Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 19 aprilie 2004  privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 19 aprilie 2004 privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 392 din 4 mai 2004

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezentul regulament stabileşte modul de organizare şi funcţionare a Comisiei de atestare a agenţilor economici care au ca obiect de activitate exploatarea masei lemnoase pe picior, indiferent de natura proprietãţii asupra fondului forestier, procedura, condiţiile şi criteriile de atestare conform unei metodologii unitare.
(2) Comisia de atestare a agenţilor economici în activitatea de exploatare forestierã, denumitã în continuare comisia, este singura abilitatã sã emitã certificate de atestare pentru agenţii economici persoane juridice care solicitã atestarea în condiţiile prezentului regulament.
ART. 2
Obţinerea certificatului de atestare emis de cãtre comisie este obligatorie pentru persoanele juridice care desfãşoarã activitatea de exploatare forestierã şi care participã, potrivit legii, la licitaţiile sau negocierile pentru cumpãrarea de masã lemnoasã pe picior sau pentru efectuarea prestãrii de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior.
ART. 3
În sensul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) certificatul de atestare/reatestare - documentul emis în condiţiile prevãzute de prezentul regulament, care dã dreptul posesorului acestuia sã participe la licitaţiile sau negocierile pentru cumpãrarea de masã lemnoasã pe picior şi/sau sã efectueze prestãri de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior;
b) atestare - obţinerea certificatului de atestare în condiţiile prevãzute de prezentul regulament;
c) reatestare - obţinerea certificatului de reatestare de cãtre agentul economic care anterior obţinerii acestuia a fost atestat pentru activitatea de exploatare forestierã;
d) revizuire - corectarea de cãtre comisie a capacitãţii anuale de exploatare forestierã pentru care a fost atestat/reatestat un agent economic. Corectarea se face în funcţie de modul de îndeplinire de cãtre agentul economic a criteriilor de atestare la data revizuirii sau în cazul în care condiţiile şi criteriile de atestare au suferit modificãri datoritã schimbãrii cadrului legal pe perioada de valabilitate a certificatului de atestare/reatestare.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea comisiei de atestare

ART. 4
Membrii comisiei îşi pãstreazã calitatea de angajat al instituţiei de la care provin.
ART. 5
Activitatea comisiei este condusã de un preşedinte şi un vicepreşedinte, aleşi prin vot secret dintre membrii acesteia la prima şedinţã de lucru care va avea loc în maximum 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament.
ART. 6
Secretariatul comisiei este asigurat de Asociaţia Patronalã a Forestierilor din România - ASFOR.
ART. 7
(1) Comisia funcţioneazã regulamentar în prezenţa preşedintelui sau a vicepreşedintelui, iar în lipsa acestora, a unui membru delegat de preşedinte şi a unui numãr de minimum 6 membri.
(2) Hotãrârile comisiei sunt legale dacã se iau prin votul a cel puţin 5 membri. Voturile membrilor vor fi înregistrate nominal în procesul-verbal al şedinţei.
ART. 8
Atribuţiile comisiei sunt urmãtoarele:
a) examinarea cererilor şi documentelor prezentate pentru atestare şi emiterea hotãrârii asupra îndeplinirii condiţiilor de atestare;
b) eliberarea certificatului de atestare/reatestare agenţilor economici care îndeplinesc condiţiile prevãzute de prezentul regulament;
c) respingerea cererilor de atestare/reatestare ale agenţilor economici care nu îndeplinesc condiţiile prevãzute de prezentul regulament, cu motivarea respingerii şi comunicarea motivãrii, solicitanţilor, prin secretariatul comisiei;
d) analizarea şi luarea hotãrârii asupra propunerilor de înlocuire a membrilor care nu îşi îndeplinesc atribuţiile prevãzute de prezentul regulament, formulate de preşedintele comisiei;
e) revizuirea, retragerea sau anularea, dupã caz, a certificatelor de atestare/reatestare, în condiţiile legii;
f) stabilirea tarifelor de atestare/reatestare;
g) verificarea activitãţii secretariatului comisiei.
ART. 9
Atribuţiile preşedintelui comisiei sunt urmãtoarele:
a) aprobarea graficelor cu programarea şedinţelor comisiei, la propunerea secretariatului;
b) semnarea, în conformitate cu hotãrârile comisiei, a certificatelor de atestare/reatestare sau, dupã caz, a comunicãrilor de respingere a cererilor de atestare/ reatestare, cu motivaţia aferentã;
c) urmãrirea prezenţei şi activitãţii membrilor comisiei la şedinţele acesteia;
d) formularea propunerii de înlocuire a membrilor comisiei care nu îşi îndeplinesc atribuţiile prevãzute de prezentul regulament;
e) informarea, la cerere, a autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, a autoritãţii publice sub a cãrei autoritate se desfãşoarã exploatarea masei lemnoase, inclusiv a federaţiei sindicatelor din silviculturã şi a federaţiei sindicatelor din industria lemnului, despre modul de desfãşurare a activitãţii comisiei şi despre hotãrârile luate;
f) aprobarea documentelor financiare care privesc activitatea comisiei;
g) delegarea competenţei de conducere a şedinţei unui alt membru al comisiei;
h) întocmirea procesului-verbal de şedinţã şi consemnarea modului în care se desfãşoarã lucrãrile comisiei.
ART. 10
Vicepreşedintele comisiei exercitã atribuţiile preşedintelui în lipsa acestuia şi îl informeazã despre acţiunile întreprinse, în urmãtoarea şedinţã a comisiei.
ART. 11
Atribuţiile membrilor comisiei:
a) participarea la şedinţele comisiei şi exercitarea dreptului de vot la adoptarea hotãrârilor acesteia;
b) analizarea cererilor de atestare/reatestare şi a documentaţiilor aferente, prezentate de agenţii economici;
c) semnarea proceselor-verbale întocmite în cadrul şedinţei la care a participat;
d) solicitarea consemnãrii în procesele-verbale ale şedinţelor a opiniilor şi punctelor de vedere divergente proprii faţã de hotãrârile adoptate.
ART. 12
Drepturile şi obligaţiile membrilor comisiei:
a) sã anunţe conducerea comisiei, cu cel mult 5 zile lucrãtoare înainte de data şedinţei de lucru programatã, despre neparticiparea la şedinţa de lucru şi motivarea neparticipãrii;
b) sã beneficieze de indemnizaţia de şedinţã, precum şi de contravaloarea cheltuielilor de deplasare şi de cazare, pe bazã de decont, pentru participarea la şedinţele de lucru.
ART. 13
Atribuţiile secretariatului comisiei:
a) primirea cererilor cu documentaţiile aferente depuse de agenţii economici;
b) întocmirea graficului de şedinţe, pe care-l supun spre aprobare preşedintelui comisiei;
c) pregãtirea şedinţelor şi asigurarea logisticii necesare desfãşurãrii acestora;
d) redactarea certificatului de atestare/reatestare şi prezentarea acestuia spre semnare preşedintelui comisiei;
e) întocmirea comunicãrilor cãtre agenţii economici cãrora li s-au respins cererile de atestare/reatestare, precizarea motivelor de respingere şi prezentarea acestora pentru semnare preşedintelui comisiei;
f) reactualizarea, în termen de 7 zile calendaristice dupã fiecare şedinţã a comisiei, a listei agenţilor economici atestaţi/reatestaţi, în ordine alfabeticã pe suport electronic, precum şi a celor respinşi, cu toate datele aferente, în conformitate cu evidenţa dosarelor înregistrate de secretariat şi prezentate comisiei.
g) arhivarea dosarelor care au fost analizate de comisie;
h) pregãtirea şedinţelor comisiei;
i) comunicarea cãtre agenţii economici a retragerii sau a anulãrii, dupã caz, a certificatului de atestare, în baza hotãrârii comisiei;
j) comunicarea informaţiilor solicitate de cãtre agenţii economici interesaţi, pentru întocmirea documentaţiilor aferente cererilor de atestare/reatestare.

CAP. III
Criterii de atestare

ART. 14
Hotãrârea comisiei se va lua pe baza urmãtoarelor criterii:
a) agentul economic este persoana juridicã, cu obiect de activitate în domeniul exploatãrilor forestiere;
b) este respectat gradul de încadrare cu personal tehnic de specialitate prevãzut pentru executarea lucrãrilor de exploatãri forestiere, conform anexei nr. 2 la prezentul regulament;
c) existã dotarea tehnicã cu utilaje şi echipamente de lucru specifice, necesarã pentru realizarea lucrãrilor de exploatãri forestiere, la nivelul volumului solicitat, conform anexei nr. 3 la prezentul regulament.

CAP. IV
Documentele necesare pentru atestare/reatestare

ART. 15
(1) În vederea obţinerii certificatului de atestare/reatestare, persoanele juridice au obligaţia de a depune la secretariatul comisiei documentaţia care trebuie sã cuprindã urmãtoarele:
a) cererea de atestare/reatestare, întocmitã conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezentul regulament;
b) statutul sau actul constitutiv din care sã rezulte cã în obiectul de activitate este prevãzutã activitatea de exploatare forestierã, cod CAEN 0201, în copie:
c) actul sau autorizaţia de funcţionare a agentului economic, în copie: sentinţa civilã, încheierea judecãtorului delegat de pe lângã oficiul registrului comerţului, autorizaţia consiliului local şi altele asemenea;
d) certificatul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului, în copie;
e) situaţia asigurãrii cu personal de specialitate pentru activitatea de exploatare a lemnului, semnatã de conducãtorul societãţii conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentul regulament.
Agenţii economici care solicitã atestare/reatestare vor prezenta comisiei diplomele de absolvire/licenţã în copie şi adeverinţa eliberatã de inspectoratul teritorial de muncã sau copii legalizate ale contractelor de muncã, înregistrate la inspectoratul teritorial de muncã, pentru personalul cu studii medii şi superioare de specialitate.
Agentul economic atestat/reatestat care nu mai are angajat personalul de specialitate pentru care a fost atestat/reatestat va anunţa, în scris, comisia despre aceasta, în termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data ivirii situaţiei. Neanunţarea în termenul menţionat conduce la anularea certificatului de atestare/reatestare;
f) situaţia asigurãrii cu utilaje active specifice pentru desfãşurarea activitãţii de exploatare forestierã şi transport tehnologic al lemnului, şi anume: ferãstraie mecanice, tractoare forestiere, funiculare, capacitãţi de cazare, mijloace de transport, echipamente şi mijloace pentru protecţia muncii şi pentru paza contra incendiilor, conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentul regulament, însoţitã de urmãtoarele documente ale firmei: fişa de la ultimul inventar al patrimoniului, autentificatã de reprezentantul economic al societãţii, copiile facturilor autentificate de reprezentantul economic al firmei, pentru conformitate cu originalul, acte de vânzare-cumpãrare autentificate la notariat şi altele asemenea;
g) situaţia contractãrii masei lemnoase pe picior în perioada ultimei atestãri, dacã se solicitã reatestare sau majorarea capacitãţii atestate, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezentul regulament;
h) calculul capacitãţii anuale de exploatare forestierã;
i) copia cazierului tehnic de exploatare a masei lemnoase, completat la zi, numai pentru societãţile care solicitã reatestarea sau majorarea capacitãţii atestate.
(2) Documentaţiile se depun la secretariatul comisiei, prin poştã sau prin delegat. Programarea la comisie se va face în ordinea înregistrãrii documentaţiilor, cu respectarea unei perioade de minimum 3 zile lucrãtoare pânã la data programãrii şedinţei.
ART. 16
(1) Prezentarea incompletã a documentelor prevãzute la art. 15 determinã respingerea cererii agentului economic respectiv.
(2) Prezentarea de date incomplete, eronate sau false în documentele prevãzute la art. 15 determinã respingerea cererii de atestare/reatestare sau anularea certificatului de atestare/reatestare emis, dupã caz.

CAP. V
Procedura de atestare/reatestare

ART. 17
Procedura de atestare/reatestare se desfãşoarã în urmãtoarele etape:
a) analiza documentaţiilor înregistrate şi prezentate de secretariat, pentru agenţii economici care solicitã reatestare. În anumite situaţii, preşedintele comisiei poate sã solicite ca analiza sã se facã în prezenţa conducerii agenţilor economici sau a împuterniciţilor acestora;
b) analiza documentaţiilor înregistrate şi prezentate de secretariat, pentru agenţii economici care solicitã atestare iniţialã ori suplimentarea volumului faţã de un atestat valabil. Aceastã analizã se face în prezenţa conducãtorului societãţii solicitante sau a unui împuternicit din personalul tehnic de specialitate al societãţii respective;
c) deliberarea comisiei pentru eliberarea certificatelor de atestare/reatestare sau de respingere a cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la aceastã decizie.
ART. 18
Comisia este obligatã sã analizeze, sã decidã şi sã comunice fiecãrui agent economic hotãrârea adoptatã privind eliberarea certificatului de atestare/ reatestare sau comunicarea de respingere a cererii, motivatã, în condiţiile prevãzute în prezentul regulament.
ART. 19
Datele stabilite pentru şedinţele de atestare, potrivit graficului de şedinţe aprobat de preşedintele comisiei, precum şi programarea solicitanţilor pentru discuţii şi susţinerea cererilor de atestare/reatestare vor fi comunicate solicitanţilor de cãtre secretariatul comisiei.
ART. 20
(1) Concluziile analizelor şi hotãrârile adoptate de comisie vor fi consemnate în procese-verbale de şedinţã, fiind semnate de toţi membrii prezenţi.
(2) Procesele-verbale şi alte date necesare privind agenţii economici vor fi înregistrate într-un registru.
(3) Procesele-verbale şi registrele prevãzute la alin. (2) se arhiveazã la secretariatul comisiei pe o perioadã de 2 ani dupã data expirãrii valabilitãţii certificatelor de atestare emise în baza hotãrârilor comisiei consemnate în acestea.
ART. 21
(1) Membrii comisiei poartã întreaga rãspundere pentru hotãrârile luate.
(2) Hotãrârile comisiei cu privire la atestarea, reatestarea ori respingerea cererilor de atestare sunt aduse la cunoştinţã celor interesaţi de cãtre secretariatul comisiei.
ART. 22
(1) Certificatele de atestare/reatestare a agenţilor economici se întocmesc conform modelului prezentat în anexa nr. 5 la prezentul regulament.
(2) Certificatele de atestare/reatestare se elibereazã pentru o perioadã de 2 ani, cu obligaţia agentului economic de a solicita reatestarea înainte de expirarea acestei perioade. În cazurile în care condiţiile şi criteriile de atestare au suferit modificãri dupã atestare, agentul economic are obligaţia sã solicite revizuire sau reatestare, în termen de 10 zile lucrãtoare de la schimbarea condiţiilor iniţiale.
(3) În urma sesizãrilor primite sau din oficiu, comisia reevalueazã îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor de atestare de cãtre agentul economic respectiv, cãruia îi solicitã documentele necesare, şi retrage certificatul de atestare/reatestare emis, dacã este cazul.
(4) Agentul economic cãruia i s-au solicitat documente în condiţiile prevãzute la alin. (3) este obligat sã le punã la dispoziţia secretariatului comisiei în termen de cel mult 15 zile de la data solicitãrii.
(5) Nepunerea la dispoziţia secretariatului comisiei a documentelor în condiţiile prevãzute la alin. (4) atrage retragerea certificatului de atestare existent.
(6) Revizuirea, retragerea sau anularea, dupã caz, a certificatului de atestare/reatestare se va comunica în termen de 48 de ore cãtre deţinãtorii de fond forestier proprietate publicã de cãtre secretariatul comisiei.
(7) În cazul pierderii certificatului de atestare/reatestare, la solicitarea agenţilor economici, comisia poate elibera un duplicat al acestuia, în baza anunţãrii pierderii într-un cotidian central.

CAP. VI
Dispoziţii finale

ART. 23
Evidenţa şi gestionarea fondurilor rezultate din activitatea de atestare a agenţilor economici pentru exploatãri forestiere se asigurã de cãtre Asociaţia Patronalã a Forestierilor din România - ASFOR, în conformitate cu protocolul încheiat între autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã şi Asociaţia Patronalã a Forestierilor din România - ASFOR.
ART. 24
Certificatele de atestare-reatestare eliberate anterior datei intrãrii în vigoare a prezentului ordin sunt valabile pânã la data expirãrii lor.
ART. 25
Eventualele contestaţii la hotãrârile comisiei se vor soluţiona conform legii.
ART. 26
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 1


────────
la regulament
────────────────

Agentul economic ............................................
(denumire, telefon, fax)
Nr. ......... din .........

CERERE DE ATESTARE / REATESTARE
Nr. ........ din ........
Subscrisa ....../(denumirea agentului economic şi forma juridicã)...., cu sediul în ......./(localitatea, judeţul, strada nr. etc.)......., telefon ......, înfiinţatã prin ......../(tipul, nr., data emiterii) ...... şi înregistratã la oficiul registrului comerţului ....... la nr. ......, solicit eliberarea certificatului de atestare pentru execuţia de lucrãri de exploatãri forestiere. În susţinerea prezentei cereri declar pe propria rãspundere urmãtoarele elemente cu privire la situaţia actualã a societãţii:
1. Date generale:
- actul constitutiv (statut, contract de asociere);
- vechimea în activitatea de exploatare forestierã ....... ani;
- cod SIRUES .................;
- codul fiscal .................;
- capitalul social subscris .................;
- banca ................. .
2. Obiectul de activitate principal ......., secundar ....... .
3. Masa lemnoasã pe picior exploatatã în ultimii 2 ani ............. mc.
4. Volumul anual de exploatat ................. mc.
5. Numãrul total de salariaţi ................., din care:
a) personal de specialitate în domeniul silviculturii sau exploatãrii forestiere:
- ingineri .................;
- tehnicieni .................;
- muncitori calificaţi .................;
b) muncitori necalificaţi ............... .
6. Baza materialã proprie (numãr):
- ferãstraie mecanice .................;
- tractoare forestiere .................;
- tractoare universale .................;
- încãrcãtoare (IFRON) .................;
- funiculare .................;
- autovehicule speciale pentru transportul materialelor lemnoase, cu o capacitate totalã de ................. tone;
- animale de muncã .................;
- altele (mijloace de lucru) ............... .
7. Datorii la alţi agenţi economici:
Cunosc prevederile regimului silvic în domeniul exploatãrii forestiere şi transportului masei lemnoase şi mã angajez sã asigur instruirea continuã a angajaţilor în vederea cunoaşterii şi respectãrii acestor prevederi.
Anexez la prezenta cerere documentele prevãzute de art. 15 alin. (1) din Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare a agenţilor economici în activitatea de exploatare forestierã, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 257/2004.

Semnãtura autorizatã şi ştampila
................................


ANEXA 2
────────
la regulament
──────────────

Agentul economic ....................

SITUATIA
asigurarii cu personal de specialitate pentru activitatea de
exploatare a lemnului





┌────┬───────────┬────────┬───────┬────────────┬───────────────────────────────┐
│Nr. │ Numele si │ Data │Functia│Pregatirea │ Vechimea (ani) │
│crt.│ prenumele │nasterii│ │ de ├───────────────┬───────────────┤
│ │ │ │ │specialitate│in specialitate│ In unitate │
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼───────────┼────────┼───────┼────────────┼───────────────┼───────────────┤
└────┴───────────┴────────┴───────┴────────────┴───────────────┴───────────────┘



Nota:


─────
La reatestare, pentru personalul cu pregãtire medie si superioara, se va prezenta copie de pe diploma si copie de pe cartea de munca.
Agenţii economici care nu au mai fost atestaţi si cei reatestati, care angajeazã alt personal de specialitate vor prezenta comisiei diplomele si cãrţile de munca in original pentru personalul cu studii medii si superioare.

Data completãrii
.................

Semnãtura autorizata si stampila
..................................


ANEXA 3
────────
la regulament
──────────────

Agentul economic .....................

SITUATIA
asigurarii cu utilaje active specifice pentru desfasurarea
activitatii de exploatare forestiera si transport
tehnologic al lemnului





┌────┬─────────────────┬──────────┬──────────┬─────────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea si │Anul de │ Anul │Numarul de │Gradul de│ Obser- │
│crt.│marca utilajului,│fabricatie│achizitiei│Inmatriculare│ uzura │ vatii │
│ │a capacitatii de │ │ │ (dupa caz) │ % │ │
│ │casare, a │ │ │ │ │ │
│ │mijloacelor de │ │ │ │ │ │
│ │transport, a │ │ │ │ │ │
│ │echipamentelor de│ │ │ │ │ │
│ │protectia muncii │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼─────────┤
└────┴─────────────────┴──────────┴──────────┴─────────────┴─────────┴─────────┘

Data completarii
..................

Semnatura autorizata si stampila
..................................



ANEXA 4


────────
la regulament
──────────────

Agentul economic S.C.______________
Seria _____ nr. _____ data _____


SITUATIA*)
contractarii masei lemnoase pe picior in perioada atestarii





┌─┬───────┬────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│N│Anul/ │Contrac-│ Volumul contractat (mii mc)│ Viza detinatorului │
│r│Parche-│tul**) ├─┬─────┬───┬─────────┬──────┼────────┬─────────┬───────────┤
│ │tul │Nr. ... │T│Rasi-│Fag│Cvercinee│Alte │Volum │Organiza-│Semnatura │
│c│ │din ... │o│noase│ │ │specii│cumu- │torul │ si │
│r│ │ │t│ │ │ │ │lat in │licita- │stampila │
│t│ │ │a│ │ │ │ │anul***)│tiei****)│ │
│ │ │ │l│ │ │ │ │ │ │ │
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
│0│ 1 │ 2 │3│ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
├─┼───────┼────────┼─┼─────┼───┼─────────┼──────┼────────┼─────────┼───────────┤
└─┴───────┴────────┴─┴─────┴───┴─────────┴──────┴────────┴─────────┴───────────┘



_______________
*) Însoţeşte certificatul de atestare a agentului economic şi se completeazã, la fiecare contractare de masã lemnoasã pe picior, de cãtre organizatorul licitaţiei/negocierii.
**) In coloana 2, se va menţiona tipul contractului şi se va nota, dupã cum urmeazã:
(A) Contract de achiziţie masa lemnoasã pe picior.
(PS) Contract prestãri servicii de exploatare forestierã.
***) Rezultã prin cumulul volumului contractat pentru anul in curs si nu poate avea o valoare mai mare decât cea pentru care a fost emis certificatul de atestare.
****) Conform definiţiei din <>Hotararea Guvernului nr. 85/2004 sau Hotararea Guvernului de stabilire a cotei de taiere pe natura de proprietari de fond forestier, anual.

Preşedintele comisiei de atestare,
....................................

ANEXA 5


────────
la regulament
──────────────

ROMÂNIA
COMISIA DE ATESTARE A AGENŢILOR ECONOMICI ÎN
ACTIVITATEA DE EXPLOATARE FORESTIERĂ

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Seria ......... Nr ............

Comisia de atestare în activitatea de exploatare forestierã a agenţilor economici, constituitã in baza prevederilor Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de cãtre deţinãtorii de fond forestier proprietate publica cãtre agenţii economici, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2004 .
În urma desfãşurãrii procedurii de atestare conform prevederilor Ordinului Ministrului agriculturii, pãdurilor si dezvoltãrii rurale nr. .............
emite prezentul

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Agentului economic ...../(denumirea si forma juridicã) .... cu sediul ...... in ....../(localitatea, judeţul, strada, numãrul etc) ........ înfiinţat ...../(numãrul actului constitutiv si data emiterii acestuia)..... prin ....... şi înregistrat la oficiul registrului comerţului la ........ nr. ......
I se ATESTA, prin prezentul, ca are capacitatea de a exploata anual un volum brut de ....... mii mc masã lemnoasã pe picior.

Prezentul certificat este valabil pânã la data de ..... putând fi revizuit, retras sau anulat, dupã caz.

Dosar ..............


PREŞEDINTE COMISIE

LS./S.S.

Menţiuni cu ocazia revizuirii:





┌────┬───────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┐
│Nr. │Data revizuirii│Capacitatea de exploatare│ Semnatura │
│crt.│ │stabilita la revizuire │presedintelui comisiei │
│ │ │[mii mc masa lemnoasa pe │ │
│ │ │picior/an] │ │
├────┼───────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
├────┼───────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
├────┼───────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
├────┼───────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
└────┴───────────────┴─────────────────────────┴─────────────────────────┘



_______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016