Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 30 octombrie 2007  de organizare si functionare al Colegiului National al Asistentilor Sociali    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 30 octombrie 2007 de organizare si functionare al Colegiului National al Asistentilor Sociali

EMITENT: COLEGIUL NATIONAL AL ASISTENTILOR SOCIALI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 735 din 30 octombrie 2007
În temeiul art. 28 alin. (2) şi al <>art. 33 din Legea nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.088 din 23 noiembrie 2004,

Congresul Naţional al Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali adoptã prezentul regulament de organizare şi funcţionare al Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, denumit în continuare Colegiu, funcţioneazã în temeiul <>Legii nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social, denumitã în continuare lege, potrivit prezentului regulament, precum şi altor acte emise de organele de conducere ale Colegiului, pentru aplicarea unitarã şi detalierea dispoziţiilor legii.
(2) Prezentul regulamentul stabileşte organizarea şi atribuţiile structurii teritoriale, organizarea şi atribuţiile organelor de conducere, modul de funcţionare a acestora, precum şi procedurile care trebuie îndeplinite pentru obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social sau pentru obţinerea atestatului de liberã practicã în asistenţã socialã şi înregistrarea formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.

CAP. II
Structura teritorialã a Colegiului

ART. 2
(1) Structura teritorialã a Colegiului este formatã din sucursale, fãrã personalitate juridicã, constituite de regulã la nivelul fiecãrui judeţ şi în municipiul Bucureşti.
(2) În cazul în care într-un judeţ nu se poate întruni un numãr de minimum 30 de asistenţi sociali, se pot constitui sucursale prin asocierea asistenţilor sociali din judeţe limitrofe.
ART. 3
(1) Sucursalele Colegiului sunt constituite prin asocierea liberã a asistenţilor sociali şi declararea acestora la Biroul executiv al Colegiului, denumit în continuare Biroul executiv, în condiţiile prezentului regulament.
(2) Sucursalele Colegiului au rolul de a asigura reprezentarea, organizarea şi evidenţa asistenţilor sociali din zona respectivã, precum şi pentru a duce la îndeplinire orice act emis de cãtre organele de conducere ale Colegiului.
(3) Sucursala Colegiului este condusã de cãtre adunarea generalã a membrilor sucursalei, care alege prin vot direct un comitet format din 5 membri, pentru un mandat de 4 ani.
(4) Comitetul sucursalei este condus de un preşedinte şi un vicepreşedinte, desemnaţi ca urmare a numãrului de voturi exprimate de cãtre membrii adunãrii generale.
(5) Adunarea generalã a membrilor sucursalei aprobã raportul de activitate şi poate revoca membrii comitetului sucursalei, cu votul majoritãţii simple a membrilor.
ART. 4
(1) Comitetul sucursalei are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã raportul de activitate anual al sucursalei şi, dupã aprobarea acestuia de cãtre adunarea generalã a membrilor sucursalei, îl înainteazã Biroului executiv;
b) comunicã membrilor sucursalei actele cu caracter normativ ale Colegiului;
c) alege şi desemneazã reprezentanţii sucursalei în Congresul Naţional al Colegiului;
d) poate înainta propuneri pentru organele de conducere ale Colegiului;
e) înregistreazã şi înainteazã spre aprobare Biroului executiv cererile formulate în vederea obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, a atestatului de liberã practicã în asistenţã socialã, precum şi a înregistrãrii formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.
(2) Înlocuitorul de drept al preşedintelui sucursalei este vicepreşedintele desemnat.

CAP. III
Organizarea şi atribuţiile organelor de conducere ale Colegiului

ART. 5
(1) Congresul Naţional al Colegiului, denumit în continuare Congres, este constituit din reprezentanţii desemnaţi de structurile teritoriale ale Colegiului, pe baza unei norme de reprezentare de 1 la 100 de membri înregistraţi, dar nu mai puţin de un membru aferent fiecãrui judeţ sau structuri teritoriale.
(2) Congresul are urmãtoarele atribuţii:
a) aprobã modificarea prezentului regulament, în baza propunerii Biroului executiv;
b) aprobã iniţierea proiectelor de lege privind modificarea şi completarea cadrului normativ privind exercitarea profesiei de asistent social;
c) alege prin vot secret, în şedinţe ordinare, preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului, precum şi membrii comisiilor operative din cadrul Biroului executiv;
d) aprobã raportul de activitate al Consiliului Naţional al Colegiului, precum şi alte acte date în competenţa sa;
e) adoptã hotãrâri obligatorii în vederea stabilirii liniilor directoare ale organizãrii profesiei de asistent social în România, în condiţiile prezentului regulament.
(3) Congresul poate delega cãtre celelalte organe de conducere una sau mai multe dintre atribuţiile ce îi revin, stabilind condiţiile exercitãrii mandatului acordat.
(4) Congresul adoptã hotãrâri cu majoritatea simplã a voturilor, în prezenţa a cel puţin douã treimi din numãrul membrilor sãi.
(5) În cazul în care la prima convocare nu se realizeazã cvorumul necesar, şedinţa Congresului va avea loc în mod automat în termen de 15 zile, cu aceeaşi ordine de zi, Congresul putând adopta hotãrâri cu majoritate simplã de voturi, fãrã a mai fi necesarã întrunirea cvorumului prevãzut la alin. (4).
(6) Membrii Congresului pot aproba alegerea membrilor Biroului executiv prin vot deschis.
ART. 6
(1) Congresul se întruneşte, de regulã, o datã la 5 ani, acesta putându-se întruni şi în şedinţã extraordinarã, la solicitarea preşedintelui sau a celorlalte organe de conducere ale Colegiului.
(2) Convocarea Congresului se va face prin orice mijloc de comunicare, inclusiv electronic, cu cel puţin 30 de zile înainte de data fixatã.
(3) Şedinţa Congresului este precedatã de şedinţele adunãrilor generale ale structurilor teritoriale, care desemneazã reprezentanţii potrivit normei de reprezentare stabilite prin prezentul regulament.
(4) Perioada mandatului acordat reprezentantului in Congres este de 5 ani.
ART. 7
(1) Consiliul Naţional al Colegiului, denumit în continuare Consiliu, este constituit din preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului, membrii comisiilor operative din cadrul Biroului executiv şi preşedinţii structurilor teritoriale.
(2) Consiliul are urmãtoarele atribuţii:
a) confirmã mãsurile aprobate de Biroul executiv în vederea implementãrii standardelor de calitate în serviciile de asistenţã socialã;
b) aprobã înfiinţarea sau desfiinţarea comisiilor operative sau restructurarea Biroului executiv, pe baza propunerii acestuia;
c) analizeazã şi aprobã raportul financiar anual, întocmit de cenzorul Colegiului;
d) analizeazã şi aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli, bilanţul anual şi descarcã Biroul executiv de gestiunea financiarã;
e) analizeazã şi aprobã raportul de activitate al Biroului executiv;
f) aprobã cuantumurile taxelor şi cotizaţiilor anuale obligatorii, necesare acoperirii cheltuielilor de funcţionare şi a altor activitãţi conexe, la propunerea Biroului executiv;
g) aprobã Codul deontologic al profesiei de asistent social şi normele metodologice privind exercitarea profesiei de asistent social, pe baza propunerii Biroului executiv, precum şi orice modificare a acestora;
h) aprobã normele privind controlul şi supravegherea exercitãrii profesiei, în baza propunerii Biroului executiv;
i) soluţioneazã contestaţiile formulate împotriva hotãrârilor de sancţionare disciplinarã emise de cãtre Biroul executiv;
j) solicitã preşedintelui Colegiului convocarea Congresului Colegiului.
(3) Consiliul poate delega cãtre celelalte organe de conducere una sau mai multe dintre atribuţiile ce îi revin, stabilind condiţiile exercitãrii mandatului acordat.
(4) Consiliul se întruneşte anual sau în şedinţã extraordinarã, la convocarea preşedintelui Colegiului ori la solicitarea majoritãţii simple a membrilor.
(5) În îndeplinirea atribuţiilor specifice, Consiliul adoptã hotãrâri obligatorii, cu majoritatea simplã a membrilor.
ART. 8
(1) Biroul executiv este constituit din preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului şi preşedinţii comisiilor operative.
(2) În cadrul Biroului executiv funcţioneazã urmãtoarele comisii operative:
a) Comisia de avizare şi atestare profesionalã;
b) Comisia de formare profesionalã continuã;
c) Comisia de deontologie profesionalã;
d) Comisia de strategie şi dezvoltare profesionalã;
(3) În vederea eficientizãrii activitãţii Biroului executiv, se pot înfiinţa, desfiinţa sau restructura comisiile operative existente, prin hotãrâre a Congresului.
(4) Fiecare comisie operativã este constituitã din 3 membri aleşi prin vot de cãtre Congres.
(5) Fiecare comisie operativã este condusã de un preşedinte ales din rândul membrilor, potrivit numãrului de voturi primite de fiecare membru.
(6) În îndeplinirea atribuţiilor specifice, comisiile operative îşi structureazã activitatea specificã şi se întrunesc periodic, potrivit hotãrârii Biroului executiv.
ART. 9
(1) Comisia de avizare şi atestare profesionalã analizeazã cererile de eliberare a avizelor de exercitare a profesiei de asistent social, cererile de eliberare a atestatelor de liberã practicã în asistenţã socialã, precum şi cererile de eliberare a certificatelor de înregistrare a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social şi propune Biroului executiv eliberarea documentelor solicitate.
(2) În baza hotãrârii Biroului executiv, Comisia de avizare şi atestare profesionalã poate organiza interviuri cu solicitanţii avizelor de exercitare a profesiei de asistent social sau ai atestatelor de liberã practicã în asistenţã socialã.
(3) Dupã analizarea documentelor depuse şi susţinerea interviului de cãtre solicitant, Comisia de avizare şi atestare profesionalã propune Biroului executiv spre aprobare competenţele profesionale ce urmeazã a fi acordate, care vor fi înscrise în avizul de exercitare a profesiei de asistent social sau în atestatul de liberã practicã în asistenţã socialã.
ART. 10
Comisia de formare profesionalã continuã desfãşoarã proceduri pentru analizarea cererilor de înregistrare a programelor şi furnizorilor de formare profesionalã continuã a asistenţilor sociali si poate propune Biroului executiv avizarea şi creditarea furnizorilor si programelor de formare profesionalã continuã a acestora.
ART. 11
(1) Comisia de deontologie profesionalã soluţioneazã în fond sesizãrile şi reclamaţiile transmise, în scris, cu privire la încãlcarea Codului deontologic al profesiei de asistent social, precum şi a celorlalte acte normative care reglementeazã exercitarea profesiei de asistent social.
(2) Comisia de deontologie profesionalã şi Biroul executiv se pot autosesiza cu privire la cazurile de încãlcare a Codului deontologic al profesiei de asistent social, precum şi a celorlalte acte cu caracter normativ care reglementeazã condiţiile exercitãrii profesiei de asistent social.
ART. 12
(1) Comisia de strategie şi dezvoltare profesionalã elaboreazã şi propune spre aprobare Biroului executiv programele de strategie profesionalã privind formarea profesionalã şi dezvoltarea competenţelor profesionale ale asistentului social, precum şi alte acte necesare instituirii de standarde de calitate în asistenţa socialã.
(2) Biroul executiv, în funcţie de necesitãţi, poate convoca membrii Comisiei de strategie şi dezvoltare profesionalã în şedinţã extraordinarã.
ART. 13
(1) Biroul executiv are urmãtoarele atribuţii:
a) elibereazã avizele de exercitare a profesiei de asistent social, precum şi atestatele de liberã practicã în asistenţa socialã, la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesionalã;
b) elibereazã certificatele de înregistrare a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesionalã;
c) stabileşte normele privind condiţiile de înregistrare în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România a asistenţilor sociali şi a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social;
d) aprobã normele privind standardele de competenţã profesionalã în asistenţa socialã, condiţiile privind efectuarea perioadei de stagiaturã în profesie de cãtre asistenţii sociali debutanţi, normele privind formarea profesionalã continuã a asistenţilor sociali şi avizeazã furnizorii de formare profesionalã continuã a asistenţilor sociali, la propunerea Comisiei de formare profesionalã continuã;
e) elaboreazã Codul deontologic al profesiei de asistent social, normele metodologice privind exercitarea profesiei de asistent social, normele privind controlul şi supravegherea activitãţii profesionale, precum şi orice modificare la acestea;
f) aplicã sancţiuni disciplinare şi soluţioneazã contestaţiile formulate împotriva hotãrârilor Comisiei de deontologie profesionalã;
g) coordoneazã activitatea de promovare a profesiei de asistent social şi aprobã programele de strategie profesionalã privind formarea profesionalã şi dezvoltarea competenţelor profesionale ale asistentului social, la propunerea Comisiei de strategie şi dezvoltare profesionalã;
h) aprobã sau confirmã încheierea oricãrui act în care Colegiul este parte;
i) gestioneazã Registrul naţional al asistenţilor sociali din România şi asigurã reactualizarea şi publicarea acestuia in Monitorul Oficial al României, Partea I, în condiţiile legii;
j) mediazã litigiile profesionale sau contractuale în care asistenţii sociali sunt parte, în baza unor sesizãri;
k) reprezintã şi apãrã interesele membrilor Colegiului şi sesizeazã organele în drept cu privire la cazurile de încãlcare a cadrului organizatoric privind exercitarea profesiei de asistent social;
l) aprobã mãsuri în vederea implementãrii noilor standarde de calitate în serviciile de asistenţã socialã;
m) emite hotãrâri obligatorii în vederea aplicãrii unitare a legii şi a prezentului regulament, precum şi pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice.
(2) În cadrul Biroului executiv funcţioneazã un departament administrativ, a cãrui componenţã va fi stabilitã prin decizie a preşedintelui Colegiului.
(3) Şedinţele Biroului executiv sunt convocate şi conduse de cãtre preşedintele Colegiului.
ART. 14
(1) Preşedintele Colegiului are urmãtoarele atribuţii:
a) reprezintã Colegiul în relaţiile cu autoritãţile, instituţiile sau organizaţiile interne şi internaţionale;
b) iniţiazã, convoacã şi prezideazã şedinţele celorlalte organe de conducere ale Colegiului;
c) încheie acte în numele Colegiului, cu aprobarea sau confirmarea Biroului executiv, şi semneazã orice act emis de cãtre organele de conducere ale Colegiului, în condiţiile prezentei legi;
d) încadreazã personalul Colegiului şi ordonanţeazã cheltuielile bugetare ale Biroului executiv, în funcţie de necesitãţi;
e) emite decizii pentru aplicarea şi detalierea actelor normative emise de organele de conducere ale Colegiului, în condiţiile prezentului regulament.
(2) Preşedintele Colegiului este sprijinit în activitatea de reprezentare de 2 vicepreşedinţi aleşi prin vot, având urmãtoarele atribuţii:
a) reprezentarea Colegiului în faţa organismelor internaţionale, în baza mandatului acordat de Biroul executiv;
b) reprezentarea şi comunicarea internã a strategiei de dezvoltare profesionalã a Colegiului, potrivit mandatului acordat de Biroul executiv.
(3) Înlocuitorul de drept al preşedintelui Colegiului, în caz de indisponibilitate, este vicepreşedintele desemnat prin hotãrâre a Biroului executiv pentru a îndeplini atribuţiile prevãzute la alin. (2) lit. b) sau un alt membru al Biroului executiv desemnat de acesta.
ART. 15
Membrii Biroului executiv şi ai comisiilor operative au dreptul la indemnizaţii de şedinţã stabilite prin hotãrâre a Consiliului şi la decontarea cheltuielilor de deplasare efectuate pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice.

CAP. IV
Obţinerea avizului de exercitare a profesiei

ART. 16
(1) În vederea obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, persoanele care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) şi ale art. 34 alin. (1) şi (2) din lege vor depune documentele prevãzute la art. 8 alin. (2) din lege şi dovada achitãrii taxei de analizare a cererii formulate, la sediul Colegiului sau la sediile structurilor teritoriale ale Colegiului.
(2) Persoanele care îndeplinesc atribuţiile prevãzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege, care nu pot face dovada cã au practicat asistenţa socialã pentru o perioadã de cel puţin un an, la debutul în profesie vor urma un stagiu profesional cu o duratã de un an, în scopul asigurãrii managementului calitãţii actului profesional, potrivit condiţiilor stabilite prin hotãrâre a Biroului executiv.
(3) În cazul în care Comisia de avizare şi atestare profesionalã propune Biroului executiv respingerea cererii de acordare a avizului de exercitare a profesiei, solicitantul poate contesta propunerea formulatã, în termen de 10 zile de la comunicare.
(4) Biroul executiv va soluţiona contestaţia formulatã şi va comunica solicitantului hotãrârea definitivã în termen de maximum 30 de zile de la comunicarea propunerii formulate de Comisia de avizare şi atestare profesionalã.
(5) Persoanele care au obţinut avizul de exercitare a profesiei de asistent social îşi pot exercita profesia în regim salarial, conform dispoziţiilor <>Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în sectorul public sau privat, potrivit competenţelor profesionale stabilite prin hotãrâre a Biroului executiv, fiind înscrise în mod automat în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea I, activitatea lor profesionalã neputând fi asimilatã activitãţilor specifice funcţiilor publice.
(6) Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevãzute de art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege şi care nu pot face dovada cã au practicat asistenţa socialã cel puţin un an înainte de obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social vor purta denumirea de asistenţi sociali debutanţi.
(7) Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 34 alin. (1) şi (2) din lege pot solicita obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social în vederea continuãrii activitãţii, dacã fac dovada cã sunt înscrise şi cã urmeazã cursurile universitare sau postuniversitare prevãzute de lege, dupã caz.

CAP. V
Obţinerea atestatului de liberã practicã în asistenţã socialã şi exercitarea profesiei de asistent social în regim independent

ART. 17
(1) În vederea obţinerii atestatului de liberã practicã în asistenţã socialã, persoanele prevãzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege vor depune documentele prevãzute la art. 8 alin. (2) şi la art. 9 alin. (5) lit. a)-c) din lege, precum şi dovada achitãrii taxei de analizare a cererii formulate, la sediul Colegiului sau la sediile structurilor teritoriale ale Colegiului.
(2) Solicitanţii vor susţine un interviu în faţa Comisiei de avizare şi atestare profesionalã, potrivit unei programãri stabilite prin hotãrâre a Biroului executiv.
(3) Persoanele care au obţinut atestatul de liberã practicã în asistenţã socialã au şi toate competenţele profesionale aferente obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, fiind înscrise în mod automat în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea I.
(4) Asistenţii sociali care au obţinut atestatul de liberã practicã în asistenţã socialã îşi pot exercita profesia de asistent social atât în regim independent, cât şi în regim salarial, în sectorul public sau privat, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament, activitatea lor profesionalã neputând fi asimilatã activitãţilor specifice funcţiilor publice.
ART. 18
(1) Asistenţii sociali care au obţinut atestatul de liberã practicã în asistenţã socialã îşi pot constitui cabinete individuale, cabinete asociate sau societãţi civile profesionale de asistenţã socialã, pe care le vor declara în mod obligatoriu la Colegiu pentru înregistrarea în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România, partea a II-a, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament.
(2) De la data înregistrãrii în Registrul naţional al asistenţilor sociali din România a societãţilor civile profesionale sau a cabinetelor asociate, raporturile contractuale se stabilesc între societãţile civile profesionale sau cabinetele asociate, pe de o parte, şi beneficiarii serviciilor de asistenţã socialã, pe de altã parte, indiferent care dintre asistenţii sociali asociaţi sau salariaţi îndeplinesc serviciul profesional.
(3) Indiferent de forma independentã de exercitare a profesiei, asistenţii sociali cu drept de liberã practicã în asistenţã socialã pot angaja colaboratori, în condiţiile legii.

CAP. VI
Registrul naţional al asistenţilor sociali din România

ART. 19
(1) Registrul naţional al asistenţilor sociali din România este un document public care cuprinde evidenţa asistenţilor sociali din România, precum şi a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.
(2) Registrul naţional al asistenţilor sociali din România are douã pãrţi:
a) partea I - evidenţa asistenţilor sociali;
b) partea a II-a - evidenţa formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.
(3) Registrul naţional al asistenţilor sociali din România este pus la dispoziţia beneficiarilor serviciilor de asistenţã socialã, precum şi a oricãror entitãţi interesate, în scopul de a certifica calitatea de asistent social, dreptul de a exercita activitãţile prevãzute la art. 3 alin. (3) din lege şi competenţele profesionale ale asistenţilor sociali.

CAP. VII
Rãspunderea disciplinarã

ART. 20
(1) Biroul executiv judecã litigiile şi abaterile deontologice, disciplinare şi profesionale ale asistenţilor sociali, potrivit Codului deontologic al profesiei de asistent social.
(2) Asistenţii sociali care încalcã prevederile legii, ale prezentului regulament şi ale altor acte normative specifice profesiei de asistent social sau nu respectã Codul deontologic al profesiei de asistent social, în funcţie de gravitatea abaterii, pot fi sancţionaţi cu:
a) mustrare;
b) avertisment;
c) suspendarea temporarã, pe un interval de 6-12 luni, a avizului de exercitare a profesiei sau a atestatului de liberã practicã;
d) retragerea definitivã a avizului de exercitare a profesiei de asistent social sau a atestatului de liberã practicã în asistenţã socialã.
(3) Sancţiunile prevãzute la alin. (2) se comunicã în termen de 10 zile inspectoratului teritorial de muncã, precum şi instituţiei sau unitãţii cu care asistentul social sancţionat are încheiat contractul de muncã.
(4) Sancţiunile prevãzute la alin. (2) lit. a) şi b) se aplicã de cãtre Comisia de deontologie profesionalã, iar cele menţionate la alin. (2) lit. c) şi d), de cãtre Biroul executiv, la propunerea Comisiei de deontologie profesionalã.
(5) Sancţiunile prevãzute la alin. (2) lit. a) şi b) pot fi contestate la Biroul executiv, iar cele menţionate la alin. (2) lit. c) şi d), la Consiliu.
ART. 21
Rãspunderea disciplinarã a asistenţilor sociali nu exclude rãspunderea penalã, contravenţionalã, civilã sau materialã, conform prevederilor legale.

CAP. VIII
Dispoziţii finale şi tranzitorii

ART. 22
(1) Prezentul regulament intrã în vigoare de la data adoptãrii acestuia.
(2) Prezentul regulament a fost adoptat în executarea <>Legii nr. 466/2004 , în condiţiile legii, pentru detalierea şi aplicarea unitarã a dispoziţiilor legale.
(3) De la data adoptãrii prezentului regulament se abrogã orice altã dispoziţie contrarã, în condiţiile legii.
(4) De la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament instituţiile publice sau persoanele juridice în cadrul cãrora sunt încadraţi asistenţi sociali le vor aduce la cunoştinţã asistenţilor sociali şi persoanelor care îndeplinesc atribuţii ale asistentului social condiţiile de exercitare a profesiei de asistent social.
ART. 23
Prezentul regulament va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Colegiului Naţional
al Asistenţilor Sociali,
Florian Valeriu Sãlãjeanu
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016