în cadrul contractelor cu firmele de consultanţã, care costã mai puţin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent fiecare; d) servicii de consultanţã în cadrul contractelor cu consultanţi individuali, care costã mai puţin de 50.000 dolari S.U.A. echivalent fiecare; e) instruire; f) servicii de redistribuire a forţei de muncã în cadrul contractelor care costã mai puţin de 50.000 dolari S.U.A. echivalent fiecare; g) servicii sociale în cadrul pãrţii D.4 a Proiectului; şi h) costuri operaţionale, toate în cadrul termenilor şi condiţiilor pe care Banca le va specifica prin notificare Împrumutatului."
3. Anexa nr. 2 "Descrierea Proiectului" se modificã dupã cum urmeazã:
a) Partea A.3 va avea urmãtorul cuprins:
"3. Furnizarea de mobilier şi echipamente de birou, hardware şi software, instruire, servicii de audit şi finanţarea costurilor operaţionale pentru UMP."
b) Partea B.2 va avea urmãtorul cuprins:
"2. Înfiinţarea CSSPP, incluzând: a) modernizarea facilitãţilor; b) crearea reglementãrilor, procedurilor de funcţionare, sistemelor de software şi hardware; c) achiziţionarea de echipamente de birou, mobilier şi vehicule; d) pregãtirea personalului; şi e) costuri operaţionale efectuate pentru primele 18 luni de funcţionare ale CSSPP."
c) Partea D.1 a) va avea urmãtorul cuprins:
"Sprijinirea oficiilor de asistenţã socialã la nivel central şi local, incluzând:
a) modernizarea oficiilor, furnizarea de echipamente de birou şi furnizarea de vehicule;".
4. Paragraful 4 din anexa nr. 5 va avea urmãtorul cuprins:
"4. Împrumutatul va menţine CSSPP cu autoritate de reglementare şi supraveghere adecvatã pe perioada implementãrii Proiectului."
Vã rugãm sã confirmaţi acordul dumneavoastrã privind cele de mai sus, în numele României, prin semnarea, datarea şi returnarea cãtre noi a unuia dintre exemplarele acestei scrisori. Acest amendament va deveni efectiv dupã primirea unui exemplar contrasemnat al acestei scrisori.
Banca confirmã de asemenea cã, potrivit amendamentului la Acord din data de 8 martie 2004, plãţile în cadrul categoriei (5) "Servicii sociale" efectuate din contul special vor fi considerate eligibile începând cu data de 1 iunie 2004.

Cu stimã,
Anand Seth,
director
Unitatea de Ţarã pentru Europa Centralã şi de Sud
Regiunea Europa şi Asia Centralã

De acord
România:
Prin: Ionel Popescu
ministrul finanţelor publice

15 iulie 2005

----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016