Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 4 noiembrie 2008  de organizare si functionare a comisiei de evaluare si selectare a centrelor de consultanta si informare a consumatorilor, din cadrul asociatiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 4 noiembrie 2008 de organizare si functionare a comisiei de evaluare si selectare a centrelor de consultanta si informare a consumatorilor, din cadrul asociatiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 765 din 13 noiembrie 2008


ART. 1
Se constituie în cadrul Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor comisia de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţã şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat, denumitã în continuare comisie.
ART. 2
Comisia evalueazã şi selecteazã centrele de consultanţã şi informare a consumatorilor, denumite în continuare centre, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care solicitã sume de la bugetul de stat. Evaluarea şi selectarea centrelor se face conform Procedurii privind stabilirea criteriilor de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţã şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat, denumitã în continuare procedurã, aprobatã prin Ordinul preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 306/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 717 din 22 octombrie 2008.
ART. 3
Comisia este formatã din 5 membri cu drept de vot, dintre care unul are calitatea de preşedinte. În activitatea sa, comisia este sprijinitã de un secretar. Componenţa comisiei se stabileşte prin ordin al preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, pe baza criteriilor de competenţã.
ART. 4
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) se reuneşte ori de câte ori este necesar pentru evaluarea şi selectarea centrelor din cadrul asociaţiilor de consumatori care solicitã sume de la bugetul de stat;
b) analizeazã conţinutul documentaţiei depuse de centrele solicitante şi verificã respectarea de cãtre acestea a condiţiilor cerute de procedurã;
c) solicitã, dupã caz, alte documente necesare evaluãrii şi selectãrii centrelor;
d) evalueazã şi selecteazã centrele şi stabileşte punctajul final obţinut de cãtre acestea;
e) punctajul final obţinut de cãtre centrele solicitante se stabileşte ca medie aritmeticã a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei;
f) departajarea centrelor care au obţinut acelaşi punctaj se face în favoarea centrului care a obţinut un punctaj superior la unul dintre urmãtoarele criterii, în urmãtoarea ordine:
1. contribuţia proiectului la creşterea nivelului de informare şi educare al consumatorilor;
2. relevanţa strategicã a opţiunilor programelor sau a proiectelor centrului în raport cu cerinţele de informare, consiliere şi educare a consumatorilor;
3. modul de utilizare a sumelor primite;
4. oportunitatea programelor, proiectelor şi acţiunilor dezvoltate de centru în raport cu nevoile consumatorilor;
5. efectele multiplicatoare ale activitãţii centrului;
6. solvabilitatea financiarã a centrului;
g) propune spre aprobare preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor lista centrelor selecţionate pentru finanţare. Termenul de predare a listei este de maximum 30 de zile de la data-limitã a depunerii cererilor de finanţare de cãtre centre;
h) informeazã centrele solicitante asupra rezultatelor evaluãrii şi selectãrii acestora, prin publicarea listei cu centrele ce au fost selectate pentru finanţare pe site-ul www. anpcnet. ro şi la sediul Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor;
i) soluţioneazã contestaţiile depuse.
Sarcini şi responsabilitãţi
ART. 5
Sarcinile şi responsabilitãţile preşedintelui comisiei sunt urmãtoarele:
a) reprezintã comisia în relaţiile cu conducerea Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi a centrelor ce au solicitat sume de la bugetul de stat;
b) convoacã, coordoneazã şi conduce şedinţele comisiei;
c) acordã punctajul individual fiecãrui centru solicitant;
d) coordoneazã activitatea secretarului comisiei.
ART. 6
Sarcinile şi responsabilitãţile membrilor comisiei sunt urmãtoarele:
a) primesc conform opisului întocmit de secretarul comisiei documentaţia centrelor ce au solicitat fonduri de la bugetul de stat;
b) aplicã grila de evaluare prevãzutã în anexa la prezentul regulament şi acordã individual punctajul pentru fiecare centru;
c) stabilesc punctajul final obţinut de fiecare centru;
d) întocmesc şi semneazã lista cu clasamentul şi punctajul final ale centrelor;
e) semneazã procesele-verbale ale comisiei.
ART. 7
Sarcinile şi responsabilitãţile secretarului comisiei sunt urmãtoarele:
a) primeşte şi verificã conformitatea copiilor cu originalul documentaţiei depuse de centrele solicitante;
b) asigurã înregistrarea documentaţiei centrelor într-un opis, în douã exemplare, pe care, dupã caz, îl semneazã împreunã cu împuterniciţii centrului ce a solicitat fonduri de la bugetul de stat;
c) arhiveazã opisul documentaţiei centrelor ce au solicitat sume de la bugetul de stat şi registrul de procese-verbale ale şedinţelor comisiei şi verificã dacã acestea au fost semnate de cãtre toţi membrii comisiei;
d) predã documentele care au stat la baza evaluãrii şi selectãrii centrelor Direcţiei economice, investiţii şi resurse umane.
Dispoziţii finale
ART. 8
Rezultatul evaluãrii şi selectãrii centrelor poate fi contestat în termen de 3 zile de la data afişãrii acestuia pe siteul şi la sediul Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Contestaţia se depune în scris la sediul Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Rãspunsul la contestaţie se dã de cãtre comisie în termen de douã zile de la data înregistrãrii.
ART. 9
Documentele care au stat la baza evaluãrii şi selectãrii centrelor se arhiveazã timp de 5 ani.


ANEXĂ
la regulament


GRILA DE EVALUARE
a centrului din cadrul asociaţiei de consumatori ...................

Denumirea asociaţiei ......................................................
Adresa ....................................................................
Persoana de contact ..........., telefon/fax .........., e-mail ...........

Etapa 1
Verificarea respectãrii termenului de depunere a documentaţiei

Nr. ........../data........ înregistrãrii la Autoritatea Naţionalã pentru
Protecţia Consumatorilor
Rezultatul etapei (se bifeazã):
_
│_│ Documentaţia a fost depusã în termenul legal, procesul de evaluare
continuã.
_
│_│ Documentaţia nu a fost depusã în termenul legal, procesul de evaluare
este sistat.

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────────┐
│Membrii comisiei (numele şi prenumele)│ Semnãtura │ Data │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
└──────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────────┘

Etapa 2
Verificarea eligibilitãţii

Rezultatul etapei (se bifeazã)
_
│_│ Asociaţia de consumatori este eligibilã, procesul de evaluare continuã.
_
│_│ Asociaţia de consumatori nu este eligibilã, procesul de evaluare este
este sistat.

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────────┐
│Membrii comisiei (numele şi prenumele)│ Semnãtura │ Data │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
└──────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────────┘

Etapa 3
Evaluarea capacitãţii operaţionale şi financiare a
centrului din cadrul asociaţiei de consumatori .....................

┌────┬────────────────────────┬─────────────────────┬─────────┬──────────────┐
│Nr. │ Criteriul │ Membrii comisiei │Punctajul│Semnãtura/Data│
│crt.│ │(numele şi prenumele)│ acordat │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 1. │Nivelul şi calitatea ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │serviciilor de informare├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │şi consultanţã asigurate├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │de centru ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 2. │Clificarea angajaţilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centrului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 3. │Experienţa centrului în ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │derularea de proiecte, ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │programe şi acţiuni în ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │domeniul informãrii şi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │consilierii consuma- ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │torilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 4. │Oportunitatea progra- ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │melor, proiectelor şi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │acţiunilor dezvoltate de├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centru în raport cu ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │nevoile consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 5. │Efectele multiplicatoare├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ale activitãţii ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centrului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 6. │Solvabilitatea ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │financiarã ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 7. │Colaborãrile şi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │parteneriatele încheiate├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
└────┴────────────────────────┴─────────────────────┴─────────┴──────────────┘

Etapa 4
Evaluarea proiectelor de funcţionare a centrului
din cadrul asociaţiei de consumatori ...............

┌────┬────────────────────────┬─────────────────────┬─────────┬──────────────┐
│Nr. │ Criteriul │ Membrii comisiei │Punctajul│Semnãtura/Data│
│crt.│ │(numele şi prenumele)│ acordat │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 1. │Contribuţia proiectului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │la creşterea nivelului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │de informare şi educare ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │a consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 2. │Relevanţa strategicã a ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │opţiunilor în raport cu ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │cerinţele de informare, ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │consiliere şi educare a ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 3. │Utilizarea sumelor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │primite ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 4. │Descrierea activitãţilor├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │care urmeazã a fi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │desfãşurate ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centru în raport cu ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │nevoile consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 5. │Strategia de comunicare ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │aleasã ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
└────┴────────────────────────┴─────────────────────┴─────────┴──────────────┘



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016