Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 29 octombrie 2003  privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 29 octombrie 2003 privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

EMITENT: MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 791 din 10 noiembrie 2003

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezentul regulament are ca obiect stabilirea modului de organizare şi funcţionare a Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult, denumita în continuare C.A.L.C., în directa subordine a Ministerului Culturii şi Cultelor, precum şi a procedurii şi a criteriilor pe baza cãrora se efectueazã avizarea lacasurilor de cult, conform unei metodologii unitare.
(2) C.A.L.C. emite avize care îndeplinesc condiţiile şi criteriile cuprinse în prezentul regulament.
ART. 2
Avizele C.A.L.C. emise în condiţiile prezentului regulament constituie acte obligatorii cu caracter tehnic, pe care cei interesaţi le prezintã în vederea obţinerii autorizaţiei de construire.
ART. 3
C.A.L.C. este un organism tehnic de specialitate în domeniul patrimoniului arhitectural eclezial, care analizeazã şi avizeazã oportunitatea realizãrii lacasurilor de cult din România, amplasarea integrata, volumetria, spatialitatea interioarã, plastica arhitecturala, respectarea funcţiunii specifice cultului religios, respectiv asociaţiei sau fundaţiei religioase solicitante, conform temei de proiect.
ART. 4
C.A.L.C. are umatoarele atribuţii principale:
a) oferã asistenta de specialitate la cererea cultelor religioase;
b) avizeazã soluţiile arhitectural-urbanistice din documentaţiile tehnico-economice pentru construcţii de lacasuri de cult şi ansambluri religioase aparţinând cultelor sau organizaţiilor religioase;
c) avizeazã documentaţiile tehnico-economice pentru reparaţii capitale la lacasuri de cult şi ansambluri religioase aparţinând cultelor religioase, care nu sunt monumente istorice;
d) în cazul în care documentaţiile tehnico-economice nu respecta criteriile de avizare prevãzute la art. 15, C.A.L.C. emite certificatul de respingere, întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 2 la prezentul regulament.
ART. 5
(1) În sensul prezentului regulament, lacasuri de cult sunt: bisericile, casele de rugaciune, templele, moscheile, sinagogile, casele de adunare sau alte construcţii asimilate acestora, care deservesc cultele, asociaţiile ori fundaţiile religioase pentru desfãşurarea serviciilor religioase specifice.
(2) În sensul prezentului regulament, ansambluri religioase sunt: manastirile, schiturile, complexurile monahale şi sãlile sau clãdirile polivalente care cumuleazã cel puţin o funcţiune religioasã în structura constructivã propusã.
(3) Avizul C.A.L.C. se referã în mod exclusiv la destinaţia funcţionalã a lacasurilor de cult şi ansamblurilor religioase şi nu probeazã statutul juridic al proprietarului acestora, statut care poate fi de cult religios, de asociaţie sau fundaţie religioasã.
ART. 6
(1) Autorizaţia de construire pentru lacasurile de cult şi pentru construcţiile incluse într-un ansamblu religios se elibereazã numai pe baza avizului emis de C.A.L.C.
(2) Avizul C.A.L.C. este solicitat prin certificatul de urbanism.
(3) Depunerea documentaţiei la secretarul C.A.L.C. se face dupã aprobarea planurilor urbanistice solicitate prin certificatul de urbanism şi anterior obţinerii avizelor legale necesare pentru completarea documentaţiei tehnice care se prezintã în vederea obţinerii autorizaţiei de construire.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea C.A.L.C.

ART. 7
(1) Componenta C.A.L.C. este aprobatã prin ordin al ministrului culturii şi cultelor şi este formatã din preşedinte, vicepreşedinte şi 9 membri.
(2) C.A.L.C. este condusã de secretarul de stat pentru culte, în calitate de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de directorul Direcţiei relaţii culte, în calitate de vicepreşedinte.
(3) Funcţia de secretar al C.A.L.C. este detinuta de cãtre o persoana desemnatã dintre cei 2 membri angajaţi în cadrul Direcţiei relaţii culte. Atribuţiile acestuia sunt stabilite de cãtre vicepreşedintele C.A.L.C.
(4) Membrii C.A.L.C. sunt desemnaţi dupã cum urmeazã:
a) Direcţia relaţii culte din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor - 2 membri;
b) Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului 2 membri;
c) Uniunea Arhitectilor din România - 2 membri;
d) Patriarhia Romana - 2 membri;
e) Uniunea Nationala a Restauratorilor de Monumente Istorice - 1 membru.
(5) Membrii C.A.L.C. care nu sunt angajaţi ai Ministerului Culturii şi Cultelor au calitatea de colaborator şi îşi pot desfasura activitatea în cadrul C.A.L.C. în baza unei convenţii civile.
(6) Membrii C.A.L.C. îşi pãstreazã calitatea de angajat sau de reprezentant al instituţiei de la care provin.
(7) La şedinţele C.A.L.C. pot lua parte reprezentanţi ai cultelor religioase, consultanţi şi proiectanţi, având statut de invitaţi.
ART. 8
Indemnizaţiile lunare acordate fiecãrui membru al C.A.L.C. care nu este salariat al Ministerului Culturii şi Cultelor sunt stabilite prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, în condiţiile legii.
ART. 9
(1) C.A.L.C. funcţioneazã legal în prezenta unui numãr de 7 membri, obligatorie fiind prezenta preşedintelui şi/sau a vicepreşedintelui.
(2) Hotãrârile C.A.L.C. se iau cu votul majoritãţii simple a membrilor prezenţi. Voturile sunt înregistrate nominal în procesele-verbale ale şedinţelor de lucru ale C.A.L.C.
ART. 10
(1) Lucrãrile C.A.L.C. se desfãşoarã la sediul situat în municipiul Bucureşti, str. Nicolae Filipescu nr. 40, sectorul 2, unde se arhiveaza documentaţiile înregistrate de cãtre secretarul C.A.L.C.
(2) În funcţie de volumul lucrãrilor depuse, se stabileşte graficul şedinţelor de lucru şi C.A.L.C. se întruneşte cel puţin o data pe luna.
ART. 11
Preşedintele C.A.L.C. are urmãtoarele atribuţii principale:
a) aproba graficele cu programarea şedinţelor de lucru ale C.A.L.C., la propunerea secretarului;
b) semneazã, în conformitate cu hotãrârile C.A.L.C., avizele sau, dupã caz, certificatele de respingere, cu motivarea aferentã.
ART. 12
Vicepreşedintele C.A.L.C. are urmãtoarele atribuţii principale:
a) exercita, prin delegare, atribuţiile preşedintelui în lipsa acestuia şi îl informeazã în urmãtoarea şedinţa a C.A.L.C. despre acţiunile întreprinse în şedinţa pe care a prezidat-o;
b) coordoneazã desfãşurarea activitãţii secretarului C.A.L.C.
ART. 13
Secretarul C.A.L.C. rãspunde de desfãşurarea corespunzãtoare a şedinţelor de lucru ale acesteia, având urmãtoarele atribuţii principale:
a) tine evidenta activitãţii C.A.L.C. şi întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor acesteia, pe care le înregistreazã în registrul proceselor-verbale ale şedinţelor de lucru ale C.A.L.C.;
b) examineazã documentaţiile depuse şi, în cazul în care acestea nu sunt complete, solicita centrului de cult, respectiv asociaţiei sau fundaţiei religioase solicitante, completarea acestora;
c) propune C.A.L.C. documentaţiile complete spre analiza;
d) întocmeşte graficul şedinţelor de lucru ale C.A.L.C., pe care îl propune spre aprobare preşedintelui, şi comunica centrelor de cult sau asociaţiilor şi fundaţiilor religioase data la care au fost programate sa se prezinte la C.A.L.C. pentru a susţine documentaţiile depuse în vederea avizãrii;
e) întocmeşte ordinea de zi a şedinţelor C.A.L.C.;
f) întocmeşte avizele şi certificatele de respingere, în conformitate cu modelul prezentat în anexa nr. 1, respectiv cu modelul prezentat în anexa nr. 2 la prezentul regulament;
g) comunica centrelor de cult, respectiv fundaţiilor şi asociaţiilor religioase, avizele şi certificatele de respingere, în termen de 7 zile de la data şedinţei;
h) înregistreazã avizele în registrul special de evidenta a avizelor C.A.L.C.;
i) supune avizãrii documentaţiile refãcute potrivit recomandãrilor C.A.L.C.;
j) prezintã C.A.L.C. comunicãrile centrelor de cult sau ale asociaţiilor şi fundaţiilor religioase cu privire la modificãrile aduse documentaţiilor avizate;
k) elibereazã copii de pe avizele pentru construcţia lacasurilor de cult sau de pe certificatele de respingere.
ART. 14
Membrii C.A.L.C. au urmãtoarele drepturi şi obligaţii:
a) participa la şedinţele C.A.L.C., având drept de vot în adoptarea hotãrârilor acesteia;
b) semneazã procesele-verbale întocmite în cadrul fiecãrei şedinţe la care sunt prezenţi;
c) solicita consemnarea în procesele-verbale ale şedinţelor de lucru a opiniilor şi punctelor de vedere divergenţe fata de hotãrârile adoptate de C.A.L.C.;
d) îl informeazã, în timp util, pe preşedintele C.A.L.C. despre imposibilitatea participãrii la şedinţa, în situaţii deosebite ce reclama aceasta absenta;
e) îi comunica preşedintelui, în timp util, demisia lor din cadrul C.A.L.C.;
f) primesc o indemnizaţie de şedinţa, precum şi contravaloarea cheltuielilor de deplasare şi de cazare, pe baza de decont, cu excepţia salariaţilor Ministerului Culturii şi Cultelor.

CAP. III
Criterii de avizare

ART. 15
Criteriile care stau la baza avizãrii documentaţiilor supuse analizei C.A.L.C. sunt urmãtoarele:
a) respectarea reglementãrilor urbanistice din zona;
b) respectarea principiilor compozitionale şi de detaliu de arhitectura stabilite de autori;
c) adaptarea elementelor de arhitectura la tema de proiectare;
d) functionalitatea interioarã şi exterioarã, precum şi amenajãrile exterioare sa respecte funcţiile specifice cultului religios, respectiv asociaţiei sau fundaţiei religioase solicitante;
e) arhitectura interioarã şi exterioarã sa fie corelata cu principiile altor arte şi ştiinţe cu impact în procesul specific de proiectare: structura de rezistenta, artele plastice, acustica, ingineria luminii;
f) modul în care simbolistica religioasã specifica cultului respectiv se integreaza limbajului arhitectural, care trebuie sa fie unitar şi coerent;
g) conformarea volumetrica exterioarã şi spatialitatea interioarã sa fie reprezentative pentru specificul cultului respectiv;
h) elementele arhitecturale novatoare sa fie în armonie cu tradiţiile zonei şi ale cultului religios;
i) structura de rezistenta sa fie omogenã şi adecvatã zonei din punct de vedere seismic, cu respectarea cerinţelor privind calitatea în construcţii;
j) modul în care calculul seismic tine seama de prezenta turlelor şi de influenta lor asupra structurii;
k) modul în care se realizeazã preluarea impingerilor date de bolti şi arce asupra zidurilor şi fundaţiilor;
l) modul de realizare a saibelor plane sau spatiale şi prevederea sistemului de rigidizare necesar;
m) estimarea valoricã a investiţiei sa poatã fi susţinutã de beneficiar pe durata execuţiei, estimatã pentru o perioada de maximum 5 ani;
n) alte trasaturi definitorii pentru lacasul de cult şi integrarea lui în ansamblu, localitate şi sit.

CAP. IV
Documentele necesare în vederea avizãrii

ART. 16
(1) Pentru obţinerea avizului necesar realizãrii lacasurilor de cult, centrele de cult, precum şi asociaţiile şi fundaţiile religioase interesate depun la secretarul C.A.L.C. documentaţia prevãzutã în anexa nr. 3 la prezentul regulament, însoţitã de dovada calitãţii de centru de cult sau de asociaţie, respectiv fundaţie religioasã, pana la data de 15 a fiecãrei luni.
(2) Documentaţia prevãzutã la alin. (1) se depune într-un singur exemplar, iar "Planul de situaţie", "Planul parter", "Fatada principala" şi "Secţiunea caracteristica" se depun în doua exemplare.
(3) Cererea de eliberare a avizului se completeazã de cãtre conducãtorul centrului de cult, respectiv de preşedintele asociaţiei sau fundaţiei religioase, în conformitate cu modelul prezentat în anexa nr. 4 la prezentul regulament.
ART. 17
Prezentarea de date eronate sau false în documentele menţionate la art. 16 determina, dupã caz, respingerea cererii de avizare sau anularea avizelor emise.

CAP. V
Procedura de avizare

ART. 18
Procedura de avizare se desfãşoarã în urmãtoarele etape:
a) analizarea cererilor şi a documentaţiilor complete, prezentate de centrele de cult sau de asociaţiile şi fundaţiile religioase;
b) discuţii purtate în plen cu împuterniciţii fiecãrui solicitant, în vederea formãrii unui punct de vedere documentat;
c) dezbateri în plen asupra fiecãrui caz analizat şi luarea hotãrârilor de eliberare a avizelor sau a certificatelor de respingere, însoţite de motivele care au determinat adoptarea hotãrârilor.

ART. 19
C.A.L.C. este obligatã sa analizeze, sa hotãrascã şi sa comunice fiecãrui solicitant hotãrârea adoptatã, în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrãrii cererii la secretariatul acesteia.
ART. 20
(1) Concluziile analizelor şi hotãrârile adoptate la şedinţele de lucru ale C.A.L.C. se consemneazã în procese-verbale semnate de cãtre toţi membrii prezenţi.
(2) Procesele-verbale ale şedinţelor de lucru ale C.A.L.C. se înregistreazã într-un registru special, care se pãstreazã la secretarul C.A.L.C. În acest registru se înscriu datele privind solicitantul, elementele esenţiale privind documentaţiile depuse la secretarul C.A.L.C., data şedinţei de lucru în care s-au analizat cererea de avizare şi documentaţia aferentã, precum şi hotãrârea luatã de C.A.L.C.
ART. 21
(1) Avizele se numeroteaza în ordine cronologicã şi se înregistreazã într-un registru special de evidenta a avizelor C.A.L.C., care se pãstreazã la secretarul acesteia.
(2) În situaţia în care elementele care au dus la acordarea avizului s-au modificat, avizul eliberat este anulat şi se elibereazã un nou aviz.
(3) Avizele eliberate pot fi anulate în cazul în care documentaţiile tehnico-economice nu mai respecta criteriile de avizare prevãzute la art. 15.
(4) Situaţiile prevãzute la alin. (2) şi (3) se constata în urma informaţiilor solicitate sau primite de la persoanele fizice ori juridice interesate.
(5) În urma sesizarilor primite, C.A.L.C. reevalueaza îndeplinirea criteriilor de avizare şi anuleazã avizul emis, eliberand, dupã caz, un nou aviz.
(6) În cazul pierderii avizului, la solicitarea celor interesaţi, C.A.L.C. elibereazã un duplicat al acestuia în baza unei declaraţii pe propria rãspundere.

CAP. VI
Dispoziţii finale

ART. 22
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 1


────────
la regulament
──────────────

MINISTERUL CULTURII ŞI CULTELOR
COMISIA DE AVIZARE A LACASURILOR DE CULT

AVIZ Nr. ........../...............
privind ...........................

Cãtre: ......................................................
Spre ştiinţa: ...............................................
Faza: Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult
Obiectivul: .................................................
Proiectul: ..................................................
Proiectantul: ...............................................
Beneficiarul: ...............................................
Documentaţia supusã avizãrii:
- piese scrise: .............................................
- piese desenate: ...........................................
- documentar foto: ..........................................
Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult, întrunitã în şedinţa de lucru din data de ....... , la care au fost prezenţi .......... membri, în urma analizarii documentaţiei aferente cererii dumneavoastrã nr. ..... din data de ...... , a hotãrât acordarea prezentului aviz, cu respectarea, sub condiţia nulitãţii absolute, a urmãtoarelor condiţii:
.............................................................
.............................................................

Preşedinte, Secretar,
............... ..................

NOTA:
Prezentul aviz se redacteazã în 3 exemplare, care sunt însoţite de planşele nr. 1-4 vizate spre neschimbare.
Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult nu inlatura rãspunderea civilã şi penalã a proiectantului, beneficiarului şi executantului, dupã caz, cu privire la regimul autorizãrii executãrii construcţiilor şi respectãrii normelor şi legislaţiei în vigoare.

ANEXA 2
────────
la regulament
──────────────

MINISTERUL CULTURII ŞI CULTELOR
COMISIA DE AVIZARE A LACASURILOR DE CULT

CERTIFICAT DE RESPINGERE Nr. ......../.............
privind ...................................

Cãtre: .......................................................
Spre ştiinţa: ................................................
Faza: Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult
Obiectivul: ..................................................
Proiectul: ...................................................
Proiectantul: ................................................
Beneficiarul: ................................................
Documentaţia supusã avizãrii:
- piese scrise: .............................................;
- piese desenate: ...........................................;
- documentar foto: ......................................... .
Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult, întrunitã în şedinţa de lucru din data de .... , la care au fost prezenţi ...... membri, în urma analizarii documentaţiei aferente cererii dumneavoastrã nr. ...... din data de ...... , a hotãrât acordarea prezentului certificat de respingere.

Motivare:
............................................................
Recomandãri:
............................................................

Preşedinte, Secretar,
............ ..............

NOTA:
Prezentul certificat de respingere se redacteazã în 3 exemplare.

ANEXA 3
────────
la regulament
──────────────

CONŢINUTUL
documentaţiei necesare în vederea obţinerii avizului Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

I. Piese scrise

1. Borderou
2. Cerere scrisã, întocmitã conform anexei nr. 4 la regulament, care cuprinde:
- antetul parohiei (hramul, satul, comuna, judeţul);
- aprobarea din partea centrului de cult religios sau a organizaţiei centrale religioase (aviz sau adresa).
3. Lista cuprinzând semnãturile proiectanţilor, numele şi prenumele, profesia, calitatea şi capitolul din proiect pentru care rãspund, dupã cum urmeazã:
- şef de proiect;
- proiectanţi cu drept de semnatura;
- verificatori de proiecte autorizaţi.
4. Tema de proiectare de arhitectura religioasã, semnatã de şeful de proiect şi de beneficiarul direct, va cuprinde ca elemente de tema dogme specifice cultului respectiv sau obiective caracteristice statutului de organizare şi funcţionare a organizaţiei religioase, precum şi motivatia elementelor de tema prezentate.
5. Memoriu tehnic pe specialitãţi (arhitectura, amenajãri exterioare, sistematizarea pe verticala, structura de rezistenta, instalaţii)
5.1. Memoriul de arhitectura va cuprinde:
5.1.1. Date generale:
- evaluarea estimativã a costurilor conform normelor în vigoare;
- precizarea surselor de finanţare, inclusiv a programelor de cofinantare;
- graficul lucrãrilor de construcţie.

NOTA:
Verificarea exigenţelor de performanta a proiectului, care face parte integrantã din documentaţia supusã avizãrii, se face în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare, şi ale normelor metodologice de aplicare a acesteia.

5.1.2. Date urbanistice:
- integrarea în localitate/sit;
- prezentarea numãrului de familii sau de credinciosi arondati la unitatea de cult, numãrul locuitorilor din manastiri, schituri şi metocuri, precum şi sursa acestei informaţii;
- prezentarea specificului multiculturalitatii în localitate;
- prezentarea spaţiului eclezial (parohial);
- prezentarea patrimoniului eclezial existent, aparţinând cultului, respectiv asociaţiei sau fundaţiei religioase;
- prezentarea patrimoniului religios cu valoare de monument istoric din zona;
- indicatorii teritoriali pe parcela corelati cu cei de zona (din PUG);
- prezentarea amenajãrilor peisagistice.
5.1.3. Arhitectura interioarã şi exterioarã va fi prezentatã prin:
- schema funcţionalã înscrisã în tema de proiectare şi în normativele în vigoare;
- surse de inspiratie, modele, model transformational, inovaţie;
- date metrice tridimensionale, proporţii, modul;
- conformarea volumetrica;
- spaţiul interior: planul orizontal, planurile verticale, planul de boltire, cromatica, finisajele folosite, componentele artistice (pictura, sculptura etc.), lumina, acustica;
- plastica arhitecturala unitarã.

II. Piese desenate

1. Încadrarea în unitatea teritorial-administrativã, cu indicarea pe plansa a altor bunuri imobile aparţinând cultelor religioase, respectiv asociaţiilor sau fundaţiilor religioase, la scara 1/2.000 (lista în clar cu denumirea acestor bunuri)
2. Planul de situaţie cu încadrarea în spaţiul parohial (cultic), corelat cu planul de amenajare: amplasarea construcţiilor existente, a construcţiilor propuse, amplasarea funcţiunilor, cotele, relaţia cu ansamblul, distanţele fata de limitele terenului şi fata de construcţiile existente, sistematizarea pe verticala, accesele pietonale, rituale şi uzuale, accesele auto, parcajele auto, imprejmuirile, spaţiile verzi amenajate peisagistic, la scara de 1/200 sau 1/100
3. Planurile tuturor nivelurilor proiectate, la scara de 1/100; 1/50
4. Secţiunile caracteristice cu explicitarea structurii, volumetriei şi spatialitatii, la scara de 1/100; 1/50
5. Fatadele proiectate la scara de 1/100; 1/50
6. Orice alte materiale/detalii care ilustreaza proiectul de arhitectura

III. Acte şi documente anexate în copie

1. Certificatul de urbanism şi plansa-anexa la acesta, vizata spre neschimbare
2. Actul de proprietate asupra terenului, însoţit de plansa cadastrala
3. Plansa cuprinzând reglementãri din planul urbanistic de detaliu (planul urbanistic zonal), solicitatã prin certificatul de urbanism, inclusiv hotãrârea consiliului local sau a consiliului judeţean, dupã caz, de aprobare a documentaţiei
4. Precizarea altor activitãţi profesionale întreprinse în domeniul arhitecturii ecleziale de cãtre autorii proiectului prezentat

NOTA:
Fiecare plansa în original trebuie sa cuprindã în partea dreapta jos un cartus, care va fi întocmit în conformitate cu legislaţia în vigoare.

ANEXA 4
────────
la regulament
──────────────
........................................
(antetul persoanei juridice solicitante)

Cãtre Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult
De la persoana juridicã solicitanta

Nr. C.A.L.C. .........../ Data ..............

CERERE DE AVIZARE

1. Persoana juridicã solicitanta:
● denumirea: ...............................................
● sediul: ..................................................
● telefon/fax/e-mail: ......................................
2. Persoana imputernicita sa efectueze procedura de avizare:
● numele şi prenumele: .....................................
● domiciliul: ..............................................
● împuternicirea nr. ......... din data de .................
3. Temeiul juridic al cererii: .............................
4. Obiectul cererii: .......................................
5. Proiectul: ..............................................
6. Proiectantul: ...........................................
7. Beneficiarul: ...........................................
8. Enumerarea documentaţiei anexate cererii de avizare:
- piese scrise: ............................................
- piese desenate: ..........................................
- documentar foto: .........................................
9. Data şi semnatura persoanei împuternicite ...............
10. Cererea va fi avizatã şi de forul ierarhic superior al persoanei juridice solicitante.

──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016