Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 6 februarie 2008  de organizare si functionare a Consiliului de Planificare a Apararii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 6 februarie 2008 de organizare si functionare a Consiliului de Planificare a Apararii

EMITENT: MINISTERUL APARARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 121 din 15 februarie 2008

ART. 1
Consiliul de Planificare a Apãrãrii, denumit în continuare Consiliu, funcţioneazã ca organ deliberativ la nivelul Ministerului Apãrãrii, în baza prevederilor <>Legii nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii.
ART. 2
(1) În sensul prezentului regulament, prin organ deliberativ se înţelege abilitarea Consiliului de a analiza şi de a hotãrî obiectivele şi acţiunile de importanţã majorã ce trebuie desfãşurate pentru înfãptuirea sarcinilor care revin Ministerului Apãrãrii din documentele ce definesc concepţia integratã de planificare a apãrãrii naţionale, precum şi volumul, structura şi modul de alocare ale resurselor umane, materiale şi financiare necesare îndeplinirii acestora.
(2) Hotãrârile adoptate de cãtre Consiliu, în îndeplinirea atribuţiilor sale, sunt obligatorii pentru tot personalul Ministerului Apãrãrii.
ART. 3
Consiliul este condus de ministrul apãrãrii şi este compus din:
a) secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare;
b) secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publicã;
c) secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru armamente;
d) şeful Statului Major General;
e) secretarul general al Ministerului Apãrãrii;
f) directorul general al Direcţiei generale de informaţii a apãrãrii;
g) directorul Statului Major General;
h) şeful Direcţiei legislaţie şi asistenţã juridicã;
i) şeful Statului Major al Forţelor Terestre;
j) şeful Statului Major al Forţelor Aeriene;
k) şeful Statului Major al Forţelor Navale;
l) comandantul Comandamentului logistic întrunit;
m) şeful Direcţiei cooperare internaţionalã în domeniul apãrãrii;
n) şeful Direcţiei financiar-contabile;
o) şeful Direcţiei management resurse umane.
ART. 4
(1) În absenţa ministrului apãrãrii, Consiliul este condus de secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare.
(2) În situaţia absenţei motivate a unora din membrii titulari, la şedinţele Consiliului vor participa înlocuitorii legali ai acestora.
ART. 5
Pentru luarea unor decizii în regim de urgenţã, în cadrul Consiliului funcţioneazã Biroul Executiv al Consiliului de Planificare a Apãrãrii, denumit în continuare Birou Executiv, care este compus din:
a) ministrul apãrãrii;
b) secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare;
c) secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publicã;
d) secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru armamente;
e) şeful Statului Major General;
f) secretarul general al Ministerului Apãrãrii;
g) directorul general al Direcţiei generale de informaţii a apãrãrii.
ART. 6
(1) În absenţa ministrului apãrãrii, Biroul Executiv este condus de secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare.
(2) În situaţia absenţei motivate a unora din membrii titulari, la şedinţele Biroului Executiv vor participa înlocuitorii legali ai acestora.
ART. 7
(1) Hotãrârile Consiliului se iau în urma exprimãrii libere a punctelor de vedere ale membrilor acestuia.
(2) În cazul existenţei unor divergenţe de opinii, determinant este punctul de vedere exprimat de ministrul apãrãrii.
ART. 8
La lucrãrile Consiliului pot participa, cu aprobarea ministrului apãrãrii şi în raport cu tematica şedinţei, şi alte persoane în afara celor prevãzute la art. 3.
ART. 9
Consiliul are urmãtoarele atribuţii:
a) analizeazã şi stabileşte obiectivele şi acţiunile de importanţã majorã pe termen mediu şi lung ale Ministerului Apãrãrii, precum şi cãile şi modalitãţile de realizare a acestora;
b) avizeazã propunerile Ministerului Apãrãrii pentru Programul de guvernare;
c) analizeazã şi avizeazã propunerile Ministerului Apãrãrii pentru elaborarea sau actualizarea Strategiei naţionale de apãrare;
d) analizeazã şi avizeazã proiectul Cartei albe a apãrãrii;
e) analizeazã şi avizeazã proiectul strategiei militare;
f) analizeazã şi adoptã Directiva de planificare a apãrãrii;
g) stabileşte lista programelor majore, precum şi obiectivele şi indicatorii de evaluare care le definesc;
h) analizeazã şi avizeazã programele majore şi propunerile de actualizare a acestora;
i) analizeazã şi aprobã Planul-cadru pentru continuarea procesului de restructurare şi modernizare a Armatei României;
j) analizeazã şi adoptã proiectul bugetului anual al Ministerului Apãrãrii;
k) discutã în cadrul Biroului Executiv în faza de proiect toate acţiunile noi ce apar dupã aprobarea Directivei de planificare a apãrãrii, care necesitã modificãri în structura programelor;
l) aprobã rapoartele privind stadiul de derulare a programelor majore.
ART. 10
Consiliul se întruneşte conform Planului anual de activitate, acesta fiind parte integrantã a Directivei de planificare a apãrãrii.
ART. 11
Ordinea de zi a şedinţelor Consiliului şi data de desfãşurare a acestora se comunicã participanţilor de cãtre Secretariatul Consiliului, dupã caz, împreunã cu documentele ce urmeazã a fi discutate, cu cel puţin 10 zile înainte.
ART. 12
(1) Secretariatul Consiliului se asigurã de cãtre Direcţia planificare integratã a apãrãrii, prin biroul specializat al acesteia, care va constitui pe timpul desfãşurãrii şedinţelor Secretariatul de şedinţã.
(2) Conducerea Secretariatului Consiliului se exercitã de cãtre şeful Direcţiei planificare integratã a apãrãrii sau de cãtre o altã persoanã numitã de secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare.
(3) Secretariatul de şedinţã va fi format din 2 ofiţeri.
ART. 13
(1) Secretariatul de şedinţã consemneazã conţinutul discuţiilor, propunerilor şi hotãrârilor.
(2) Secretariatul Consiliului întocmeşte raportul cu concluziile şi mãsurile rezultate, la care se anexeazã nota de şedinţã, semnatã pentru conformitate de şeful Secretariatului Consiliului.
ART. 14
Pentru punerea în practicã a unor hotãrâri ale Consiliului sau Biroului Executiv, ministrul apãrãrii emite ordine.
ART. 15
Secretariatul Consiliului are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã proiectul ordinii de zi pentru şedinţele Consiliului sau, dupã caz, pentru şedinţele Biroului Executiv, pe baza tematicii prevãzute în Planul anual de activitate şi a propunerilor fãcute de cãtre membrii Consiliului;
b) prezintã pentru aprobare preşedintelui Consiliului proiectul ordinii de zi şi lista cu persoanele convocate/invitate la şedinţã, pe baza dispoziţiilor primite sau a propunerilor membrilor Consiliului;
c) pregãteşte documentele de lucru pentru şedinţele Consiliului sau, dupã caz, ale Biroului Executiv şi întreprinde mãsurile organizatorice necesare pentru desfãşurarea în condiţii normale a acestora;
d) elaboreazã proiectele ordinelor ministrului apãrãrii privind punerea în practicã a unor hotãrâri ale Consiliului sau, dupã caz, ale Biroului Executiv şi le transmite, dupã aprobare, structurilor implicate în executarea acestora;
e) asigurã punctul de contact dintre Consiliu/Biroul Executiv şi structurile Ministerului Apãrãrii responsabile cu problematica analizatã de cãtre acesta;
f) pãstreazã arhiva Consiliului şi a Biroului Executiv.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016