Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 1 octombrie 2010  convenit prin scrisorile semnate la Bucuresti la 1 octombrie 2010 si la Washington la 9 decembrie 2010, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 1 octombrie 2010 convenit prin scrisorile semnate la Bucuresti la 1 octombrie 2010 si la Washington la 9 decembrie 2010, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 454 din 29 iunie 2011

    ROMÂNIA
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Cabinet secretar de stat
    Nr. 602.901

                                          Str. Apolodor nr. 17,
                                          sectorul 5, Bucureşti
                                          Tel.: +021 319 97 39
                                          Fax: +021 312 20 11

                                          Bucureşti, 1 octombrie 2010

    Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Peter Harrold, director
    Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
    Regiunea Europa şi Asia Centralã
    Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã (Împrumut nr. 4736-RO)
    Acord de asistenţã financiarã nerambursabilã (TF 053472 RO)
    Amendarea Acordului de împrumut şi a Acordului de asistenţã financiarã nerambursabilã

    Stimate domn,
    Ne referim la Acordul de împrumut dintre Romania şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datat 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.
    În scopul accelerãrii implementãrii proiectului, precum şi ţinând seama de recomandãrile ultimei misiuni a Bãncii Internaţionale pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, la solicitarea Ministerului Mediului şi Pãdurilor (MMP) şi a Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale (ANRM), vã rugãm sã binevoiţi a fi de acord cu amendarea Acordului de împrumut şi a celui de asistenţã financiarã nerambursabilã, dupã cum urmeazã:
    1. Referitor la Acordul de împrumut:
    - tabelul 1 din anexa 1 "Procedurile de tragere din împrumut" se modificã pentru a se citi dupã cum urmeazã:


┌───────────────────────────────────────┬──────────────────┬────────────────┐
│ "Categoria │ Suma │ % │
│ │ (USD) │ finanţat din │
│ │ │ cheltuieli │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(1) Lucrãri pentru: │ │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(b) partea C a proiectului │ 66,215,354 │ 78% │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(d) partea E a proiectului │ │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(iii) partea E.3 │ 26,646 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(2) Bunuri pentru: │ │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(b) partea C a proiectului │ 239,000 │ 75% │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(c) partea E a proiectului │ │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(iii) partea E.3 │ 269,000 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(3) Servicii tehnice │ 0 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(4) Servicii de consultanţã, inclusiv │ │ │
│ audit şi instruire pentru: │ │ 75% │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(c) partea C a proiectului │ 5,953,000 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(d) partea E a proiectului │ │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(iii) partea E.3 │ 172,000 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(5) Costuri de operare pentru: │ │ 75% │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(c) MMP - UMP │ 2,085,000 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(6) Nealocate pentru: │ │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│(c) partea C a proiectului │ 0 │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│Total: │ 74,960,000" │ │
└───────────────────────────────────────┴──────────────────┴────────────────┘



    Tabelul actualizat reflectã realocarea sumei de 4.367.354 USD de la categoria (6) "Nealocate" la categoria (1) "Lucrãri", pentru a permite realizarea celor douã obiective: "Mãrirea gradului de siguranţã a acumulãrii Dridu" - judeţul Ialomiţa şi "Punerea în siguranţã a nodului hidrotehnic Sânmihaiu Român" - judeţul Timiş, în cadrul componentei C "Inundaţii şi alunecãri de teren".
    2. Referitor la Acordul de grant, ANRM a solicitat urmãtoarele modificãri ale anexei 1κ "Trageri din grant":
    - suma de 50.000 USD va fi realocatã de la categoria (5)(a) "Costuri de operare" pentru partea D a proiectului la categoria (1) "Bunuri";
    - suma de 30.000 USD va fi realocatã de la categoria (5)(a) "Costuri de operare" pentru partea D a proiectului la categoria (4) "Instruire, seminare şi vizite de instruire";
    - suma de 130.000 USD va fi realocatã de la categoria (5)(a) "Costuri de operare" pentru partea D a proiectului la categoria (5)(b) "Costuri de operare" pentru partea E.4 a proiectului.
    În speranţa cã veţi rãspunde solicitãrilor noastre, aşteptãm cu nerãbdare rãspunsul dumneavoastrã favorabil.


    Cu stimã,

    Bogdan Drãgoi,
    secretar de stat


    Cc: Mr. Franãois Rantrua, director de ţarã
    Reprezentanţa Bãncii Mondiale în România


    BANCA MONDIALĂ Str. H-N.W. nr 1818 (202) 473-6048
    Banca Internaţionalã pentru Washington D.C. 20433 Adresã cablu:
    Reconstrucţie şi Dezvoltare SUA INTBAFRAD
    Asociaţia de Dezvoltare Adresã cablu:
    Internaţionalã INDEVAS


                                             9 decembrie 2010

    Excelenţei Sale Gheorghe Ialomiţianu,
    ministrul finanţelor publice
    Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

       Proiectul de diminuare a riscurilor şi pregãtirea pentru situaţii de
         urgenţã (DRPSU) (Împrumutul nr. 4736 RO) şi asistenţa financiarã
                     nerambursabilã din Fondul FGM TF053472 RO

                   Realocarea sumelor din împrumut şi din fond

    Stimate domnule ministru,
    Ca urmare a scrisorii dumneavoastrã din 1 octombrie 2010, prin care ne solicitaţi sã realocãm sumele din împrumutul şi fondul menţionate mai sus, îmi face plãcere sã vã informez cã Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) este de acord cu cererea dumneavoastrã.
    Prin urmare, Banca realocã prin prezenta: (i) sumele din împrumut trecute în tabel la secţiunea 1 din anexa 1 din Contractul de împrumut dintre România şi Bancã din data de 26 mai 2004; şi (ii) sumele din Fond trecute în tabel la secţiunea 1 din anexa 1 la Contractul de fond FGM dintre România şi Bancã din data de 26 mai 2004.
    Tabelele revizuite cu sumele realocate sunt prezentate în anexa la prezenta scrisoare.

                         Cu stimã,

                      Peter Harrold,
                          director

       Direcţia Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
              Regiunea Europa şi Asia Centralã


    Cc: Excelenţei Sale Laszlo Borbely,
    ministrul mediului şi pãdurilor
    Bucureşti, România

    Domnului Alexandru Pãtruţi,
    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale
    Bucureşti, România

    Domnului Bogdan Drãgoi,
    secretar de stat
    Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

    Doamnei Angela Carabaş,
    director general
    Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

    Domnului Ruud Treffers,
    director executiv
    Banca Mondialã


    ANEXĂ

                          PROGRAMUL 1
                 Tragerea sumelor din împrumut

    1. Tabelul de mai jos prezintã detaliat categoriile de articole care vor fi finanţate din sumele din împrumut, alocarea sumelor din împrumut la fiecare categorie şi procentul maxim de cheltuieli pentru articolele care vor fi finanţate din fiecare categorie:


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
      Categoria Suma din împrumut %
                                    alocatã (exprimatã din cheltuielile
                                        în dolari) ce vor fi finanţate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 (1) Lucrãri pentru: 100% din cheltuielile
     (a) partea B din proiect 47.888.000 externe şi 78% din
                                                       cheltuielile interne
                                                       (care au avut loc
                                                       înainte de 7 martie 2007)
                                                       şi 78% din toate
                                                       cheltuielile ulterioare

     (b) partea C din proiect 66.215.354
     (c) partea D din proiect 2.883.000
     (d) partea E din proiect
         (i) partea E.1 0
         (ii) partea E.2 19.000
          iii) partea E.3 26.646

 (2) Bunuri pentru: 100% din cheltuielile
     (a) partea A din proiect 8.904.000 externe şi 100% din
     (b) partea C din proiect 239.000 cheltuielile interne
     (c) partea E din proiect (preţ loco de fabricã)
                                                       şi 75% din cheltuielile
                                                       interne pentru alte
                                                       articole procurate
                                                       intern (care au avut
                                                       loc înainte de 7 martie
                                                       2007) şi 75% din toate
                                                       cheltuielile ulterioare
         (i) partea E.1 69.091
         (ii) partea E.2 235.000
         (iii) partea E.3 269.000
         (iv) partea E.4 23.000
 (d) partea E din proiect 1.700.000
 (3) Servicii tehnice pentru partea
     C.5 din proiect 0 100% din cheltuielile
                                                       externe şi 75% din
                                                       cheltuielile interne
 (4) Serviciile de consultanţã,
     inclusiv audit şi instruire: 75% din cheltuieli
                                                       pentru consultanţii
                                                       locali şi 85% din
                                                       cheltuieli pentru
                                                       consultanţii strãini
 (a) partea A din proiect 3.300.000
 (b) partea B din proiect 6.086.000
 (c) partea C din proiect 5.953.000
 (d) partea E din proiect
    (i) partea E.1 100.000
    (ii) partea E.2 2.372.000
    (iii) partea E.3 172.000
 (e) partea D din proiect 550.000
 (5) Costuri de operare pentru:
 (a) UMP MAI 100.909 75%
 (b) UMP MTCT 328.000 75%
 (c) UMP MMAP 2.085.000 75%
 (d) UMP ANRM 482.000 75%
 (6) Nealocate pentru:
 (a) partea A din proiect 0
 (b) partea B din proiect 0
 (c) partea C din proiect 0
 (d) partea D din proiect 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  TOTAL: 150.000.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 1

                         Tragerea sumelor din Fondul FGM

    1. Tabelul de mai jos prezintã detaliat categoriile de articole care vor fi finanţate din asistenţa financiarã nerambursabilã din Fondul FGM, alocarea sumelor din asistenţa financiarã nerambursabilã din Fondul FGM la flecare categorie şi procentul maxim de cheltuieli pentru articolele care vor fi finanţate din fiecare categorie:



───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
      Categoria Suma alocatã din %
                                    fond (exprimatã din cheltuielile
                                        în dolari) ce vor fi finanţate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 (1) Bunuri 1.200.000 100% din cheltuielile
                                                    externe şi 100% din
                                                    cheltuielile interne (preţ
                                                    loco de fabricã) şi 75% din
                                                    cheltuielile interne pentru
                                                    alte articole procurate
                                                    intern
 (2) Lucrãri 2.700.000 100% din cheltuielile
                                                    externe şi 78% din
                                                    cheltuielile interne
 (3) Servicii de consultanţã 1.600.000 75% din cheltuieli pentru
                                                    consultanţi locali şi 85%
                                                    din cheltuieli pentru
                                                    consultanţi strãini
 (4) Instruire, ateliere de lucru
     şi vizite de studiu 360.000 100%
 (5) Costuri de operare pentru:
 (a) partea D din proiect 0 75%
 (b) partea E.4 din proiect 770.000 75%
 (6) Nealocate 370.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     TOTAL: 7.000.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    Distribuire: România DL, personal sector ECSSD, personal sector ECSQ, loa-eca, FINCR ECA, IRIS

                    __________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016