Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 18 mai 2007  de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 18 mai 2007 de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.

EMITENT: GUVERNUL - PRIMUL-MINISTRU
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 350 din 23 mai 2007
CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C., denumit în continuare I.S.C., este organizat şi funcţioneazã potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 707/2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
I.S.C. funcţioneazã în subordinea Guvernului României şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru.
ART. 3
I.S.C. este instituţie publicã cu personalitate juridicã, finanţatã integral din venituri proprii, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, şi îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu actele normative aplicabile în domeniu şi cu prezentul regulament.
ART. 4
În sensul prezentului regulament, prin termenul construcţii se înţelege clãdirile de orice fel - social-culturale, administrative, industriale, comerciale, de cult, sportive, de învãţãmânt, sãnãtate, hotelurile, sediile instituţiilor publice etc. - şi instalaţiile aferente acestora, drumurile, cãile ferate şi metroul, podurile, tunelele şi celelalte lucrãri de artã, pistele de aviaţie, construcţiile hidrotehnice, amenajãrile portuare, turnurile, coşurile de fum, rezervoarele, lucrãrile tehnico-edilitare, reţelele de petrol şi gaze, construcţiile pentru transportul fluidelor, precum şi orice intervenţie asupra acestora.

CAP. II
Atribuţii

ART. 5
I.S.C. are urmãtoarele atribuţii:
1. exercitã controlul statului privind realizarea cerinţelor esenţiale ale construcţiilor, respectiv rezistenţa mecanicã şi stabilitatea, securitatea în exploatare, securitatea la incendii, igiena, sãnãtatea oamenilor, refacerea şi protecţia mediului, izolaţia termicã, hidrofugã şi economia de energie, protecţia împotriva zgomotului, în toate etapele de proiectare, execuţie şi exploatare, în conformitate cu reglementãrile tehnice în vigoare;
2. exercitã controlul statului privind respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în domeniul disciplinei în urbanism şi al amenajãrii teritoriului;
3. verificã la organele de specialitate ale administraţiei publice locale legalitatea emiterii autorizaţiilor de construire, conform reglementãrilor în vigoare;
4. avizeazã, în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.072/2003 privind avizarea de cãtre Inspectoratul de Stat în Construcţii a documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investiţii finanţate din fonduri publice, documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi, finanţate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, cu valori mai mari sau egale cu un milion lei, precum şi documentaţiile tehnico-economice pentru lucrãrile de reparaţii, reabilitãri, consolidãri, restaurãri ale construcţiilor existente finanţate din fonduri publice, indiferent de valoare;
5. analizeazã şi autorizeazã fazele determinante ale construcţiilor, stabilite conform reglementãrilor tehnice sau legale; participã la fazele determinante, stabilite conform reglementãrilor în vigoare; verificã îndeplinirea de cãtre factorii implicaţi a cerinţelor de calitate cuprinse în proiectele de execuţie şi reglementãrile tehnice specifice şi autorizeazã continuarea execuţiei lucrãrilor de construcţii numai în cazul îndeplinirii acestor cerinţe;
6. emite acorduri pentru intervenţii asupra construcţiilor existente şi noi, inclusiv schimbarea destinaţiei acestora;
7. verificã respectarea reglementãrilor în vigoare privind organizarea şi funcţionarea staţiilor de betoane, balastierelor, carierelor, staţiilor de mixturi asfaltice;
8. verificã la operatorii economici cu activitate în construcţii, precum şi la producãtori, distribuitori şi alte persoane responsabile pentru introducerea pe piaţã a produselor pentru construcţii respectarea prevederilor legale în vigoare ce reglementeazã controlul şi atestarea calitãţii şi produselor de construcţii;
9. verificã controlul intern al proceselor privind asigurarea calitãţii în construcţii la societãţile cu activitate în construcţii, respectiv proiectanţi, executanţi, consultanţi în construcţii, staţii de betoane, staţii de mixturi asfaltice, laboratoare de încercãri, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare sisteme de calitate şi produse;
10. verificã respectarea reglementãrilor referitoare la recepţia construcţiilor, întocmirea, pãstrarea şi completarea Cãrţii tehnice a construcţiilor;
11. verificã modul de respectare a agrementelor tehnice, referitor la caracteristicile, domeniul şi condiţiile de utilizare ale produselor agrementate, astfel încât sã fie asigurate cerinţele de calitate a construcţiilor, şi poate dispune, dupã caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;
12. verificã la proprietarii şi utilizatorii de construcţii respectarea reglementãrilor privind urmãrirea curentã a construcţiilor şi urmãrirea specialã în exploatare a construcţiilor, în cazurile când aceasta a fost stabilitã prin norme şi proiecte;
13. pentru punerea în siguranţã a vieţii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupã caz:
a) efectuarea de expertize tehnice la construcţii, indiferent de forma de proprietate şi de destinaţia acestora, atunci când, în urma inspecţiei, se concluzioneazã astfel;
b) încetarea utilizãrii construcţiilor dupã producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneazã cã este pusã în pericol viaţa cetãţenilor;
14. avizeazã Programul anual de reglementãri tehnice în construcţii propus de structurile de resort ale Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţei, participã la elaborarea acestora, în condiţiile legii, şi al regulamentului intern;
15. iniţiazã proiecte de acte normative în domeniile de activitate şi în domeniile conexe;
16. iniţiazã, ori de câte ori este necesar, revizuirea reglementãrilor tehnice în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, în scopul îmbunãtãţirii conţinutului acestora;
17. avizeazã, din punct de vedere tehnic, reglementãrile tehnice specifice înainte de publicarea acestora;
18. verificã şi ia mãsurile ce se impun pentru punerea în siguranţã a monumentelor şi siturilor istorice, precum şi a clãdirilor aflate în patrimoniul cultural, asigurând în limita fondurilor disponibile cofinanţarea lucrãrilor de proiectare şi execuţie pentru consolidarea şi restaurarea acestora în colaborare cu Ministerul Culturii şi Cultelor;
19. colaboreazã cu instituţiile de învãţãmânt superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercãri, în vederea elaborãrii de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercãri, soluţii şi proiecte de consolidare etc., necesare în activitatea de control privind rezistenţa mecanicã şi stabilitatea construcţiilor, izolarea termicã a acestora, punerea în siguranţã a construcţiilor şi a terenurilor aferente, precum şi la verificarea calitãţii produselor de construcţii;
20. executã încercãri de laborator necesare pentru fundamentarea unor rezultate şi concluzii proprii în controalele efectuate, scop în care se doteazã cu echipamente de laborator specifice, şi/sau colaboreazã cu instituţii de învãţãmânt superior de specialitate sau de cercetare;
21. dispune suspendarea funcţionãrii balastierelor şi carierelor care afecteazã rezistenţa şi stabilitatea construcţiilor din vecinãtatea acestora;
22. dispune suspendarea funcţionãrii, pânã la realizarea cerinţelor de calitate, a staţiilor de betoane, a staţiilor de mixturi asfaltice, a balastierelor şi a laboratoarelor de încercãri;
23. dispune sau propune, dupã caz, suspendarea ori retragerea atestatului pentru responsabilul tehnic cu execuţia, verificatorul de proiecte, expertul tehnic, în cazul nerespectãrii de cãtre aceştia a reglementãrilor legale privind cerinţele de asigurare a calitãţii în construcţii;
24. autorizeazã/atestã personalul de specialitate din construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
25. suspendã sau retrage autorizaţiile/atestatele personalului de specialitate autorizat/atestat de I.S.C., în cazul nerespectãrii cerinţelor de asigurare a calitãţii în construcţii; încetarea suspendãrii sau retragerii autorizaţiilor se face în baza regulamentelor în vigoare la data solicitãrii;
26. autorizeazã laboratoarele de analizã şi încercãri în activitatea de construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
27. primeşte şi rezolvã sau, dupã caz, transmite spre soluţionare celor în drept, potrivit competenţelor acestora, sesizãrile persoanelor fizice şi juridice cu privire la încãlcarea prevederilor legale şi a reglementãrilor tehnice în vigoare;
28. elaboreazã şi actualizeazã, ori de câte ori este necesar, normele interne, procedurile, instrucţiunile şi stabileşte mijloacele şi metodele pentru desfãşurarea activitãţii proprii; asigurã dotarea tehnicã necesarã realizãrii activitãţilor specifice;
29. publicã procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile sale specifice, aprobate prin ordin al inspectorului general de stat;
30. elaboreazã periodic sinteze şi evaluãri privind calitatea şi disciplina în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, pe care le comunicã autoritãţilor şi instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu;
31. organizeazã, cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului şi, dupã caz, al Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii şi de formare continuã şi perfecţionare profesionalã pentru personalul cu studii superioare în domeniul construcţiilor;
32. constatã contravenţiile şi infracţiunile în toate domeniile specifice de control, aplicã sancţiunile prevãzute de lege, respectiv sesizeazã organele abilitate potrivit legii şi, dupã caz, opreşte lucrãrile realizate în mod necorespunzãtor.
ART. 6
I.S.C. desfãşoarã activitãţi cu caracter specific privind:
a) redactarea de publicaţii de specialitate şi studii de sintezã;
b) instruiri în domeniul disciplinei în urbanism şi calitãţii în construcţii;
c) manifestãri tehnice privind problematica specificã activitãţii în domeniul construcţiilor. I.S.C. acordã diplome de merit persoanelor fizice şi/sau juridice pentru activitatea desfãşuratã.
ART. 7
I.S.C. desfãşoarã orice alte activitãţi dispuse prin actele normative în vigoare sau prin decizii ale primului-ministru.

CAP. III
Organizare

ART. 8
Structura organizatoricã a I.S.C. şi numãrul maxim de posturi care poate fi utilizat de I.S.C. sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 9
(1) I.S.C. are în subordine inspectoratele judeţene în construcţii şi Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti, asimilat inspectoratului judeţean în construcţii - unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(2) Organizarea inspectoratelor judeţene în construcţii, respectiv a Inspectoratului în Construcţii al Municipiului Bucureşti, se aprobã de inspectorul general de stat al I.S.C.
(3) În vederea coordonãrii activitãţii inspectoratelor judeţene în construcţii, respectiv al municipiului Bucureşti, I.S.C. are în subordine un numãr de structuri teritoriale, denumite inspectorate teritoriale, unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(4) Inspectoratele teritoriale sunt înfiinţate cu avizul conform al Cancelariei Primului-Ministru, prin hotãrâre a consiliului de conducere, la propunerea inspectorului general de stat al I.S.C.
(5) Organizarea inspectoratelor teritoriale în construcţii se aprobã de cãtre inspectorul general de stat al I.S.C. şi este prevãzutã în anexele nr. 2 şi 3.
(6) Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul regulament.

CAP. IV
Organele de conducere

ART. 10
(1) Conducerea I.S.C. este asiguratã de consiliul de conducere, compus din 5 membri numiţi prin decizie a primului-ministru.
(2) Conducerea executivã a I.S.C. este asiguratã de inspectorul general de stat, care este şi preşedintele consiliului de conducere.
(3) Salarizarea inspectorului general de stat este stabilitã prin decizie a primului-ministru.
(4) Indemnizaţia de şedinţã a fiecãruia dintre cei 5 membri ai consiliului de conducere este stabilitã în procent de 30% din salariul preşedintelui consiliului de conducere - inspector general de stat.
ART. 11
Consiliul de conducere are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. avizeazã propunerile inspectorului general de stat pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a I.S.C. şi le înainteazã spre aprobare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;
2. aprobã raportul de activitate al I.S.C. pentru perioada anterioarã şi propunerile privind activitatea pentru perioada urmãtoare;
3. îşi însuşeşte bugetul de venituri şi cheltuieli al I.S.C. şi îl înainteazã spre aprobare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;
4. aprobã Regulamentul intern al I.S.C.;
5. aprobã numirea şi revocarea inspectorilor generali adjuncţi, a secretarului general şi a inspectorilor-şefi ai inspectoratelor teritoriale, la propunerea inspectorului general de stat;
6. aprobã programul anual de investiţii al I.S.C.;
7. asigurã negocierea contractului colectiv de muncã cu reprezentanţii salariaţilor, în condiţiile legii;
8. aprobã închiderea de clãdiri, spaţii şi terenuri, necesare desfãşurãrii corespunzãtoare a activitãţii;
9. aprobã scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.S.C.;
10. aprobã lista şi tarifele pentru prestaţiile specifice executate şi pentru autorizaţiile emise, prevãzute în prezentul regulament;
11. aprobã, numai pentru cazurile în care luarea unor decizii complexe impune cunoştinţe de specialitate, încheierea unor contracte cu experţi, consilieri sau consultanţi din afara I.S.C.; sumele cuvenite pentru aceste prestaţii vor fi prevãzute în bugetul de venituri şi cheltuieli;
12. poate delega, pe perioadã determinatã, o parte din atribuţiile sale preşedintelui acestuia sau altor persoane cu funcţii de conducere;
13. exercitã orice alte atribuţii care îi revin conform prevederilor legale, prezentului regulament sau potrivit deciziilor primului-ministru.
ART. 12
(1) Consiliul de conducere se întruneşte lunar sau la solicitarea preşedintelui ori a unei treimi din numãrul membrilor sãi, ori de câte ori este necesar.
(2) Şedinţa este prezidatã de cãtre preşedinte, iar în lipsa acestuia, de cãtre unul dintre membri, desemnat de cãtre preşedinte.
(3) Şedinţele consiliului de conducere se desfãşoarã în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi.
(4) Hotãrârile consiliului de conducere se iau cu majoritatea membrilor acestuia.
ART. 13
Preşedintele Consiliului de conducere al I.S.C., în calitatea sa de inspector general de stat, are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. conduce întreaga activitate executivã a I.S.C.;
2. emite ordine, în condiţiile legii;
3. stabileşte organizarea internã a inspectoratelor judeţene în construcţii şi a inspectoratelor teritoriale;
4. numeşte şi revocã, dupã caz, inspectorii generali adjuncţi, secretarul general, inspectorii-şefi ai inspectoratelor teritoriale şi adjuncţii acestora, respectiv inspectorii-şefi judeţeni şi adjuncţii acestora;
5. emite ordine privind angajarea sau concedierea personalului de conducere, de execuţie şi auxiliar din I.S.C.;
6. prezintã consiliului de conducere spre însuşire proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al I.S.C. şi îl înainteazã primului-ministru spre aprobare, prin Cancelaria Primului-Ministru;
7. aprobã defalcarea listei de investiţii pe inspectoratele judeţene şi, dupã caz, pe structurile teritoriale şi repartizeazã parcul auto pe fiecare inspectorat judeţean, respectiv structurã teritorialã;
8. aprobã prin ordin procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile specifice ale I.S.C.;
9. dispune, conform atribuţiilor, suspendarea atestatelor şi autorizaţiilor emise de I.S.C. pentru personalul de specialitate;
10. propune suspendarea de agremente tehnice în cazul în care se constatã nerespectarea caracteristicilor, a condiţiilor de fabricaţie şi de utilizare sau comportarea necorespunzãtoare în exploatare a produselor;
11. împuterniceşte directorul general al Direcţiei generale juridice sã reprezinte, prin Direcţia contencios, I.S.C. în faţa instanţelor judecãtoreşti, parchetelor şi celorlalte organe administrative sau jurisdicţionale, sã semneze, în numele şi pe seama inspectorului general de stat, cererile adresate acestora, cãile de atac, apãrãrile, delegaţiile de reprezentare ale consilierilor juridici, precum şi celelalte acte cu caracter juridic;
12. poate delega o parte din atribuţii inspectorilor generali adjuncţi şi/sau inspectorilor-şefi ai structurilor teritoriale, în limita mandatului dat;
13. exercitã orice alte atribuţii care îi revin prin prezentul regulament, prin hotãrârile consiliului de conducere, prin deciziile primului-ministru, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare.

CAP. V
Bugetul de venituri şi cheltuieli

ART. 14
(1) I.S.C. se finanţeazã integral din venituri proprii.
(2) În afara veniturilor constituite în temeiul prevederilor <>Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executãrii lucrãrilor de construcţii, republicatã, cu modificãrile ulterioare, I.S.C. poate realiza venituri şi din activitãţile de autorizare a laboratoarelor de încercãri în construcţii şi de autorizare/atestare a personalului de specialitate în construcţii, redactarea de publicaţii de specialitate, instruiri în domeniul ştiinţific de activitate.
ART. 15
(1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al I.S.C. este însuşit de consiliul de conducere şi aprobat de primul-ministru, potrivit prevederilor legale.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli va asigura integral fondurile necesare pentru realizarea atribuţiilor prevãzute în prezentul regulament, în scopul desfãşurãrii activitãţii în conformitate cu legislaţia în materie şi cu orice alte acte normative sau dispoziţii ale primului-ministru, care reglementeazã domeniul de activitate.
(3) Bugetul de venituri şi cheltuieli se rectificã ori de câte ori activitatea I.S.C. o impune, cu respectarea procedurilor de aprobare şi avizare prevãzute.
(4) Bugetul de venituri şi cheltuieli va cuprinde, dupã caz, şi fondurile necesare pentru colaborãrile, cofinanţãrile şi expertizele ce vor fi realizate în vederea punerii în siguranţã a construcţiilor, în scopul protejãrii vieţii oamenilor.
(5) Excedentul anual rezultat din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli rãmâne la dispoziţia I.S.C. şi se reporteazã în anul urmãtor.
(6) I.S.C. poate efectua cheltuieli în valutã, în condiţiile prevãzute de actele normative în vigoare.
(7) Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la respectarea disciplinei în urbanism şi amenajarea teritoriului şi pentru aplicarea unitarã a prevederilor legale în domeniul calitãţii construcţiilor, parcul normat al I.S.C. este de 250 de autoturisme, cu o normã de combustibil de 350 litri/lunã/autoturism.

CAP. VI
Personalul

ART. 16
Personalul I.S.C. nu se încadreazã în categoria funcţionarilor publici.
ART. 17
Personalul I.S.C. este personal contractual şi se supune prevederilor prezentului regulament, prevederilor legislaţiei generale a muncii, regulamentului intern şi contractului colectiv de muncã aplicabil.
ART. 18
Personalul I.S.C. are atribuţii de control, în baza reglementãrilor legale în vigoare şi potrivit domeniului de activitate.
ART. 19
Personalul I.S.C. beneficiazã de echipament de protecţie, în condiţiile legii.
ART. 20
Drepturile salariale şi celelalte drepturi evaluate sau evaluabile pecuniar ori de personal se stabilesc potrivit contractului colectiv de muncã aplicabil.

CAP. VII
Relaţiile

ART. 21
În vederea armonizãrii cu legislaţia internaţionalã, precum şi a luãrii mãsurilor de punere în siguranţã a construcţiilor, în scopul protejãrii vieţii oamenilor, I.S.C. poate încheia contracte sau convenţii de colaborare şi/sau de cooperare pe plan naţional şi/sau internaţional, în domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii, cu alte organe/organisme similare, cu instituţii de învãţãmânt superior, de cercetare, precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţarã şi/sau din strãinãtate.

CAP. VIII
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 22
În termen de 30 de zile de la aprobarea prezentului regulament, consiliul de conducere va aproba noul regulament intern al I.S.C.


ANEXA 1

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
Numãrul total de posturi: 1.360, din care de conducere: 160


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Inspectoratului de Stat în Construcţii






┌────────────────────────┐
│ CONSILIUL DE CONDUCERE │
└──────────┬─────────────┘


┌───────────┴─────────────┐
│INSPECTOR GENERAL DE STAT│ ┌─────────────┐
└──┬────────┬─────────┬───┘ │Biroul audit │
│ │ │ ┌─┤public intern│
│ │ │ │ └─────────────┘
┌────────────┘ │ │ │ ┌──────────────┐
│ │ └──────┼─┤Corp control*)│
┌────┴───┐ │ │ └──────────────┘
│Direcţia│ │ │ ┌─────────┐
│generalã│ │ └─┤Cabinet*)│
│juridicã│ │ └─────────┘
└────┬───┘ │
│ │
┌────────┼─────────────┐ │
┌─────┴────┐┌──┴───────┐┌────┴────┐ │
│Direcţia ││Direcţia ││Serviciul│ │
│legislaţie││contencios││resurse │ │
└──────────┘└──────────┘│umane │ │
└─────────┘ │


┌────────────────────────┼─────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│ │ │ │
┌────┴────┐ ┌────────┴───────┐ ┌───┴─────┐ ┌─────┴─────┐
│INSPECTOR│ │SECRETAR GENERAL│ │INSPECTOR│ │8 inspecto-│
│GENERAL │ └────────┬───────┘ │GENERAL │ │rate teri- │
│ADJUNCT │ │ │ADJUNCT │ │toriale în │
└────┬────┘ │ └────┬────┘ │construcţii│
│ ┌───────┴─┬───────┬────────┐ ┌───────┴┬────────┐ └─────┬─────┘
┌──────┴────┐ │ │ │ │ │ │ │ │
┌────┴─────┐┌────┴──────┐┌───┴────┐┌───┴──┐┌───┴───┐┌───┴───┐┌──┴───┐┌───┴────┐┌──┴───┐ │
│Direcţia ││Serviciul ││Direc- ││Servi-││Biroul ││Servi- ││Servi-││Direcţia││Biroul│ ┌─────┴───────┐
│generalã ││supraveghe-││ţia eco-││ciul ││control││ciul ││ciul ││control ││presã │ │41 de inspec-│
│autorizare││re piaţa ││nomicã ││achi- ││ges- ││adminis││recla-││ şi ││şi re-│ │ torate │
│avizare, ││produselor │└───┬────┘│ziţii ││tiune ││trativ ││maţii ││sintezã ││laţii │ │judeţene în │
│atestare ││pentru │ │ └──────┘└───────┘└───┬───┘│şi se-│└───┬────┘│cu pu-│ │construcţii │
└────┬─────┘│construcţii│ │ │ │sizãri│ │ │blicul│ │ + │
│ └───────────┘ │ │ └──────┘ │ └──────┘ │Inspectoratul│
│ │ │ │ │ în │
┌─┴─────────┐ ┌──┴─────┬───────┐ ┌──┴──────┐ ┌┴───────┐ │ Construcţii │
┌──┴─────┐┌────┴──────┐┌──┴───┐┌───┴──┐┌───┴──┐ ┌──┴────┐┌───┴────┐ ┌─┴─────┐┌─┴─────┐ │ al │
│Direcţia││Direcţia ││Servi-││Servi-││Biroul│ │Biroul ││Biroul │ │Servi- ││Servi- │ │Municipiului │
│avizare ││autorizare ││ciul ││ciul ││sala- │ │adminis││infor- │ │ciul ││ciul │ │ Bucureşti │
└────────┘│şi atestate││finan-││conta-││rizare│ │trativ ││matizare│ │control││sintezã│ └─────────────┘
└───────────┘│ciar ││bili- │└──────┘ └───────┘└────────┘ │tehnic │└───────┘
└──────┘│tate │ └───────┘
└──────┘


*) Se organizeazã la nivel de direcţie.


Notã: alte compartimente specifice pot fi înfiinţate prin ordin al inspectorului general de stat, conform regulamentului intern.


ANEXA 2

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a unui inspectorat teritorial în construcţii



┌──────────────────────────┐
│ Inspector teritorial-sef │
└────────────┬─────────────┘


┌────────────────┴─────────────────┐
│ Inspector teritorial adjunct (2) │
└────────────────┬─────────────────┘


┌─────────────────┬───────────┴───────┬───────────────────┐
│ │ │ │
│ │ │ │
┌────────┴───────┐ ┌──────┴───────┐ ┌────────┴──────────┐ ┌─────┴──────┐
│2-7 inspectorate│ │Compartimentul│ │ Compartimentul │ │ Birou │
│ judetene in │ │ juridic │ │economic, personal,│ │consultanta,│
│ constructii │ └──────────────┘ │ administrativ, │ │coordonare, │
└────────────────┘ │ achizitii │ │ avizare │
└───────────────────┘ └────────────┘




ANEXA 3

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII


INSPECTORATE TERITORIALE ÎN CONSTRUCŢII

Inspectorate judeţene în construcţii



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Inspectorate teritoriale în construcţii /Inspectorate judeţene în
crt. (I.T.C.) construcţii (I.J.C.)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. I.T.C. NORD-EST I.J.C. Botoşani
sediu: municipiul Iaşi I.J.C. Suceava
I.J.C. Iaşi
I.J.C. Neamţ
I.J.C. Bacãu
I.J.C. Vaslui
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. I.T.C. SUD-EST I.J.C. Vrancea
sediu: municipiul Constanţa I.J.C. Galaţi
I.J.C. Buzãu
I.J.C. Brãila
I.J.C. Tulcea
I.J.C. Constanţa
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. I.T.C. SUD MUNTENIA I.J.C. Argeş
sediu: municipiul Ploieşti I.J.C. Prahova
I.J.C. Dâmboviţa
I.J.C. Ialomiţa
I.J.C. Cãlãraşi
I.J.C. Giurgiu
I.J.C. Teleorman
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. I.T.C. SUD-VEST OLTENIA I.J.C. Vâlcea
sediu: municipiul Craiova I.J.C. Gorj
I.J.C. Mehedinţi
I.J.C. Olt
I.J.C. Dolj
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. I.T.C. VEST I.J.C. Arad
sediu: municipiul Timişoara I.J.C. Timiş
I.J.C. Hunedoara
I.J.C. Caraş-Severin
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. I.T.C. NORD-VEST I.J.C. Satu Mare
sediu: municipiul Oradea I.J.C. Maramureş
I.J.C. Bistriţa-Nãsãud
I.J.C. Sãlaj
I.J.C. Bihor
I.J.C. Cluj
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. I.T.C. CENTRU I.J.C. Mureş
sediu: municipiul Braşov I.J.C. Harghita
I.J.C. Alba
I.J.C. Sibiu
I.J.C. Covasna
I.J.C. Braşov
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. I.T.C. BUCUREŞTI ILFOV I.C. Municipiului Bucureşti
sediu: municipiul Bucureşti I.J.C. Ilfov
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016