Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACT CONSTITUTIV din 29 iulie 2003  al Societatii Comerciale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACT CONSTITUTIV din 29 iulie 2003 al Societatii Comerciale "Comicex" - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 590 din 19 august 2003

CAP. I
Denumirea, forma juridicã, sediul şi durata

ART. 1
Denumirea
(1) Denumirea societãţii comerciale este "Comicex" S.A., denumita în continuare societate.
(2) În toate actele - facturi, publicaţii şi alte documente emanând de la societate denumirea acesteia va fi precedatã de cuvintele "societate comercialã" sau de initialele "S.C." şi va fi urmatã de sintagma "societate pe acţiuni" sau de initialele "S.A.", de capitalul social, sediul şi de codul unic de înregistrare la oficiul registrului comerţului.
ART. 2
Forma juridicã
Societatea este persoana juridicã romana cu capital integral de stat, având forma juridicã de societate comercialã pe acţiuni. Aceasta îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare, precum şi cu cele ale prezentului act constitutiv.
ART. 3
Sediul
(1) Sediul social al societãţii este în România, municipiul Bucureşti, str. Eforie nr. 3, corp B, et. 7, sectorul 5. Sediul social poate fi schimbat prin hotãrâre a adunãrii generale extraordinare a actionarilor, pe baza propunerii consiliului de administraţie şi potrivit dispoziţiilor legale.
(2) Societatea poate infiinta/stabili sedii secundare reprezentante, agenţii sau puncte de lucru - şi constitui filiale în localitãţi din ţara sau din strãinãtate.
ART. 4
Durata
Durata de funcţionare a societãţii este nelimitatã, activitatea acesteia începând sa se desfãşoare dupã înmatricularea la oficiul registrului comerţului.

CAP. II
Scopul şi obiectul de activitate

ART. 5
Scopul
(1) Societatea are ca scop principal negocierea, încheierea şi derularea în mod legal a contractelor de import şi export al bunurilor şi serviciilor aferente, destinate apãrãrii, ordinii publice şi siguranţei naţionale.
(2) Pentru realizarea unor importuri societatea poate derula şi/sau încheia contracte de credit cu entitãţi financiar-bancare pe baza împuternicirii Ministerului Administraţiei şi Internelor sau a altor instituţii guvernamentale, în condiţiile de garantare prevãzute de reglementãrile legale în domeniu.
ART. 6
Obiectul de activitate
(1) Domeniul principal de activitate este:
511 - Activitãţi de intermediere în comerţul cu ridicatã.
(2) Activitatea principala este:
5112 - Intermedieri în comerţul cu combustibili, minerale şi produse chimice pentru industrie;
5113 - Intermedieri în comerţul cu material lemnos şi de construcţii;
5114 - Intermedieri în comerţul cu maşini, echipamente industriale, nave şi avioane (inclusiv armament);
5118 - Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, neclasificat în alta parte;
5119 - Intermedieri în comerţul cu produse diverse;
5147 - Comerţ cu ridicatã al bunurilor de consum nealimentare, neclasificate în alta parte;
5157 - Comerţ cu ridicatã al deşeurilor şi resturilor;
5190 - Comerţ cu ridicatã al altor produse neclasificate în alta parte;
7210 - Consultanţa în domeniul echipamentelor informatice (hardware);
7222 - Consultanţa şi furnizare de alte produse software;
7460 - Activitãţi de investigatie şi protecţie a bunurilor şi persoanelor;
7514 - Servicii de sustinere a administraţiilor publice;
7524 - Activitãţi de ordine publica;
7525 - Activitãţi de protecţie civilã.
(3) În subsidiar, societatea poate desfasura urmãtoarele activitãţi:
5010 - Comerţ cu autovehicule;
5030 - Comerţ cu piese şi accesorii pentru autovehicule;
5040 - Comerţ cu motociclete, piese şi accesorii aferente şi reparaţii;
5115 - Intermedieri în comerţul cu mobila, articole de menaj şi de fierãrie;
5116 - Intermedieri în comerţul cu textile, confecţii, incaltaminte şi articole din piele;
5142 - Comerţ cu ridicatã al imbracamintei şi incaltamintei;
5143 - Comerţ cu ridicatã al aparatelor electrice şi de uz gospodãresc, al aparatelor de radio şi televizoarelor;
5146 - Comerţ cu ridicatã al produselor farmaceutice;
5151 - Comerţ cu ridicatã al combustibililor solizi, lichizi şi gazosi şi al produselor derivate;
5155 - Comerţ cu ridicatã al produselor chimice;
5165 - Comerţ cu ridicatã al altor maşini utilizate în industrie, comerţ şi transport;
5184 - Comerţ cu ridicatã al calculatoarelor, echipamentelor periferice şi software-ului;
5185 - Comerţ cu ridicatã al altor maşini şi echipamente de birou;
5186 - Comerţ cu ridicatã al altor componente şi echipamente electrice;
5510 - Hoteluri;
5551 - Cantina;
5530 - Restaurante;
6024 - Transporturi rutiere de mãrfuri;
6312 - Depozitari;
6330 - Activitãţi ale agentiilor de turism şi asistenta turistica;
6340 - Activitãţi ale altor agenţii de transport;
6420 - Telecomunicaţii;
6423 - Activitãţi de transmitere de date;
6521 - Activitãţi de creditare pe baza de contract;
6522 - Alte activitãţi de creditare;
6713 - Activitãţi auxiliare neclasificate în alta parte;
7110 - Închirierea autoturismelor şi utilitarelor de capacitate mica;
7121 - Închirierea altor mijloace de transport terestru;
7122 - Închirierea mijloacelor de transport pe apa;
7123 - Închirierea mijloacelor de transport aerian;
7412 - Activitãţi de contabilitate, revizie contabila, consultanţa în domeniul fiscal;
7413 - Activitãţi de studiere a pieţei şi de sondaj;
7414 - Activitãţi de consultare pentru afaceri şi management;
7415 - Activitãţile companiilor de management;
7420 - Activitãţi de proiectare, urbanism, inginerie şi alte servicii tehnice;
7440 - Publicitate;
7470 - Activitãţi de întreţinere şi curatare a clãdirilor;
7485 - Activitãţi de secretariat şi traducere;
7521 - Activitãţi de afaceri externe;
7522 - Activitãţi de apãrare nationala;
9002 - Colectarea şi tratarea altor reziduuri.
(4) Pentru realizarea obiectului sau de activitate, societatea poate acţiona atât în nume şi pe cont propriu, cat şi în calitate de agent intermediar, distribuitor, comisionar, reprezentant, asociat, în raporturile cu alte persoane fizice sau juridice, instituţii publice romane ori strãine.

CAP. III
Capitalul social, acţiunile

ART. 7
Capitalul social
(1) Capitalul social al societãţii este de 148.065.217 lei, fiind constituit prin preluarea integrala a capitalului propriu al Companiei de Export-Import "Comicex" din cadrul Regiei Autonome "Rami-Dacia", potrivit situaţiei financiare a acesteia la data de 31 martie 2003.
(2) Capitalul social este împãrţit în 1.480 acţiuni nominative, fiecare acţiune având o valoare nominalã de 100.000 lei.
ART. 8
Modificarea capitalului social
(1) Capitalul social al societãţii poate fi majorat sau redus pe baza hotãrârii adunãrii generale extraordinare a actionarilor, la propunerea consiliului de administraţie, în condiţiile şi cu respectarea dispoziţiilor legale.
(2) În cazul în care administratorii constata pierderea a 50% din capitalul social, aceştia vor convoca în termen de 60 de zile adunarea generalã extraordinarã a actionarilor, care va decide fie reconstituirea capitalului social, în condiţiile permise de lege, sau limitarea la valoarea rãmasã, fie dizolvarea societãţii.
ART. 9
Acţiunile
(1) Drepturile şi obligaţiile aferente calitãţii de acţionar unic al statului sunt exercitate, respectiv îndeplinite, de Ministerul Administraţiei şi Internelor.
(2) Adunarea generalã a actionarilor va decide forma şi data la care vor fi imprimate titlurile ce atesta calitatea de acţionar.
(3) Titlurile vor cuprinde menţiunile obligatorii prevãzute de lege şi vor fi semnate de preşedintele consiliului de administraţie şi de unul dintre membrii acestuia.
(4) Societatea va tine evidenta titlurilor care atesta calitatea de acţionar în registrul numerotat, sigilat şi parafat de preşedintele consiliului de administraţie. Registrul se pãstreazã la sediul societãţii.

CAP. IV
Conducerea şi administrarea

ART. 10
Adunarea generalã a actionarilor
(1) Adunarea generalã a actionarilor este organul de conducere al societãţii, care decide asupra activitãţii acesteia şi stabileşte politica ei economicã şi comercialã.
(2) La data infiintarii, atribuţiile adunãrii generale a actionarilor sunt exercitate în numele acţionarului unic prin ministrul administraţiei şi internelor sau prin împuterniciţi ai acestuia. Administratorii sau alte persoane salarizate ori indemnizate de societate nu pot reprezenta acţionarul unic în adunãrile generale ale actionarilor.
ART. 11
Convocarea adunãrilor generale ale actionarilor
(1) Adunãrile generale ale actionarilor sunt ordinare şi extraordinare.
(2) Adunarea generalã ordinarã a actionarilor se convoacã cel puţin o data pe an, în maximum 3 luni de la data încheierii exerciţiului financiar precedent.
(3) Adunarea generalã extraordinarã a actionarilor se convoacã, în afarã cazurilor prevãzute la art. 3 alin. (1) şi la art. 8, la solicitarea acţionarului unic sau la cererea consiliului de administraţie, care poate formula astfel de cereri, şi la sesizarea cenzorilor.
(4) Adunarea generalã a actionarilor, ordinarã sau extraordinarã, se convoacã de preşedintele consiliului de administraţie, în scris, cu menţionarea motivelor cererii şi anexarea ordinii de zi. Comunicarea privind convocarea va fi expediatã pe adresa acţionarului unic cu cel puţin 15 zile înainte de data prevãzutã pentru desfãşurarea lucrãrilor adunãrii generale a actionarilor.
(5) Adunarea generalã a actionarilor, ordinarã sau extraordinarã, poate lua hotãrâri şi fãrã îndeplinirea formalitãţilor prevãzute pentru convocare, în situaţii excepţionale, cu respectarea prevederilor legale şi ale prezentului act constitutiv pentru validarea hotãrârilor adoptate.
(6) Şedinţele adunãrilor generale ale actionarilor au loc la sediul societãţii sau în orice alt loc menţionat în convocare.
ART. 12
Atribuţiile adunãrii generale ordinare a actionarilor
Adunarea generalã ordinarã a actionarilor are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) aproba structura organizatoricã a societãţii, numãrul de posturi, precum şi normativele de constituire a compartimentelor functionale;
b) aproba sau modifica situaţia financiarã anuala şi contul de profit şi pierdere, dupã examinarea raportului administratorilor şi cenzorilor;
c) aproba repartizarea profitului potrivit legii şi intereselor societãţii;
d) numeşte şi revoca membrii consiliului de administraţie şi cenzorii, stabileşte limitele de competenta şi salarizarea acestora, se pronunţa asupra gestiunii lor şi îi descarca de aceasta, stabileşte valoarea garanţiilor bãneşti ce vor fi depuse de aceştia;
e) îl numeşte şi îl revoca pe directorul general, îi stabileşte nivelul de salarizare, atribuţiile şi îl descarca de activitate;
f) stabileşte nivelul de salarizare a personalului angajat al societãţii, cu respectarea limitelor prevãzute de lege;
g) hotãrãşte înfiinţarea sau desfiinţarea de filiale, sucursale, reprezentante, agenţii ori puncte de lucru;
h) aproba bugetul de venituri şi cheltuieli, planul de activitate pentru anul urmãtor sau vânzarea unor unitãţi componente ale patrimoniului societãţii ce nu aparţin proprietãţii publice;
i) hotãrãşte contractarea de împrumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe, pentru activitãţile în nume propriu, stabilind componentele şi nivelul de contractare a împrumuturilor, a creditelor comerciale şi a garanţiilor;
j) hotãrãşte asupra oricãror alte probleme care intra în competenta adunãrii generale a actionarilor, potrivit legii.
ART. 13
Atribuţiile adunãrii generale extraordinare a actionarilor
(1) Adunarea generalã extraordinarã a actionarilor are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) schimbarea formei juridice a societãţii;
b) schimbarea sediului societãţii;
c) modificarea obiectului de activitate al societãţii;
d) majorarea capitalului social şi stabilirea condiţiilor efectuãrii acestei operaţiuni;
e) reducerea capitalului social sau reîntregirea acestuia prin orice forma permisã de lege;
f) fuziunea prin absorbire sau prin contopire ori divizarea societãţii;
g) dizolvarea societãţii;
h) emiterea de obligaţiuni;
i) actualizarea valorii imobilizarilor corporale şi necorporale;
j) vânzarea sau transferul activelor;
k) aprobarea încheierii de acte juridice prin care societatea dobândeşte, înstrãineazã, închiriazã, schimba sau constituie drept garanţie bunuri aflate în patrimoniu sau a cãror valoare depãşeşte 1/5 din valoarea contabila a activelor societãţii la data încheierii actului juridic respectiv;
l) aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie;
m) aprobarea oricãror modificãri ale actului constitutiv survenite pe parcursul activitãţii societãţii.
(2) Adunarea generalã extraordinarã a actionarilor va putea delega consiliului de administraţie exerciţiul atribuţiilor sale, cu excepţia celor prevãzute la alin. (1) lit. a), f), g), k) şi l).
ART. 14
Organizarea adunãrii generale a actionarilor
(1) În ziua, la ora şi în locul precizate în convocare, şedinţa adunãrii generale a actionarilor se deschide de preşedintele consiliului de administraţie sau, în lipsa acestuia, de un alt membru al consiliului de administraţie, desemnat în mod expres pentru a-l înlocui.
(2) La finalizarea lucrãrilor adunãrii generale a actionarilor se întocmesc procese-verbale consemnate în registrul special ţinut prin grija administratorilor.
(3) Procesul-verbal al adunãrii generale a actionarilor conţine menţiuni privind îndeplinirea formalitãţilor de convocare, numele şi mandatul reprezentantului acţionarului unic, rezumatul problemelor puse în discuţie şi deciziile luate. Documentele referitoare la acestea, precum şi procura specialã constituie anexe ale procesului-verbal de şedinţa.
(4) Procesul-verbal se semneazã de participanţii la şedinţa şi se contrasemneazã de secretarul desemnat al adunãrii generale a actionarilor.

CAP. V
Administrarea

ART. 15
Consiliul de administraţie
(1) Societatea este administratã de un consiliu de administraţie format din 5 membri. Membrii consiliului de administraţie sunt persoane fizice care au numai cetãţenie romana, domiciliul în România, specialişti în domeniile comerţului exterior şi economico-financiar. Un membru al consiliului de administraţie este reprezentant al Ministerului Finanţelor Publice.
(2) Membrii consiliului de administraţie sunt numiţi de acţionarul unic al societãţii, prin Ministerul Administraţiei şi Internelor, şi îndeplinesc mandatul pentru o perioada de 4 ani.
(3) În cazul absentei temporare sau definitive a unui membru al consiliului de administraţie, adunarea generalã a actionarilor va putea desemna o alta persoana care va exercita atribuţiile acestuia temporar ori pana la expirarea mandatului predecesorului sau, dupã caz.
(4) Fiecare membru al consiliului de administraţie este obligat ca înainte de numire sa depunã o garanţie care nu va fi mai mica decât dublul remuneraţiei lunare primite în aceasta calitate.
ART. 16
Atribuţiile consiliului de administraţie
(1) Consiliul de administraţie are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) propune structura organizatoricã a societãţii, numãrul de posturi, precum şi normativele de constituire a compartimentelor functionale;
b) pregãteşte documentaţia necesarã desfãşurãrii adunãrii generale a actionarilor;
c) duce la îndeplinire hotãrârile adunãrii generale a actionarilor;
d) asigura gestionarea şi coordonarea societãţii;
e) prezintã adunãrii generale a actionarilor situaţia economicã şi financiarã a societãţii, precum şi raportul de activitate anual;
f) aproba regulamentul de organizare şi funcţionare a societãţii;
g) supune aprobãrii adunãrii generale a actionarilor situaţia financiarã anuala, contul de profit şi pierdere şi bugetul de venituri şi cheltuieli necesar activitãţii societãţii;
h) aproba încheierea ori modificarea oricãror contracte pentru care nu a delegat competenta directorului general;
i) îl împuterniceşte pe directorul executiv pentru semnarea acordurilor de credit, efectelor de comerţ şi a tuturor documentelor acestora;
j) îndeplineşte orice alte atribuţii şi are toate competentele conferite prin lege şi prin hotãrârile adunãrilor generale ale actionarilor.
(2) Consiliul de administraţie este obligat sa prezinte reprezentantului Ministerului Administraţiei şi Internelor situaţia financiarã anuala a societãţii, contul de profit şi pierdere, raportul cenzorilor asupra activitãţii administratorilor pentru anul precedent, propunerile pentru bugetul de venituri şi cheltuieli şi planul de activitate pentru anul urmãtor, cu cel puţin 10 zile înainte de termenul fixat pentru adunarea generalã ordinarã a actionarilor.
ART. 17
Directorul general
(1) Directorul general al societãţii îndeplineşte funcţia de preşedinte al consiliului de administraţie, în baza unui mandat primit din partea adunãrii generale a actionarilor.
(2) Atribuţiile directorului general sunt, în principal, urmãtoarele:
a) reprezintã societatea în raporturile cu terţii;
b) aplica strategia şi politicile de dezvoltare ale societãţii, stabilite de consiliul de administraţie;
c) negociaza şi semneazã contractul colectiv de munca;
d) negociaza şi semneazã, conform legii, contractele individuale de munca;
e) angajeazã, promoveazã şi concediazã personalul societãţii, în condiţiile legii;
f) încheie acte juridice în numele şi pe seama societãţii, în limitele împuternicirilor acordate de consiliul de administraţie;
g) stabileşte îndatoririle şi responsabilitãţile personalului societãţii, pe compartimente;
h) aproba operaţiunile de încasãri şi plati, potrivit competentelor legale;
i) aproba operaţiunile de vânzare şi cumpãrare de bunuri, potrivit domeniilor de competenta stabilite conform legii;
j) îi împuterniceşte pe directorii executivi sa exercite orice atribuţii din sfera sa de competenta;
k) rezolva orice alta problema data în competenta sa de consiliul de administraţie, în condiţiile legii.
ART. 18
Directorii executivi
Directorii executivi se afla în subordinea directa a directorului general fata de care sunt rãspunzãtori pentru îndeplinirea obligaţiilor rezultate din contractul de performanta şi din regulamentul de organizare şi funcţionare a societãţii.

CAP. VI
Gestiunea

ART. 19
Cenzorii
(1) Gestiunea societãţii este controlatã de 3 cenzori şi tot atâţia supleanţi numiţi de adunarea generalã a actionarilor, dintre care cel puţin unul trebuie sa fie expert contabil sau contabil autorizat.
(2) Pentru îndeplinirea condiţiilor prevãzute la alin. (1) poate fi aleasã o persoana fizica sau juridicã din afarã societãţii.
(3) Unul dintre cenzori este recomandat de Ministerul Finanţelor Publice.
(4) Nu pot fi cenzori, iar dacã au fost aleşi, decad din mandatul lor urmãtorii:
a) rudele sau afinii pana la gradul al IV-lea inclusiv sau sotii administratorilor;
b) salariaţii societãţii, chiar dacã sunt acţionari.
(5) Cenzorii au obligaţia de a verifica şi certifica bilanţul contabil şi contul de profit şi pierdere care trebuie prezentate de societate creditorilor sãi.
(6) În exercitarea atribuţiilor lor de control, astfel cum sunt prevãzute de lege, cenzorii au dreptul sa solicite şi sa obţinã în fiecare luna de la administratori situaţia privind stadiul operaţiunilor.
ART. 20
Atribuţiile cenzorilor
(1) Cenzorii au, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) sa verifice activitatea societãţii;
b) sa verifice şi sa certifice bilanţul contabil şi contul de profit şi pierdere din punct de vedere al legalitãţii şi al concordanţei lor cu registrele societãţii, regularitatea acestora din urma, precum şi dacã evaluarea patrimoniului s-a fãcut în conformitate cu regulile stabilite pentru întocmirea bilanţului contabil;
c) sa întocmeascã şi sa prezinte anual adunãrii generale a actionarilor un raport amãnunţit cuprinzând rezultatele verificãrilor întreprinse în exercitarea atribuţiilor lor, prevãzute la lit. b), precum şi propunerile lor referitoare la bilanţul contabil şi la repartizarea profitului;
d) sa inspecteze lunar, inopinat, casa şi sa verifice existenta titlurilor sau a valorilor ce sunt proprietatea societãţii ori primite în gaj, cauţiune sau în depozit;
e) sa ia parte, fãrã drept de vot, la adunãrile generale ale actionarilor, ordinare şi extraordinare, putând insera pe ordinea de zi propunerile pe care le considera necesare şi sa aducã la cunostinta actionarilor neregularitãţile în administrare şi încãlcãrile prevederilor statutare sau legale constatate în urma verificãrilor;
f) sa supravegheze ducerea la îndeplinire de cãtre administratori a dispoziţiilor legii şi ale prezentului act constitutiv;
g) sa îndeplineascã orice alte obligaţii prevãzute de lege.
(2) Cenzorii îşi vor îndeplini atribuţiile împreunã sau separat, potrivit legii.

CAP. VII
Activitatea

ART. 21
Exerciţiul financiar
Exerciţiul financiar începe la data de 1 ianuarie şi se încheie la data de 31 decembrie a fiecãrui an. Primul exerciţiu financiar începe de la data înmatriculãrii societãţii la oficiul registrului comerţului.
ART. 22
Amortizarea mijloacelor fixe
Amortizarea activelor corporale şi necorporale din patrimoniul societãţii se va calcula potrivit regimului de amortizare stabilit de adunarea generalã a actionarilor, în conformitate cu prevederile legale.
ART. 23
Evidenta contabila şi bilanţul contabil
(1) Societatea tine evidenta contabila în lei şi întocmeşte situaţia financiarã anuala şi contul de profit şi pierdere, cu respectarea <>Legii contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã, şi a normelor metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice pentru aplicarea acesteia.
(2) În termen de 15 zile de la data aprobãrii de cãtre adunarea generalã a actionarilor, administratorii vor depune la administraţia financiarã o copie de pe situaţia financiarã anuala, însoţitã de contul de profit şi pierdere, raportul lor, raportul cenzorilor şi procesul-verbal al adunãrii generale a actionarilor. Dupã vizarea situaţiei financiare anuale de cãtre administraţia financiarã, documentele menţionate mai sus vor fi depuse la oficiul registrului comerţului.
ART. 24
Calculul şi repartizarea profitului
(1) Profitul societãţii se stabileşte pe baza situaţiei financiare anuale aprobate de adunarea generalã a actionarilor. Profitul impozabil se stabileşte în condiţiile legii.
(2) Dupã aprobarea situaţiei financiare anuale şi a contului de profit şi pierdere pentru exerciţiul precedent de cãtre adunarea generalã ordinarã a actionarilor, precum şi dupã plata impozitelor şi prelevarea sumelor necesare constituirii şi menţinerii fondurilor prevãzute de lege, profitul rãmas la dispoziţia societãţii va fi utilizat potrivit hotãrârii adunãrii generale ordinare a actionarilor.
(3) În cazul înregistrãrii de pierderi, adunarea generalã a actionarilor va analiza cauzele şi va acţiona în consecinta.
(4) Suportarea pierderilor de cãtre acţionari se face proporţional cu capitalul social subscris.
ART. 25
Registrele
Societatea va tine, prin grija administratorilor şi, respectiv, a cenzorilor, toate registrele prevãzute de lege.

CAP. VIII
Schimbarea formei juridice, dizolvarea şi lichidarea

ART. 26
Schimbarea formei juridice
Schimbarea formei juridice a societãţii se va putea face numai în temeiul hotãrârii adunãrii generale extraordinare a actionarilor, cu îndeplinirea tuturor formalitãţilor prevãzute de lege.
ART. 27
Dizolvarea
(1) Urmãtoarele situaţii duc la dizolvarea societãţii:
a) imposibilitatea realizãrii obiectului de activitate;
b) hotãrârea adunãrii generale a actionarilor;
c) reducerea capitalului social cu 50%, dacã adunarea generalã extraordinarã a actionarilor nu hotãrãşte reconstituirea acestuia ori limitarea sa la valoarea rãmasã;
d) alte situaţii impuse de lege.
(2) Dizolvarea societãţii trebuie sa fie înscrisã la oficiul registrului comerţului şi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
(3) Din momentul dizolvãrii, administratorii nu mai pot întreprinde noi operaţiuni. În caz contrar, ei sunt personal şi solidar rãspunzãtori pentru operaţiunile pe care le-au întreprins.
ART. 28
Lichidarea
În caz de dizolvare, adunarea generalã a actionarilor ori, dupã caz, instanta de judecata va decide lichidarea societãţii. Lichidarea societãţii şi repartizarea activului social se vor realiza în conformitate cu prevederile legii.

CAP. IX
Litigii

ART. 29
Litigii
(1) Toate litigiile apãrute în legatura cu interpretarea sau executarea prezentului act constitutiv, în mãsura în care nu vor fi rezolvate pe cale amiabila, se vor soluţiona de instanţele judecãtoreşti competente.
(2) Litigiile de orice fel apãrute între societate şi persoane fizice sau juridice, precum şi cele dintre acţionari şi societate sau persoane fizice ori juridice sunt de competenta instanţei judecãtoreşti de drept comun.

CAP. X
Dispoziţii finale

ART. 30
Dispoziţii finale
Prevederile prezentului act constitutiv se completeazã cu dispoziţiile legale referitoare la societãţile comerciale.



ANEXA 2

DATELE DE IDENTIFICARE
a spaţiilor aflate în administrarea Ministerului Administraţiei
şi Internelor care trec din domeniul public al statului
în domeniul privat al statului şi care constituie sediul
social al Societãţii Comerciale "Comicex" - S.A.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Locul unde Persoana juridicã care Caracteristicile spaţiilor
sunt situate are în administrare spaţiile
spaţiile
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Municipiul Ministerul Administraţiei ● 8 încãperi (nr. 8-15) în
Bucureşti, şi Internelor suprafata totalã de 164 mp
str. Eforie ● Nr. de inventar
nr. 3, corpul B, M.F.P. 105.900
et. 7,
sectorul 5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





───────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016