Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 19 octombrie 2005  de organizare si functionare a Secretariatului pentru compusi desemnati    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 19 octombrie 2005 de organizare si functionare a Secretariatului pentru compusi desemnati

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 966 din 1 noiembrie 2005
ART. 1
(1) Secretariatul pentru compuşi desemnaţi, denumit în continuare secretariat, funcţioneazã în componenţa enunţatã în art. 2 din ordin.
(2) Membrii secretariatului vor fi nominalizaţi prin act administrativ al conducãtorului instituţiei unde aceştia îşi desfãşoarã activitatea.
(3) Activitatea secretariatului va fi organizatã şi condusã de cãtre reprezentantul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului.
(4) Reprezentanţii au obligaţia executãrii tuturor atribuţiilor şi responsabilitãţilor prevãzute de prezentul regulament, de <>Hotãrârea Guvernului nr. 173/2000 pentru reglementarea regimului special privind gestiunea şi controlul bifenililor policloruraţi şi ale altor compuşi similari, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 131 din 28 martie 2000, modificatã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 291/2005 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 330 din 19 aprilie 2005.
ART. 2
Secretariatul îndeplineşte urmãtoarele atribuţii şi responsabilitãţi:
a) centralizeazã datele furnizate de autoritãţile publice teritoriale pentru protecţia mediului;
b) elaboreazã şi reactualizeazã anual inventarul naţional al echipamentelor ce conţin compuşi desemnaţi;
c) publicã anual inventarul naţional al echipamentelor şi materialelor ce conţin compuşi desemnaţi, reactualizat;
d) urmãreşte executarea activitãţilor din planurile de eliminare întocmite de operatorii economici şi aprobate de autoritãţile teritoriale de protecţie a mediului şi ia toate mãsurile care se impun pentru încadrarea în termenele prevãzute în aceste planuri;
e) pune la dispoziţia publicului, pentru consultare, informaţiile şi datele cuprinse în inventarul naţional.
ART. 3
(1) Secretariatul se întruneşte în şedinţã anual sau ori de câte ori situaţia o impune.
(2) Deciziile se vor putea lua dacã întrunesc votul a cel puţin douã treimi din numãrul total al membrilor.
ART. 4
Anual, Secretariatul va întocmi un raport care va cuprinde:
a) stadiul îndeplinirii atribuţiilor;
b) cauzele ce au condus la neîndeplinirea unor atribuţii;
c) dificultãţi întâmpinate în activitate;
d) modalitãţi de îmbunãtãţire a activitãţii.
ART. 5
Secretariatul poate, în cazuri deosebite, sã constituie şi sã convoace un comitet tehnic consultativ format din specialişti recunoscuţi ca experţi în domeniul compuşilor desemnaţi.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016