Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUŢIA MEPC.313(74) din 17 mai 2019  privind amendamente la Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REZOLUŢIA MEPC.313(74) din 17 mai 2019 privind amendamente la Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR)

EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1188 din 12 decembrie 2022
──────────
    Acceptată prin ORDINUL nr. 2.357 din 25 noiembrie 2022, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1188 din 12 decembrie 2022.
──────────
    [Rezoluţia MEPC.291(71)]
    Comitetul pentru protecţia mediului marin,
    amintind articolul 38(a) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului pentru protecţia mediului marin (Comitetul) conferite acestuia prin convenţiile internaţionale pentru prevenirea şi controlul poluării marine,
    amintind, de asemenea, că la a cincizeci şi opta sesiunea a sa, a adoptat, prin Rezoluţia MEPC.176(58), o versiune revizuită a anexei VI la MARPOL (denumită în continuare anexa VI la MARPOL) şi, prin Rezoluţia MEPC.177(58), un cod tehnic revizuit privind controlul emisiilor de oxizi de azot de la motoarele diesel navale (denumit în continuare Codul tehnic NO_x 2008),
    luând notă de regula 13 din anexa VI la MARPOL ce face obligatoriu Codul tehnic NO_x 2008 în virtutea acestei anexe,
    luând notă, de asemenea, de faptul că utilizarea dispozitivelor de reducere a NO_x este prevăzută în Codul tehnic NO_x 2008 şi că dispozitivele de reducere catalitică selectivă (denumite în continuare sisteme SCR) sunt dispozitive de reducere a NO_x de acest tip care pot îndeplini nivelul III,
    luând în considerare, în continuare, că, la cea de-a şaizeci şi doua sesiune a sa, a adoptat, prin Rezoluţia MEPC.198(62) Liniile directoare din 2011 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR) (denumite în continuare Linii directoare 2011) şi, la cea de-a şaizeci şi opta sesiune a sa, a adoptat, prin Rezoluţia MEPC.260(68), amendamentele la aceasta,
    luând în considerare, în continuare, că la cea de-a şaptezeci şi una sesiune a sa a adoptat, prin Rezoluţia MEPC.291(71), Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR) (denumite în continuare Linii directoare 2017),
    recunoscând nevoia de a actualiza liniile directoare din 2011 în conformitate cu amendamentele la Codul tehnic NO_x 2008, adoptată de Comitet, la cea de-a şaptezeci şi patra sesiune, prin Rezoluţia MEPC.317(74),
    luând în considerare că, la cea de-a şaptezeci şi patra sesiune a sa, amendamentele provizorii la liniile directoare, pregătite de Subcomitetul privind prevenirea şi răspunsul la poluare, la cea de-a cincizecea sesiune a sa,
    1. adoptă amendamentele la Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO_x 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă (SCR), aşa cum sunt prevăzute în anexa la prezenta rezoluţie;
    2. invită administraţiile să ia în considerare modificările menţionate mai sus atunci când certifică motoarele echipate cu sisteme SCR;
    3. solicită părţilor la anexa VI la MARPOL şi altor guverne membre să aducă modificările în atenţia armatorilor, a operatorilor de nave, a constructorilor de nave, a producătorilor de motoare diesel marine şi oricăror alte părţi interesate;
    4. acceptă să menţină aceste linii directoare, astfel cum au fost amendate, în curs de revizuire, în lumina experienţei acumulate în aplicarea lor.
    ANEXA 1

    la Rezoluţia MEPC.291(71)
    AMENDAMENTE
    la Liniile directoare din 2017 referitoare la aspecte suplimentare ale
    Codului tehnic NO_x 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale
    prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă [Rezoluţia MEPC.291(71)]
    1. Paragraful 1.3 se înlocuieşte după cum urmează:
    "1.3. Conform paragrafului 2.2.5.1 din Codul tehnic NO_x 2008, în cazul în care un dispozitiv de reducere a NO_x trebuie să fie inclus în certificarea EIAPP, acesta trebuie să fie recunoscut ca o componentă a motorului, iar prezenţa acestuia trebuie să fie înregistrată în dosarul tehnic al motorului."

    2. Paragraful 3.1.1 se înlocuieşte cu următorul text:
    "3.1.1. Sistemele de motoare echipate cu un dispozitiv de reducere catalitică selectivă (SCR) ar trebui să fie certificate în conformitate cu capitolul 2 din Codul tehnic NO_x 2008. Metodele prevăzute în procedura A sau în procedura B din prezentele linii directoare ar trebui să fie aplicate."

    3. Paragrafele 3.2.1.9.4.5 şi 3.2.1.9.4.6 se şterg.
    4. Paragrafele 3.2.1.9.5 şi 3.2.1.9.6 se adaugă după cum urmează:
    ".5 în cazul în care sistemul motor prevăzut cu un dispozitiv de reducere catalitică selectivă (SCR) are diferite moduri de funcţionare (de exemplu, moduri care sunt în conformitate cu nivelul II şi nivelul III ale limitelor emisiilor de NO_x, în mod individual), detaliile privind filosofia de control pentru selectarea diferitelor moduri de funcţionare şi înregistrarea modului de funcţionare împreună cu mijloacele de schimb între moduri; şi
.6 dispozitivele auxiliare de control, aşa cum sunt menţionate în regula 13.9 şi, respectiv, definite în regula 2.4 din anexa VI la MARPOL, pot fi utilizate pe sistemele de motoare prevăzute cu un dispozitiv de reducere catalitică selectivă (SCR), care acoperă pornirea şi oprirea, funcţionarea la sarcină redusă şi funcţionarea inversă, în conformitate cu cerinţele specificate de Administraţie;"


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016