Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACTUL ADIŢIONAL nr. 2 din 14 decembrie 2017  pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ACTUL ADIŢIONAL nr. 2 din 14 decembrie 2017 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. pentru perioada 2016-2020, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 232/2016

EMITENT: Ministerul Transporturilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1022 din 22 decembrie 2017
──────────
    Aprobat prin Ordinul nr. 1.797 din 14 decembrie 2017, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1022 din 22 decembrie 2017.
──────────
    ART. 1
    Prezentul act adiţional la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. pentru perioada 2016-2020, denumit în continuare Contract de activitate al C.F.R. - S.A., se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului, şi Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., administratorul infrastructurii feroviare din România, denumită în continuare CNCF C.F.R. - S.A., potrivit prevederilor art. 37 şi 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere dispoziţiile art. 30 alin. (2) din Legea nr. 202/2016 privind integrarea sistemului feroviar din România în spaţiul feroviar unic european şi ale art. 19 din Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. prin reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 2
    Părţile convin, cu respectarea prevederilor art. 39 alin. (1) teza I din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ca urmare a rectificărilor bugetului de stat pe anul 2017 prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 63/2017 şi prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 83/2017 cu privire la rectificarea bugetului de stat pentru anul 2017, să actualizeze următoarele elemente prevăzute în anexele nr. 1, 2 şi la punctele 3.1 şi 3.3 din anexa nr. 3 la Actul adiţional nr. 1 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. pentru perioada 2016-2020, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 232/2016, din 8.08.2017, după cum urmează:
    1. principalele lucrări de reparaţii la infrastructura feroviară publică pentru anul 2017, conform anexei nr. 1 la prezentul act adiţional;
    2. indicatorii de calitate şi performanţă privind funcţionarea infrastructurii feroviare pentru anul 2017, conform anexei nr. 2 la prezentul act adiţional.
    3. lista privind creditele bugetare în perioada 2016-2020 pentru proiectele şi obiectivele de investiţii ale CNCF „C.F.R.“ - S.A., prevăzute la punctul 3.1 din anexa nr. 3 la Actul adiţional nr. 1 la contract, conform anexei nr. 3 la prezentul act adiţional;
    4. situaţia proiectelor de investiţii în implementare propuse la finanţare/finanţate din POIM 2014-2020 pentru care se vor întocmi contracte de finanţare şi proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare aferente perioadei 2007-2013, cu alocaţiile prevăzute în anul bugetar 2017, prevăzute la punctul 3.3 din anexa nr. 3 la Actul adiţional nr. 1 la contract, conform anexei nr. 4 la prezentul act adiţional.


    ART. 3
    Restul clauzelor contractuale rămân neschimbate, valabile şi executabile conform înţelesului lor iniţial, stabilit de către părţi prin Contractul de activitate al C.F.R. - S.A. şi Actul adiţional nr. 1 la acesta.

    ART. 4
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul act adiţional.



                    Ministrul transporturilor,
                    Felix Stroe
                    Compania Naţională de Căi Ferate „CFR“ - S.A.
                    Director general,
                    Cristian-Marian Ungurean

    ANEXA 1

    la Actul adiţional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. pentru perioada 2016-2020
    1. Principalele lucrări de reparaţii la infrastructura feroviară publică pentru anul 2017
    1.1. Alocaţiile pentru lucrările de reparaţii la infrastructura feroviară publică în anul 2017, conform limitelor strategiei fiscal bugetare:
    1.1.1. De la bugetul de stat, ca „Alte cheltuieli de investiţii - reparaţii capitale“:

┌────┬────────┬────┬──────┬─────────────────┐
│ │ │ │ │Din care: │
│ │ │ │ ├──────┬──────────┤
│Nr. │ │U.M.│TOTAL │ │Buget de │
│crt.│ │ │ │Credit│stat/ │
│ │ │ │ │extern│Componenta│
│ │ │ │ │ │locală │
├────┼────────┼────┼──────┼──────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 = 4 │4 │5 │
│ │ │ │+ 5 │ │ │
├────┼────────┼────┼──────┼──────┼──────────┤
│ │ │mii │ │ │ │
│1 │Alocaţie│lei │54.576│- │54.576 │
│ │2017 │cu │ │ │ │
│ │ │TVA │ │ │ │
└────┴────────┴────┴──────┴──────┴──────────┘


    1.1.1.1. De la bugetul de stat, ca „Alte cheltuieli asimilate la Reparaţii curente“ prevăzute în Proiectul de buget al Ministerului Transporturilor:

┌────┬────────┬────┬──────┬─────────────────┐
│ │ │ │ │Din care: │
│ │ │ │ ├──────┬──────────┤
│Nr. │ │U.M.│TOTAL │ │Buget de │
│crt.│ │ │ │Credit│stat/ │
│ │ │ │ │extern│Componenta│
│ │ │ │ │ │locală │
├────┼────────┼────┼──────┼──────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 = 4 │4 │5 │
│ │ │ │+ 5 │ │ │
├────┼────────┼────┼──────┼──────┼──────────┤
│ │ │mii │ │ │ │
│1 │Alocaţie│lei │36.975│- │36.975 │
│ │2017 │cu │ │ │ │
│ │ │TVA │ │ │ │
└────┴────────┴────┴──────┴──────┴──────────┘




    1.1.2. Principalele lucrări de reparaţii la infrastructura feroviară publică finanţate de la bugetul de stat în anul 2017:

┌────┬──────────────────┬────┬─────┬───────┐
│ │ │ │ │Valoric│
│Nr. │Obiectivul │U.M.│Fizic│(mii │
│crt.│ │ │ │lei cu │
│ │ │ │ │TVA) │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│ │Lucrări de foraj, │ │ │ │
│ │cartarea │ │ │ │
│ │terenului, │ │ │ │
│ │fotogrammetrie, │ │ │ │
│e) │determinări │- │ │1 │
│ │seismologice, │ │ │ │
│ │consultanţă şi │ │ │ │
│ │alte cheltuieli de│ │ │ │
│ │investiţii │ │ │ │
├────┼──────────────────┴────┴─────┼───────┤
│f) │Alte cheltuieli de natura │54.575 │
│ │investiţiilor (RK) │ │
├────┼──────────────────┬────┬─────┼───────┤
│1 │Linii │km │13,77│23.859 │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│2 │Poduri/Podeţe/ │m.l.│468 │18.780 │
│ │Viaducte │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│3 │Terasamente │km │3,81 │133 │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│4 │Tuneluri │m.l.│55,11│9.129 │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│5 │Instalaţii │buc.│1 │872 │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│ │Alte reparaţii │ │ │ │
│ │capitale │ │ │ │
│ │construcţii-montaj│ │ │ │
│6 │(peroane, treceri │- │ │1.346 │
│ │la nivel şi │ │ │ │
│ │manipulări │ │ │ │
│ │materiale) │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│ │Proiectare lucrări│ │ │ │
│ │(expertize, │ │ │ │
│ │documentaţii de │ │ │ │
│7 │avizare a │- │ │456 │
│ │lucrărilor de │ │ │ │
│ │intervenţii, │ │ │ │
│ │proiecte tehnice) │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼─────┼───────┤
│ │TOTAL: │- │ │54.576 │
└────┴──────────────────┴────┴─────┴───────┘



    1.1.3. Principalele lucrări de reparaţii curente la infrastructura feroviară publică finanţate de la bugetul de stat în anul 2017:

┌─────┬──────────┬────┬─────┬──────────┐
│Nr. │ │ │ │Valoric │
│crt. │Obiectivul│U.M.│Fizic│(mii lei │
│ │ │ │ │cu TVA) │
├─────┼──────────┼────┼─────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├─────┼──────────┼────┼─────┼──────────┤
│1 │Linii - │- │- │11.779,5 │
│ │lucrări │ │ │ │
├─────┼──────────┼────┼─────┼──────────┤
│2 │Instalaţii│- │- │25.195,5 │
│ │SCB │ │ │ │
├─────┼──────────┼────┼─────┼──────────┤
│ │TOTAL: │ │ │36.975 │
└─────┴──────────┴────┴─────┴──────────┘




    1.2. Principalele lucrări de reparaţii la infrastructura feroviară fundamentate ca necesare în anul 2017:

┌────┬──────────────────┬────┬──────────┬───────┬──────┐
│ │ │ │ │ │Cost │
│ │ │ │ │Valoric│mediu │
│Nr. │Obiectivul │U.M.│Cantitatea│(mii │unitar│
│crt.│ │ │ │lei cu │(mii │
│ │ │ │ │TVA) │lei cu│
│ │ │ │ │ │TVA) │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │
│ │INFRASTRUCTURĂ │- │ │815.747│ │
│ │FEROVIARĂ │ │ │ │ │
├────┴──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│A. Reparaţii la │ │ │ │ │
│infrastructura │- │- │377.229│- │
│feroviară publică - │ │ │ │ │
│Total, din care: │ │ │ │ │
├────┬──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│1 │Linii │km │27,1 │145.500│5.355 │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│2 │Poduri/Podeţe/ │m.l.│269 │62.100 │231 │
│ │Viaducte │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│3 │Terasamente │km │16,9 │76.000 │4.500 │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│4 │Tuneluri │m.l.│458 │42.349 │90 │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│5 │Instalaţii │buc.│11 │41.280 │3.775 │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│ │Alte reparaţii │ │ │ │ │
│ │capitale │ │ │ │ │
│ │construcţii-montaj│ │ │ │ │
│6 │(peroane, treceri │- │- │7.400 │2% │
│ │la nivel şi │ │ │ │ │
│ │manipulări │ │ │ │ │
│ │materiale) │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│ │Proiectare lucrări│ │ │ │ │
│ │(expertize, │ │ │ │ │
│ │documentaţii de │ │ │ │ │
│7 │avizare a │- │- │3.700 │1% │
│ │lucrărilor de │ │ │ │ │
│ │intervenţii, │ │ │ │ │
│ │proiecte tehnice) │ │ │ │ │
├────┴──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│B. Investiţii şi │ │ │ │ │
│reparaţii la │ │ │ │ │
│infrastructura │ │ │ │ │
│feroviară din domeniul │ │ │ │ │
│public al statului şi │- │ │438.518│ │
│din domeniul privat al │ │ │ │ │
│companiei finanţate din│ │ │ │ │
│surse proprii ale CNCF │ │ │ │ │
│„CFR“ - SA - Total, din│ │ │ │ │
│care: │ │ │ │ │
├────┬──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│ │Modernizări, │ │ │ │ │
│ │racorduri │ │ │ │ │
│ │utilităţi, dotări │ │ │ │ │
│1 │independente, alte│buc.│252 │224.050│ │
│ │cheltuieli │ │ │ │ │
│ │aferente │ │ │ │ │
│ │obiectivelor de │ │ │ │ │
│ │investiţii etc. │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────┼──────────┼───────┼──────┤
│ │Reparaţii capitale│ │ │ │ │
│ │la clădiri, │ │ │ │ │
│ │utilaje, maşini │ │ │ │ │
│ │grele de cale şi │ │ │ │ │
│ │la infrastructura │ │ │ │ │
│ │feroviară conform │ │ │ │ │
│2 │art. 10 alin. (4) │buc.│259 │214.468│ │
│ │din Ordonanţa de │ │ │ │ │
│ │urgenţă a │ │ │ │ │
│ │Guvernului nr. 12/│ │ │ │ │
│ │1998, lucrări de │ │ │ │ │
│ │eficientizare │ │ │ │ │
│ │energetică etc. │ │ │ │ │
└────┴──────────────────┴────┴──────────┴───────┴──────┘



    1.3. Reducerea restricţiilor de viteză şi a punctelor periculoase şi creşterea vitezelor V_e şi V_pi în funcţie de lucrările ce se execută din fondurile alocate anual infrastructurii feroviare publice
    1. În prezent, raportul dintre viteza existentă (V_e ) şi viteza proiectată iniţial (V_pi) este:
    V_e /V_pi = 0,828,
    unde:
    - V_e = viteza asigurată (existentă) = definită ca viteza maximă de circulaţie actuală (afectată de restricţii de viteză);
    – V_pi = viteza proiectată iniţial (maximă de circulaţie) = definită ca viteza maximă admisă de linie (afectată de limitări de viteză constructive).
    Pentru menţinerea raportului V_e /V_pi la acest nivel este necesară alocarea resursei financiare x, compusă din:
    x_1 = întreţinere linii ………………………………......... 838.066.408 lei
    x_2 = întreţinere instalaţii …….………………….…...... 225.000.000 lei
    x_3 = reparaţii capitale linii, poduri, instalaţii etc. …… 500.000.000 lei


┌──────────────────────────────────────┐
│TOTAL x = x_1 + x_2 + x_3 = │
│…………..…................... │
│1.563.066.408 lei │
└──────────────────────────────────────┘




    2. Pentru ameliorarea raportului V_e /V_pi la valoarea 1,0 este necesară alocarea resursei financiare (x+y).
    Resursa y, pentru ridicarea restricţiilor de viteză şi eliminarea punctelor periculoase, este compusă din:
    y_1 = alte cheltuieli de investiţii - reparaţii capitale la infrastructura feroviară publică pentru recuperarea restanţelor la 9.908 km linii şi 9.181 km terasamente la un preţ mediu unitar de 4.928 mii lei conform standardelor de cost ............. 94.371.840.000 lei
    y_2 = refacere linii şi instalaţii afectate de calamitaţi (BDCE) ……..............................................................................… 0 lei
    y_3 = reabilitare poduri şi tuneluri …………………………………............................................................. 18.747.226.000 lei


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│TOTAL y = y_1 + y_2 + y_3 = │
│………………………………………….............................................................│
│113.119.066.000 lei │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    3. Pentru creşterea raportului: V_e /_ V_pi la valoarea_ 1,0 este necesară alocarea resursei financiare (x+y+z), în care z este compus din:
    fonduri pentru modernizări prin investiţii pentru V = 160 km/h: ….........................................................… 2.878.740.000 lei



    ANEXA 2

    la Actul adiţional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. pentru perioada 2016-2020
    Indicatorii de calitate şi performanţă privind funcţionarea infrastructurii feroviare pentru anul 2017

┌───────────────┬────────────┬──────────┐
│Indicator │U.M. │Prevederi │
│ │ │2017 │
├───────────────┴────────────┴──────────┤
│1.0. Infrastructura feroviară │
├───────────────┬────────────┬──────────┤
│Reţea (lungimea│km x linii │10.628 │
│reţelei) │ │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│Lungimea │ │ │
│desfăşurată a │km x linii │19.850 │
│liniilor │ │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│Staţii şi halte│număr │909 │
│de mişcare │ │ │
├───────────────┴────────────┴──────────┤
│2.0. Număr personal*) │
├───────────────┬────────────┬──────────┤
│Total │număr │23.468 │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│Mediu │număr │22.936 │
├───────────────┴────────────┴──────────┤
│3.0. Tren-km │
├───────────────┬────────────┬──────────┤
│3.1. Călători │mil. tren x │57,400**) │
│ │km │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│3.2. Marfă │mil. tren x │23,000 │
│ │km │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│Total │mil. tren x │80,400 │
│ │km │ │
├───────────────┴────────────┴──────────┤
│4.0. Indicatori privind performanţele │
│activităţii │
├───────────────┬────────────┬──────────┤
│4.1. Viteza │ │ │
│medie de │ │ │
│circulaţie pe │ │ │
│reţeaua │ │ │
│feroviară │ │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│a) proiectată │km/h │85,09 │
│iniţial │ │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│b) asigurată │km/h │69,17 │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│4.2. │ │ │
│Regularitatea │ │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│ │minute │ │
│a) marfă │întârziere │1,95***) │
│ │100 tren x │ │
│ │km │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│ │minute │ │
│b) călători │întârziere │1,85***) │
│ │100 tren x │ │
│ │km │ │
├───────────────┼────────────┼──────────┤
│ │tren │ │
│4.3. │convenţional│4.000****)│
│Productivitatea│x km/ │ │
│ │salariat │ │
└───────────────┴────────────┴──────────┘


──────────
        *) Aceşti parametri pot fi influenţaţi de bugetul aprobat şi de variaţiile de personal datorate preluării/predării de secţii neinteroperabile.
      **) Acest parametru poate fi influenţat de asigurarea îndeplinirii obligaţiilor de serviciu public de transport feroviar de călători, precum şi de preluarea/predarea de secţii neinteroperabile.
     ***) Aceşti parametri pot fi influenţaţi de consecinţele perturbărilor datorate calamităţilor naturale şi lucrărilor ce se execută pentru reabilitarea coridoarelor reţelei centrale TEN-T, a podurilor şi tunelurilor, precum şi alocaţiile bugetare pentru întreţinere şi reparaţii curente la infrastructura feroviară publică.
    ****) Acest parametru poate fi influenţat de asigurarea îndeplinirii obligaţiilor de serviciu public de transport feroviar de călători şi de variaţiile de personal datorate preluării de secţii neinteroperabile.
──────────

    ANEXA 3

    la Actul adiţional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. pentru perioada 2016-2020
    3.1. Lista privind creditele bugetare în perioada 2016-2020 pentru proiectele şi obiectivele de investiţii ale CNCF „C.F.R.“ - S.A. (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)


    ANEXA 4

    la Actul adiţional nr. 2 pentru anul 2017 la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. pentru perioada 2016-2020
    3.3. Situaţia proiectelor de investiţii în implementare propuse la finanţare/finanţate din POIM 2014-2020 pentru care se vor întocmi contracte de finanţare şi proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare aferente perioadei 2007-2013, cu alocaţiile prevăzute în anul bugetar 2017
    A. Proiecte de investiţii în implementare finanţate din POST 2007-2013
    lei

┌────┬─────────────────────────────┬──────────┬────────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │ │Program │
│ │ │Contracte │ │ │ │2017 │
│Nr. │Denumire proiect │de │Cost total │CE - 85% │Valoare totală │rectificat│
│crt.│ │finanţare │proiect cu TVA │ │BS │conform │
│ │ │ │ │ │ │OUG nr. 83│
│ │ │ │ │ │ │/2017 │
├────┴─────────────────────────────┴──────────┴────────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────┤
│DMI 1.2 │
├────┬─────────────────────────────┬──────────┬────────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────┤
│ │Proiect-pilot operaţional │43/ │ │ │ │ │
│1 │pentru aplicaţie ETCS/ERTMS │15.12.2010│271.330.307,00 │185.992.549,00│85.337.758,00 │86.000 │
│ │nivel 2 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼──────────┼────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────┤
│ │„Reabilitarea liniei c. f. │ │ │ │ │ │
│ │Frontieră - Curtici - Simeria│ │ │ │ │ │
│ │parte componentă a │ │ │ │ │ │
│ │Coridorului IV paneuropean │98/ │ │ │ │ │
│2 │pentru circulaţia trenurilor │24.04.2012│1.378.330.966,42│566.309.520,56│812.021.445,86 │23.625.000│
│ │cu viteza maximă de 160 km/ │ │ │ │ │ │
│ │h“, tronsonul 1: Frontieră - │ │ │ │ │ │
│ │Curtici - │ │ │ │ │ │
│ │Arad - km 614 │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┬┴─────────┬┴───────────────┬┴─────────────┬┴───────────────┼──────────┤
│ │Asistenţă tehnică având ca │ │ │ │ │ │
│ │scop împărţirea în 3 │ │ │ │ │ │
│ │secţiuni a proiectului │ │ │ │ │ │
│ │„Reabilitarea liniei de cale│ │ │ │ │ │
│3 │ferată Braşov-Simeria, │370/ │125.550,00 │86.063,00 │39.487,00 │0 │
│ │componentă a Coridorului IV │30.12.2015│ │ │ │ │
│ │paneuropean, pentru │ │ │ │ │ │
│ │circulaţia trenurilor cu │ │ │ │ │ │
│ │viteză maximă de 160 km/h, │ │ │ │ │ │
│ │tronson Braşov - Sighişoara“│ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────┴──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│TOTAL DMI 1.2 │1.649.786.823,42│752.388.132,56│897.398.690,86 │23.711.000│
├────────────────────────────────────────────┴────────────────┴──────────────┴────────────────┴──────────┤
│DMI 2.2 │
├────┬────────────────────────────┬──────────┬────────────────┬──────────────┬────────────────┬──────────┤
│ │Modernizarea unor staţii de │ │ │ │ │ │
│ │cale ferată │42/ │ │ │ │ │
│4 │din România - staţiile CF │15.12.2010│73.183.633,32 │38.123.870,51 │35.059.762,81 │1.275.000 │
│ │Slatina, Râmnicu Vâlcea, │ │ │ │ │ │
│ │Reşiţa Sud │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│ │Modernizarea unor staţii de │ │ │ │ │ │
│5 │cale ferată │49/ │88.881.953,14 │46.162.799,38 │42.719.153,76 │455.000 │
│ │din România - staţiile CF │1.02.2011 │ │ │ │ │
│ │Bistriţa Nord şi Zalău │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│ │Modernizarea unor staţii de │ │ │ │ │ │
│6 │cale ferată - staţiile CF │50/ │75.373.700,72 │37.352.505,48 │38.021.195,24 │0 │
│ │Giurgiu Oraş, Slobozia, │2.02.2011 │ │ │ │ │
│ │Călăraşi Sud │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│ │Modernizarea unor staţii de │ │ │ │ │ │
│7 │cale ferată │75/ │65.238.624,53 │33.829.003,40 │31.409.621,13 │1.277.000 │
│ │din România - staţia │29.07.2011│ │ │ │ │
│ │de CF Piteşti │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│ │Modernizarea unor staţii de │ │ │ │ │ │
│ │cale ferată │65/ │ │ │ │ │
│8 │din România - staţiile CF │8.04.2011 │120.159.626,95 │62.547.466,21 │57.612.160,74 │0 │
│ │Piatra-Neamţ, Botoşani, │ │ │ │ │ │
│ │Vaslui, Brăila │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│ │Lucrări de reabilitare │ │ │ │ │ │
│9 │pentru poduri, podeţe şi │63/ │12.796.374,00 │8.782.725,00 │4.013.649,00 │299.000 │
│ │tuneluri de cale ferată - │8.04.2011 │ │ │ │ │
│ │SRCF Constanţa │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────┴──────────┼────────────────┼──────────────┼────────────────┼──────────┤
│TOTAL DMI 2.2 │435.633.912,66 │226.798.369,98│208.835.542,68 │3.306.000 │
├────────────────────────────────────────────┴────────────────┴──────────────┴────────────────┴──────────┤
│ │
├────────────────────────────────────────────┬────────────────┬──────────────┬────────────────┬──────────┤
│TOTAL DMI 1.2 + DMI 2.2 │2.085.420.736,08│979.186.502,54│1.106.234.233,54│27.017.000│
└────────────────────────────────────────────┴────────────────┴──────────────┴────────────────┴──────────┘


    mii lei

┌────────┬────────────────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │Program │
│ │ │Cost │2017 │
│Nr. crt.│Denumire proiect│total │rectificat│
│ │ │proiect│conform │
│ │ │ │OUG nr. 83│
│ │ │ │/2017 │
├────────┴────────────────┼───────┼──────────┤
│Proiect finanţat de la │16.502 │3.784 │
│bugetul de stat │ │ │
├─────────────────────────┼───────┼──────────┤
│„Studii pentru │ │ │
│dezvoltarea Proiectului │ │ │
│prioritar pentru │ │ │
│infrastructura feroviară │ │ │
│nr. 22“ - 2007 - │ │ │
│EU-22070-S- în domeniul │ │ │
│reţelelor transeuropene │16.502 │3.784 │
│de transport (TEN-T), │ │ │
│activitatea 3 - faza B2 │ │ │
│(2011-2015) - Studiu de │ │ │
│fezabilitate pentru │ │ │
│modernizarea liniei │ │ │
│feroviare │ │ │
│Caransebeş-Timişoara-Arad│ │ │
└─────────────────────────┴───────┴──────────┘



    B. Proiecte de investiţii în implementare propuse la finanţare/finanţate din POIM 2014-2020 pentru care se vor întocmi cereri de finanţare
    mii lei

┌────┬────────────────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ │Program │
│ │ │Cost total│2017 │
│Nr. │Denumire proiect │proiecte │rectificat│
│crt.│ │fazate şi │conform │
│ │ │noi │OUG nr. 83│
│ │ │ │/2017 │
├────┴────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Proiecte finanţate din │13.780.598│2.062.779 │
│POIM │ │ │
├────┬────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare pentru │ │ │
│ │poduri, podeţe şi │ │ │
│1 │tuneluri de cale │15.627 │4.642 │
│ │ferată - Sucursala │ │ │
│ │Regională de Căi │ │ │
│ │Ferate Timişoara │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare pentru │ │ │
│ │poduri, podeţe şi │ │ │
│2 │tuneluri de cale │12.030 │1.298 │
│ │ferată - Sucursala │ │ │
│ │Regională de Căi │ │ │
│ │Ferate Braşov │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare pentru │ │ │
│ │poduri, podeţe şi │ │ │
│3 │tuneluri de cale │38.569 │10.682 │
│ │ferată - Sucursala │ │ │
│ │Regională de Căi │ │ │
│ │Ferate Iaşi │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare pentru │ │ │
│ │poduri, podeţe şi │ │ │
│4 │tuneluri de cale │43.096 │12.117 │
│ │ferată - Sucursala │ │ │
│ │Regională de Căi │ │ │
│ │Ferate Bucureşti │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare pentru │ │ │
│5 │poduri, podeţe şi │96.485 │3.907 │
│ │tuneluri de cale │ │ │
│ │ferată - Sucursala │ │ │
│ │Regională CF Craiova│ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare pentru │ │ │
│6 │poduri, podeţe şi │118.462 │15.111 │
│ │tuneluri de cale │ │ │
│ │ferată - Sucursala │ │ │
│ │Regională CF Cluj │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Modernizarea │ │ │
│ │staţiilor de cale │ │ │
│7 │ferată Sfântu │23.578 │4.462 │
│ │Gheorghe, Târgu │ │ │
│ │Mureş │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Modernizarea │ │ │
│8 │trecerilor la nivel │134.439 │0 │
│ │cu calea ferată │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Modernizarea │ │ │
│ │instalaţiilor de │ │ │
│9 │centralizare │43.454 │8.951 │
│ │electromecanică pe │ │ │
│ │secţia de circulaţie│ │ │
│ │Ilia-Lugoj │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Modernizarea │ │ │
│ │instalaţiilor de │ │ │
│10 │centralizare │128.294 │36.304 │
│ │electromecanică pe │ │ │
│ │secţia de circulaţie│ │ │
│ │Siculeni-Adjud │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Sistem de detectare │ │ │
│11 │a cutiilor de osii │49.466 │5.247 │
│ │supraîncălzite şi a │ │ │
│ │frânelor strânse │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Centralizare │ │ │
│12 │electronică în │28.359 │12.874 │
│ │staţia CF Videle │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Electrificarea şi │ │ │
│ │reabilitarea liniei │ │ │
│13 │CF Cluj-Napoca - │10.070 │2.104 │
│ │Oradea - Episcopia │ │ │
│ │Bihor │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de reparaţii│ │ │
│ │/modernizări ale │ │ │
│ │liniilor de cale │ │ │
│ │ferată │ │ │
│ │(Bucureşti-Braşov, │ │ │
│ │Timişoara-Arad, │ │ │
│ │Bucureşti-Buzău, │ │ │
│ │Bucureşti-Craiova, │ │ │
│14 │Paşcani-Iaşi, │24.974 │0 │
│ │Bucureşti-Constanţa,│ │ │
│ │Bucureşti-Piteşti), │ │ │
│ │pentru asigurarea │ │ │
│ │unei viteze sporite │ │ │
│ │şi creşterea │ │ │
│ │calităţii │ │ │
│ │serviciilor de │ │ │
│ │transport feroviar │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Reabilitarea liniei │ │ │
│ │de CF │ │ │
│ │Braşov-Simeria, │ │ │
│ │componentă a │ │ │
│ │Coridorului IV │ │ │
│15 │paneuropean pentru │1.802.173 │388.002 │
│ │circulaţia │ │ │
│ │trenurilor cu viteza│ │ │
│ │maximă de 160 km/h, │ │ │
│ │tronsonul │ │ │
│ │Coşlariu-Simeria │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Reabilitarea liniei │ │ │
│ │de cale ferată │ │ │
│ │Braşov-Simeria, │ │ │
│ │componentă a │ │ │
│ │Coridorului IV │ │ │
│16 │paneuropean, pentru │1.584.118 │247.502 │
│ │circulaţia │ │ │
│ │trenurilor cu viteză│ │ │
│ │maximă de 160 km/h, │ │ │
│ │tronsonul │ │ │
│ │Sighişoara-Coşlariu │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Lucrări de │ │ │
│ │reabilitare a │ │ │
│ │podurilor de cale │ │ │
│ │ferată peste Dunăre │ │ │
│ │- km 152 + 149 şi km│ │ │
│17 │165 + 817, linia CF │74.897 │24.630 │
│ │Bucureşti - │ │ │
│ │Constanţa - │ │ │
│ │Sucursala Regională │ │ │
│ │de Căi Ferate │ │ │
│ │Constanţa │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Reabilitarea liniei │ │ │
│ │CF frontieră │ │ │
│ │Curtici-Simeria │ │ │
│ │parte componentă a │ │ │
│ │Coridorului IV │ │ │
│ │paneuropean pentru │ │ │
│18 │circulaţia │9.526.768 │1.284.946 │
│ │trenurilor cu viteză│ │ │
│ │maximă de 160 km/h, │ │ │
│ │tronsonul 2: km 614 │ │ │
│ │- Gurasada şi │ │ │
│ │tronsonul 3: │ │ │
│ │Gurasada-Simeria │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Modernizarea liniei │ │ │
│ │de cale ferată │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │
│19 │Nord-Jilava-Giurgiu │22.945 │0 │
│ │Nord- Frontieră │ │ │
│ │(faza - studiu de │ │ │
│ │fezabilitate) │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────┼──────────┤
│ │Revizuirea Studiului│ │ │
│ │de fezabilitate │ │ │
│ │pentru obiectivul de│ │ │
│ │investiţii - Linia │ │ │
│20 │de cale ferată │2.794 │0 │
│ │Bucureşti │ │ │
│ │Nord-Aeroport │ │ │
│ │Internaţional Henri │ │ │
│ │Coandă Bucureşti │ │ │
└────┴────────────────────┴──────────┴──────────┘



    C. Proiecte de investiţii propuse la finanţare/finanţate din CEF 2014-2020 pentru care au fost depuse cereri de finanţare
    mii lei

┌────┬─────────────────┬──────────┬─────────┐
│ │ │ │Program │
│ │ │ │2017 │
│Nr. │Denumire proiect │Cost total│aprobat │
│crt.│ │proiect │conform │
│ │ │ │Legii nr.│
│ │ │ │6/2017 │
├────┴─────────────────┼──────────┼─────────┤
│Proiecte finanţate din│8.317.500 │96.286 │
│CEF │ │ │
├────┬─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Actualizare │ │ │
│ │Studiu de │ │ │
│ │fezabilitate │ │ │
│ │pentru │ │ │
│ │reabilitarea │ │ │
│1 │liniei cf Craiova│9.033 │2.950 │
│ │- Calafat, │ │ │
│ │componentă a │ │ │
│ │Coridorului │ │ │
│ │Orient/ │ │ │
│ │Est-Mediteraneean│ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Studiu de │ │ │
│ │fezabilitate │ │ │
│ │pentru │ │ │
│ │reabilitarea │ │ │
│ │liniei cf Craiova│ │ │
│2 │- Drobeta-Turnu │52.269 │38.853 │
│ │Severin - │ │ │
│ │Caransebeş, parte│ │ │
│ │din Coridorul │ │ │
│ │Orient/ │ │ │
│ │Est-Mediteraneean│ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Reabilitarea │ │ │
│ │liniei cf Braşov │ │ │
│ │- Simeria, │ │ │
│ │componentă a │ │ │
│ │Coridorului Rin -│ │ │
│ │Dunăre, pentru │ │ │
│ │circulaţia │ │ │
│3 │trenurilor cu │4.368.336 │50.354 │
│ │viteza maximă de │ │ │
│ │160 km/h; │ │ │
│ │secţiunea: Braşov│ │ │
│ │- Sighişoara. │ │ │
│ │Subsecţiuni: 1. │ │ │
│ │Braşov - Apaţa şi│ │ │
│ │3. Caţa - │ │ │
│ │Sighişoara │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Dezvoltarea │ │ │
│ │consolidării │ │ │
│ │capacităţii │ │ │
│ │instituţionale a │ │ │
│ │CFR - S.A., │ │ │
│ │administratorul │ │ │
│ │de infrastructură│ │ │
│ │feroviară din │ │ │
│4 │România, │5.674 │2.275 │
│ │eligibilă pentru │ │ │
│ │pachetul de │ │ │
│ │coeziune al │ │ │
│ │Mecanismului │ │ │
│ │pentru │ │ │
│ │Interconectarea │ │ │
│ │Europei │ │ │
│ │(2014-2020) │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Reabilitarea │ │ │
│ │liniei cf │ │ │
│ │Braşov-Simeria, │ │ │
│ │componentă a │ │ │
│ │Coridorului │ │ │
│5 │Rin-Dunăre, │3.843.665 │1.854 │
│ │pentru circulaţia│ │ │
│ │cu viteză maximă │ │ │
│ │de 160 km/h. │ │ │
│ │Subsecţiunea │ │ │
│ │Apaţa-Caţa │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Studiu de │ │ │
│ │fezabilitate │ │ │
│ │pentru │ │ │
│ │modernizarea │ │ │
│ │secţiunii │ │ │
│6 │feroviare │23.503 │0 │
│ │Predeal-Braşov în│ │ │
│ │conformitate cu │ │ │
│ │parametrii │ │ │
│ │Coridorului │ │ │
│ │Rin-Dunăre │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Studiu de │ │ │
│ │fezabilitate │ │ │
│ │pentru │ │ │
│ │modernizarea │ │ │
│7 │infrastructurii │15.020 │0 │
│ │feroviare din │ │ │
│ │Portul Constanţa,│ │ │
│ │parte a │ │ │
│ │Coridorului │ │ │
│ │Rin-Dunăre │ │ │
├────┴─────────────────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL B + C │22.098.098│2.159.065│
└──────────────────────┴──────────┴─────────┘




    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016