Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 1 februarie 2012  convenit prin scrisorile semnate la Bucuresti la 17 iunie 2011, 7 decembrie 2011, 16 decembrie 2011, 28 decembrie 2011 si 1 februarie 2012 si la Washington la 19 decembrie 2011 si la 31 ianuarie 2012 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 1 februarie 2012 convenit prin scrisorile semnate la Bucuresti la 17 iunie 2011, 7 decembrie 2011, 16 decembrie 2011, 28 decembrie 2011 si 1 februarie 2012 si la Washington la 19 decembrie 2011 si la 31 ianuarie 2012 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 542 din 3 august 2012

    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    CABINET SECRETAR DE STAT

    Nr. 608109 Str. Apolodor nr. 17
                                                    Sectorul 5, Bucureşti
                                                    Tel.: +021 319 97 39
                                                    Fax: +021 312 20 11

                                                    17 iunie 2011

    Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Peter Harrold, director
    Europa Centrală şi Ţările Baltice şi Asia Centrală

         Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii
                      calamităţilor naturale şi pregătirea
               pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4736-RO)
               Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă din
             fondul Facilităţii Globale de Mediu (GEF) nr 053472 RO
                    Amendament la Acordul de împrumut şi la
                 Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă
                (extinderea cu un an a datei-limită de tragere)

    Stimate domnule Harrold,

    Ne referim la Împrumutul nr. 4736-RO şi GEF TF 053472 RO - Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (PDRCPCNPSU), în valoare de 150 milioane USD, şi la asistenţa financiară nerambursabilă GEF, în valoare de 7 milioane USD, datate 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.
    Ca urmare a solicitărilor primite de la agenţiile de implementare, dorim să rugăm Banca să fie de acord cu extinderea datei finale de tragere pentru Acordul de împrumut şi Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă, de la 20 decembrie 2011 la 20 decembrie 2012, pe baza următoarelor consideraţii:
    1. Componenta A - Consolidarea capacităţii de finanţare şi management în situaţii de urgenţă (Ministerul Administraţiei şi Internelor)
    Din 4 activităţi aprobate iniţial, două activităţi nu sunt încă finalizate:
    - implementarea Sistemului naţional de management informaţional pentru situaţii de urgenţă (SNMISU); şi
    - operaţionalizarea Programului român de asigurare la catastrofe.
    Deoarece actualul grafic de lucrări prevăzut în contract nu a fost respectat, există riscul ca SNMISU să nu fie finalizat până la data de închidere a Proiectului.
    Există o întârziere de 5 luni în finalizarea testelor-pilot deoarece au existat erori majore în timpul testelor. Dacă erorile nu pot fi corectate cu succes în timp util, rularea sistemului la un număr minim de locaţii agreate nu va fi posibilă înainte de 20 decembrie 2011.
    De asemenea, elaborarea proiectării pentru lucrările de consolidare şi construcţie pentru reabilitarea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) nu poate fi finalizată până la data de închidere a Proiectului.
    2. Componenta B - Reducerea riscului la cutremure (Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului)
    Din 48 de clădiri publice, 23 au fost finalizate complet, 12 sunt în curs de finalizare, pentru 6 procedurile de achiziţie au fost finalizate, pentru 3 obiective procedurile de licitaţie sunt în pregătire, iar pentru cele 4 obiective rămase lucrările de proiectare sunt în curs. Extinderea datei finale de tragere va duce la finalizarea tuturor celor 48 de obiective până la 20 decembrie 2012.
    3. Componenta C - Reducerea riscurilor în caz de inundaţii şi alunecări de teren (Ministerul Mediului şi Pădurilor)
    O extindere a datei finale de tragere este necesară pentru finalizarea lucrărilor de punere în siguranţă a barajului de la Dridu şi pentru finalizarea manualului pentru monitorizarea alunecărilor de teren.
    De asemenea, a început deja implementarea unei noi soluţii tehnice pentru tratamentul crăpăturilor în adâncime în pilonii barajului, iar lucrările de reabilitare a galeriei de evaluare şi echipamentul hidraulic pentru dig progresează în conformitate cu programul, dar reabilitarea centrului de monitorizare nu a fost finalizată.
    4. Componenta D - Reducerea riscului de accidente miniere în Bazinul Tisei (Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale)
    O extindere a perioadei este necesară pentru finalizarea a două lucrări importante, iar data estimată pentru finalizarea obiectivelor este 20 decembrie 2012:
    - reabilitarea a două diguri de decantare în vederea prevenirii riscului de inundaţii; şi
    - elaborarea unui sistem informatic pentru analizarea impactului asupra mediului şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă.
    În aceste circumstanţe, agenţiile de implementare s-au angajat să întreprindă toate acţiunile necesare pentru atingerea obiectivelor Proiectului în cadrul noului termen propus.

       Aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră la cele de mai sus,

                            Bogdan Alexandru Drăgoi,
                                secretar de stat


    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    CABINET SECRETAR DE STAT

    7 decembrie 2011 Str. Apolodor nr. 17
                                                           Sectorul 5, Bucureşti
                                                           Tel.: +021 319 97 39
                                                           Fax: +021 312 20 11

    Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Peter Harrold, director
    Europa Centrală şi Ţările Baltice şi Asia Centrală

         Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii
                      calamităţilor naturale şi pregătirea
                pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr 4736-RO)
                    Amendament la Acordul de împrumut şi la
                 Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă

    Ne referim la Acordul de împrumut şi la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datate 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.
    Ca urmare a scrisorii dumneavoastră din 7 noiembrie 2011, prin care Banca, între altele, a fost de acord să extindă datele de închidere a Acordului de împrumut şi Acordului de asistenţă financiară nerambursabilă până la 30 iunie 2012, am întreprins o analiză serioasă împreună cu agenţiile de implementare şi am dori să propunem următoarele amendamente pentru a ne asigura că sumele împrumutului şi asistenţei financiare nerambursabile vor fi utilizate în cea mai mare măsură posibilă în cadrul noului termen-limită convenit:
    - majorarea procentului maxim de finanţare a cheltuielilor pentru poziţiile finanţate în cadrul fiecărei categorii a împrumutului şi asistenţei financiare nerambursabile până la 100% până la 30 iunie 2012, permiţând astfel ca agenţiile de implementare să finanţeze lucrările şi bunurile rămase în acelaşi procent (100%) din contribuţia locală, după data de închidere;
    - realocarea sumelor împrumutului între categorii şi anularea din împrumut a sumei de 6.675.537 USD, care nu va mai putea fi trasă în condiţiile actuale. În această privinţă, vă supunem atenţiei următoarea propunere pentru anexa 1 revizuită, "Trageri din împrumut", după cum urmează:

┌────────────────────────────────────┬─────────────────────┬────────────────┐
│ Categorie │ Sume (dolari SUA) │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (1) Lucrări pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea B a Proiectului │ 47.888.000 │ -7.582.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea C a Proiectului │ 66.509.769 │ +3.085.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea D a Proiectului │ 2.883.000 │ -550.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea E a Proiectului: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (i) partea E.1 │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (ii) partea E.2 │ 19.000 │ -19.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iii) partea E.3 │ 26.646 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (2) Bunuri pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea A a Proiectului │ 8.904.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea C a Proiectului │ 367.500 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea E a Proiectului: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (i) partea E.1 │ 69.091 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (ii) partea E.2 │ 235.000 │ -101.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iii) partea E.3 │ 246.241 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iv) partea E.4 │ 23.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea D a Proiectului │ 1.700.000 │ +300.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (3) Servicii tehnice pentru partea │ │ │
│ C.5 a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (4) Serviciile consultanţilor, │ │ │
│ inclusiv audit şi instruire pentru:│ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea A a Proiectului │ 3.300.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea B a Proiectului │ 6.086.000 │ -1.480.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea C a Proiectului │ 5.853.369 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea E a Proiectului: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (i) partea E.1 │ 100.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (ii) partea E.2 │ 2.372.000 │ +34.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iii) partea E.3 │ 28.875 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (e) partea D a Proiectului │ 550.000 │ -236.537 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (5) Costuri de operare pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) UMP-MAI │ 100.909 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) UMP-MDRT │ 328.000 │ -126.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) UMP-MMP │ 1.927.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) UMP-ANRM │ 482.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (6) Nealocate pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea A a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea B a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea C a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea D a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ Total │ 150.000.000 │ -6.675.537 │
└────────────────────────────────────┴─────────────────────┴────────────────┘


    Aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră favorabil la cele de mai sus.

                            Al dumneavoastră sincer,

                            Bogdan Alexandru Drăgoi,
                                secretar de stat


    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    DIRECŢIA GENERALĂ DE TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ

    16 DECEMBRIE 2011 STR. APOLODOR NR. 17
                                                    SECTORUL 5, BUCUREŞTI
                                                    TEL.: +021 319 97 39
                                                    FAX: +021 312 20 11

    Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Francois Rantrua, responsabil de ţară
    Biroul Băncii Mondiale, România
    CC: domnului Gabriel Ioniţa, specialist senior irigaţii


         Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii
                      calamităţilor naturale şi pregătirea
                pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr 4736-RO)
                    Amendament la Acordul de împrumut şi la
                 Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă

    Revenim la scrisoarea noastră din 7 decembrie 2011 şi în baza informaţiilor actualizate primite astăzi de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (componenta B a Proiectului), solicităm Băncii să ia în considerare propunerea noastră revizuită cu privire la realocarea sumelor împrumutului între categorii şi anularea din împrumut a sumei de 6.675.537 USD, care nu va mai putea fi trasă în condiţiile actuale, după cum urmează:

┌────────────────────────────────────┬─────────────────────┬────────────────┐
│ Categorie │ Sume (dolari SUA) │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (1) Lucrări pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea B a Proiectului │ 47.888.000 │ -7.582.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea C a Proiectului │ 66.509.769 │ +3.085.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea D a Proiectului │ 2.883.000 │ -550.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea E a Proiectului: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (i) partea E.1 │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (ii) partea E.2 │ 19.000 │ -19.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iii) partea E.3 │ 26.646 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (2) Bunuri pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea A a Proiectului │ 8.904.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea C a Proiectului │ 367.500 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea E a Proiectului: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (i) partea E.1 │ 69.091 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (ii) partea E.2 │ 235.000 │ -101.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iii) partea E.3 │ 246.241 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iv) partea E.4 │ 23.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea D a Proiectului │ 1.700.000 │ +300.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (3) Servicii tehnice pentru partea │ │ │
│ C.5 a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (4) Serviciile consultanţilor, │ │ │
│ inclusiv audit şi instruire pentru:│ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea A a Proiectului │ 3.300.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea B a Proiectului │ 6.086.000 │ -1.550.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea C a Proiectului │ 5.853.369 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea E a Proiectului: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (i) partea E.1 │ 100.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (ii) partea E.2 │ 2.372.000 │ +34.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (iii) partea E.3 │ 28.875 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (e) partea D a Proiectului │ 550.000 │ -236.537 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (5) Costuri de operare pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) UMP-MAI │ 100.909 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) UMP-MDRT │ 328.000 │ -56.000 │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) UMP-MMP │ 1.927.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) UMP-ANRM │ 482.000 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (6) Nealocate pentru: │ │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (a) partea A a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (b) partea B a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (c) partea C a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ (d) partea D a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────┤
│ Total │ 150.000.000 │ -6.675.537 │
└────────────────────────────────────┴─────────────────────┴────────────────┘


    Vă mulţumim în avans pentru înţelegere.

                                Cu sinceritate,

                                   Boni Cucu,
                            director general adjunct



    BANCA MONDIALĂ 1818 H Street N.W. (202) 473-1000
    BANCA INTERNAŢIONALĂ PENTRU Washington, D.C. 20433 Cable Address:
    RECONSTRUCŢIE ŞI DEZVOLTARE S.U.A. INTBAFRAD
    Asociaţia Internaţională Cable Address:
    pentru Dezvoltare INDEVAS


    Excelenţei Sale 19 decembrie 2011
    Gheorghe Ialomiţianu,
    ministrul finanţelor publice
    Bucureşti, România


             România - Facilitatea Globală de Mediu (GEF) - Fonduri
               nerambursabile destinate Proiectului de diminuare
            a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale
            şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (GEF TF 053472)
         Amendament la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă
     A doua prelungire a datei finale şi majorarea procentelor de tragere


    Stimate domnule ministru,

    Facem referire la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România (Beneficiarul) şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca), în calitate de agenţie de implementare pentru Facilitatea Globală de Mediu, cu modificările ulterioare (Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă), precum şi la scrisorile transmise de dumneavoastră şi datate 17 iunie 2011 şi 7 decembrie 2011, în care solicitaţi o serie de amendamente la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă menţionat anterior.
    Suntem de acord cu solicitarea dumneavoastră de a modifica Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă după cum urmează:
    1. Articolul II secţiunea 2.03 din Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă se modifică după cum urmează:
    "Secţiunea 2.03. Data finalizării va fi 30 iunie 2012 sau o dată ulterioară pe care Banca o va stabili. Banca va notifica neîntârziat Beneficiarul cu privire la stabilirea unei astfel de date ulterioare."
    2. Ca urmare a majorării procentelor de tragere, se introduce un tabel nou în anexa 1 la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă, conform anexei 1 la această scrisoare.
    Toate celelalte clauze şi condiţii din Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă, cu modificările aduse prin prezentul document, îşi păstrează pe deplin valabilitatea şi efectul.
    Vă rugăm să confirmaţi acordul dumneavoastră faţă de cele de mai sus, în numele României, prin semnarea, datarea şi retransmiterea exemplarului inclus în această corespondenţă.

                                 Cu sinceritate,
                                 Peter Harrold,
                                    director
                       Europa Centrală şi Ţările Baltice
                        Regiunea Europa şi Asia Centrală
                           [semnătura indescifrabilă]

    De acord
    --------
    România

    Prin
    reprezentant autorizat,
    Bogdan Alexandru Drăgoi,
    secretar de stat

    Data: 28 decembrie 2011.


    ANEXA 1


    Excelenţei Sale
    Gheorghe Ialomiţianu 19 decembrie 2011


                                    Anexa 1
            Tragerea sumelor din asistenţa financiară nerambursabilă

    1. Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de articole care urmează să fie finanţate din asistenţa financiară nerambursabilă GEF, alocarea sumelor din asistenţa financiară pentru fiecare categorie, precum şi procentul maxim de cheltuieli pentru articolele care urmează să fie finanţate în cadrul fiecărei categorii:

┌─────────────────────┬──────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Categoria de finanţat│Suma alocată │ Procentul (%) din cheltuieli │
│ │din asistenţa │ de finanţat │
│ │financiară │ │
│ │nerambursabilă│ │
│ │(exprimată în │ │
│ │dolari SUA) │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(1) Bunuri │ 1.200.000│100% din cheltuielile externe, 100% din │
│ │ │cheltuielile locale (cost ex-factory) │
│ │ │şi 75% din cheltuielile locale pentru │
│ │ │alte bunuri achiziţionate pe piaţa │
│ │ │internă înainte de data acestei scrisori │
│ │ │de modificare şi 100% din totalul │
│ │ │cheltuielilor ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(2) Lucrări │ 2.700.000│100% din cheltuielile externe, 78% din │
│ │ │cheltuielile locale efectuate înainte de │
│ │ │data acestei scrisori de modificare şi │
│ │ │100% din totalul cheltuielilor ulterioare│
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(3) Servicii de │ 1.600.000│85% din cheltuielile cu consultanţii │
│consultanţă, inclusiv│ │externi, 75% din cheltuielile cu │
│servicii de audit │ │consultanţii locali efectuate înainte de │
│ │ │data acestei scrisori de modificare şi │
│ │ │100% din totalul cheltuielilor ulterioare│
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(4) Instruire, │ 360.000│100% │
│ateliere de lucru şi │ │ │
│vizite de studiu │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(5) Costuri de │ │ │
│operare pentru: │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(a) partea D a │ 0│75% din cheltuielile totale efectuate │
│Proiectului │ │înainte de data acestei scrisori de │
│ │ │modificare şi 100% din totalul │
│ │ │cheltuielilor ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(b) partea E.4 a │ 770.000│75% din cheltuielile totale efectuate │
│Proiectului │ │înainte de data acestei scrisori de │
│ │ │modificare şi 100% din totalul │
│ │ │cheltuielilor ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(6) Nealocat │ 370.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│TOTAL: │ 7.000.000│ │
└─────────────────────┴──────────────┴─────────────────────────────────────────┘



    BANCA MONDIALĂ 1818 H Street N.W. (202) 473-1000
    BANCA INTERNAŢIONALĂ PENTRU Washington, D.C. 20433 Cable Address:
    RECONSTRUCŢIE ŞI DEZVOLTARE S.U.A. INTBAFRAD
    Asociaţia Internaţională Cable Address:
    pentru Dezvoltare INDEVAS



    Excelenţei Sale 19 decembrie 2011
    Gheorghe Ialomiţianu,
    ministrul finanţelor publice
    Bucureşti, România


            Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii
            calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de
                        urgenţă (Împrumutul nr. 4736-RO)
                   Amendamentul nr. 7 la Acordul de împrumut
               Anularea parţială, prelungirea datei de închidere
                             şi realocarea sumelor


    Stimate domnule ministru,

    Facem referire la Acordul de împrumut dintre România (Împrumutatul) şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca), cu modificările ulterioare (Acordul de împrumut), precum şi la scrisorile transmise de dumneavoastră şi datate 17 iunie 2011, 7 decembrie 2011 şi 16 decembrie 2011, în care solicitaţi o serie de amendamente la Acordul de împrumut menţionat anterior.
    Suntem de acord cu solicitarea dumneavoastră de a modifica Acordul de împrumut după cum urmează:
    1. Articolul II secţiunea 2.03 din Acordul de împrumut se modifică după cum urmează:
    "Secţiunea 2.03. Data finalizării va fi 30 iunie 2012 sau o dată ulterioară pe care Banca o va stabili. Banca va notifica neîntârziat Împrumutatul cu privire la stabilirea unei astfel de date ulterioare."
    2. În urma anulării sumei de 6.675.537 USD din categoriile 1(a) (4.463.000 USD); 1(c) (250.000 USD); 1(d)(ii) (19.000 USD); 2(c)(ii) (101.000 USD); 4(b) (1.550.000 USD); 4(e) (236.537 USD); 5(b) (56.000 USD), majorării procentelor de tragere şi realocărilor între diferitele categorii, se introduce un nou tabel în anexa 1 la Acordul de împrumut, conform anexei 1 la această scrisoare.
    Revizuirea planului de amortizare vă va fi comunicată în scurt timp, printr-o notificare.
    Toate celelalte clauze şi condiţii din Acordul de împrumut, cu modificările aduse prin prezentul document, îşi păstrează pe deplin valabilitatea şi efectul.
    Vă rugăm să confirmaţi acordul dumneavoastră faţă de cele de mai sus, în numele României, prin semnarea, datarea şi retransmiterea exemplarului inclus în această corespondenţă, precum şi a scrisorii de suplimentare revizuite. Aceste modificări vor intra în vigoare la primirea exemplarului contrasemnat din această scrisoare.

                                Cu sinceritate,
                                 Peter Harrold,
                                    director
                       Europa Centrală şi Ţările Baltice
                        Regiunea Europa şi Asia Centrală
                           [semnătura indescifrabilă]

    De acord
    --------
    România

    Prin
    reprezentant autorizat,
    Bogdan Alexandru Drăgoi,
    secretar de stat
    Data: 28 decembrie 2011.
    CC: domnului Ruud Treffers, director executiv, Banca Mondială


    ANEXA 1

                                    Anexa 1
                         Tragerea sumelor din împrumut

    Excelenţei Sale
    Gheorghe Ialomiţianu 19 decembrie 2011

    Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de articole care urmează să fie finanţate din împrumut, alocarea sumelor din împrumut pentru fiecare categorie, precum şi procentul maxim de cheltuieli pentru articole care urmează să fie finanţate în cadrul fiecărei categorii:

┌─────────────────────┬──────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Categoria de finanţat│Suma alocată │ Procentul (%) din cheltuieli │
│ │din împrumut │ de finanţat │
│ │(exprimată în │ │
│ │dolari SUA) │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(1) Lucrări pentru: │ │100% din cheltuielile externe şi 78% din │
│ │ │cheltuielile locale (efectuate înaintea │
│ │ │datei de 7 martie 2007), 78% din totalul │
│ │ │cheltuielilor efectuate înainte de data │
│ │ │acestei scrisori şi 100% din toate │
│ │ │cheltuielile ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(a) partea B a │ 40.306.000│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(b) partea C a │ 69.594.769│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(c) partea D a │ 2.333.000│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(d) partea E a │ │ │
│Proiectului: │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(i) partea E.1 │ 0│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(ii) partea E.2 │ 0│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(iii) partea E.3 │ 26.646│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(2) Bunuri pentru: │ │100% din cheltuielile externe şi 100% din│
│ │ │cheltuielile locale (cost ex-factory) │
│ │ │şi 75% pentru cheltuielile locale cu alte│
│ │ │articole achiziţionate pe piaţa internă │
│ │ │(înainte de 7 martie 2007), 75% din │
│ │ │totalul cheltuielilor efectuate înainte │
│ │ │de data acestei scrisori şi 100% din │
│ │ │totalul cheltuielilor ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(a) partea A a │ 8.904.000│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(b) partea C a │ 367.500│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Partea (E) a │ │ │
│Proiectului: │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(i) partea E.1 │ 69.091│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(ii) partea E.2 │ 134.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(iii) partea E.3 │ 246.241│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(iv) partea E.4 │ 23.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(c) Partea D a │ 2.000.000│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(3) Servicii tehnice │ 0│100% cheltuieli externe, 75% cheltuieli │
│pentru partea C.5 a │ │locale │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(4) Servicii de │ │75% din cheltuielile cu consultanţii lo- │
│consultanţă, inclusiv│ │cali, şi 85% din cheltuielile cu consul- │
│servicii de audit şi │ │tanţii străini înainte de data acestei │
│instruire pentru: │ │scrisori de modificare şi 100% din toate │
│ │ │cheltuielile ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(a) partea A a │ 3.300.000│ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(b) partea B a │ │ │
│Proiectului │ 4.536.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(c) partea C a │ │ │
│Proiectului │ 5.853.369│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(d) partea E a │ │ │
│Proiectului: │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(i) partea E.1 │ 100.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(ii) partea E.2 │ 2.406.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(iii) partea E.3 │ 28.875│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(e) partea D a │ │ │
│Proiectului │ 313.463│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(5) Costuri de │ │75% din totalul cheltuielilor efectuate │
│operare pentru: │ │înainte de data acestei scrisori de │
│ │ │modificare şi 100% din totalul │
│ │ │cheltuielilor ulterioare │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(a) UMP-MAI │ 100.909│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(b) UMP-MTCT │ 272.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(c) UMP-MMGA │ 1.987.600│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(d) UMP-ANRM │ 482.000│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(6) Nealocate pentru:│ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(a) partea A a │ │ │
│Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(b) partea B a │ │ │
│Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(c) partea C a │ │ │
│Proiectului │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│(d) partea D a │ │ │
│Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Subtotal │ 143.324.463│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Suma anulată cu data │ │ │
│de 7 decembrie 2011 │ 6.675.537│ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│TOTAL: │ 143.324.463│ │
└─────────────────────┴──────────────┴─────────────────────────────────────────┘



    BIROUL BĂNCII MONDIALE, ROMÂNIA Clădirea UTI, etajul 6
    BANCA INTERNAŢIONALĂ PENTRU RECONSTRUCŢIE Str. Vasile Lascăr nr. 31
    ŞI DEZVOLTARE Sectorul 2, 010664
    Asociaţia Internaţională pentru Dezvoltare Bucureşti, România
                                                      Tel.: (+4)021-201-0311
                                                      Fax: (+4)021-201-0338


                                                           31 ianuarie 2012
    Excelenţei Sale
    Gheorghe Ialomiţianu,
    ministrul finanţelor publice
    Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România


                 România: Proiectul de diminuarea riscurilor în
             cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea
               pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4736-RO)

                        Graficul de amortizare revizuit

    Dragă domnule ministru,
    Ataşăm prezentei un grafic revizuit al datelor şi sumelor care urmează a fi plătite în cadrul Acordului de împrumut pentru Împrumutul nr. 47360-RO dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) datat 26 mai 2004. Acest grafic prevalează asupra sumelor conţinute în anexa 1 la Acordul de împrumut menţionat şi reflectă anularea a 6.675.537,00 dolari SUA din împrumut cu începere din 7 decembrie 2011, fapt confirmat către dumneavoastră prin scrisoarea noastră datată 19 decembrie 2011.
    În conformitate cu prevederile aplicabile ale secţiunii 7.05 din Condiţiile generale, suma anulată a fost aplicată pro rata la câteva tranşe ale principalului aceluiaşi împrumut care au scadenţa după data anulării.
    Vom fi recunoscători dacă ne veţi confirma primirea graficului revizuit.

                                Cu sinceritate,
                               Francois Rantrua,
                              responsabil de ţară
                        Biroul Băncii Mondiale, România


    Anexa: Graficul de amortizare revizuit
    CC: Domnului Bogdan Alexandru Drăgoi,
    secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

    Doamnei Angela Carabaş,
    director general, Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

    Domnului Ruud Treffers,
    director executiv,
    Banca Mondială


    ANEXĂ

 ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ Banca Internaţională pentru Data/ora: 27/01/2012 │
 │ Reconstrucţie şi Dezvoltare Pagini: 1 │
 │ Grafic de amortizare │
 │ Sume în dolari SUA │
 └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Ţara RO - România │
 │Împrumutat 8000008817 - MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE │
 └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Împrumut nr: Subîmprumut nr: Data EOP: Prima dată de scadenţă: │
 │BIRD-47360 47360-001 27/01/2012 15/10/2009 │
 │Tranşe agregate: Nu CoC: dolar SUA Ultima dată de scadenţă:│
 │ 15/04/2021 │
 └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 ┌──────────────────┬──────────────┬──────────────────┬───────────────────────┐
 │ Data scadenţei │ Iniţială │ Ajustare totală │ Scadenţa revizuită │
 ├──────────────────┴──────────────┴──────────────────┴───────────────────────┤
 │ 15/10/2009 6.250.000,00 0,00 6.250.000,00 │
 │ 15/04/2010 6.250.000,00 0,00 6.250.000,00 │
 │ 15/10/2010 6.250.000,00 0,00 6.250.000,00 │
 │ 15/04/2011 6.250.000,00 0,00 6.250.000,00 │
 │ 15/10/2011 6.250.000,00 0,00 6.250.000,00 │
 │ 15/04/2012 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2012 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2013 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2013 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2014 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2014 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2015 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2015 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2016 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2016 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2017 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2017 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2018 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2018 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2019 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2019 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2020 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/10/2020 6.250.000,00 -351.344,05 5.898.655,95 │
 │ 15/04/2021 6.250.000,00 -351.344,10 5.898.655,90 │
 └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
         TOTAL: 150.000.000,00 -6.675.537,00 143.324.463,00



    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    CABINET SECRETAR DE STAT


       1 februarie 2012 Str. Apolodor nr. 17
                                                       Sectorul 5, Bucureşti
                                                       Tel.: +021 319 97 39
                                                       Fax: +021 312 20 11


    Biroul Băncii Mondiale în România
    Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Domnului Francois Rantrua, responsabil de ţară


               Ref.: Împrumut nr 4736-RO "Proiectul de diminuare
                 a riscurilor în cazul producerii calamităţilor
               naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă"
                         Grafic de amortizare revizuit


    Dragă domnule Rantrua,
    Dorim să confirmăm primirea scrisorii BIRD datate 31 ianuarie 2012 cu privire la graficul de amortizare revizuit pentru împrumutul menţionat mai sus, datorită anulării sumei de 6.675.537 dolari SUA cu începere din 7 decembrie 2011.

                            Al dumneavoastră sincer,
                            Bogdan Alexandru Drăgoi,
                                secretar de stat

                                   ---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016