Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   STATUT din 17 septembrie 1991  al Societatii comerciale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STATUT din 17 septembrie 1991 al Societatii comerciale "Cematt" - S.A. Bucuresti

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 201 din 3 octombrie 1991
CAP. I
Denumirea, forma juridica, sediul, durata
ART. 1
Denumirea societatii
Denumirea societatii este Societatea comerciala "Cematt" - S.A. Bucuresti
In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte acte emanind de la societate, denumirea societatii va fi precedata sau urmata de cuvintele "societate pe actiuni" sau initialele "S.A.", de capitalul social si numarul de inregistrare.
ART. 2
Forma juridica a societatii
Societatea comerciala "Cematt" - S.A. Bucuresti este persoana juridica romana, avind forma juridica de societate pe actiuni. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul statut.
ART. 3
Sediul societatii
Sediul societatii este in Romania, localitatea Bucuresti, str. Sevastopol nr. 26, sector 1. Societatea are filiale, fara personalitate juridica, care fac parte din structura sa, situate in Timisoara, b-dul Revolutiei 1989 nr. 15, Corp B, si Brasov, str. 13 Decembrie nr. 125. Sediul societatii poate fi schimbat in alta localitate din Romania, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor, potrivit legii.
Societatea poate avea sucursale, filiale, reprezentante, agentii, situate in alte localitati din tara si strainatate.
ART. 4
Durata societatii
Durata societatii este nelimitata.

CAP. II
Scopul si obiectul de activitate al societatii
ART. 5
Scopul societatii este realizarea de servicii de consulting si auditare, instruire si selectie profesionala, transfer tehnologic, promovarea produselor si tehnologiilor.
ART. 6
Obiectul de activitate al societatii este:
- Consulting si auditare in management industrial si financiar si pentru introducerea tehnologiilor moderne;
- Programe de instruire profesionala, specializare, recalificare si pentru invatarea limbilor straine si editarea de publicatii specifice acestora;
- Servicii de selectie, testare - atestare, orientare profesionala si de organizare a concursurilor de ocupare a unor posturi sau functii;
- Servicii de promovare si reclama comerciala a unor produse si tehnologii, prin realizarea de video-clipuri si video-filme, procesari audio-video, editarea de cataloage de produse, organizarea si simpozioane, expozitii si demonstratii tehnice, servicii de know-how.

CAP. III
Capitalul social, actiunile
ART. 7
Capitalul social
Capitalul social initial in valoare de 2,4 mil. lei, din care 2,3 mil. lei mijloace fixe si 0,1 mil. lei mijloace circulante, este impartit in 480 actiuni nominative in valoare nominala de 5.000 lei fiecare, in intregime subscrise de actionari.
Capitalul social initial, impartit in actiuni nominative de 5.000 lei fiecare, este in intregime subscris de statul roman, in calitate de actionar unic, si varsat in intregime la data constituirii societatii.
Capitalul social initial este detinut integral de statul roman, ca actionar unic, pina la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, romane sau straine, in conditiile legii.
ART. 8
Actiunile
Actiunile nominative ale societatii vor cuprinde toate elementele prevazute de lege.
Actiunile vor purta timbrul sec al societatii si semnatura a doi administratori.
Societatea va tine evidenta actiunilor intr-un registru numerotat, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie, care se pastreaza la sediul societatii.
ART. 9
Reducerea sau marirea capitalului social
Capitalul social poate fi redus sau marit, pe baza hotaririi adunarii generale extraordinare a actionarilor, in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de lege.
ART. 10
Drepturi si obligatii decurgind din actiuni
Fiecare actiune subscrisa si varsata de actionari confera acestora dreptul la un vot in adunarea generala a actionarilor, dreptul de a alege si de a fi ales in organele de conducere, dreptul de a participa la distribuirea profitului, conform prevederilor prezentului statut si dispozitiile legale, respectiv la alte drepturi prevazute in statut.
Detinerea actiunii implica adeziunea de drept la statut.
Drepturile si obligatiile legate de actiune urmeaza actiunile in cazul trecerii lor in proprietatea altor persoane.
Obligatiile societatii sunt garantate cu capitalul social al acesteia, iar actionarii raspund in limita valorii actiunilor ce le detin.
Patrimoniul societatii nu poate fi grevat de datorii sau alte obligatii persoanele ale actionarilor. Un creditor al unui actionar poate formula pretentii asupra partii din profitul societatii ce i se va repartiza de catre adunarea generala a actionarilor sau a cotei parti cuvenite acestuia la lichidarea societatii, efectuate in conditiile prezentului statut.
ART. 11
Cesiunea actiunilor
Actiunile sunt indivizibile cu privire la societate, care nu recunoaste decit un proprietar pentru fiecare actiune.
Cesiunea partiala sau totala a actiunilor intre actionari sau terti se face in conditiile si cu procedura prevazute de lege.
ART. 12
Pierderea actiunilor
In cazul pierderii unor actiuni, proprietarul va trebui sa anunte consiliul de administratie si sa faca public prin presa, in cel putin 2 ziare de larga circulatie in localitatea in care se afla sediul societatii. Dupa 6 luni va putea obtine un duplicat al actiunii.

CAP. IV
Adunarea generala a actionarilor
ART. 13
Atributii
Adunarea generala a actionarilor este organul de conducere al societati, care decide asupra activitatii acesteia si asigura politica ei economica si comerciala.
Adunarile generale ale actionarilor sunt ordinare si extraordinare si au urmatoarele atributii principale:
a) aproba structura organizatorica a societati si numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
b) aleg membrii consiliului de administratie si ai comisiei de cenzori, inclusiv cenzorii supleanti, le stabilesc remunerarea, ii descarca de activitate si ii revoca;
c) stabilesc competentele si raspunderile consiliului de administratie si ale comisiei de cenzori;
d) numesc directorul, il descarca de activitate si il revoca;
e) stabilesc salarizarea personalului angajat, in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege;
f) stabilesc nivelul de salarizare a membrilor consiliului de administratie, directorului si a membrilor comisiei de cenzori, in conformitate cu prevederile legii;
g) stabilesc bugetul de venituri si cheltuieli si, dupa caz, programul de activitate pe exercitiul urmator;
h) examineaza, aproba sau modifica bilantul si contul de profit si pierderi dupa analizarea raportului consiliului de administratie si al comisiei de cenzori, aproba repartizarea profitului;
i) hotarasc cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor existente; stabilesc competentele si nivelul de contractare a imprumuturilor bancare curente, a creditelor comerciale si a garantiilor; aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
j) hotarasc cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale, filiale si agentii;
k) hotarasc cu privire la marirea sau reducerea capitalului social, la modificarea numarului de actiuni sau a valorii nominale a acestora, precum si la cesiunea actiunilor;
l) hotarasc cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
m) hotarasc cu privire la comasarea, divizarea, dizolvarea si lichidarea societatii;
n) analizeaza rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii cu referire la profit si dividende, pozitia pe piata interna si internationala, nivelul tehnic, calitatea, forta de munca, protectia mediului, relatiile cu clientii;
o) hotarasc cu privire la actionarea in justitie a membrilor consiliului de administratie, directorului si cenzorilor pentru paguba pricinuita societatii;
p) hotarasc in orice alt probleme privind societatea.
Atributiile adunarilor generale ordinare si extraordinare ale actionarilor se diferentiaza potrivit legii.
ART. 14
Convocarea adunarii generale a actionarilor
Adunarea generala a actionarilor se convoaca de presedintele consiliului de administratie sau de unul dintre vicepresedinti, pe baza imputernicirii date de presedinte.
Adunarile generale ordinare au loc cel putin o data pe an, la doua luni de la incheierea exercitiului economico-financiar pentru examinarea bilantului si a contului de profit si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si bugetului pe anul in curs.
Adunarile generale extraordinare se convoaca la cererea actionarilor, reprezentand cel putin 1/3 din capitalul social, la cererea comisiei de cenzori, precum si in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de 2 ani consecutiv, cu exceptia primilor 2 ani de la infiintarea societatii.
Adunarea generala va fi convocata de administratori ori de cate ori va fi nevoie, in conformitate cu dispozitiile din statut, cu cel putin 15 zile inainte de data stabilita.
Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial si intr-unul din ziarele de larga circulatie din localitate in care se afla sediul societatii sau din cea mai apropiata localitate.
Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii, precum si ordinea de zi, cu aratarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarii.
Cind in ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerilor.
Adunarea generala a actionarilor se intruneste la sediul societatii sau in alt loc din aceeasi localitate.
ART. 15
Organizarea adunarii generale a actionarilor
Adunarea generala ordinara este constituita valabil si poate lua hotariri daca, la prima convocare, actionarii prezenti sau reprezenti detin cel putin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
Adunarea generala extraordinara este constituita valabil si poate lua hotariri daca, la prima convocare, actionarii prezenti sau reprezenti detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele consiliului de administratie, iar in lipsa acestuia de catre unul din vicepresedinti, desemnat de presedinte.
Presedintele consiliului de administratie desemneaza, dintre membrii adunarii generale, doi secretari care sa verifice lista de prezenta a actionarilor si sa intocmeasca procesul-verbal al adunarii.
Procesul-verbal al adunarii se va scrie intr-un registru sigilat si parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul care l-a intocmit.
La sedintele ordinare si extraordinare ale adunarii generale a actionarilor, in care se dezbat probleme privitoare la raporturile de munca cu personalul societatii, pot fi invitati si reprezentantii salariatilor.
ART. 16
Exercitarea dreptului de vot in adunarea generala a actionarilor
Hotaririle adunarilor se iau prin vot deschis.
Actionarii voteaza, de regula, prin ridicarea de miini.
La propunerea persoanei care prezideaza sau a unui grup de actionari prezenti sau reprezenti, ce detin cel putin 1/4 din capitalul social, se va putea decide ca votul sa fie secret.
Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea si pentru luarea hotaririlor referitoare la raspunderea administratorilor.
Hotaririle adunarii generale sunt obligatorii chiar pentru actionarii absenti sau nereprezentati.
ART. 17
In perioada in care statul este actionar unic, atributiile adunarii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului, alcatuit si numit potrivit legii.
Consiliul imputernicitilor statului este constituit din 3 persoane, numite potrivit legii de Ministerul Industriei, Ministerul Economiei si Finantelor, un specialist din domeniul de activitate a societatii sau din activitatea de cercetare stiintifica.
Membrii consiliului imputernicitilor statului nu pot face parte din mai mult de doua consilii sau participa la societatile comerciale cu care respectivele societati, in care sunt numiti ca imputerniciti, intretin relatii de afaceri sau au interese contrare.
Consiliul imputernicitilor statului prezinta, semestrial, Ministerului Industriei un raport asupra activitatii desfasurate de societatea comerciala si un program de activitate pentru perioada urmatoare.
Consiliul imputernicitilor statului se va desfiinta, de drept, la data la care se va tine sedinta de constituire a adunarii generale a actionarilor.

CAP. V
Consiliul de administratie
ART. 18
Organizare
Societatea pe actiuni este administrata de catre consiliul de administratie compus din 3 administratori, alesi de adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi realesi pe inca 4 ani, care pot avea calitatea de actionari. Numarul de administratori este stabilit in raport cu volumul si specificul activitatii societatii comerciale.
Alegerea administratorilor se face dintre persoanele desemnate de actionari.
Cind se creeaza un loc vacant in consiliul de administratie, adunarea generala a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant. Adunarea generala a actionarilor va alege ca nou administrator o persoana indicata de acelasi actionar care a desemnat pe predecesorul sau. Durata pentru care este ales noul administrator pentru a ocupa locul vacant va fi egala cu perioada care a ramas pina la expirarea mandatului predecesorului sau.
Sunt incompatibile cu calitatea de membru al consiliului de administratie, comisiei de cenzori si director, persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile sau au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru alte infractiuni prevazute de lege.
Pina la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, consiliul de administratie al societatii comerciale va fi numit de consiliul imputernicitilor statului, cu acordul Minsterului Industriei.
Consiliului de administratie este condus de un presedinte.
Componenta consiliului de administratie si desemnarea membrilor acestuia se stabilesc de adunarea generala a actionarilor.
La prima sedinta, consiliul de administratie alege dintre membrii sai un vicepresedinte.
Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii, ori de cite ori este necesar, la convocarea presedintelui. El este prezidat de presedinte, iar in lipsa acestuia, de vicepresedinte. Presedintele numeste un secretar, fie dintre membrii consiliului, fie din afara acestuia.
Pentru valabilitatea deciziilor este necesara prezenta a cel putin doi din numarul membrilor consiliului de administratie si deciziile se iau cu majoritatea absoluta a membrilor prezenti. In cazul prezentei a doi membrii ai consiliului de administratie, votul decisiv este cel al presedintelui. Dezbaterile consiliului de administratie au loc, conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de presedinte, cu cel putin 15 zile inainte. Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei, care se scrie intr-un registru sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie. Procesul-verbal se semneaza de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
Consiliul de administratie poate delega unuia sau mai multor membrii ai sai unele imputerniciri pe probleme limitate si poate recurge la experti pentru studierea anumitor probleme.
In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre presedintele consiliului de administratie, pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor, sau in lipsa lui, de catre vicepresedinte. Cel ce reprezinta societatea semneaza actele care o angajeaza fata de terti.
Membrii consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii, in interesul acesteia, in limita drepturilor ce li se confera.
Presedintele consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
Presedintele, vicepresedintele, membrii consiliului de administratie, directorul si adjunctii acestuia, raspund individual sau solidar, dupa caz, fata de societate pentru prejudiciile rezultate din infractiuni sau abateri de la dispozitiile legale, pentru abaterile de la statut sau pentru greseli in administrarea societatii. In astfel de situatii, ei vor putea fi revocati prin hotararea adunarii generale a actionarilor.
ART. 19
Atributiile consiliului de administratie
Consiliul de administratie are, in principal, urmatoarele atributii:
a) angajeaza si concediaza personalul si stabileste drepturile si obligatiile acestuia;
b) stabileste indatoririle si responsabilitatile personalului societatii pe compartimente;
c) aproba operatiunile de incasari si plati, potrivit competentelor acordate;
d) aproba operatiunile de cumparare si vinzare de bunuri, potrivit competentelor acordate;
e) aproba incheierea de contracte de inchiriere (luarea sau darea cu chirie);
f) stabileste tactica si strategia de marketing;
g) aproba incheierea sau realizarea contractelor, potrivit competentelor acordate;
h) supune anual adunarii generale a actionarilor, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului economico-financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent, precum si proiectul de program de activitate si proiectul de buget al societatii pe anul in curs;
i) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generala a actionarilor.

CAP. VI
Gestiunea societatii
ART. 20
Comisia de cenzori
Gestiunea societatii este controlata de actionari si comisia de cenzori, formata din 3 membri, care trebuie sa fie asociati cu exceptia cenzorilor contabili. Cenzorii se aleg de adunarea generala a actionarilor.
In perioada in care statul este actionar unic, cenzorii sunt reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor.
Adunarea generala alege, de asemenea, acelasi numar de cenzori supleanti care vor inlocui in conditiile legii pe cenzorii titulari.
Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor li se pot prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea societatii, situatia patrimoniului, a profitului si a pierderilor.
Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
a) in cursul exercitiului financiar, verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa si registrele de evidenta contabila si informeaza consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
b) la incheierea exercitiului financiar, controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra conturilor societatii, a bilantului si a contului de profit si pierderi, prezentind adunarii generale un raport scris;
c) la lichidarea societatii, controleaza operatiunile de lichidare;
d) prezinta adunarii generale a actionarilor punctul sau de vedere la propunerile de reducere a capitalului social sau de modificare a statutului si obiectului societatii.
Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul cu divergente se inainteaza adunarii generale.
Comisia de cenzori poate convoca adunarea generala extraordinara a actionarilor, daca aceasta nu a fost convocata de consiliul de administratie, in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% tip de 2 ani consecutiv (cu exceptia primilor 2 ani de la constituirea societatii), sau ori de cate ori considera necesar pentru alte situatii privind incalcarea dispozitiilor legale si statutare.
Atributiile si modul de functionare a comisiei de cenzori, precum si drepturile si obligatiile cenzorilor se completeaza cu dispozitiile legale in acest domeniu.
Cenzorii si cenzorii supleanti se numesc pe o perioada de maximum 3 ani si pot fi realesi; numarul cenzorilor trebuie sa fie impar.
Sunt incompatibile cu calitatea de cenzor persoanele care intra sub incidenta art. 18 alin. 4, precum si cei care sunt rude sau afini pina la al patrulea grad sau sotii administratorilor, cei care primesc sub orice forma, pentru alte functii decit aceea de cenzor, un salariu sau o remuneratie de la administratori sau de la societate.

CAP. VII
Activitatea societatii
ART. 21
Exercitiul economico-financiar
Exercitiul economico-financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an. Primul exercitiu incepe la data constituirii societatii.
ART. 22
Personalul societatii
Personalul de conducere al societatii si cenzorii sunt alesi de adunarea generala a actionarilor. In perioada cit statul este actionar unic, personalul de conducere si cenzorii vor fi numiti de consiliul imputernicitilor statului, cu acordul ministerului de resort.
Restul personalului este angajat de catre consiliul de administratie sau de catre directorul societatii comerciale.
Nivelul salariilor pentru personalul societatii, pe categorii de calificare si functii, se stabileste si poate fi modificat de catre adunarea generala a actionarilor in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege.
Plata salariilor, impozitelor pe acestea si a cotei de asigurari sociale se va face potrivit legii.
Drepturile si obligatiile personalului societatii sunt stabilite de catre consiliul de administratie sau de catre directorul societatii comerciale.
ART. 23
Amortizarea fondurilor fixe
Consiliul de administratie stabileste, in conditiile legii, modul de amortizare a fondurilor fixe.
ART. 24
Evidenta contabila si bilantul contabil
Societatea va tine evidenta contabila in lei, va intocmi anual bilantul si contul de profit si pierderi, avind in vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Economiei si Finantelor.
ART. 25
Calculul si repartizarea profitului
Profitul societatii se stabileste pe baza bilantului aprobat de adunarea generala a actionarilor. Profitul impozabil se stabileste in conditiile legii.
Din profitul societatii se pot constitui fonduri destinate modernizarii, cercetarii si dezvoltarii de produse noi, investitiilor, reparatiilor, precum si pentru alte destinatii stabilite de adunarea generala a actionarilor.
Din profitul anual se stabileste fondul de rezerva care va fi de cel mult 5% din totalul profitului prevazut in bilantul anual (constituirea lui efectuindu-se pina se va atinge minimum a cincea parte din capitalul social), precum si alte cote prevazute in reglementarile in vigoare.
Din profitul prevazut in bilant se scade impozitul legal, rezultind profitul cuvenit actionarilor, care se repartizeaza intre acestia, proportional cu aportul la capitalul social, precum si pentru alte nevoi ale societatii.
Plata profitului cuvenit actionarilor se face de societate, in conditiile legii, in cel mult 2 luni de la aprobarea bilantului de catre adunarea generala a actionarilor.
In cazul inregistrarii de pierderi, adunarea generala a actionarilor va analiza cauzele si va hotari in consecinta.
Suportarea pierderilor de catre actionari se va face proportional cu aportul la capital si in limita capitalului subscris.
ART. 26
Registrele societatii
Societatea tine registrele prevazute de lege.

CAP. VIII
Modificarea formei juridice, dizolvarea, lichidarea, litigii
ART. 27
Modificarea formei juridice
Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotarirea adunarii generale a actionarilor.
Noua societate va indeplini formalitatile legale de inregistrare si publicitate cerute la infiintarea societatilor.
ART. 28
Dizolvarea societatii
Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii:
- imposibilitatea realizarii obiectului social;
- hotarirea adunarii generale;
- falimentul;
- pierderea unei jumatati din capitalul social, dupa ce s-a consumat fondul de rezerva, daca adunarea generala a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
- numarul de actionari va fi redus sub 5, mai mult de 6 luni;
- la cererea oricarui actionar, daca imprejurarile de forta majora si consecintele lor dureaza mai mult de 8 luni, iar adunarea generala a actionarilor constata ca functionarea societatii nu mai este posibila;
- in orice alte situatii, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor, luate in unanimitate.
Dizolvarea societatii comerciale trebuie sa fie inscrisa in registrul comertului si publicata in Monitorul Oficial.
ART. 29
Lichidarea societatii
In caz de dizolvare, societatea va fi lichidata.
Lichidarea societatii si repartitia patrimoniului se fac in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de lege.
ART. 30
Litigii
Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice romane sunt de competenta instantelor judecatoresti din Romania.
Litigiile nascute din raporturile contractuale dintre societate si persoane juridice romane pot fi solutionate si prin arbitraj, potrivit legii.

CAP. IX
Dispozitii finale
ART. 31
Prevederile prezentului statut se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la societatile comerciale.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016