Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 9 august 2007  de organizare si functionare al Unitatii de management al proiectului pentru implementarea si monitorizarea programului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 9 august 2007 de organizare si functionare al Unitatii de management al proiectului pentru implementarea si monitorizarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate si eficienta"

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 4 septembrie 2007

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Unitatea de management al proiectului pentru implementarea şi monitorizarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã", denumitã în continuare UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã, este o structurã organizatoricã înfiinţatã în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" şi înfiinţarea Unitãţii de management al proiectului.
ART. 2
UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã îşi desfãşoarã activitatea sub coordonarea executivã a secretarului de stat pentru comunitãţi locale din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
ART. 3
(1) În îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã colaboreazã cu unitãţile centrale şi teritoriale ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative cu competenţã în domeniu, precum şi cu autoritãţile administraţiei publice locale şi cu operatorii cãrora li s-a delegat gestiunea serviciului public de alimentare cu energie termicã a populaţiei.
(2) UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã colaboreazã cu structurile organismelor financiar-bancare implicate în activitãţi de investiţii în domeniul energetic din România (BERD, Banca Mondialã, BEI), precum şi cu investitorii sau operatorii privaţi implicaţi sau care doresc sã se implice în modernizarea şi reabilitarea sistemelor energetice şi de termoficare din România.
(3) Organizarea şi funcţionarea UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã respectã prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 52/1999 privind asigurarea unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe contractate sau garantate de stat, rambursabile sau nerambursabile, inclusiv privind plata specialiştilor români care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul unitãţilor de management de proiect, aprobatã prin <>Legea nr. 172/2001 .

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea unitãţii de management al proiectului

ART. 4
Organizarea şi funcţionarea UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã se bazeazã pe principiile legalitãţii, autonomiei, responsabilitãţii, transparenţei, imparţialitãţii, utilizãrii eficiente a resurselor financiare, corelãrii cerinţelor şi resurselor, cooperãrii şi solidaritãţii.
ART. 5
Aplicarea acestor principii vizeazã realizarea urmãtoarelor obiective:
a) elaborarea unor proiecte fezabile şi eligibile care sã îndeplineascã toate condiţiile impuse de instituţiile care asigurã finanţarea;
b) identificarea unor surse de finanţare care sã corespundã cerinţelor şi mai ales capacitãţii de absorbţie ale beneficiarilor de proiecte;
c) îndeplinirea condiţiilor de finanţare de cãtre beneficiari şi încheierea acordurilor de finanţare în condiţii de suportabilitate acceptabile, prin proceduri simplificate;
d) începerea şi derularea finanţãrilor proiectelor în deplinã concordanţã cu prevederile acordurilor de finanţare şi ale legislaţiei româneşti aplicabile;
e) finalizarea proiectelor de investiţii şi îndeplinirea condiţiilor tehnice de performanţã impuse sistemelor de alimentare centralizatã cu energie termicã conform prevederilor programului.
ART. 6
Pentru implementarea tuturor mãsurilor pentru retehnologizarea şi modernizarea componentelor sistemelor de alimentare centralizatã cu energie termicã, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã funcţioneazã ca structurã specializatã în urmãtoarele domenii:
a) managementul proiectului;
b) evidenţa resurselor financiare destinate proiectului;
c) achiziţii ale serviciilor de consultanţã, bunuri şi servicii;
d) audit tehnic şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice;
e) documentarea şi informarea tuturor instituţiilor şi persoanelor implicate în implementarea şi monitorizarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã";
f) atragerea şi recomandarea unor investitori şi operatori privaţi puternici şi cu capacitãţi reale în a investi pentru retehnologizarea sistemelor de termoficare;
g) asistenţã tehnicã şi consultanţã în derularea investiţiilor.
ART. 7
UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã îşi îndeplineşte atribuţiile în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, precum şi ale tuturor directivelor şi hotãrârilor Comisiei interministeriale de coordonare.
ART. 8
(1) În conformitate cu prevederile prezentului regulament, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã este condusã de un director de proiect, care se subordoneazã secretarului de stat pentru comunitãţi locale din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
(2) Directorul UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã reprezintã unitatea în relaţiile cu alte unitãţi, direcţii, compartimente sau servicii din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, cu autoritãţile administraţiei publice locale şi cu operatorii de termoficare, precum şi cu alte organisme şi instituţii din ţarã şi strãinãtate, în limitele competenţei acordate.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale directorul de proiect emite dispoziţii.
ART. 9
Directorul UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã coordoneazã activitatea specialiştilor din cadrul unitãţii şi colaboreazã cu specialişti din alte instituţii de consultanţã sau universitare.
ART. 10
(1) UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã are în structura sa organizatoricã 6 compartimente, cu un numãr total de 20 de specialişti, conform organigramei prevãzute în anexa nr. 1.
(2) Relaţiile dintre compartimente sunt relaţii de colaborare. Fiecare compartiment se subordoneazã direct directorului de proiect.
ART. 11
Specialiştii din cadrul UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã rãspund de întreaga activitate din cadrul compartimentelor unitãţii, în conformitate cu atribuţiile de serviciu şi fişa postului.
ART. 12
În desfãşurarea activitãţii sale, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã colaboreazã cu direcţiile, instituţiile, autoritãţile şi entitãţile prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 13
În scopul realizãrii obiectului sãu de activitate, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã poate angaja şi colaboratori externi.
ART. 14
Documentele rezultate din activitatea unitãţii vor fi afişate pe pagina web a Ministerului Internelor şi Reformei Administrative sau a UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã.

CAP. III
Principalele atribuţii şi competenţe ale unitãţii de management al proiectului

ART. 15
(1) UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã este o unitate funcţionalã care asigurã managementul proiectului în conformitate cu prevederile acordurilor de finanţare, având drept scop realizarea obiectivelor proiectului cu maximã diligenţã şi eficienţã.
(2) În realizarea obiectului sãu de activitate, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã îndeplineşte în principal urmãtoarele atribuţii:
a) asistenţã în pregãtirea şi elaborarea proiectelor în concordanţã cu structura finanţãrii;
b) monitorizarea achiziţiilor de bunuri, servicii şi lucrãri în conformitate cu procedurile insituţiilor financiare internaţionale şi ale legislaţiei româneşti aplicabile;
c) asistenţã în implementarea proiectelor;
d) asigurarea relaţiilor funcţionale cu instituţiile financiare internaţionale şi cu beneficiarii finali ai proiectelor;
e) întocmirea rapoartelor conform prevederilor acordurilor de finanţare şi ale legislaţiei naţionale şi prezentarea acestora organelor abilitate;
f) elaboreazã Regulamentul privind implementarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã";
g) supune spre avizare Comisiei interministeriale de coordonare Regulamentul privind implementarea programului;
h) comunicã tuturor autoritãţilor administraţiei publice locale şi operatorilor de termoficare date şi informaţii referitoare la Programul "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" şi solicitã confirmarea acestora privind intenţia de accesare a acestui program;
i) solicitã tuturor autoritãţilor administraţiei publice locale care doresc accesarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" elaborarea şi prezentarea strategiilor şi documentaţiilor conform prevederilor Regulamentului privind implementarea programului;
j) verificã documentaţiile prezentate din punct de vedere tehnic şi economic, inclusiv prin deplasarea în teritoriu, şi emite avizul privind eligibilitatea proiectelor;
k) participã şi susţine în cadrul analizei Comisiei interministeriale de coordonare avizele acordate documentaţiilor potenţialilor beneficiari ai finanţãrilor în cadrul programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã".
l) acordã asistenţã tehnicã de specialitate direct sau prin colaboratori potenţialilor beneficiari ai programului de finanţare atât în faza de elaborare a documentaţiei tehnice, cât şi ulterior;
m) atenţioneazã în scris atât elaboratorii de documentaţii, cât şi beneficiarii acestora asupra eventualelor neconcordanţe existente sau potenţiale dintre prevederile programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" sau ale Regulamentului privind implementarea programului şi conţinutului documentaţiilor;
n) identificã şi alte potenţiale surse de finanţare a programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" şi întocmeşte portofoliul de oferte în colaborare cu instituţiile abilitate;
o) participã împreunã cu instituţiile abilitate la întocmirea documentaţiilor privind contractarea creditelor pentru finanţarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" şi participã la procedurile de contractare;
p) verificã iniţierea şi desfãşurarea procedurilor privind achiziţionarea utilajelor, materialelor şi serviciilor de cãtre beneficiarii programului de finanţare;
q) atenţioneazã asupra nerespectãrii procedurilor legale şi a celor recomandate în Regulamentul privind implementarea programului, notificã abaterile constatate şi propune Comisiei interministeriale de coordonare sistarea finanţãrii, în cazul neconformãrii în termenele impuse;
r) verificã întreaga derulare a investiţiei, recepţia şi punerea în funcţiune, notificã eventualele neconcordanţe dintre documentaţie, proceduri şi prevederile legale sau cele din Regulamentul privind implementarea programului şi propune mãsuri;
s) participã la acţiuni şi activitãţi de informare şi documentare, schimburi de experienţã şi informaţii în parteneriat cu organisme şi instituţii din ţarã şi strãinãtate, pentru dezvoltarea bazei de date şi pentru ridicarea gradului de informare şi perfecţionare profesionalã.
ART. 16
În exercitarea atribuţiilor sale, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã are urmãtoarele competenţe:
a) verificã respectarea prevederilor Regulamentului de implementare a Programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" la elaborarea documentaţiilor pentru retehnologizarea instalaţiilor, precum şi ulterior în derularea investiţiilor;
b) avizeazã şi supune spre aprobare Comisiei interministeriale de coordonare documentaţiile privind strategiile locale de alimentare cu energie termicã a localitãţilor, studiile de fezabilitate şi calendarele privind execuţia lucrãrilor de investiţii;
c) notificã autoritãţilor administraţiei publice locale şi operatorilor de termoficare neconcordanţele dintre conţinutul documentaţiilor prezentate şi prevederile Regulamentului privind implementarea programului;
d) stabileşte termenele pentru refacerea documentaţiilor şi încadrarea soluţiilor în parametrii impuşi prin Regulamentul privind implementarea programului;
e) evalueazã şi avizeazã valorile investiţiilor în baza documentaţiilor prezentate şi le propune spre aprobare Comisiei interministeriale de coordonare;
f) avizeazã procedurile pentru achiziţia de materiale, utilaje şi servicii şi notificã autoritãţilor administraţiei publice locale sau operatorilor eventualele abateri de la legislaţie;
g) monitorizeazã desfãşurarea activitãţilor de achiziţii de echipamente, materiale, utilaje şi servicii şi propune Comisiei interministeriale de coordonare sistarea finanţãrii în cazul constatãrii unor abateri de la procedurile legale;
h) propune Comisiei interministeriale de coordonare sistarea finanţãrii sau/şi returnarea sumelor cheltuite dacã se constatã abateri grave de la legislaţie sau de la Regulamentul privind implementarea programului;
i) propune Ministerului Internelor şi Reformei Administrative iniţierea de proiecte de acte normative noi sau modificarea celor existente, în vederea armonizãrii acestora cu legislaţia comunitarã şi cu cerinţele locale pentru fiecare soluţie tehnicã propusã;
j) avizeazã şi supune spre aprobare repartizarea tuturor sumelor alocate de la bugetul de stat pentru lucrãri de investiţii ce fac parte din programul "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã";
k) verificã utilizarea corectã a sumelor repartizate de la bugetul de stat în conformitate cu documentaţiile prezentate;
l) analizeazã şi avizeazã proiecte de acte normative şi documentaţii tehnice privind sistemele de termoficare, în limitele competenţei acordate şi ale dispoziţiilor primite, conform relaţiilor de subordonare;
m) organizeazã activitãţi şi acţiuni de informare şi documentare a instituţiilor şi persoanelor implicate în implementarea şi derularea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã";
n) iniţiazã şi organizeazã acţiuni şi activitãţi de instruire şi specializare a tuturor insituţiilor şi persoanelor implicate în implementarea şi derularea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã".

CAP. IV
Conducerea Unitãţii de management al proiectului (UMP)

ART. 17
(1) Directorul de proiect este conducãtorul UMP.
(2) Condiţiile necesare şi numirea directorului UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã sunt conforme cu prevederile <>Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, şi ale <>art. 2 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea programului "Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã" şi înfiinţarea Unitãţii de management al proiectului.
(3) Directorul UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã reprezintã unitatea în relaţiile cu alte organisme şi instituţii şi este singura persoanã autorizatã sã angajeze unitatea în relaţii de colaborare, comerciale sau de altã naturã cu terţii, în limitele competenţei şi prerogativelor acordate de cãtre secretarul de stat pentru comunitãţi locale.
(4) Directorul de proiect coordoneazã şi conduce întreaga activitate a UMP, manifestându-şi aceste prerogative prin:
a) recrutarea şi angajarea personalului în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
b) propunerea de salarizare a personalului din subordine;
c) propunerea de promovare a personalului din subordine sau acordarea unor recompense;
d) propunerea de sancţionare a personalului din subordine;
e) atribuirea sarcinilor de serviciu personalului din subordine în conformitate cu necesitãţile activitãţii şi pregãtirii profesionale;
f) aprobarea şi avizarea oricãrui act sau document care emanã din activitatea ori acţiunile UMP;
g) propunerea şi/sau aprobarea programului de activitate al UMP şi repartizarea pe compartimente şi persoane a lucrãrilor;
h) emiterea de dispoziţii pentru reglementãri interne ale unor activitãţi sau pentru optimizarea activitãţii de bazã;
i) participarea în mod direct la toate acţiunile şi activitãţile colaterale activitãţii principale, în baza dispoziţiilor primite;
(5) Directorul de proiect este subordonat direct secretarului de stat pentru comunitãţi locale din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

CAP. V
Atribuţiile şi competenţele compartimentelor UMP

ART. 18
Compartimentul de evaluare tehnicã are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) verificã documentaţiile tehnice remise de cãtre potenţialii beneficiari ai programului de finanţare;
b) emite note de observaţii privind încadrarea în condiţiile impuse prin Regulamentul privind implementarea programului;
c) propune refacerea totalã sau parţialã a documentaţiei, în funcţie de rezultatele analizei;
d) verificã fezabilitatea proiectelor tehnice remise de cãtre potenţialii beneficiari ai programului de finanţare şi a calendarelor de derulare a lucrãrilor de investiţii, corelat cu datele existente pe teren;
e) monitorizeazã întreaga activitate de iniţiere şi derulare a investiţiilor;
f) prezintã periodic note de observaţii privind încadrarea în soluţiile tehnice din documentele avizate, precum şi încadrarea în calendarul aprobat al lucrãrilor.
ART. 19
Compartimentul de evaluare economicã are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) verificã documentaţiile prezentate de cãtre potenţialii beneficiari ai programului de finanţare;
b) emite note de observaţii privind fezabilitatea proiectelor, recuperarea investiţiilor şi încadrarea în valorile indicatorilor economici de eficienţã;
c) monitorizeazã întreaga activitate de iniţiere şi derulare a lucrãrilor de investiţii;
d) urmãreşte încadrarea în prevederile legale a operaţiunilor şi cheltuirea corectã a sumelor alocate;
e) emite periodic pentru fiecare beneficiar al programului de finanţare note de informaţii şi constatãri privind modul de încadrare în prevederile legale şi ale Regulamentului privind implementarea programului a operaţiunilor şi lucrãrilor de investiţii.
ART. 20
Compartimentul economic are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) este compartimentul de analizã şi lucru al UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã, care gestioneazã şi programeazã cheltuirea sumelor acordate prin buget pentru desfãşurarea activitãţii unitãţii;
b) acordã consultanţã de specialitate celorlalte compartimente din cadrul UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã.
ART. 21
Compartimentul contractare are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) verificã şi urmãreşte întreaga activitate privind încheierea şi derularea contractelor beneficiarilor programului de finanţare, inclusiv activitatea de iniţiere şi derulare a procedurilor de licitaţie şi achiziţii de bunuri şi servicii, precum şi a contractelor de concesiune;
b) urmãreşte efecturarea plãţilor conform graficelor stabilite, precum şi justificarea şi oportunitatea operaţiunilor;
c) acordã consultanţã de specialitate privind încheierea şi derularea contractelor beneficiarilor programului;
d) emite note de observaţii privind modul de desfãşurare a activitãţii monitorizate, respectiv a încheierii, derulãrii şi finalizãrii contractelor de achiziţii de bunuri şi servicii, precum şi a contractelor de concesiune.
ART. 22
Compartimentul achiziţii are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) verificã şi urmãreşte întreaga activitate de achiziţii iniţiatã şi derulatã de cãtre beneficiarii programului de finanţare, a procedurilor de licitaţie şi achiziţii de utilaje, materiale şi servicii, inclusiv procedurile de recepţie şi punere în funcţiune, precum şi verificarea performanţelor tehnice impuse de Regulamentul privind implementarea programului ale instalaţiilor şi utilajelor achiziţionate;
b) acordã beneficiarilor programului consultanţã de specialitate privind activitatea de achiziţii;
c) emite note de observaţii privind modul de desfãşurare a activitãţii de achiziţii de bunuri şi servicii, precum şi abaterile de la performanţele impuse de Regulamentul privind implementarea programului ale instalaţiilor şi utilajelor achiziţionate.
ART. 23
Compartimentul implementare are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) monitorizeazã întreaga activitate a beneficiarilor programului de finanţare;
b) pune la dispoziţia celorlalte compartimente toate informaţiile solicitate, precum şi cele pe care le considerã necesare;
c) emite periodic rapoarte privind activitatea beneficiarilor programului şi stadiile lucrãrilor de investiţii;
d) verificã pe stadii şi etape încadrarea lucrãrilor de investiţii în condiţiile tehnice şi de calitate ale utilajelor, echipamentelor şi serviciilor contractate, privind respectarea prevederilor şi documentaţiilor aprobate.

CAP. VI
Dispoziţii finale

ART. 24
În desfãşurarea activitãţii sale, UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã se supune legislaţiei în vigoare, ordinelor ministrului internelor şi reformei administrative, dispoziţiilor secretarului de stat pentru comunitãţi locale, precum şi hotãrârilor Comisiei interministeriale de coordonare.
ART. 25
Personalul UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţã este obligat sã cunoascã şi sã respecte întocmai prevederile prezentului regulament.
ART. 26
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 1
-------
la regulament
-------------


ORGANIGRAMA UMP
în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 462/2006

┌─────────────────────────┐
│ Comisia │
│ interministerialã │
│ de coordonare │
└────────────┬────────────┘

┌───────────┴────────────┐
│ Secretar de stat pentru│
│ comunitãţi locale din │
│ cadrul MIRA │
└───────────┬────────────┘



┌................................┼...........................................┐
. │ .
. │ .
. ┌──────┴─────────┐ .
. UMP │ Director │ .
. │ de proiect │ .
. └─────────┬──────┘ .
. │ .
. │ .
. ┌─────────┬──────────┬─────┴───────────┬─────────┬────────┐ .
. │ │ │ │ │ │ .
.┌───────┴──────┐ │ ┌───────┴──────┐ ┌─────┴───────┐ │ ┌─────┴───────┐ .
.│ Compartiment │ │ │ Compartiment │ │Compartiment │ │ │Compartiment │ .
.│ evaluare │ │ │ economic │ │contractare │ │ │implementare │ .
.│ tehnicã │ │ │ 2 specialişti│ │3 specialişti│ │ │6 specialişti│ .
.│ 4 specialişti│ │ │ │ │ │ │ │ │ .
.└──────────────┘ │ └──────────────┘ └─────────────┘ │ └─────────────┘ .
. │ │ .
. ┌───────────┴──┐ ┌─────┴────────┐ .
. │ Compartiment│ │ Compartiment │ .
. │ evaluare │ │ achiziţii │ .
. │ economicã │ │ 3 specialişti│ .
. │ 2 specialişti│ └──────────────┘ .
. └──────────────┘ .
. .
. .
└............................................................................┘



ANEXA 2
-------
la regulament
-------------



DIAGRAMA PRINCIPALELOR RELAŢII

┌───────────────────────┐
│ Comisia │
│ interministerialã │
│ de coordonare │
└──────────┬────────────┘



┌───────────┴──────────────┐
│ Secretar de stat │
│ pentru comunitãţi locale │
│ din cadrul MIRA │
└─────────┬────────────────┘


┌──────────────────────┐ │ ┌──────────────────────┐
│ Instituţii financiar-│ ┌──┴────┐ │ Direcţia generalã │
│ bancare româneşti ├.....┤ ├─..........┤ pentru comunitãţi │
│ şi din strãinãtate │ │ UMP │ │locale, zone asistate,│
└──────────────────────┘ └┬┬──┬─┬┘ │ ajutor de stat │
.. . . │ şi parteneriat cu │
.. . . │structurile asociative│
.. . . └──────────────────────┘
.. . .
┌─────────────────┐ .. . . ┌────────────────────┐
│Investitori şi │ .. . . │ Direcţia pentru │
│operatori privaţi├...........┘. . └..............┤ servicii de interes│
│ │ . . │ general │
└─────────────────┘ . . └────────────────────┘
. .
┌─────────────────┐ . . ┌────────────────────┐
│Autoritãţi ale │ . . │ Direcţia investiţii│
│administraţiei │ . . │ şi dezvoltare │
│publice locale ├............┘ └................┤ localã │
│ şi operatori │ └────────────────────┘
│de termoficare │
└─────────────────┘


Legendã: ──── legãturi de subordonare
.... legãturi de colaborare


--------------




Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016