Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 10 mai 2004  la Acordul de imprumut pentru Proiectul de dezvoltare institutionala a sectorului privat si public, semnat la Bucuresti la 13 septembrie 2002 intre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 10 mai 2004 la Acordul de imprumut pentru Proiectul de dezvoltare institutionala a sectorului privat si public, semnat la Bucuresti la 13 septembrie 2002 intre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 545 din 18 iunie 2004

Banca Mondialã

26 aprilie 2004

Excelentei sale
Mihai Nicolae Tanasescu
ministrul finanţelor publice
Bucureşti, România

România: Proiectul de dezvoltare institutionala a sectorului privat şi public (4676 RO). Amendament la acordul de împrumut

Stimate domnule ministru,

Ma refer la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) pentru proiectul menţionat mai sus, datat 13 septembrie 2002 (Acord) şi adresa dumneavoastrã din 11 februarie 2004 prin care solicitati anumite amendamente la acordul menţionat mai sus. Suntem de acord cu solicitarea dumneavoastrã şi prin aceasta scrisoare amendam acordul, dupã cum urmeazã (modificãrile sunt reflectate în litere italice):
1. Doua paragrafe noi, paragrafele g) şi h), se adauga la secţiunea 1.02, dupã cum urmeazã:
"g) agenţii de implementare înseamnã urmãtoarele ministere şi agenţii ale Împrumutatului, responsabile de implementarea activitãţilor proiectului: APAPS, Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Justiţiei, Ministerul Economiei şi Comerţului, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei, Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, Ministerul Sãnãtãţii, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, Cancelaria Primului-Ministru sau oricare succesor legal al acestora;
h) PMU PAL înseamnã Unitatea de Management al Proiectului înfiinţatã în cadrul Cancelariei Primului-Ministru al Împrumutatului, pentru monitorizarea pregãtirii şi implementarii împrumutului de ajustare programatica (PAL) propus Bãncii pentru finanţare."
2. Secţiunea 3.05 se modifica pentru a se citi dupã cum urmeazã:
"Pe perioada implementarii proiectului, Împrumutatul va menţine într-o maniera şi în cadrul unor termeni de referinta satisfacatori pentru Banca o comisie de supervizare a proiectului, condusã de coordonatorul proiectului şi alcãtuitã din reprezentanţi ai fiecãrei agenţii de implementare. Comisia va fi responsabilã de supravegherea implementarii proiectului."
3. Tabelul din paragraful 1 al anexei nr. 1 se modifica pentru a se citi dupã cum urmeazã:


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Categoria Suma împrumutului alocat Procentul din cheltuielile
(exprimatã în dolari S.U.A.) care urmeazã sa fie finanţate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"(1) Bunuri 6.280.000 100% din cheltuielile externe,
100% din cheltuielile locale
(costuri ex-factory) şi 80%
din cheltuielile locale pentru
alte articole achiziţionate
pe plan local
(2) Lucrãri civile 350.000 80%
(3) Servicii de
consultanţa 10.741.000 100%
(incluzând audit
şi pregãtire
profesionalã)
(4) Cheltuieli de
funcţionare 1.229.000 100%
(5) Nealocate 0
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 18.600.000"
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


4. Paragraful 1 al partii D din anexa nr. 2 se modifica dupã cum urmeazã:
"1. Întãrirea capacitãţii Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei pentru dezvoltarea în sistem electronic a afacerilor, comerţului, administraţiei guvernamentale, portal România Gateway şi înfiinţarea de telecentre."
5. Paragraful 5 al partii D din anexa nr. 2 se modifica dupã cum urmeazã:
"5. Furnizarea unor servicii de consultanţa şi bunuri pentru îmbunãtãţirea mediului de afaceri şi a afacerilor în sistem electronic în Valea Jiului, la nivelul municipalitatii."
6. Partea E din anexa nr. 2 se modifica pentru a se citi dupã cum urmeazã:
"1. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Finanţelor Publice pentru îmbunãtãţirea managementului cheltuielilor publice, printre altele, în domeniile: a) managementului de numerar în sistemul de trezorerie; b) elaborãrii bugetului; c) coordonãrii finanţãrii externe; d) contabilitãţii publice şi raportarilor financiare; e) auditului intern; şi f) descentralizãrii.
2. Furnizarea de asistenta tehnica, pregãtire profesionalã şi tehnologia informatiei pentru Curtea de Conturi.
3. Furnizarea de asistenta tehnica şi echipamente Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei pentru dezvoltarea sistemului SMART-card.
4. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru pregãtirea, dezvoltarea şi implementarea unui sistem de indicatori de monitorizare a reformei funcţiei publice, pentru managementul şi impactul asupra reformei funcţiei publice.
5. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Justiţiei, Consiliului Superior al Magistraturii şi curţilor de justiţie pentru realizarea unui program al reformei judiciare.
6. Dezvoltarea unei strategii şi a unui plan de acţiune pentru administrarea asigurãrilor de sãnãtate publica.
7. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Ministerului Finanţelor Publice pentru îmbunãtãţirea relaţiilor fiscale interguvernamentale.
8. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Secretariatului General al Guvernului al Cancelariei Primului-Ministru pentru formularea politicilor şi responsabilizarea administraţiei.
9. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei pentru revizuirea Codului muncii, realizarea unui studiu asupra pieţei muncii, strategii şi plan de acţiune.
10. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii pentru reformele în sectorul de educaţie.
11. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Sãnãtãţii pentru reformele în sectorul de sãnãtate.
12. Furnizarea de asistenta tehnica, bunuri şi pregãtire profesionalã Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului pentru reformele în sectorul de drumuri şi cale feratã."
7. Partea F a anexei nr. 2 se modifica pentru a se citi dupã cum urmeazã:
"Acoperirea cheltuielilor curente de funcţionare ale UMP şi UMP PAL pentru întãrirea capacitãţii lor de management în realizarea proiectului şi pentru desfãşurarea activitãţii lor în cadrul împrumutului de ajustare programatica propus Bãncii spre finanţare."
8. În paragraful 2 al partii C din secţiunea I a anexei nr. 4 se elimina cuvintele "pana la o suma totalã care sa nu depãşeascã 260.000 dolari S.U.A. echivalent".
9. În paragraful 3 al partii C din secţiunea I a anexei nr. 4 se elimina cuvintele "pana la o suma totalã care sa nu depãşeascã 130.000 dolari S.U.A. echivalent".
10. În paragraful 1 al partii C din secţiunea a II-a a anexei nr. 4 se elimina cuvintele "pana la o suma totalã care sa nu depãşeascã 880.000 dolari S.U.A. echivalent".
11. În paragraful 2 al partii C din secţiunea a II-a a anexei nr. 4 se elimina cuvintele "pana la o suma totalã care sa nu depãşeascã 680.000 dolari S.U.A. echivalent".
12. Paragraful 4 al partii C din secţiunea a II-a a anexei nr. 4 se modifica pentru a se citi dupã cum urmeazã:
"Serviciile în continuarea activitãţii desfãşurate anterior de firma pentru auditarea conturilor proiectului şi serviciile pentru dezvoltarea unui nou regim de reglementare în calea feratã pentru armonizarea cu regulile de interoperabilitate ale Uniunii Europene, cu aprobarea prealabilã a Bãncii, pot fi achiziţionate în conformitate cu prevederile paragrafelor 3.8-3.11 din Ghidul pentru consultanţa."
Va rog confirmati acordul dumneavoastrã cu cele de mai sus, din partea României, prin semnarea, datarea şi restituirea cãtre noi a copiei anexate la aceasta scrisoare. Acest amendament va intra în vigoare dupã primirea unei copii contrasemnate a acestei scrisori.

Cu sinceritate,
Anand K. Seth,
director
Unitatea de ţara pentru Europa de Sud şi Centrala
Regiunea Europa şi Asia Centrala

De acord:
ROMÂNIA

Prin /ss/Mihai Nicolae Tanasescu
Reprezentant autorizat
Titlul: Ministrul finanţelor publice

Data: 10 mai 2004

-----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016