Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 23 martie 2005  privind modul de organizare si desfasurare a concursului sau examenului pentru definitivare in functie, promovare in grade sau trepte profesionale superioare in cadrul aceleiasi instante sau aceluiasi parchet, precum si in functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 23 martie 2005 privind modul de organizare si desfasurare a concursului sau examenului pentru definitivare in functie, promovare in grade sau trepte profesionale superioare in cadrul aceleiasi instante sau aceluiasi parchet, precum si in functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare

EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 304 din 12 aprilie 2005

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentul regulament cuprinde norme de organizare şi desfãşurare a examenului pentru definitivare în funcţie, precum şi a examenului şi concursului de promovare a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor, aşa cum prevede secţiunea a 2-a din <>cap. IV al Legii nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea.
ART. 2
Definitivarea în funcţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor, încadrat pentru prima datã dupã terminarea studiilor, cu excepţia absolvenţilor prevãzuţi la <>art. 24 alin. (1) din Legea nr. 567/2004 , se face pe bazã de examen, potrivit dispoziţiilor art. 42 din aceeaşi lege.
ART. 3
(1) Promovarea în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor se face prin concurs sau prin examen, în funcţia imediat superioarã, potrivit dispoziţiilor cuprinse în <>art. 43 şi 44 din Legea nr. 567/2004 .
(2) Promovarea în funcţii de execuţie în grade sau trepte profesionale superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, se face prin examen.
(3) Promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare se face numai prin concurs.
(4) Personalul auxiliar de specialitate poate candida pentru promovarea la oricare dintre instanţele şi, respectiv, parchetele superioare, cu respectarea condiţiilor minime de vechime.
ART. 4
Examenul şi concursul de promovare în funcţii de execuţie se organizeazã pe baza unor criterii de apreciere a performanţelor profesionale, avându-se în vedere vechimea minimã în specialitate, competenţa profesionalã şi rezultatele obţinute în activitatea desfãşuratã.
ART. 5
Examenul pentru definitivare în funcţie pentru personalul auxiliar de specialitate debutant se organizeazã de cãtre instanţa sau parchetul la care acesta este încadrat.
ART. 6
Examenul de promovare în funcţii de execuţie în grade sau trepte profesionale superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi concursul de promovare în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare se organizeazã dupã cum urmeazã:
a) pentru judecãtorii, tribunale, curţi de apel, instanţe specializate şi pentru parchetele de pe lângã acestea, de curţile de apel, respectiv de parchetele de pe lângã acestea;
b) pentru Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetul Naţional Anticorupţie, de cãtre aceste instituţii.
ART. 7
(1) Examenul pentru definitivare prevãzut la art. 2 se organizeazã la sfârşitul perioadei de 6 luni prevãzute de <>art. 42 din Legea nr. 567/2004 .
(2) Examenul şi concursul prevãzute la art. 3 se organizeazã anual sau ori de câte ori este nevoie.

CAP. II
Condiţii pentru înscrierea la examen sau la concursul pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie la instanţele şi parchetele superioare

SECŢIUNEA 1
Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru definitivare în funcţie

ART. 8
Poate participa la examenul pentru definitivare în funcţie personalul auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor încadrat pentru prima datã dupã terminarea studiilor, cu excepţia absolvenţilor prevãzuţi la <>art. 24 alin. (1) din Legea nr. 567/2004 , la sfârşitul perioadei de 6 luni prevãzute de lege.
ART. 9
Data examenului pentru definitivare în funcţie se afişeazã cu 30 de zile înainte de împlinirea termenului de 6 luni, prin afişare la sediul instanţelor sau parchetelor care organizeazã examenul.
ART. 10
(1) Tematica pentru examenul pentru definitivare în funcţie va cuprinde subiecte din legislaţia care reglementeazã statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioarã ale instanţelor şi parchetelor de pe lângã acestea, precum şi noţiuni generale de procedurã penalã şi/sau de procedurã civilã.
(2) Tematica va fi stabilitã anual de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul pentru definitivare în funcţie.
ART. 11
(1) În cazul examenului pentru definitivare în funcţie a informaticienilor, tematica pentru examen va cuprinde subiecte prin care sã se asigure verificarea cunoştinţelor în domeniul informatic.
(2) Tematica va fi stabilitã de informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, tematica va fi alcãtuitã de un informatician desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului şi va fi avizatã de Direcţia de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv de compartimentul informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(3) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie tematica va fi alcãtuitã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul, cu sprijinul reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora.

SECŢIUNEA a 2-a
Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet

ART. 12
Poate participa la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte urmãtoarele condiţii:
a) are vechimea minimã prevãzutã de lege pentru funcţia respectivã;
b) nu a fost sancţionat disciplinar dupã acordarea ultimului calificativ;
c) are calificativul "foarte bine" în ultimii 3 ani.
ART. 13
Îndeplinirea condiţiilor prevãzute de art. 12 se constatã prin raport întocmit de preşedintele instanţei ori de conducãtorul parchetului unde candidatul îşi desfãşoarã activitatea.

SECŢIUNEA a 3-a
Condiţii pentru înscrierea la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare

ART. 14
Poate participa la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte urmãtoarele condiţii:
a) are o vechime de cel puţin 3 ani în funcţie la instanţa sau parchetul la care este încadrat;
b) are calificativul "foarte bine" în ultimii 3 ani;
c) nu a fost sancţionat disciplinar dupã acordarea ultimului calificativ.
ART. 15
Îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 14 se constatã prin raport întocmit de preşedintele instanţei ori de conducãtorul parchetului unde candidatul îşi desfãşoarã activitatea.

CAP. III
Organizarea şi desfãşurarea examenului sau concursului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare

SECŢIUNEA 1
Organizarea şi desfãşurarea examenului pentru definitivare în funcţie

ART. 16
(1) Comisia de examen pentru definitivare în funcţie este alcãtuitã din preşedinte şi 2 membri numiţi de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului unde candidaţii îşi desfãşoarã activitatea.
(2) Din comisia de examen va face parte şi un reprezentant al personalului auxiliar de specialitate.
(3) În cazul examenului pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, iar în cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, un informatician cu experienţã desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, dupã caz.
(4) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie desemnarea informaticianului membru al comisiei de examen se face fãrã avizul prevãzut la alin. (3).
ART. 17
(1) Anterior desfãşurãrii examenului, comisia de examen va elabora subiectele din tematica prevãzutã la art. 10 şi baremele de corectare.
(2) Locul desfãşurãrii examenului, timpul afectat elaborãrii lucrãrii, precum şi modalitatea de securizare a lucrãrilor sunt stabilite de comisia de examen.
(3) În caz de fraudã, pe lucrare se va face menţiunea "Fraudã", se va încheia proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.
(4) La sfârşitul susţinerii probei se va afişa baremul de corectare.
ART. 18
Examenul de definitivare pentru personalul auxiliar de specialitate debutant constã într-o probã scrisã cu caracter preponderent practic.
ART. 19
Comisia de examen va aprecia lucrãrile cu note de la 1 la 10, fiind declaraţi admişi candidaţii care au obţinut cel puţin nota 6.
ART. 20
Candidaţii pot depune contestaţii în termen de 48 de ore de la data afişãrii rezultatelor la preşedintele instanţei sau la conducãtorul parchetului unde aceştia îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 21
(1) Rezolvarea contestaţiilor se face de o comisie desemnatã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care a organizat examenul, având aceeaşi componenţã numericã cu cea a comisiei de examen prevãzute la art. 16, fãrã ca vreun membru al acesteia sã fi fãcut parte din comisia de examen, în termen de 3 zile de la data limitã de depunere a contestaţiilor.
(2) Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.
ART. 22
(1) În cazul nepromovãrii examenului pentru definitivare în funcţie, perioada prevãzutã de <>art. 42 alin. (1) din Legea nr. 567/2004 poate fi prelungitã cu încã 6 luni.
(2) Nepromovarea pentru a doua oarã a examenului pentru definitivare în funcţie atrage eliberarea din funcţie pentru incapacitate profesionalã.
(3) În cazul neprezentãrii la examenul pentru definitivare în funcţie din motive neimputabile, candidatul poate participa la urmãtoarea sesiune organizatã de cãtre instanţa sau parchetul în care îşi desfãşoarã activitatea.

SECŢIUNEA a 2-a
Organizarea şi desfãşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet

ART. 23
Data organizãrii examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare, precum şi tematica stabilitã potrivit art. 10 se comunicã de cãtre curţile de apel şi parchetele de pe lângã acestea instanţelor şi parchetelor din circumscripţia acestora, cu cel puţin 30 de zile înainte, şi se aduce la cunoştinţã prin afişare.
ART. 24
(1) În termen de 15 zile de la comunicarea datei examenului, cei interesaţi pot depune cereri la preşedintele instanţei sau la conducãtorul parchetului unde aceştia îşi desfãşoarã activitatea.
(2) Cererile împreunã cu raportul prevãzut de art. 13 vor fi înaintate, dupã caz, la curtea de apel sau la parchetul de pe lângã aceasta, cu cel puţin 10 zile înaintea datei susţinerii examenului.
ART. 25
(1) Examenul constã în susţinerea unei lucrãri scrise şi a unei probe practice.
(2) Tematica va fi stabilitã de colegiul de conducere al curţii de apel şi, respectiv, al parchetului de pe lângã aceasta şi va cuprinde legislaţia care reglementeazã statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioarã ale instanţelor şi parchetelor, precum şi noţiuni din procedura penalã şi/sau procedura civilã, iar pentru probele practice, cunoştinţe de operare pe calculator.
(3) În cazul examenului de promovare a informaticienilor, tematica va fi stabilitã de informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, precum şi în cazul în care informaticianul-şef susţine examenul de promovare, tematica va fi alcãtuitã de un informatician desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului şi va fi avizatã de Direcţia de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv de compartimentul informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(4) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie tematica va fi stabilitã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul, cu sprijinul reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora.
ART. 26
(1) Comisia de examen este numitã de colegiul de conducere al curţii de apel şi, respectiv, al parchetului de pe lângã aceasta şi este formatã din 2 magistraţi, dintre care unul este membru al colegiului de conducere şi unul este reprezentant al personalului auxiliar de specialitate.
(2) În cazul examenului pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizeazã examenul, iar în cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, un informatician cu experienţã desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, dupã caz.
(3) Pentru definitivarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie desemnarea informaticianului membru al comisiei de examen se face fãrã avizul prevãzut la alin. (2).
ART. 27
(1) În termen de maximum 5 zile înainte de data examenului, comisia de examen va verifica şi va aviza raportul prevãzut la art. 13 şi va afişa lista candidaţilor.
(2) În cazul neavizãrii raportului, candidatul nu poate participa la examen.
ART. 28
Anterior desfãşurãrii examenului, comisia de examen va proceda potrivit dispoziţiilor art. 17.
ART. 29
(1) Comisia de examen va aprecia atât proba scrisã, cât şi proba practicã cu note de la 1 la 10, nota finalã fiind reprezentatã de media aritmeticã a notelor obţinute la cele douã probe.
(2) Comisia de examen va întocmi tabelul de clasificare a candidaţilor şi va afişa lista la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângã aceasta.
ART. 30
(1) În termen de 48 de ore de la afişarea rezultatului se pot face contestaţii, care vor fi soluţionate de o comisie formatã din 3 magistraţi desemnaţi de colegiul de conducere al curţii de apel sau parchetului de pe lângã aceasta, care nu vor putea fi aceiaşi cu membrii comisiei de examen.
(2) Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 3 zile de la data limitã de depunere a acestora.
(3) Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.

SECŢIUNEA a 3-a
Organizarea şi desfãşurarea concursului de promovare la instanţe sau la parchete superioare

ART. 31
Data organizãrii concursului de promovare la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul Naţional Anticorupţie şi la celelalte instanţe sau parchete superioare, precum şi tematica concursului stabilitã potrivit art. 25 alin. (2) şi, respectiv, alin. (3) se comunicã de cãtre curţile de apel şi parchetele de pe lângã acestea instanţelor şi parchetelor din circumscripţia lor, cu cel puţin 30 de zile înainte.
ART. 32
Dispoziţiile art. 13 se aplicã în mod corespunzãtor.
ART. 33
Concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe şi parchete superioare constã într-o probã scrisã şi una practicã din tematica anunţatã.
ART. 34
(1) Comisia de concurs este numitã de colegiul de conducere al curţii de apel sau parchetului de pe lângã aceasta şi este formatã dintr-un membru al colegiului de conducere şi alţi 2 magistraţi.
(2) În cazul concursului de promovare a informaticienilor, comisia de concurs este formatã dintr-un membru al colegiului de conducere, informaticianul-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizeazã concursul, precum şi un informatician cu experienţã din cadrul aceluiaşi compartiment informatic, desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(3) În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de informatician-şef, colegiul de conducere al instanţei sau parchetului va desemna 2 informaticieni cu experienţã care vor face parte din comisia de concurs sau va decide ca în componenţa acesteia sã fie incluşi specialişti în domeniul informatic din afara instanţei sau parchetului. Desemnarea informaticienilor, respectiv a specialiştilor membri ai comisiei de concurs, se va face cu avizul prevãzut la alin. (2).
(4) Pentru promovarea în funcţie a informaticienilor din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Parchetului Naţional Anticorupţie desemnarea informaticienilor membri ai comisiei de concurs se face fãrã avizul prevãzut la alin. (2).
ART. 35
(1) Cu 10 zile înaintea datei concursului, comisia de concurs va verifica îndeplinirea de cãtre candidaţi a condiţiilor de participare la concurs şi va afişa lista candidaţilor la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângã aceasta.
(2) Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişãrii listei, care va fi soluţionatã de o comisie formatã din 3 magistraţi numiţi de cãtre colegiul de conducere, care nu vor fi aceiaşi cu membrii comisiei de concurs, în termen de 3 zile.
(3) Modul de soluţionare a contestaţiei se comunicã prin afişare la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângã aceasta, cel mai târziu cu o zi înainte de data susţinerii concursului.
ART. 36
(1) Comisia de concurs va elabora subiectele şi baremele de corectare anterior desfãşurãrii concursului.
(2) Subiectele vor fi pãstrate în plic sigilat pânã la ora începerii concursului.
(3) Locul şi ora desfãşurãrii concursului vor fi stabilite de cãtre comisia de concurs.
(4) La ora stabilitã pentru concurs, plicul cu subiecte va fi adus în salã şi va fi desfãcut de cãtre un candidat, dupã verificarea integritãţii plicului.
(5) Candidaţii care nu au fost prezenţi la deschiderea plicului pierd dreptul de a susţine concursul.
(6) În caz de fraudã, pe lucrare se va face menţiunea "Fraudã", se va încheia proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.
(7) La predarea lucrãrilor, colţul cu numele candidatului va fi sigilat şi ştampilat în prezenţa acestuia, iar candidatul va semna într-un tabel, cu menţionarea numãrului paginilor scrise.
(8) La sfârşitul susţinerii probei scrise se va afişa baremul de corectare.
(9) Proba practicã se va susţine în aceeaşi zi cu proba scrisã, iar rezultatele vor fi afişate la sfârşitul examinãrii tuturor candidaţilor.
(10) Notele obţinute la proba practicã nu pot fi contestate.
ART. 37
(1) Comisia de concurs va aprecia atât proba scrisã, cât şi proba practicã cu note de la 1 la 10, nota finalã fiind reprezentatã de media aritmeticã a notelor obţinute la cele douã probe.
(2) Comisia de concurs întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor, în termen de 5 zile de la data concursului, şi afişeazã lista la sediul curţii de apel sau al parchetului de pe lângã aceasta.
(3) Vor fi declaraţi admişi, în limita posturilor scoase la concurs, candidaţii care au obţinut cel puţin media 7, fãrã ca la vreuna dintre probe sã fi obţinut o notã mai micã de 5.
(4) La medii egale vor fi declaraţi admişi candidaţii care au obţinut nota mai mare la proba scrisã.
ART. 38
Candidaţii pot face contestaţie care se va depune la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul Naţional Anticorupţie, precum şi la curţile de apel sau la parchetele de pe lângã acestea, în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor.
ART. 39
(1) Rezolvarea contestaţiilor se va face de cãtre comisia prevãzutã la art. 34, în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.
(2) Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.

CAP. IV
Numirea candidaţilor admişi

ART. 40
Candidaţii declaraţi admişi la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet ori la concursul de promovare la instanţe sau parchete superioare sunt numiţi, în condiţiile legii, prin decizie a preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului Naţional Anticorupţie, a preşedintelui curţii de apel sau, dupã caz, a procurorului general al parchetului de pe lângã curtea de apel.
ART. 41
Lucrãrile scrise şi rezultatele concursului se anexeazã la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 42
Dispoziţiile prezentului regulament se aplicã în mod corespunzãtor personalului auxiliar de specialitate de la instanţele specializate şi parchetele de pe lângã acestea, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul Naţional Anticorupţie, precum şi instanţelor şi parchetelor militare, Secţiei militare a Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Secţiei de combatere a infracţiunilor de corupţie sãvârşite de militari a Parchetului Naţional Anticorupţie.
ART. 43
Prezentul regulament se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016