Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial - metodologie Twitter Facebook

Monitorul Oficial
Metodologie (afisez 1718 rezultate)




‹‹ Pagina 12 din 172

Monitorul Oficial 687 din 16 Iulie 2024 (M. Of. 687/2024)

 METODOLOGIE din 21 iunie 2024 de emitere a certificatului de atestare a structurilor asociative ale autorităţilor administraţiei publice locale în vederea asigurării activităţii de audit public intern în sistem de cooperare EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 687 din 16 iulie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 2.582 din 21 iunie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 687 din 16 iulie 2024.──────────cap. idispoziţii generale1. prezenta metodologie detaliază:a) criteriile de evaluare;b) documentaţia de atestare şi modalitatea de depunere a acesteia;c) modalitatea de evaluare a documentaţiei de atestare şi de îndeplinire a criteriilor; d) modalitatea de emitere a certificatului de atestare;e) condiţiile în care certificatul de atestare îşi pierde valabilitatea;f) arhivarea documentaţiei de atestare.2. structurile asociative ale autorităţilor administraţiei publice locale, prevăzute la art. 2 lit. y) din legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, denumită în continuare legea nr. 672/2002, ...

Monitorul Oficial 685 din 16 Iulie 2024 (M. Of. 685/2024)

 METODOLOGIE din 9 iulie 2024 pentru restituirea contravalorii serviciilor de şcolarizare cu finanţare de la bugetul de stat EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 685 din 16 iulie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 5.496 din 9 iulie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 685 din 16 iulie 2024.──────────art. 1prezenta metodologie a fost elaborată în vederea asigurării dreptului studenţilor/absolvenţilor care au beneficiat de şcolarizare cu finanţare de la bugetul de stat în cadrul unui program de studii universitare de a urma, în condiţiile legii, un alt program de studii universitare în cadrul aceluiaşi ciclu de studii universitare.art. 2(1) prezenta metodologie se referă la organizarea procesului pentru restituirea contravalorii serviciilor de şcolarizare cu finanţare de la bugetul de stat aplicabilă tuturor participanţilor implicaţi în procesul fundamentării, ...

Monitorul Oficial 684 din 16 Iulie 2024 (M. Of. 684/2024)

 METODOLOGIE din 8 iulie 2024 privind evaluarea periodică a modului de îndeplinire a obligaţiilor asumate de părţile implicate în consorţiul de învăţământ dual EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 684 din 16 iulie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 5.437 din 8 iulie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 684 din 16 iulie 2024.──────────cap. i dispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie se aplică consorţiilor de învăţământ dual avizate de către ministerul educaţiei.(2) metodologia reglementează procedurile de evaluare periodică a modului de îndeplinire a obligaţiilor asumate de părţile implicate în consorţiul de învăţământ dual, în cadrul contractului de parteneriat.(3) scopul evaluării este determinarea modului de realizare a obligaţiilor stabilite în cadrul consorţiului de învăţământ dual, respectiv participarea la dezvoltarea învăţământului dual, cu rute complete, pentru calificări cerute pe piaţa muncii, ...

Monitorul Oficial 677 din 15 Iulie 2024 (M. Of. 677/2024)

 METODOLOGIE-CADRU din 11 iulie 2024 de acordare a burselor EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 677 din 15 iulie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 5.518 din 11 iulie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 677 din 15 iulie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) elevii de la cursurile cu frecvenţă de zi din învăţământul preuniversitar de stat obligatoriu, nivel gimnazial şi liceal, beneficiază, după caz, de următoarele tipuri de burse: a) bursă de excelenţă olimpică i; b) bursă de excelenţă olimpică ii; c) bursă de merit; d) bursă de rezilienţă;e) bursă socială;f) bursă tehnologică.(2) elevii înscrişi la cursurile cu frecvenţă din învăţământul preuniversitar de stat, nivel primar, beneficiază de burse sociale.(3) elevii de la cursurile ...

 METODOLOGIE din 6 iunie 2024 de recunoaştere şi echivalare a actelor de studii de nivel preuniversitar obţinute în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie care şcolarizează în baza unui curriculum al altui stat, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ preuniversitar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 677 din 15 iulie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 4.620 din 6 iunie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 677 din 15 iulie 2024.──────────art. 1(1) prezenta metodologie reglementează recunoaşterea şi echivalarea actelor de studii de nivel preuniversitar obţinute în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie care şcolarizează în baza unui curriculum al altui stat, pe teritoriul româniei, activităţi de învăţământ preuniversitar.(2) procedura de recunoaştere şi echivalare presupune evaluarea şi stabilirea nivelului şi/sau a domeniului şi/sau a specializării corespunzătoare actului de studii obţinut în străinătate prin raportare la sistemul românesc de învăţământ, care se poate finaliza cu eliberarea unui ...

Monitorul Oficial 659 din 10 Iulie 2024 (M. Of. 659/2024)

 METODOLOGIE din 28 iunie 2024 de screening pentru cancerul de col uterin EMITENT: Ministerul Sănătăţii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 659 din 10 iulie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 3.735 din 28 iunie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 659 din 10 iulie 2024.──────────introducerecancerul de col uterin este unul dintre cele mai frecvente tipuri de cancer şi cauze de deces prin cancer la femei la nivel global.românia continuă să înregistreze cea mai ridicată incidenţă şi mortalitate prin cancer de col uterin la nivel european.conform clasificării iarc, 12 dintre tipurile hpv incluse în test fac parte din clasa 1 de „risc înalt“, un tip (hpv 68) din clasa de „risc probabil înalt“ (2a) şi un tip (hpv66) din grupa cu „risc posibil ...

Monitorul Oficial 649 din 08 Iulie 2024 (M. Of. 649/2024)

 METODOLOGIE din 4 iulie 2024 privind susţinerea financiară, de către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, a liceelor tehnologice cu profil preponderent agricol EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 649 din 8 iulie 2024

──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 761 din 4 iulie 2024, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 649 din 8 iulie 2024.──────────art. 1metodologia privind susţinerea financiară, de către ministerul agriculturii şi dezvoltării rurale, a liceelor tehnologice cu profil preponderent agricol are ca scop stabilirea modalităţilor şi a condiţiilor în care se realizează finanţarea acestor licee.art. 2(1) beneficiază de susţinere financiară din partea ministerului agriculturii şi dezvoltării rurale liceele tehnologice cu profil preponderent agricol, aprobate conform art. 36 alin. (4) din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare licee.(2) susţinerea financiară a liceelor de ...

Monitorul Oficial 594 din 26 Iunie 2024 (M. Of. 594/2024)

 METODOLOGIE din 13 iunie 2024 privind recunoaşterea certificatelor dobândite, după caz, în sistem formal, nonformal şi informal la furnizori de formare profesională autorizaţi/acreditaţi sau în centre de evaluare a competenţelor autorizate/acreditate şi/sau în cadrul altor entităţi cu rol echivalent din afara României EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 594 din 26 iunie 2024

──────────aprobat prin ordin nr. 4.696 din 13 iunie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 594 din 26 iunie 2024.──────────art. 1(1) prezenta metodologie se aplică certificatelor care atestă dobândirea unor competenţe profesionale/rezultate ale învăţării, în afara sistemului naţional de învăţământ, în sistem formal, nonformal şi informal, aferente nivelului 1-5 de calificare, denumite generic certificate de formare profesională, la furnizori de formare profesională autorizaţi/acreditaţi sau în centre de evaluare a competenţelor autorizate/acreditate şi/sau în cadrul altor entităţi cu rol echivalent din statele membre ale uniunii europene, spaţiului economic european şi din confederaţia elveţiană, regatul unit al marii ...

Monitorul Oficial 591 din 25 Iunie 2024 (M. Of. 591/2024)

 METODOLOGIE din 12 iunie 2024 privind înfiinţarea, structura planurilor de învăţământ şi organizarea programelor de studii universitare de licenţă didactică cu dublă specializare EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 591 din 25 iunie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 4.693 din 12 iunie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 591 din 25 iunie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) programul de studii universitare de licenţă didactică cu dublă specializare este un program de studii universitare format din două specializări care, de regulă, sunt din acelaşi domeniu fundamental de ştiinţă. (2) programele universitare de licenţă didactică cu dublă specializare se organizează în vederea accesului absolvenţilor la o carieră didactică în învăţământul preuniversitar pentru discipline din specializarea/specializările urmată/urmate.art. 2(1) ministerul educaţiei, prin direcţiile de specialitate, elaborează periodic lista programelor universitare de licenţă ...

Monitorul Oficial 575 din 20 Iunie 2024 (M. Of. 575/2024)

 METODOLOGIE-CADRU din 11 iunie 2024 pentru organizarea şi funcţionarea programelor de studii universitare integrate organizate în cadrul instituţiilor de învăţământ superior din România, finalizate cu diplomă comună sau diplomă dublă sau multiplă EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 575 din 20 iunie 2024

──────────aprobată prin ordinul nr. 4.637 din 11 iunie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 575 din 20 iunie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie-cadru reglementează condiţiile generale de funcţionare a programelor de studii universitare integrate organizate de instituţiile de învăţământ superior acreditate din sistemul de învăţământ superior din românia împreună cu alte instituţii de învăţământ superior acreditate din spaţiul european al învăţământului superior, denumit în continuare seis.(2) programele de studii integrate pot fi organizate în comun de două sau mai multe instituţii de învăţământ superior acreditate din seis, recunoscute de statul de origine, acreditate ...

‹‹ Pagina 12 din 172
Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5
 

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016