Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 10 iulie 1996  la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului pentru Protectia Mediului Marin - MEPC.68(38) la Londra la 10 iulie 1996*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 10 iulie 1996 la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului pentru Protectia Mediului Marin - MEPC.68(38) la Londra la 10 iulie 1996*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 517 din 30 august 2001


────────────
*) Traducere.

Amendamente la Protocolul I din MARPOL 73/78
Textul existent al articolului II (1) va fi înlocuit cu:
"(1) Raportul va fi întocmit atunci când un incident implica:
a) o descãrcare peste nivelul permis sau o descãrcare probabila de hidrocarburi ori de substanţe lichide nocive, din orice motiv, inclusiv în scopul asigurãrii securitãţii navei sau al salvãrii vieţii omeneşti pe mare; sau
b) o descãrcare ori o descãrcare probabila de substanţe dãunãtoare ambalate, inclusiv cele din containere de marfa, rezervoare portabile, vehicule auto sau de cale feratã şi barje purtate; sau
c) avarierea, defectarea ori o pana a unei nave de 15 m lungime sau mai mult, care:
(i) afecteazã siguranţa navei; incluzând, dar fãrã a se limita la coliziune, eşuare, incendiu, explozie, defectiune de construcţie, inundare ori deplasare a mãrfii; sau
(ii) compromite siguranţa navigaţiei; incluzând, dar fãrã a se limita la defectarea sau la o pana a instalaţiei de guvernare, a instalaţiei de propulsie, a generatoarelor electrice şi a mijloacelor esenţiale de navigaţie de la bord; sau
d) o descãrcare, în timpul operarii navei, de hidrocarburi sau de substanţe lichide nocive care depãşesc cantitatea sau cota instantanee permisã conform prezentei convenţii."

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016