Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 24 februarie 2003  de constatare, notificare si sanctionare a abaterilor de la reglementarile emise in domeniul de activitate al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 24 februarie 2003 de constatare, notificare si sanctionare a abaterilor de la reglementarile emise in domeniul de activitate al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 203 din 28 martie 2003

CAP. 1
Dispoziţii generale

SECŢIUNEA 1
Scop

ART. 1
Prezentul regulament este emis în conformitate cu prevederile <>art. 7 alin. (1) lit. d) din Hotãrârea Guvernului României nr. 373/2002 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã - A.N.R.S.C. şi are ca scop prevenirea şi combaterea abaterilor de la reglementãrile în vigoare pentru sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã.
ART. 2
Prezentul regulament stabileşte procedurile Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã, denumita în continuare A.N.R.S.C., privind efectuarea activitãţilor de control, modul de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementãrile emise în domeniul sau de activitate.

SECŢIUNEA a 2-a
Domeniu de aplicare

ART. 3
Prevederile prezentului regulament se aplica operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, indiferent de forma de organizare şi de natura capitalului.

CAP. 2
Agenţi constatatori

ART. 4
(1) În înţelesul prezentului regulament, calitatea de agent constatator o are personalul A.N.R.S.C. şi al agentiilor sale teritoriale, împuternicit în acest sens.
(2) Conţinutul împuternicirii de control este prevãzut în anexa nr. 1.
(3) Împuternicirile de control acordate agenţilor constatatori sunt valabile pentru o perioada determinata - de regula, maximum 2 ani - şi numai însoţite de actul de identitate şi de legitimatia de serviciu ale agentului constatator.
(4) Direcţia control din cadrul A.N.R.S.C. va asigura coordonarea activitãţii agenţilor constatatori.
ART. 5
Agenţii constatatori au urmãtoarele atribuţii:
a) sa efectueze controale periodice, planificate sau neplanificate, la operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, pentru verificarea respectãrii de cãtre aceştia a prevederilor legale în domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi a reglementãrilor emise de A.N.R.S.C.;
b) sa constate contravenţiile şi sa aplice sancţiunile corespunzãtoare, potrivit prevederilor legale privind organizarea şi funcţionarea A.N.R.S.C., precum şi reglementãrilor din sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
c) sa propunã suspendarea sau retragerea licenţelor/autorizaţiilor operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, în condiţiile prevãzute de reglementãrile în vigoare;
d) sa propunã declanşarea procedurii de modificare a licenţelor/autorizaţiilor operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, în condiţiile prevãzute de reglementãrile în vigoare;
e) sa dispunã, în condiţiile legii, sigilarea şi confiscarea bunurilor destinate ori folosite pentru sãvârşirea contravenţiilor sau rezultate din contravenţii;
f) sa sesizeze organele de urmãrire penalã competente în legatura cu faptele care, potrivit legii penale, constituie infracţiuni, constatate cu ocazia exercitãrii atribuţiilor de serviciu;
g) orice alte atribuţii prevãzute de lege.
ART. 6
În exercitarea atribuţiilor prevãzute la art. 5, agenţii constatatori au urmãtoarele obligaţii:
a) sa se legitimeze înainte de exercitarea atribuţiilor de serviciu;
b) sa efectueze controalele cu obiectivitate şi sa încheie proces-verbal de constatare a contravenţiilor, în cazul în care constata ca operatorul controlat a sãvârşit fapte sancţionate contraventional prin dispoziţiile reglementãrilor legale în vigoare;
c) sa pãstreze secretul informaţiilor cu caracter confidenţial, deţinute ca urmare a exercitãrii atribuţiilor de serviciu, şi sa nu le facã publice decât în cazurile expres prevãzute de reglementãrile legale în vigoare.

CAP. 3
Procedura de control a A.N.R.S.C.

SECŢIUNEA 1
Aspecte generale

ART. 7
Controlul A.N.R.S.C. la operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã se efectueazã în vederea verificãrii respectãrii prevederilor legale şi a reglementãrilor emise în domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã.
ART. 8
Activitatea de control a A.N.R.S.C. se exercita prin urmãtoarele modalitãţi:
a) controale planificate, pe baza planului anual de controale elaborat de Direcţia control din cadrul A.N.R.S.C. şi aprobat de preşedintele A.N.R.S.C.;
b) controale neplanificate, efectuate în urmãtoarele situaţii:
1. din ordinul ministrului administraţiei publice;
2. din ordinul preşedintelui A.N.R.S.C.;
3. ca urmare a unor reclamaţii şi sesizãri ori a unor semnale de presa.
ART. 9
Obiectivele de control nu pot depãşi atribuţiile şi competentele conferite A.N.R.S.C. prin actele normative în vigoare.

SECŢIUNEA a 2-a
Notificarea controlului

ART. 10
(1) Înainte de desfãşurarea unei acţiuni de control planificat, Direcţia control din cadrul A.N.R.S.C. va proceda la înştiinţarea, în scris, a operatorilor funizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, prin transmiterea unei notificãri de verificare, care va cuprinde:
- denumirea A.N.R.S.C.;
- denumirea şi adresa sediului operatorului furnizor/ prestator de servicii publice de gospodãrie comunalã supus verificãrii;
- data la care este programat sa înceapã controlul;
- perioada care urmeazã sa fie supusã controlului;
- documentele, evidentele, datele şi informaţiile pe care operatorul furnizor/prestator trebuie sa le punã la dispoziţie echipei de control;
- semnatura directorului Direcţiei control din cadrul A.N.R.S.C.
(2) Notificarea va fi transmisã operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã cu cel puţin 10 zile înainte de data începerii efective a acţiunii de control planificat.
ART. 11
Controalele şi verificãrile neplanificate nu se notifica în prealabil operatorilor vizati, aceştia urmând a fi informati în momentul începerii activitãţilor de control şi verificare.

SECŢIUNEA a 3-a
Echipa de control

ART. 12
Controalele A.N.R.S.C. la operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã se efectueazã de echipe de control, pe baza de împuternicire de control.
ART. 13
(1) Echipa de control este compusa din cel puţin 3 persoane, una dintre ele având obligatoriu calitatea de agent constatator.
(2) Unul dintre membrii echipei de control, care are şi calitatea de agent constatator, va avea responsabilitatea generalã a controlului şi va fi şeful echipei de control.
(3) Nu poate fi membru al echipei de control persoana care are calitatea de membru al consiliului de administraţie, de acţionar ori de asociat al operatorului furnizor/prestator de servicii publice de gospodãrie comunalã supus controlului.
ART. 14
(1) A.N.R.S.C. va desemna, la solicitarea altor autoritãţi publice ale statului, agenţi constatatori sau alte categorii de specialişti, care sa participe la controalele organizate de acestea.
(2) Modul de colaborare şi procedurile de control se vor stabili, dupã caz, prin protocoale încheiate între A.N.R.S.C. şi respectivele autoritãţi.
ART. 15
Membrii echipelor de control au urmãtoarele responsabilitãţi şi obligaţii:
a) sa îşi decline calitatea, legitimandu-se în prealabil în fata reprezentantului operatorului ce urmeazã a fi controlat;
b) sa efectueze controalele în conformitate cu mandatele de control primite, cu împuternicirile şi cu procedurile specifice de control;
c) sa participe la întocmirea rapoartelor de control şi a proceselor-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, dupã caz;
d) sa pãstreze secretul informaţiilor cu caracter confidenţial, deţinute ca urmare a exercitãrii atribuţiilor de serviciu şi sa nu le facã publice decât în cazurile expres prevãzute de reglementãrile legale în vigoare;
e) sa nu pretindã şi sa nu primeascã bunuri sau bani şi sa nu îşi creeze avantaje în legatura cu serviciul sau prin exercitarea funcţiei;
f) sa participe la verificarea eficientei acţiunilor corective întreprinse ca rezultat al controalelor.
ART. 16
(1) În timpul efectuãrii activitãţilor de control membrii echipei de control au acces, în condiţiile legii, în incinta clãdirilor, la instalaţii, precum şi în orice alt loc în perimetrul cãruia sunt situate instalaţiile de producţie, transport, tranzit, inmagazinare/stocare, dispecerizare, distribuţie şi furnizare a serviciilor publice de gospodãrie comunalã.
(2) Pentru efectuarea activitãţilor de control operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã sunt obligaţi sa punã la dispoziţie membrilor echipei de control toate documentele, evidentele şi actele specifice.
ART. 17
Şeful echipei de control are urmãtoarele responsabilitãţi suplimentare:
a) întocmeşte şi înainteazã spre aprobare mandatul de control;
b) selecteaza membrii echipei de control;
c) înregistreazã mandatul de control la registratura operatorului furnizor/prestator ce urmeazã a fi controlat şi informeazã operatorul asupra obiectivelor controlului;
d) reprezintã echipa de control în fata conducerii operatorului controlat;
e) coordoneazã şi asigura întocmirea raportului de control.

SECŢIUNEA a 4-a
Documentele de control

ART. 18
Documentele de control sunt:
a) mandatul de control (anexa nr. 2);
b) raportul de control (anexa nr. 3).
ART. 19
Mandatul de control este acel document emis de A.N.R.S.C., prin care se autorizeaza efectuarea unei acţiuni de control.
ART. 20
(1) Raportul de control este acel document care consemneazã datele, investigaţiile şi concluziile rezultate, precum şi mãsurile corective stabilite şi sancţiunile aplicate.
(2) Raportul de control va fi întocmit în doua exemplare, dacã acţiunea de control este organizatã de cãtre A.N.R.S.C., şi în trei exemplare, dacã acţiunea este organizatã de cãtre o agenţie teritorialã a A.N.R.S.C.
(3) Un exemplar al raportului de control va fi înmânat împuternicitului operatorului controlat şi un exemplar va fi depus la Direcţia control din cadrul A.N.R.S.C.

CAP. 4
Procedura de constatare şi sancţionare a contravenţiilor

ART. 21
Procedura de constatare şi sancţionare a contravenţiilor în sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã este cea prevãzutã în actele normative în vigoare privind regimul juridic al contravenţiilor.
ART. 22
(1) Constatarea sãvârşirii contravenţiei şi aplicarea amenzii se fac prin proces-verbal întocmit de agenţii constatatori, conform anexei nr. 4.
(2) Procesul-verbal de constatare a contravenţiei se semneazã pe fiecare pagina de agentul constatator şi de contravenient.
(3) În cazul în care contravenientul nu se afla de fata, refuza sau nu poate sa semneze, agentul constatator va face menţiune despre aceste împrejurãri, care trebuie sa fie confirmate de cel puţin un martor. În acest caz, procesul-verbal va cuprinde şi datele personale din actul de identitate al martorului şi semnatura acestuia.
(4) Înaintea întocmirii procesului-verbal de constatare a contravenţiei agentul constatator are posibilitatea, în funcţie de complexitatea cauzei, sa completeze o nota de constatare preliminarã.
ART. 23
(1) A.N.R.S.C. are obligaţia de a transmite agenţilor constatatori carnete conţinând procese-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor.
(2) Eliberarea şi evidenta carnetelor conţinând proceseverbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, a registrelor de evidenta, a proceselor-verbale şi a împuternicirilor de control se fac de cãtre Direcţia control din cadrul A.N.R.S.C., cu respectarea regulilor privind evidenta şi circuitul imprimatelor cu regim special.
ART. 24
(1) Evidenta proceselor-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor se înscrie într-un registru special, ţinut şi completat de A.N.R.S.C.
(2) Procesele-verbale se arhiveaza conform criteriilor stabilite pentru imprimatele cu regim special.
(3) Modelul registrului de evidenta a proceselor-verbale este prevãzut în anexa nr. 5.
(4) Agenţii constatatori raporteazã şefului ierarhic, în scris, situaţia privind procesele-verbale întocmite şi amenzile aplicate, lunar sau ori de câte ori li se solicita de cãtre acesta.
(5) Agenţii constatatori au obligaţia sa întocmeascã raportul de control cu ocazia oricãrei acţiuni de control dispuse. În baza rapoartelor de control agenţii constatatori vor întocmi trimestrial/semestrial un raport sintetic privind evidenta proceselor-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, în trei exemplare, care vor fi depuse la cabinetul preşedintelui A.N.R.S.C., la Direcţia control şi la Direcţia financiar, contabilitate, administrativ.
ART. 25
(1) O data cu aplicarea amenzii contravenţionale agentul constatator va fixa prin raportul de control şi un termen de conformare, potrivit prevederilor actelor normative în vigoare privind serviciile publice de gospodãrie comunalã şi reglementãrilor emise de A.N.R.S.C.
(2) În cazul termenului prevãzut la alin. (1), contravenientul are obligaţia sa se conformeze mãsurilor dispuse de agentul constatator, neconformarea determinând aplicarea unei noi sancţiuni, potrivit reglementãrilor în vigoare.
ART. 26
Dacã aceeaşi persoana juridicã a sãvârşit mai multe contravenţii, sancţiunea se va aplica pentru fiecare contravenţie.

CAP. 5
Cai de atac

ART. 27
(1) Impotriva procesului-verbal de constatare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile calendaristice de la data inmanarii sau comunicãrii acestuia. Plângerea se depune la sediul A.N.R.S.C. însoţitã de o copie a procesului-verbal de constatare a contravenţiei.
(2) Plângerea împreunã cu dosarul cauzei se vor transmite la judecãtoria în a carei circumscripţie a fost sãvârşitã contravenţia.
(3) Plângerea impotriva procesului-verbal de constatare a contravenţiei, precum şi exercitarea cãilor de atac impotriva hotãrârii judecãtoreşti sunt suspensive de executare.
ART. 28
(1) Plata amenzii contravenţionale se va face în termen de 15 zile calendaristice de la data inmanarii sau comunicãrii procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei.
(2) Contravenientul poate achitã pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal jumãtate din minimul amenzii prevãzute în actul normativ, agentul constatator fãcând menţiune despre aceasta posibilitate în procesul-verbal. În actul normativ de stabilire a contravenţiilor aceasta posibilitate trebuie menţionatã în mod expres.
(3) Dacã dupã expirarea termenului prevãzut la alin. (1) contravenientul nu a achitat amenda sau nu a depus plângerea prevãzutã la art. 27 alin. (1) în acelaşi termen, se va trece la punerea în executare a acesteia, prin comunicarea de cãtre A.N.R.S.C. la administraţia finanţelor publice, conform modelului prevãzut în anexa nr. 6.

CAP. 6
Raspunderi şi sancţiuni

ART. 29
Încãlcarea prevederilor prezentului regulament atrage rãspunderea materialã, disciplinarã, contravenţionalã, civilã sau penalã, dupã caz, în condiţiile legii.
ART. 30
Contravenţiile sunt cele prevãzute şi sancţionate de <>Hotãrârea Guvernului nr. 373/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi de celelalte acte normative din domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã.
ART. 31
(1) Plata amenzilor contravenţionale se face prin orice instrument legal de plata, într-un cont prevãzut în procesul-verbal remis de agentul constatator. Confirmarea plãţii va fi depusa la A.N.R.S.C.
(2) Sumele provenite din amenzi se fac venit la bugetul de stat în cota stabilitã prin actele normative de stabilire a contravenţiilor, diferenţa revenind A.N.R.S.C.
ART. 32
Sancţiunile prevãzute de prezentul regulament se aplica persoanei juridice/fizice care incalca dispoziţiile <>Hotãrârii Guvernului nr. 373/2002 , cu modificãrile ulterioare, precum şi ale reglementãrilor legale în vigoare specifice fiecãrui serviciu public de gospodãrie comunalã.
ART. 33
Aplicarea sancţiunii amenzii contravenţionale şi executarea acesteia se prescriu în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare privind regimul juridic al contravenţiilor.
ART. 34
Cauzele care inlatura caracterul contraventional al faptei sunt cele prevãzute de actele normative în vigoare privind regimul juridic al contravenţiilor.
ART. 35
Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 1
-------
la regulament
-------------

Preşedinte,
.........................

ÎMPUTERNICIRE DE CONTROL

Doamna/Domnul ...................., având funcţia de ..............., în conformitate cu prevederile <>art. 6 lit. h) din Hotãrârea Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã - A.N.R.S.C. şi ale Regulamentului de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementãrile emise în domeniul de activitate al Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã, aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 147/2003, este imputernicita/împuternicit:
1. sa efectueze, în vederea verificãrii modului de respectare a reglementãrilor emise de A.N.R.S.C., controale planificate şi neplanificate la operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã;
2. sa constate şi sa sanctioneze contravenţiile prevãzute de <>Hotãrârea Guvernului nr. 373/2002 , de Regulamentul privind acordarea licenţelor şi a autorizaţiilor în sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã, condiţiile de suspendare, de retragere sau de modificare a acestora, de Normele metodologice privind calculul tarifelor aplicabile produselor şi serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi activitãţilor cu caracter de monopol natural din domeniul de activitate al A.N.R.S.C., precum şi de legislaţia specifica fiecãrui serviciu de gospodãrie comunalã;
3. sa dispunã mãsuri de conformare a operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã;
4. sa ia mãsuri de sigilare şi confiscare a bunurilor destinate, folosite sau rezultate din sãvârşirea contravenţiilor din sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã.
Împuternicirea este valabilã pentru o perioada de .............. .


Data eliberãrii ........... Direcţia control
Director,
......................

ANEXA 2
-------
la regulament
-------------

Preşedinte,
...................

MANDAT DE CONTROL

În perioada .......................................... o echipa a Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã, formatã din:
1. ........., care se legitimeazã cu ...... seria ...... nr. ...;
2. ........., care se legitimeazã cu ...... seria ...... nr. ...;
3. ........., care se legitimeazã cu ...... seria ...... nr. ...;
4. ........., care se legitimeazã cu ...... seria ...... nr. ...;
5. ........., care se legitimeazã cu ...... seria ...... nr. ..., va efectua un control la ..........., cu sediul în localitatea ............, str. ........... nr. ...., judeţul/sectorul ...... .
Pe timpul activitãţii de control vor fi verificate urmãtoarele probleme:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................


Data ............ Direcţia control
Director,
....................

ANEXA 3
-------
la regulament
-------------

RAPORT DE CONTROL
În perioada .............................. echipa de control a Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã, formatã din:
1. ........................................................;
2. ........................................................;
3. ........................................................;
4. ........................................................;
5. ........................................................, a efectuat un control planificat/neplanificat la ..................., cu sediul în ...................... str. ................... nr. ...., judeţul/sectorul ..................................., activitate în urma cãreia au rezultat urmãtoarele:
A. Constatãri: ...............................................
..............................................................
..............................................................
B. Sancţiuni aplicate:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
C. Mãsuri de conformare:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
D. Recomandãri pentru îmbunãtãţirea activitãţii:
..............................................................
..............................................................
..............................................................

Şeful echipei de control, Operator,
............................. ..................
.............................
Membrii echipei de control:
.............................
.............................
.............................

ANEXA 4
-------
la regulament
-------------

PROCES - VERBAL
de constatare şi sancţionare a contravenţiilor

Încheiat în ziua ............., luna ............., anul ............, localitatea ..........., judeţul .........
Subsemnatul, ................., agent constatator, împuternicit de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã - A.N.R.S.C., cu sediul în Bucureşti, str. .......... nr. ......., sectorul .........., posesorul legitimatiei nr. .........., eliberata de A.N.R.S.C., constat ca persoana juridicã ........, cu sediul în localitatea ................., str. ......... nr. .........., judeţul/sectorul ............., cod unic de înregistrare ........... şi nr. de ordine în registrul comerţului ..............., reprezentatã prin .........., identificat cu actul de identitate seria ....... nr. ....., CNP ................, eliberat de ................. la data de ........, a sãvârşit urmãtoarele: ............................................
.................................................................
Cele menţionate constituie contravenţie/contravenţii, prevãzutã/prevãzute de art. .......... lit. ........ din ............. şi sancţionatã/sancţionate de art. ......... lit. ......... din ..........
Stabilesc avertisment/amenda ...(în cifre)... (...(în litere)...) lei, care va fi achitatã în contul nr. ..., deschis la Trezoreria ....., şi repartizata conform prevederilor Regulamentului de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementãrile emise în domeniul de activitate al A.N.R.S.C., iar copia chitanţei şi a procesului-verbal vor fi depuse la sediul A.N.R.S.C. în termen de 15 zile calendaristice de la data înştiinţãrii/comunicãrii prezentului proces-verbal.
Totodatã dispun confiscarea urmãtoarelor bunuri destinate, folosite sau rezultate din contravenţie/contravenţii (caracteristici ale acestora, mãsuri de conservare sau de valorificare, precum şi date de identificare a proprietarului):
...............................................................
...............................................................
Contravenientul (nu) se angajeazã sa plãteascã pe loc sau în termen de 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal jumãtate din minimul amenzii prevãzut de lege, respectiv suma de ...(în cifre)... (...(în litere)...) lei, conform actelor normative în vigoare privind regimul juridic al contravenţiilor.
Contravenientul, semnand procesul-verbal, recunoaşte ca a primit o copie de pe acesta.
Neplata amenzii în termen de 15 zile calendaristice de la data luãrii la cunostinta despre procesul-verbal atrage executarea silitã, conform prevederilor legislaţiei în vigoare.
În cazul în care contravenientul nu este de fata/refuza/nu poate lua cunostinta despre conţinutul procesului-verbal, agentul constatator va face menţiune despre aceste împrejurãri, care vor fi confirmate şi semnate de un martor, identificat cu datele din buletinul/cartea de identitate
.................................................................
.................................................................
Alte menţiuni ...................................................
.................................................................
.................................................................
Obiecţii ale contravenientului privind cele consemnate în procesul-verbal .....................................................
.................................................................
.................................................................
Cai de atac din partea contravenientului: plângere în termen de 15 zile calendaristice de la data inmanarii/comunicãrii prezentului proces-verbal, însoţitã de copie de pe acesta, depusa la A.N.R.S.C., care o primeşte şi elibereazã depunatorului o dovada în acest sens.
Prezentul proces-verbal a fost încheiat în ... exemplare semnate pe fiecare pagina, un exemplar fiindu-i înmânat/comunicat contravenientului.

Agent constatator, Contravenient,
(reprezentant al contravenientului)
Numele şi prenumele ......... Numele şi prenumele ..............
Semnatura ................... Semnatura ........................

Ştampila Ştampila

Martor,
Numele şi prenumele ....................
B.I./C.I. seria ..... nr. ..., CNP ......
Semnatura ..............................



ANEXA 5


la regulament
-------------

REGISTRU DE EVIDENTA A PROCESELOR-VERBALE



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nr. Data/locul Agentul Denumirea Sediul
crt. procesului- încheierii constatator contravenientului contravenientului
verbal procesului-
verbal
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Descrierea pe scurt Încadrarea juridicã Mãsuri
a faptei a contravenţiei Amenda Obiecţii de conformare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 7 8 9 10
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mod Date de Plângere, Finalizarea Comunicare cãtre
de identificare depunere/ procesului-verbal administraţia
comunicare a martorului soluţionare financiarã
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11 12 13 14 15
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 6
-------
la regulament
-------------

Cãtre
Administraţia finanţelor publice a .......................
Adresa ..................................................

Va transmitem alãturat procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei nr. ..................... din data de ....................., prin care ...(denumirea persoanei juridice)...., cu sediul în ...................., str. ................. nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul ................, cod unic de înregistrare ..................... şi nr. de ordine în registrul comerţului ..............., cod fiscal ...................., a fost sancţionatã contraventional, amenda fiind în cuantum de .................. lei.
Procesul-verbal de constatare a contravenţiei a rãmas definitiv la data de ................... prin trecerea termenului prevãzut de <>Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile ulterioare.
Conform prevederilor <>art. 39 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile ulterioare, procesul-verbal rãmas definitiv constituie titlu executoriu.
Ca urmare, va solicitam sa procedati la punerea sa în executare, potrivit prevederilor legale.



Director,
......................

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016