Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
REGULAMENT din 21 aprilie 2004 de organizare si functionare a Comisiei pentru derularea mecanismului de acordare a sprijinului financiar
EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 380 din 30 aprilie 2004
1. Comisia funcţioneazã în cadrul Ministerului Economiei şi Comerţului, cu atribuţii în organizarea şi derularea mecanismului de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Program.
2. Principalele atribuţii ale Comisiei sunt urmãtoarele:
a) coordoneazã întreaga activitate de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Program, conform prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 357/2004 ;
b) promoveazã campanii de informare publicã privind Programul, prin conferinţe şi comunicate de presã, interviuri, întâlniri cu patronatele, asociaţiile profesionale de profil şi/sau camerele de comerţ şi industrie, autoritãţile locale şi altele, precum şi prezentarea acestuia pe site-ul Ministerului Economiei şi Comerţului - www.minind.ro;
c) evalueazã proiectele (documentele) prezentate de agenţii economici în ordinea înregistrãrii lor în Registrul unic de evidenţã al Comisiei şi decide asupra acceptãrii sau respingerii acordãrii sprijinului financiar de la bugetul de stat;
d) evalueazã solicitãrile beneficiarilor, dupã caz, privind modificarea clauzelor contractuale;
e) analizeazã stadiul derulãrii Programului, stabilind mãsuri în consecinţã;
f) stabileşte mandatul reprezentanţilor Ministerului Economiei şi Comerţului care verificã la faţa locului realizarea proiectelor;
g) analizeazã modul de utilizare a fondurilor alocate şi adoptã mãsuri de creştere a eficienţei activitãţii;
h) decide asupra necesitãţii sistãrii sprijinului financiar cãtre beneficiarii Programului, care nu respectã clauzele contractuale şi/sau care furnizeazã informaţii eronate;
i) informeazã conducerea Ministerului Economiei şi Comerţului asupra modului de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Program şi face propuneri pentru îmbunãtãţirea derulãrii acestuia;
j) asigurã realizarea bazei de date privind proiectele prezentate şi acceptate de Comisie, utilizarea fondurilor alocate, stadiul realizãrii proiectelor pentru contractele aflate în derulare, rezultatele implementãrii proiectelor.
3. Convocarea Comisiei se face ori de câte ori este necesar de cãtre preşedinte sau, în lipsa acestuia, de vicepreşedinte, cu cel puţin 3 zile lucrãtoare înainte de data prevãzutã pentru şedinţã.
4. Comisia este legal întrunitã dacã sunt prezenţi cel puţin 5 membri. Comisia decide cu votul majoritãţii absolute a numãrului de membri numiţi în cadrul acesteia.
5. Participarea la şedinţele Comisiei reprezintã sarcinã de serviciu şi nu este remuneratã.
6. Deciziile Comisiei se consemneazã într-un procesverbal înscris într-un registru unic înfiinţat în acest scop.
7. Secretariatul Comisiei este asigurat de cãtre Direcţia infrastructura calitãţii şi mediu.
8. Secretariatul Comisiei gestioneazã urmãtoarele registre: Registrul unic de evidenţã al Comisiei, Registrul unic de procese-verbale, Registrul de evidenţã a contractelor, Registrul de evidenţã a actelor adiţionale, Registrul de evidenţã a documentelor de platã.
9. Informaţiile privind Programul, prezentate pe site-ul ministerului, sunt actualizate prin grija Secretariatului Comisiei.
10. Periodic, Secretariatul Comisiei pregãteşte comunicate de presã privind stadiul derulãrii Programului, precum şi materialele necesare pentru promovarea campaniei de informare publicã privind Programul.
11. La şedinţele Comisiei pot participa şi invitaţi, cu luarea în considerare a domeniilor care fac obiectul proiectelor evaluate.
--------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: