Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 3 aprilie 2002  de organizare si functionare a Secretariatului pentru PCB    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 3 aprilie 2002 de organizare si functionare a Secretariatului pentru PCB

EMITENT: MINISTERUL APELOR SI PROTECTIEI MEDIULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 459 din 27 iunie 2002
Secretariatul pentru PCB funcţioneazã în componenta stipulatã la art. 2 din ordin, având urmãtoarele atribuţii şi responsabilitãţi:
1. centralizeazã datele furnizate de inspectoratele teritoriale de protecţie a mediului;
2. întocmeşte pana la 31 septembrie 2002 Inventarul naţional al echipamentelor şi materialelor ce conţin compuşi desemnaţi, denumit în continuare Inventarul naţional.
a) Inventarul naţional cuprinde:
- cantitãţile;
- tipul;
- locul
unde se afla toate echipamentele şi materialele ce conţin compuşi desemnaţi, în cantitãţi mai mari decât cantitãţile minimale (compuşi desemnaţi în concentraţie mai mare sau egala cu 50 ppm la volum mai mare de 5 dmc).
b) Inventarul naţional este elaborat de cãtre Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Mediului, pe baza inventarelor judeţene transmise de inspectoratele teritoriale pentru protecţia mediului.
c) Inventarul naţional se reactualizeazã anual;
3. pune la dispoziţie publicului, pentru consultare, informaţiile şi datele cuprinse în Inventarul naţional;
4. publica anual, în sinteza, Inventarul naţional;
5. a) secretarul conduce activitatea Secretariatului pentru PCB, iar membrii acestuia au sarcina executãrii la timp şi în mod corespunzãtor a tuturor atribuţiilor şi responsabilitãţilor ce decurg din prezentul regulament, din prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 173/2000 şi din actele normative ce vor aparea în domeniu ulterior prezentului ordin;
b) Direcţia de gestiune a deşeurilor şi substanţelor chimice periculoase va emite decizia de stabilire a câte unui membru din cadrul Biroului de gestiune a deşeurilor şi substanţelor chimice periculoase din doua inspectorate teritoriale pentru protecţia mediului;
c) membrii reprezentanţi ai birourilor de gestiune a deşeurilor şi substanţelor chimice periculoase aparţinând celor doua inspectorate teritoriale pentru protecţia mediului, desemnaţi conform art. 2 din ordin, colecteazã, centralizeazã şi analizeazã întrebãrile, observaţiile şi propunerile primite din teritoriu, propunand modalitãţi de rezolvare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
6. rãspunderea revine în mod solidar Secretariatului pentru PCB, dar cu responsabilizarea primordialã a executantului lucrãrii;
7. Secretariatul pentru PCB se întruneşte în şedinţa, anual sau ori de câte ori este nevoie, pentru realizarea sarcinilor ce îi revin şi va lua hotãrâri şi decizii prin votul a doua treimi din numãrul total al membrilor sãi.
Cel puţin anual va întocmi un proces-verbal în care vor fi consemnate:
- îndeplinirea sarcinilor, în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 173/2000 ;
- neîndeplinirea unor sarcini şi motivele care au dus la neîndeplinirea acestora;
- dificultãţile intampinate în activitate;
- modalitãţile de imbunatatire a activitãţii;
8. Secretariatul pentru PCB împreunã cu inspectoratele teritoriale pentru protecţia mediului, pe baza planurilor de eliminare/decontaminare întocmite de agenţii economici şi aprobate de inspectoratele teritoriale pentru protecţia mediului, conform <>art. 17 din Hotãrârea Guvernului nr. 173/2000 , vor stabili Programul de transferare a compusilor desemnaţi din locurile de depozitare temporarã pe amplasamentele de recepţie. Programul va include toţi compusii desemnaţi din Inventarul naţional, iar transferul acestora pe amplasamentele de recepţie va fi eşalonat în timp, ţinându-se seama de planurile de eliminare/decontaminare întocmite de agenţii economici şi aprobate de inspectoratele teritoriale pentru protecţia mediului.
În sensul prezentului ordin, prin eliminare/decontaminare se înţelege:
- eliminare - operaţiunile prezentate în anexa nr. II A la <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2000 privind regimul deşeurilor, aprobatã prin <>Legea nr. 426/2001 ;
- decontaminare - operaţiunile care au în vedere reutilizarea, reciclarea sau eliminarea, în condiţii de asigurare a sãnãtãţii şi protecţiei mediului, a echipamentelor, obiectelor, materialelor sau fluidelor contaminate cu PCB şi operaţiunile de înlocuire a fluidelor contaminate cu PCB cu fluide care nu conţin PCB.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016