Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 9 aprilie 2009  privind evaluarea activitatii profesionale a magistratilor-asistenti din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 9 aprilie 2009 privind evaluarea activitatii profesionale a magistratilor-asistenti din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie

EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 297 din 6 mai 2009

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Pentru verificarea îndeplinirii criteriilor de competenţã profesionalã şi de performanţã, magistraţii-asistenţi sunt supuşi la fiecare 3 ani unei evaluãri privind eficienţa şi calitatea activitãţii, integritatea şi obligaţia de formare profesionalã continuã. În cazul magistraţilor-asistenţi care ocupã funcţii de conducere, evaluarea se face şi cu privire la modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale.
ART. 2
(1) Evaluarea magistraţilor-asistenţi din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie urmãreşte îmbunãtãţirea performanţelor profesionale.
(2) Procesul de evaluare a magistraţilor-asistenţi implicã parcurgerea urmãtoarelor etape: analiza documentelor care conţin rezultate ale activitãţii profesionale a magistratului-asistent evaluat, autoevaluarea, interviul de evaluare şi acordarea calificativului.
(3) Aspectele relevate în urma autoevaluãrii vor fi avute în vedere la interviu.

CAP. II
Indicatori de evaluare a performanţelor profesionale

SECŢIUNEA 1
Indicatori de evaluare a performanţelor profesionale pentru magistraţii-asistenţi

A. Eficienţa şi calitatea activitãţii
ART. 3
(1) Eficienţa activitãţii desfãşurate de magistraţiiasistenţi din cadrul secţiilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, al Completului de 9 judecãtori şi al Secţiilor Unite se apreciazã în funcţie de urmãtorii indicatori:
a) numãrul de hotãrâri redactate (încheieri, sentinţe, decizii);
b) respectarea termenului legal de redactare a hotãrârilor;
c) rezolvarea în termenul legal a altor atribuţii stabilite de preşedintele secţiei, vicepreşedintele sau preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie ori de magistratul-asistent-şef, dupã caz.
(2) Indicatorii corespunzãtori criteriului eficienţei vor fi avuţi în vedere în funcţie de volumul de activitate al secţiei, al Completului de 9 judecãtori sau, dupã caz, al Secţiilor Unite ale Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, de volumul de activitate al magistratului-asistent evaluat şi de complexitatea cauzelor.
(3) Calitatea activitãţii desfãşurate de magistraţii-asistenţi din cadrul secţiilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, al Completului de 9 judecãtori şi al Secţiilor Unite se apreciazã în funcţie de calitatea lucrãrilor întocmite.
(4) Eficienţa activitãţii desfãşurate de magistraţii-asistenţi din cadrul Direcţiei legislaţie, studii, documentare şi informaticã juridicã, al Biroului relaţii internaţionale şi al Biroului de informare şi relaţii publice se apreciazã în funcţie de lucrãrile întocmite şi respectarea termenului de rezolvare a acestora, ţinându-se seama de volumul de activitate al compartimentului, de volumul de activitate al magistratului-asistent evaluat şi de complexitatea lucrãrilor rezolvate, iar calitatea activitãţii desfãşurate de magistraţii-asistenţi din cadrul acestor compartimente se evalueazã în funcţie de calitatea lucrãrilor întocmite.
(5) La evaluarea altor activitãţi desfãşurate de magistraţii-asistenţi pe baza unor dispoziţii din legi şi regulamente vor fi luate în considerare întocmirea în termen şi calitatea lucrãrilor.
B. Integritatea
ART. 4
Integritatea magistraţilor-asistenţi se apreciazã în funcţie de urmãtorii indicatori:
a) respectarea standardelor de conduitã;
b) sancţiuni disciplinare aplicate, rãmase definitive.
C. Obligaţia de formare profesionalã continuã
ART. 5
(1) La analizarea criteriului formãrii profesionale continue a magistraţilor-asistenţi vor fi avuţi în vedere urmãtorii indicatori:
a) disponibilitatea de a participa şi participarea la programele de formare profesionalã continuã organizate de Institutul Naţional al Magistraturii, de instituţiile de învãţãmânt superior din ţarã sau din strãinãtate ori la alte forme de perfecţionare profesionalã;
b) prezentarea de teme la învãţãmânt profesional, colocvii, simpozioane de specialitate, lucrãri şi articole publicate, inclusiv contribuţii la elaborarea unor culegeri sau buletine de jurisprudenţã, proiecte şi culegeri de acte normative, activitatea didacticã în învãţãmântul superior juridic acreditat sau în alte instituţii de formare profesionalã juridicã;
c) studiul individual al legislaţiei, practicii şi doctrinei în materie;
d) studierea jurisprudenţei Curţii Europene a Drepturilor Omului şi a Curţii de Justiţie a Comunitãţilor Europene;
e) cunoştinţe de operare pe calculator şi cunoaşterea unei limbi strãine.
(2) Indicatorii prevãzuţi la alin. (1) lit. a), b) şi e) vor fi avuţi în vedere pentru caracterizarea completã a magistraţilor-asistenţi, fãrã ca nerealizarea uneia dintre activitãţile la care se referã aceştia sã constituie temei pentru depunctare.

SECŢIUNEA a 2-a
Indicatori de evaluare a performanţelor profesionale pentru magistraţii-asistenţi care ocupã funcţii de conducere

ART. 6
Activitatea desfãşuratã de magistraţii-asistenţi care ocupã funcţii de conducere se evalueazã prin urmãtorii indicatori:
1. capacitatea de conducere şi organizare:
a) gestionarea resurselor umane şi materiale;
b) capacitatea de planificare a activitãţilor;
c) repartizarea echilibratã şi echitabilã a atribuţiilor de serviciu;
d) rezolvarea cu celeritate a lucrãrilor specifice activitãţii de conducere;
e) preocuparea pentru pregãtirea profesionalã a magistraţilor-asistenţi şi a personalului auxiliar de specialitate;
f) gestionarea informaţiilor;
g) modul de îndeplinire a atribuţiilor specifice, prevãzute de legi şi regulamente;
2. capacitatea de control:
a) verificarea activitãţii de grefã şi secretariat;
b) capacitatea de sesizare şi soluţionare a deficienţelor de orice fel;
c) managementul situaţiilor de crizã;
3. capacitatea decizionalã şi asumarea rãspunderii:
a) iniţiativa, promptitudinea şi rapiditatea în luarea deciziilor şi asumarea rãspunderii;
b) rezistenţa la stres;
c) verificarea respectãrii distribuirii aleatorii a cauzelor;
4. comportamentul şi comunicarea:
a) comportamentul şi comunicarea cu judecãtorii, procurorii, magistraţii-asistenţi, personalul auxiliar de specialitate, justiţiabilii, persoanele implicate în actul de justiţie şi alte instituţii;
b) asigurarea accesului la informaţiile de interes public din cadrul instanţei;
c) transparenţa actului de conducere;
d) obiectivitatea şi imparţialitatea;
e) motivarea personalului;
f) asigurarea unui climat optim de muncã.

CAP. III
Comisiile de evaluare

ART. 7
(1) Evaluarea magistraţilor-asistenţi din cadrul secţiilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie se realizeazã de cãtre comisii constituite la nivelul fiecãrei secţii, prin hotãrâre a Consiliului Superior al Magistraturii, formate din preşedintele secţiei şi câte 2 judecãtori din cadrul acesteia, desemnaţi de Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
(2) Evaluarea magistraţilor-asistenţi din cadrul Completului de 9 judecãtori, al Secţiilor Unite, al Direcţiei legislaţie, studii, documentare şi informaticã juridicã, al Biroului relaţii internaţionale şi al Biroului de informare şi relaţii publice se realizeazã de comisiile constituite la nivelul secţiilor, în funcţie de specializarea şi de atribuţiile magistratului-asistent evaluat.
ART. 8
(1) Membrii comisiilor sunt numiţi pentru o perioadã de 3 ani, cu posibilitatea reînvestirii în funcţie o singurã datã.
(2) Comisiile funcţioneazã cu participarea tuturor membrilor şi hotãrãsc cu majoritatea voturilor acestora.
(3) Culegerea datelor şi a informaţiilor necesare evaluãrii, precum şi constatãrile preliminare pot fi fãcute de oricare dintre membrii comisiei de evaluare.
(4) Comisia de evaluare delibereazã şi hotãrãşte cu privire la notarea fiecãrui indicator şi acordarea calificativului.
(5) Existã incompatibilitate între membrii comisiei de evaluare şi magistratul-asistent evaluat în urmãtoarele situaţii:
1. când unul dintre membrii comisiei de evaluare este soţ, rudã sau afin pânã la al patrulea grad inclusiv cu magistratul-asistent evaluat;
2. când existã sau a existat în perioada de 5 ani înaintea evaluãrii un litigiu între unul dintre membrii comisiei de evaluare şi magistratul-asistent evaluat.
(6) Dacã un membru al comisiei de evaluare se aflã într-o situaţie care, deşi nu se încadreazã în cazurile de incompatibilitate prevãzute la alin. (5), este de naturã sã îi afecteze obiectivitatea în evaluarea unui magistrat-asistent, acesta are obligaţia de a anunţa de îndatã Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
(7) În situaţiile prevãzute la alin. (5) şi (6), colegiul de conducere va desemna un alt judecãtor din cadrul secţiei, pentru a fi numit de Consiliul Superior al Magistraturii în comisia de evaluare.
(8) Nu pot face parte din aceeaşi comisie de evaluare judecãtorii care sunt soţi, rude sau afini pânã la al patrulea grad inclusiv.
ART. 9
Membrii comisiilor de evaluare pot fi revocaţi din funcţie, prin hotãrâre a Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea motivatã a Colegiului de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
ART. 10
În funcţie de volumul de activitate, Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie poate dispune degrevarea parţialã a evaluatorilor de celelalte activitãţi.

CAP. IV
Procedura de evaluare

ART. 11
(1) Evaluarea se realizeazã, de regulã, în luna februarie a anului urmãtor.
(2) Procesul de evaluare a activitãţii profesionale a magistraţilor-asistenţi se desfãşoarã pe parcursul întregii perioade de 3 ani.
(3) Comisia de evaluare întocmeşte un dosar de evaluare pentru fiecare magistrat-asistent, care cuprinde procesele-verbale încheiate anual, raportul de evaluare şi, dupã caz, observaţiile şi obiecţiile magistratului-asistent evaluat.
(4) Magistraţii-asistenţi au acces oricând la propriul dosar de evaluare.
ART. 12
Pentru fiecare magistrat-asistent se întocmeşte anual un proces-verbal în care se menţioneazã date privind eficienţa şi calitatea activitãţii, date referitoare la integritate şi la formarea profesionalã continuã, evaluatorul şi evaluatul stabilind aspectele cu privire la care este necesarã realizarea unui progres în perioada urmãtoare.
ART. 13
(1) În procedura de evaluare, comisiile de evaluare pot consulta orice evidenţã a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, inclusiv actele de control.
(2) Consiliul Superior al Magistraturii comunicã, la cererea comisiilor de evaluare, datele relevante pentru activitatea de evaluare din dosarele profesionale ale magistraţilor-asistenţi, referitoare la sancţiunile disciplinare aplicate, rãmase definitive.
(3) Pentru evaluarea calitãţii activitãţii, comisia de evaluare selecţioneazã anual un numãr de cel puţin 10 lucrãri cu obiect diferit, cu un grad de complexitate cel puţin mediu, pe care le considerã relevante pentru activitatea desfãşuratã. Copiile actelor întocmite de magistratul-asistent, considerate de acesta şi de membrii comisiei de evaluare relevante sub aspectul calitãţii activitãţii, se ataşeazã la raportul de evaluare.
ART. 14
Autoevaluarea reprezintã procesul prin care magistratul-asistent formuleazã propriile aprecieri cu privire la activitatea desfãşuratã în perioada supusã evaluãrii, acordând note motivate la fiecare indicator, aceasta având rolul de a pregãti magistratul-asistent pentru interviu.
ART. 15
Interviul de evaluare reprezintã discuţia purtatã între magistratul-asistent evaluat şi membrii comisiei de evaluare, atât cu privire la aspectele care nu au putut fi clarificate ca urmare a culegerii datelor şi informaţiilor necesare evaluãrii, cât şi cu privire la aspectele în legãturã cu care magistratul-asistent a formulat observaţii şi obiecţii.
ART. 16
(1) Raportul de evaluare a activitãţii profesionale are caracter confidenţial şi se întocmeşte separat pentru fiecare magistrat-asistent, pe baza proceselor-verbale anuale şi a interviului.
(2) Raportul de evaluare cuprinde descrierea activitãţilor desfãşurate de comisia de evaluare, fişa de evaluare, conform modelului corespunzãtor prevãzut în anexele nr. 1 şi 2 la prezentul regulament, eventualele recomandãri fãcute magistratului-asistent evaluat şi se întocmeşte în 3 exemplare, dintre care unul se comunicã magistratului-asistent evaluat, unul se pãstreazã la dosarul de evaluare, iar unul se ataşeazã la mapa profesionalã.
(3) Prin raportul de evaluare a activitãţii profesionale a magistratului-asistent se acordã unul dintre urmãtoarele calificative: "Foarte bine", "Bine", "Satisfãcãtor" sau "Nesatisfãcãtor".
(4) Înainte de întocmirea raportului de evaluare, comisia de evaluare întocmeşte un proiect de raport, care se comunicã magistratului-asistent evaluat, acesta având dreptul de a formula observaţii şi obiecţii în termen de 15 zile.
(5) Observaţiile şi obiecţiile se depun la comisia de evaluare, care se pronunţã asupra acestora în termen de 15 zile. În situaţia în care observaţiile şi obiecţiile se admit, se vor face modificãrile corespunzãtoare în cuprinsul raportului de evaluare.
ART. 17
(1) Fiecare indicator se noteazã cu note cuprinse între 1 şi 10, iar fiecare notã acordatã se motiveazã, fãcându-se, dacã este cazul, recomandãrile necesare.
(2) În situaţia în care existã subindicatori, nota acordatã la indicatorul respectiv reprezintã media aritmeticã a notelor obţinute la subindicatorii prevãzuţi.
(3) Nota obţinutã de magistratul-asistent evaluat la fiecare criteriu de evaluare reprezintã media aritmeticã a notelor acordate la indicatorii corespunzãtori acelui criteriu.
(4) Calificativul se acordã în funcţie de media aritmeticã a notelor obţinute de magistratul-asistent evaluat la fiecare criteriu de evaluare, astfel:
- de la 9 la 10 - calificativul "Foarte bine";
- de la 7 la 8,99 - calificativul "Bine";
- de la 5 la 6,99 - calificativul "Satisfãcãtor";
- sub nota 5 - calificativul "Nesatisfãcãtor".
(5) Notele obţinute la fiecare indicator de evaluare, precum şi calificativul acordat trebuie sã corespundã datelor, constatãrilor şi observaţiilor comisiei de evaluare.
ART. 18
(1) Magistraţii-asistenţi nemulţumiţi de calificativul acordat pot face contestaţie la Secţia pentru judecãtori a Consiliului Superior al Magistraturii, în termen de 30 de zile de la comunicare.
(2) Contestaţia se depune la preşedintele comisiei de evaluare, care, în cursul aceleiaşi zile, o transmite Secţiei pentru judecãtori a Consiliului Superior al Magistraturii, împreunã cu raportul de evaluare, însoţit de copii ale documentelor avute în vedere la evaluare şi de punctul de vedere al comisiei faţã de contestaţia formulatã.
(3) Pentru soluţionarea contestaţiei, Secţia pentru judecãtori a Consiliului Superior al Magistraturii poate cere comisiilor de evaluare orice informaţii pe care le considerã necesare. Contestaţia se soluţioneazã cu citarea magistratului-asistent. Audierea magistratului-asistent nu este obligatorie.
(4) Hotãrârile Secţiei pentru judecãtori pot fi atacate, în termen de 5 zile de la comunicare, la Plenul Consiliului Superior al Magistraturii.
ART. 19
(1) Magistraţii-asistenţi care primesc calificativul "Nesatisfãcãtor" sunt obligaţi sã urmeze, pentru o perioadã cuprinsã între 3 şi 6 luni, cursuri organizate de Institutul Naţional al Magistraturii.
(2) Magistraţii-asistenţi care primesc calificativul "Satisfãcãtor" în urma a douã evaluãri consecutive sunt obligaţi sã urmeze, pentru o perioadã cuprinsã între 3 şi 6 luni, cursuri organizate de Institutul Naţional al Magistraturii.
ART. 20
(1) Cursurile prevãzute la art. 19 se încheie cu susţinerea unui examen.
(2) Disciplinele cursurilor ce vor fi urmate de magistraţii-asistenţi care au primit calificativul "Nesatisfãcãtor" sau care au primit la douã evaluãri consecutive calificativul "Satisfãcãtor", precum şi tematica şi bibliografia examenului prevãzut la alin. (1) se aprobã de Consiliul Superior al Magistraturii, la propunerea Institutului Naţional al Magistraturii, în funcţie de recomandarea comisiilor de evaluare.
(3) Comisia de examinare este formatã din 2 judecãtori de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi un membru al personalului de instruire din cadrul Institutului Naţional al Magistraturii, numiţi prin hotãrâre a Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea Institutului Naţional al Magistraturii.
ART. 21
(1) Absenţa nejustificatã echivaleazã cu nepromovarea examenului.
(2) Pentru magistraţii-asistenţi care din motive temeinice nu pot participa la examen, acesta se va susţine în termen de maximum o lunã de la încetarea cauzei ce a determinat neprezentarea. În aceste situaţii, magistratul-asistent are obligaţia de a înştiinţa conducerea Institutului Naţional al Magistraturii atât cu privire la motivul neprezentãrii la examen, cât şi referitor la data încetãrii acestuia, prezentând dovada motivelor invocate.
ART. 22
Pentru magistraţii-asistenţi care primesc în urma a douã evaluãri consecutive calificativul "Nesatisfãcãtor" sau care nu au promovat examenul prevãzut la art. 20 alin. (1), Secţia pentru judecãtori a Consiliului Superior al Magistraturii dispune eliberarea din funcţie pentru incapacitate profesionalã.

CAP. V
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 23
Pentru prima evaluare realizatã în temeiul prezentului regulament, prin derogare de la dispoziţiile art. 12, se încheie un singur proces-verbal pentru întreaga perioadã supusã evaluãrii, în care se menţioneazã date privind eficienţa şi calitatea activitãţii, integritatea şi formarea profesionalã continuã.
ART. 24
La data intrãrii în vigoare a prezentului regulament, art. 55 din Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativã a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.076 din 30 noiembrie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se abrogã.


ANEXA 1
-------
la regulament
-------------

FIŞA DE EVALUARE
a activitãţii profesionale a magistraţilor-asistenţi

Numele şi prenumele magistratului-asistent evaluat:
I. Eficienţa
a) Numãrul de hotãrâri redactate sau, dupã caz, de lucrãri întocmite

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Respectarea termenului legal de redactare a hotãrârilor sau, dupã caz, respectarea termenului de rezolvare a lucrãrilor

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

c) Rezolvarea în termenul legal a altor atribuţii stabilite de preşedintele secţiei, vicepreşedintele sau preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie ori de magistratul-asistent-şef, dupã caz, precum şi a altor activitãţi desfãşurate de magistraţii-asistenţi pe baza unor dispoziţii din legi şi regulamente

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la criteriul "eficienţã"

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:
II. Calitatea
a) Calitatea lucrãrilor întocmite

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Evaluarea calitãţii altor activitãţi desfãşurate de magistraţii-asistenţi pe baza unor dispoziţii din legi şi regulamente

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la criteriul "calitate"
Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:
III. Integritatea
a) Respectarea standardelor de conduitã

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Sancţiuni disciplinare aplicate, rãmase definitive

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la criteriul "integritate"
Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

IV. Formarea profesionalã continuã
a) Disponibilitatea de a participa şi participarea la programele de formare profesionalã continuã organizate de Institutul Naţional al Magistraturii, de instituţiile de învãţãmânt superior din ţarã sau din strãinãtate ori la alte forme de perfecţionare profesionalã

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Prezentarea de teme la învãţãmânt profesional, colocvii, simpozioane de specialitate, lucrãri şi articole publicate, inclusiv contribuţii la elaborarea unor culegeri sau buletine de jurisprudenţã, proiecte şi culegeri de acte normative, activitatea didacticã în învãţãmântul superior juridic acreditat sau în alte instituţii de formare profesionalã juridicã

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

c) Studiul individual al legislaţiei, practicii şi doctrinei în materie

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

d) Studierea jurisprudenţei Curţii Europene a Drepturilor Omului şi a Curţii de Justiţie a Comunitãţilor Europene

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

e) Cunoştinţe de operare pe calculator şi cunoaşterea unei limbi strãine

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la criteriul "formare profesionalã continuã"

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

Media obţinutã la evaluarea celor patru criterii:
CALIFICATIVUL ACORDAT
Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:


ANEXA 2
-------
la regulament
-------------

FIŞA DE EVALUARE
a activitãţii profesionale a magistraţilor-asistenţi
promovaţi în funcţii de conducere

Numele şi prenumele magistratului-asistent evaluat:
Funcţia:
1. Capacitatea de conducere şi organizare
a) Gestionarea resurselor umane şi materiale

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Capacitatea de planificare a activitãţilor

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

c) Repartizarea echilibratã şi echitabilã a atribuţiilor de serviciu

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

d) Rezolvarea cu celeritate a lucrãrilor specifice activitãţii de conducere

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

e) Preocuparea pentru pregãtirea profesionalã a magistraţilor-asistenţi şi a personalului auxiliar de specialitate

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

f) Gestionarea informaţiilor

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

g) Modul de îndeplinire a atribuţiilor specifice, prevãzute de legi şi regulamente

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la indicatorul "capacitatea de conducere şi organizare"

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

2. Capacitatea de control
a) Verificarea activitãţii de grefã şi secretariat

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Capacitatea de sesizare şi soluţionare a deficienţelor de orice fel

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

c) Managementul situaţiilor de crizã

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la indicatorul "capacitatea de control"

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

3. Capacitatea decizionalã şi asumarea rãspunderii
a) Iniţiativa, promptitudinea şi rapiditatea în luarea deciziilor şi asumarea rãspunderii

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Rezistenţa la stres

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

c) Verificarea respectãrii distribuirii aleatorii a cauzelor

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la indicatorul "capacitatea decizionalã şi asumarea rãspunderii"

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

4. Comportamentul şi comunicarea
a) Comportamentul şi comunicarea cu judecãtorii, procurorii, magistraţii-asistenţi, personalul auxiliar de specialitate, justiţiabilii, persoanele implicate în actul de justiţie şi alte instituţii

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

b) Asigurarea accesului la informaţiile de interes public din cadrul instanţei

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

c) Transparenţa actului de conducere

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

d) Obiectivitatea şi imparţialitatea

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

e) Motivarea personalului

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

f) Asigurarea unui climat optim de muncã

Nota acordatã în urma autoevaluãrii:
Observaţii şi motivare:

Nota acordatã de cãtre comisia de evaluare:
Observaţii şi motivare:

Media obţinutã la indicatorul "comportament şi comunicare"

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

Media obţinutã la evaluarea activitãţii de conducere:

Motivarea:

Observaţii:

Obiecţii:

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016