Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACT ADIŢIONAL nr. 1  din 10 iunie 2021  pentru anul 2021 pentru actualizarea Contractului de servicii publice de transport cu metroul pentru anii 2020-2024 al Societăţii de Transport cu Metroul Bucureşti Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ACT ADIŢIONAL nr. 1 din 10 iunie 2021 pentru anul 2021 pentru actualizarea Contractului de servicii publice de transport cu metroul pentru anii 2020-2024 al Societăţii de Transport cu Metroul Bucureşti "METROREX" - S.A., aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor nr. 697/2020

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 665 din 6 iulie 2021
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 852 din 10 iunie 2021, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 665 din 6 iulie 2021.
──────────
    Încheiat între:
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, reprezentat legal prin domnul Cătălin Drulă, ministrul transporturilor şi infrastructurii, în calitate de autoritate contractantă,
    şi
    Societatea de Transport cu Metroul Bucureşti „METROREX“ - S.A., denumită în continuare METROREX - S.A., cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, prin domnul Ştefan Paraschiv, director general, în calitate de operator, denumite în continuare, în mod individual parte şi în mod colectiv părţile
    În temeiul prevederilor cap. 5 pct. 5.1 alin. (3) din Contractul de servicii publice de transport cu metroul pentru anii 2020-2024 al Societăţii de Transport cu Metroul Bucureşti „METROREX“ - S.A., anexă la Ordinul ministrului transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor nr. 697/2020, cu modificările ulterioare, şi ca urmare a apariţiei Legii bugetului de stat pe anul 2021 nr. 15/2021,
    Părţile convin să actualizeze şi să modifice următoarele elemente, după cum urmează:
    A.1. Se modifică formula compensaţiei cuprinse la pct. 7.1.1 după cum urmează:
    1. Se modifică formula compensaţiei cuprinse la pct. 7.1.1 după cum urmează:
    "Compensaţia primită de către Operator şi plătită de către Autoritatea Contractantă este aprobată anual în cadrul Legii bugetului de stat.
    Valoarea lunară a compensaţiei datorate Operatorului este calculată după formula:
    C = (cost unitar x tren km), unde cost unitar reprezintă preţul în lei stabilit per tren km, calculat potrivit anexei nr. 7.
    Compensaţia maximă pe care o poate primi Operatorul pentru efectuarea Obligaţiilor de serviciu public = Cheltuielile eligibile - Venituri obţinute de Operator din prestarea Serviciului de transport public de călători cu metroul + Profit rezonabil
    C_max = CE – V + Profit rezonabil
    CE - reprezintă cheltuielile eligibile, aferente îndeplinirii Obligaţiei de serviciu public;
    V - reprezintă veniturile obţinute de Operator în cadrul prestării serviciului de transport public de călători cu metroul;
    Profit rezonabil - rată de rentabilitate a capitalului aferentă sectorului de activitate şi care înglobează riscul sau absenţa riscului, evaluat în virtutea intervenţiei autorităţii contractante.
    Profitul rezonabil este acceptat ca fiind 3% (rata de rentabilitate a capitalului) şi reprezintă un mecanism de stimulare a eficienţei operaţionale şi financiare a Operatorului. Procentul stabilit (3%) se aplică la valoarea medie a capitalului din an [(capital la început de an + capital la final de an)/2], obţinându-se astfel o valoare absolută care se plăteşte Operatorului şi care reprezintă remunerarea acestuia sub formă de profit, la atingerea ţintelor definite pentru indicatori.
    Astfel, profitul rezonabil se va acorda Operatorului la atingerea ţintelor de eficienţă, aşa cum sunt ele definite şi stabilite mai jos:

┌─────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│ │realizat │obiective │
│Indicatori ├──────┬──────┬──────┬──────┼──────┬──────┬──────┬──────┤
│ │2017 │2018 │2019 │2020 │2021 │2022 │2023 │2024 │
├─────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Rata de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│acoperire a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cheltuielilor│ │ │ │ │ │ │ │ │
│totale cu │ │ │ │ │ │ │ │ │
│venituri │36,45%│21,45%│23,90%│14,16%│27,50%│30,00%│35,00%│40,00%│
│din │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activitatea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de transport │ │ │ │ │ │ │ │ │
│călători │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Rata de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│acoperire a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cheltuielilor│ │ │ │ │ │ │ │ │
│cu salariile │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cu venituri │72,47%│65,19%│54,73%│27,50%│50,00%│55,00%│60,00%│65,00%│
│din │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activitatea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de transport │ │ │ │ │ │ │ │ │
│călători │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Venituri din │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activitatea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de transport │ │ │ │ │ │ │ │ │
│călători/ │65,7% │66,5% │67,4% │34,3% │55,0% │60,0% │63,0% │68,0% │
│număr mediu │ │ │ │ │ │ │ │ │
│angajaţi în │ │ │ │ │ │ │ │ │
│an (mii lei) │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┘


    Plata profitului rezonabil se face în baza rezultatului raportului de audit, prevăzut la capitolul 12 „Drepturile şi obligaţiile autorităţii contractante“ pct. 12.2.1, subpct. (iv) din anexa la Ordinul ministrului transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor nr. 697/2020, prin care se certifică indicatorii şi profitul rezonabil, pe baza situaţiilor financiare aferente exerciţiului financiar încheiat. Neatingerea oricăruia dintre obiectivele stabilite mai sus atrage după sine anularea componentei de Profit rezonabil pentru perioada contractuală respectivă."

    2. Pct. 11.3.1. se modifică şi se completează după cum urmează:
    "Operatorul are obligaţia de a ţine o evidenţă contabilă separată pentru activităţile şi serviciile care fac obiectul prestării Serviciului de transport public cu metroul, precum şi pentru orice alte activităţi şi servicii care generează costuri şi venituri directe sau indirecte, în conformitate cu normele contabile şi fiscale în vigoare, precum şi pentru activitatea de administrare a infrastructurii."


    B. Se actualizează şi se modifică elementele prevăzute în anexele nr. 1.1, 2, 6.1, 6.2 şi 7 la contract, după cum urmează:
    1. anexa nr. 1.1 „Programul de transport al Operatorului“ se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul act adiţional;
    2. anexa nr. 2 „Achiziţii material rulant“ se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul act adiţional;
    3. anexa nr. 6.1 „Raport Lunar de Constatare“ pentru anul 2021 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3 la prezentul act adiţional;
    4. anexa nr. 6.2 „Raport Anual de Constatare“ pentru anul 2021 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4 la prezentul act adiţional;
    5. anexa nr. 7 „Modul de determinare a compensaţiei şi a costului unitar per km - lei“ pentru anul 2021 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 5 la prezentul act adiţional;
    6. anexa nr. 8 „Valoarea estimată a compensaţiei cuvenite pe durata contractului. Calculul compensaţiei pentru prestarea serviciului de transport public în anul 2021“ se abrogă, iar următoarele anexe se renumerotează corespunzător.


    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul act adiţional.


                    Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Cătălin Drulă
                    METROREX - S.A.
                    Director general,
                    Ştefan Paraschiv

    ANEXA 1

    la Actul adiţional nr. 1/2021
    (Anexa nr. 1.1 la contract)
    Programul anual de transport al Operatorului

┌──────────────────┬─────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │Km │Km estimaţi │
│Magistrala │realizaţi│ │
│ ├─────────┼─────────┬─────────┬─────────┬─────────┤
│ │2020 │2021** │2022 │2023*** │2024*** │
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Pantelimon-Dristor│3.437.897│2.732.673│2.860.427│2.855.082│2.867.314│
│2 │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Berceni-Pipera │2.209.391│2.483.898│2.658.558│2.643.048│2.663.100│
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Anghel │1.761.800│1.943.512│2.024.454│2.017.474│2.026.184│
│Saligny-Preciziei │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Gara de │705.005 │697.275 │733.243 │732.027 │735.042 │
│Nord-Străuleşti │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Râul │188.706 │598.222 │597.426 │595.834 │598.788 │
│Doamnei-Eroilor │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Km planificaţi │- │8.455.580│8.874.108│8.843.465│8.890.428│
├──────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Total km* = km │ │ │ │ │ │
│planificaţi x │8.302.799│8.128.991│9.060.464│9.029.178│9.077.127│
│1,021 │ │ │ │ │ │
└──────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┘


    * 1,021 reprezintă valoarea maximă a coeficientului care ţine seama de parcursul estimativ al parcului de material rulant pentru transportul tehnologic în vederea efectuării mentenanţei, trenuri suplimentare pentru preluarea fluxurilor mari de călători, asigurarea programului de circulaţie de noapte, evenimente speciale.
    ** Valorile rezultate din calculul km planificaţi sunt determinate de graficele de circulaţie aplicate pe fiecare magistrală (nr. km/grafic), în funcţie de necesitatea de transport [(nr. zile lucrătoare/nr. zile festive)/an]. Ca urmare a prelungirii stării de alertă pe teritoriul României (prin Hotărârea Guvernului nr. 293/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 martie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare), situaţie care a generat scăderea numărului de călători transportaţi, METROREX a luat măsura de reducere a graficelor de circulaţie atât în zilele lucrătoare, cât şi în zilele festive, pe magistralele 1, 2, 3 şi 4.
    *** S-a ţinut cont de faptul că până la sfârşitul anului 2023 vor fi livrate cele 13 trenuri noi achiziţionate pentru exploatarea pe Magistrala 5. Prin urmare, în anul 2024 cele 13 trenuri noi se vor utiliza pe Magistrala 5, iar trenurile tip BM utilizate pe această magistrală în perioada 2020-2023 vor reveni în parcul magistralelor 1 şi 3, acţiune care va crea posibilitatea aplicării graficelor de circulaţie prin care este prevăzută scăderea intervalului de urmărire a trenurilor de la 6 minute la 5 minute în orele de vârf de trafic.

    ANEXA 2

    la Actul adiţional nr. 1/2021
    (Anexa nr. 1.1 la contract)
    Achiziţii material rulant

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│mii lei (cu TVA inclus) │
├────┬───────────┬─────────┬──────────┬──────────────────┬──────────┬──────────┬────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │ │ │Durata │Termen │ │ │ │ │ │ │
│Nr. │Denumire │Descriere│până la │ │ │ │ │ │ │Sursa de │
│crt.│proiect │proiect │finalizare├───────┬──────────┤2020 │2021 │2022│2023 │2024 │finanţare│
│ │ │ │/ Valoare │Început│Finalizare│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │respectivă│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼──────────┼───────┼──────────┼──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │
├────┴───────────┴─────────┴──────────┴───────┴──────────┼──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │TOTAL │
│ │100.508,41│100.000,00│0,00│75.842,00│465.094,00│BUGET │
│ │ │ │ │ │ │2020-2024│
│ ├──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┬─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │Buget│
│TOTAL │0 │0 │0 │50.849,00│0 │T55│de │
│ │ │ │ │ │ │ │stat │
│ ├──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┼─────┤
│ │100.508,41│0 │0 │24.993,00│0 │T65│BEI │
│ │ │ │ │ │ │ │IV │
│ ├──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┼─────┤
│ │0 │100.000,00│0 │0 │465.094,00│T58│POIM │
├────┬───────────┬─────────┬──────────┬───────┬──────────┼──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┴─────┤
│ │ │ │ │ │ │100.508,41│0 │0 │75.842,00│0 │TOTAL │
│ │Achiziţie │ │ │ │ ├──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┬─────┤
│ │material │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Buget│
│1 │rulant │13 │4 ani/503 │2020 │2023 │0 │0 │0 │50.849,00│0 │T55│de │
│ │Magistrala │trenuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │stat │
│ │5, │ │ │ │ ├──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┼─────┤
│ │Secţiunea 1│ │ │ │ │100.508,41│0 │0 │24.993,00│0 │T65│BEI │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │IV │
├────┼───────────┼─────────┼──────────┼───────┼──────────┼──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┴─────┤
│ │Achiziţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │material │ │ │ │ │0 │100.000,00│0 │0 │465.094,00│TOTAL │
│ │rulant │12 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│2 │Magistrala │trenuri │5 ani/625 │2021 │2025 ├──────────┼──────────┼────┼─────────┼──────────┼───┬─────┤
│ │6, 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Mai-Otopeni│ │ │ │ │0 │100.000,00│0 │0 │465.094,00│T58│POIM │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────────┴──────────┴───────┴──────────┴──────────┴──────────┴────┴─────────┴──────────┴───┴─────┘



    ANEXA 3

    la Actul adiţional nr. 1/2021
    (Anexa nr. 6.1 la contract)
    Raport lunar de constatare cu indicatorii preliminaţi/realizaţi

┌──────────────────────────────┬───────┐
│ │Valoare│
│ │OSP │
│Concept │(Lei, │
│ │fără │
│ │TVA) │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Luna: Anul │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│(Km) Număr total de tren km │ │
│preliminaţi/realizat │ │
│(calculaţi conform anexei 1.1)│ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│ │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│(Lei) Preţ unitar per tren │ │
│kilometru │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│ │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│(C) Compensaţie per total tren│ │
│km efectuaţi: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Diferenţe de tarif: │ │
└──────────────────────────────┴───────┘


    NOTĂ:
    Certificăm pe propria răspundere pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.


    ANEXA 4

    la Actul adiţional nr. 1/2021
    (Anexa nr. 6.2 la contract)
    Raport anual de constatare Calculul compensaţiei pentru prestarea serviciilor de transport public cu datele preliminate/realizate

┌────────────┬───────────────────┬──────────┐
│ │ │Venituri/ │
│ │Valoare BVC │cheltuieli│
│Concept │preliminat-realizat│eligibile │
│ │(lei, fără TVA) │aferente │
│ │ │OSP (lei, │
│ │ │fără TVA) │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Anul │1 │2 │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(Km) Număr │ │ │
│total de │ │ │
│tren │ │ │
│kilometri │ │ │
│efectuaţi │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(Lei) Preţ │ │ │
│unitar mediu│ │ │
│anual per │ │ │
│kilometru - │ │ │
│conform │ │ │
│contract │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(C1) TOTAL │ │ │
│COMPENSAŢIE │ │ │
│ANUALĂ │ │ │
│PLĂTITĂ (pe │ │ │
│baza │ │ │
│calculului │ │ │
│lunar din │ │ │
│anexa 6.1) │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Venituri din│ │ │
│servicii de │ │ │
│transport │ │ │
│public: │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Venituri din│ │ │
│vânzări de │ │ │
│titluri de │ │ │
│călătorie │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Venituri din│ │ │
│diferenţe de│ │ │
│tarif │ │ │
│cuvenite │ │ │
│operatorului│ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Alte │ │ │
│venituri în │ │ │
│cadrul │ │ │
│reţelei unde│ │ │
│se prestează│ │ │
│OSP │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(I) TOTAL │ │ │
│VENITURI │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Costuri │ │ │
│aferente │ │ │
│Planului de │ │ │
│transport │ │ │
│OSP │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│a) │ │ │
│Cheltuieli │ │ │
│materiale │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│b) │ │ │
│Cheltuieli │ │ │
│cu energia │ │ │
│electrică, │ │ │
│termică şi │ │ │
│apă │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│c) │ │ │
│Cheltuieli │ │ │
│cu │ │ │
│personalul │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│c1) Salarii │ │ │
│brute │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│c2) Alte │ │ │
│cheltuieli │ │ │
│cu │ │ │
│personalul │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│d) │ │ │
│Cheltuieli │ │ │
│cu │ │ │
│prestaţiile │ │ │
│la terţi │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│e) Alte │ │ │
│cheltuieli │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│f) │ │ │
│Cheltuieli │ │ │
│financiare │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(II) TOTAL │ │ │
│CHELTUIELI │ │ │
│AUDITATE │ │ │
│asociate │ │ │
│realizării │ │ │
│Planului de │ │ │
│transport │ │ │
│OSP │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(III) │ │ │
│Rezultat │ │ │
│brut │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│Total │ │ │
│Costuri │ │ │
│asociate │ │ │
│Planului de │ │ │
│transport │ │ │
│OSP │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(C2) TOTAL │ │ │
│COMPENSAŢIE │ │ │
│ANUALĂ │ │ │
│PLĂTITĂ (pe │ │ │
│baza │ │ │
│costurilor │ │ │
│înregistrate│ │ │
│contabil şi │ │ │
│auditate) │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│(Efectul │ │ │
│financiar │ │ │
│net) │ │ │
│II+III-I │ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │
│DIFERENŢE DE│ │ │
│TARIF │ │ │
│CUVENITE │ │ │
│OPERATORULUI│ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│DIFERENŢA │ │ │
│CARE VA FI │ │ │
│RESTITUITĂ │ │ │
│DE CĂTRE │ │ │
│OPERATOR │ │ │
│AUTORITĂŢII │ │ │
│CONTRACTANTE│ │ │
│(dacă C1>C2)│ │ │
├────────────┼───────────────────┼──────────┤
│DIFERENŢA │ │ │
│CARE VA FI │ │ │
│RESTITUITĂ │ │ │
│DE CĂTRE │ │ │
│AUTORITATEA │ │ │
│CONTRACTANTĂ│ │ │
│OPERATORULUI│ │ │
│(dacă C2>C1)│ │ │
└────────────┴───────────────────┴──────────┘


    NOTĂ:
    Certificăm pe propria răspundere pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.
    Datele sunt preliminate conform primei balanţe de verificare la 31.12.2021 şi pot suferi modificări până la închiderea exerciţiului financiar şi depunerea situaţiilor financiare anuale.


    ANEXA 5

    *) Anexa nr. 5 este reprodusă în facsimil.
    la Actul adiţional nr. 1/2021
    (Anexa nr. 7 la contract)
    Modul de determinare a compensaţiei şi a costului unitar per km - lei
 (a se vedea imaginea asociată)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016