Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGLEMENTARI*) din 9 noiembrie 2007  privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGLEMENTARI*) din 9 noiembrie 2007 privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 846 bis din 10 decembrie 2007
----------
*) Aprobate de <>Ordinul nr. 1.969 din 9 noiembrie 2007 , publicat în Monitorul Oficial Partea I, nr. 846 din 10 decembrie 2007.


CAP. 1
Sfera de aplicare

1. Categoriile de persoane juridice fãrã scop patrimonial care pot organiza şi conduce contabilitatea în partidã simplã, sunt urmãtoarele:
a) unitãţile de cult;
b) asociaţiile de proprietari.
2. Au obligaţia de a organiza şi conduce contabilitatea în partidã simplã persoanele juridice fãrã scop patrimonial în al cãror act normativ de înfiinţare existã prevederi exprese în acest sens.

CAP. 2
Organizarea contabilitãţii în partidã simplã

A. Dispoziţii generale
1. Sistemul de contabilitate în partidã simplã, în sensul prezentelor reglementãri, reprezintã ansamblul registrelor şi documentelor contabile, legal reglementate, care servesc la înregistrarea în contabilitate, în mod obligatoriu cronologic şi sistematic, a operaţiunilor economice consemnate în documentele justificative.
2. Nomenclatorul privind principalele registre şi formulare, comune pe economie, privind activitatea financiarã şi contabilã, precum şi modelele registrelor contabile, modelele formularelor contabile specifice şi normele de întocmire şi utilizare a acestora, privind organizarea şi conducerea contabilitãţii în partidã simplã de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial, sunt prevãzute în anexa la prezentele reglementãri.
Persoanele juridice fãrã scop patrimonial pot utiliza toate formularele prevãzute în anexa la prezentele reglementãri, sau numai o parte dintre acestea, în funcţie de elementele specifice activitãţii desfãşurate.
3. În funcţie de necesitãţi, persoanele juridice fãrã scop patrimonial pot utiliza şi celelalte registre şi formulare comune pe economie, privind activitatea financiarã şi contabilã, elaborate de Ministerul Economiei şi Finanţelor.
4. Modelele formularelor, comune pe economie, pot fi adaptate în funcţie de specificul şi de necesitãţile persoanelor juridice fãrã scop patrimonial, cu condiţia respectãrii conţinutului minimal de informaţii şi a normelor metodologice de întocmire şi utilizare a acestora.
5. Persoanele juridice fãrã scop patrimonial vor folosi şi alte formulare prevãzute în mod expres de acte normative care reglementeazã activitãţi economice specifice.
6. În condiţiile utilizãrii sistemelor informatice financiar - contabile, este necesar sã fie respectate criteriile minimale privind programele informatice utilizate în domeniul financiar - contabil, prevãzute de normele metodologice de întocmire şi utilizare a registrelor şi formularelor comune pe economie privind activitatea financiarã şi contabilã, elaborate de Ministerul Economiei şi Finanţelor.
7. Persoanele juridice fãrã scop patrimonial care conduc contabilitatea în partidã simplã nu întocmesc situaţii financiare anuale.
8. Pentru verificarea înregistrãrii corecte în contabilitate a operaţiunilor efectuate, lunar se întocmeşte "Situaţia soldurilor elementelor de activ şi de pasiv" (cod 14-6-30/d), pe baza datelor înscrise şi totalizate în fişe şi jurnale contabile.
9. Prevederile capitolelor 1, 2 şi 3 din Reglementãrile contabile pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial, prevãzute în ordin la art. 1 alin. (1), precum şi cele menţionate la art. 1 alin. (3), din acelaşi ordin, se aplicã în mod corespunzãtor, respectiv adaptate la cerinţele sistemului de contabilitate în partidã simplã, şi de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã, potrivit prezentelor reglementãri.
10. Persoanele care au obligaţia gestionãrii patrimoniului persoanelor juridice fãrã scop patrimonial menţionate la capitolul 1 rãspund, potrivit legii, pentru pregãtirea, însuşirea şi aplicarea corectã a acestor reglementãri, precum şi de transpunerea corectã a soldurilor în cazurile menţionate la capitolul 2 litera B punctul 15.
B. Norme generale privind documentele justificative şi financiar - contabile
1. Potrivit prevederilor <>art. 6 alin. (1) din Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, orice operaţiune economico-financiarã efectuatã se consemneazã în momentul efectuãrii ei într-un document care stã la baza înregistrãrilor în contabilitate, dobândind astfel calitatea de document justificativ.
2. În baza prevederilor <>art. 6 alin. (2) din Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, documentele justificative care stau la baza înregistrãrilor în contabilitate angajeazã rãspunderea persoanelor care le-au întocmit, vizat şi aprobat, precum şi a celor care le-au înregistrat în contabilitate, dupã caz.
3. Documentele justificative trebuie sã cuprindã urmãtoarele elemente principale:
- denumirea documentului;
- denumirea şi, dupã caz, sediul unitãţii care întocmeşte documentul;
- numãrul documentului şi data întocmirii acestuia;
- codul de înregistrare fiscalã (când este cazul);
- menţionarea pãrţilor care participã la efectuarea operaţiunii economico-financiare (când este cazul);
- conţinutul operaţiunii economico-financiare şi, atunci când este necesar, temeiul legal al efectuãrii acesteia;
- datele cantitative şi valorice aferente operaţiunii economico-financiare efectuate;
- numele şi prenumele, precum şi semnãturile persoanelor care le-au întocmit, vizat şi aprobat, dupã caz;
- alte elemente menite sã asigure consemnarea completã a operaţiunilor efectuate.
4. Documentele care stau la baza înregistrãrilor în contabilitate pot dobândi calitatea de document justificativ numai în condiţiile în care furnizeazã toate informaţiile prevãzute de normele legale în vigoare.
5. Inscrierea datelor în documente se face cu cernealã, cu pastã de pix, sau prin utilizarea sistemelor informatice de prelucrare automatã a datelor, dupã caz.
6. În documentele justificative şi în cele contabile nu sunt admise ştersãturi, modificãri sau alte asemenea procedee, precum şi lãsarea de spaţii libere între operaţiunile înscrise în acestea sau file lipsã.
Erorile se corecteazã prin tãierea cu o linie a textului sau a cifrei greşite, pentru ca acestea sã poatã fi citite, iar deasupra lor se scrie textul sau cifra corectã.
Corectarea se face în toate exemplarele documentului justificativ şi se confirmã prin semnãtura persoanei care a întocmit/corectat documentul justificativ, menţionându-se şi data efectuãrii corecturii.
În cazul documentelor justificative la care nu se admit corecturi, cum sunt cele pe baza cãrora se primeşte, se elibereazã sau se justificã numerarul, sau al altor documente pentru care normele de utilizare prevãd asemenea restricţii, documentul întocmit greşit se anuleazã şi rãmâne în carnetul respectiv (nu se detaşeazã), cu excepţia ordinului de deplasare (delegaţie), pe baza cãruia se primeşte sau se restituie diferenţa dintre cheltuielile efective de deplasare şi avansul acordat.
7. Pentru a putea fi înregistrate în contabilitate, operaţiunile economico-financiare ale persoanelor juridice fãrã scop patrimonial trebuie sã fie justificate cu documente originale, întocmite sau reconstituite potrivit prevederilor legale.
8. În caz de pierdere, sustragere sau distrugere a unor documente justificative şi contabile, persoanele juridice fãrã scop patrimonial vor lua mãsuri de reconstituire a acestora în termen de maxim 30 de zile de la constatare, potrivit reglementãrilor emise în acest scop.
9. Arhivarea şi pãstrarea registrelor şi a documentelor justificative şi contabile, precum şi reconstituirea documentelor justificative şi contabile pierdute, sustrase sau distruse se efectueazã în conformitate cu normele metodologice de intocmire şi utilizare a registrelor şi formularelor comune pe economie privind activitatea financiarã şi contabilã, elaborate şi emise de Ministerul Economiei şi Finanţelor.
10. Contabilitatea operaţiunilor de capital, a imobilizãrilor, cu excepţia imobilizãrilor corporale de natura mijloacelor fixe, a terţilor şi a trezoreriei se ţine cu ajutorul Fişei pentru operaţiuni diverse (cod 14-6-22/c).
Contabilitatea imobilizãrilor corporale de natura mijloacelor fixe se ţine cu ajutorul Fişei mijlocului fix (cod 14-2-2).
Contabilitatea stocurilor se ţine cu ajutorul Fişei pentru valori materiale (cod 14-3-10/a).
11. Contabilitatea cheltuielilor se ţine pe feluri de cheltuieli, dupã natura lor, distinct pe feluri de activitãţi, respectiv activitãţi fãrã scop patrimonial, activitãţi cu destinaţie specialã potrivit legii şi activitãţi economice.
Pentru fiecare fel de cheltuialã se va întocmi o Fişã pentru operaţiuni diverse (cod 14-6-22/b), în care se vor înregistra toate documentele în mod cronologic.
12. Contabilitatea veniturilor se ţine pe feluri de venituri, dupã natura lor, distinct pe feluri de activitãţi, respectiv activitãţi fãrã scop patrimonial, activitãţi cu destinaţie specialã potrivit legii şi activitãţi economice.
Pentru fiecare fel de venit se va întocmi o Fişã pentru operaţiuni diverse (cod 14-6-22/b), în care se vor înregistra toate documentele în mod cronologic.
13. Clasificaţia veniturilor şi cheltuielilor persoanelor juridice fãrã scop patrimonial este prevãzutã în Reglementãrile contabile pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial, cuprinse în anexa nr. 1 la ordin, şi stã la baza elaborãrii bugetului propriu de venituri şi cheltuieli.
14. Contabilitatea veniturilor şi cheltuielilor, dupã natura lor, se poate dezvolta analitic, în continuare, în funcţie de necesitãţile impuse de anumite reglementãri sau potrivit necesitãţilor proprii ale persoanei juridice fãrã scop patrimonial.
15. În condiţiile în care se trece de la contabilitatea în partidã dublã la contabilitatea în partidã simplã, soldurile din balanţa de verificare a anului precedent vor fi preluate ca solduri iniţiale în fişele pentru operaţiuni diverse pentru exerciţiul curent.
În condiţiile în care se trece de la contabilitatea în partidã simplã la contabilitatea în partidã dublã, soldurile fişelor pentru operaţiuni diverse de la data de 31 decembrie a exerciţiului financiar încheiat vor reprezenta soldurile iniţiale ale balanţei de verificare pentru exerciţiul curent.
C. Registrele de contabilitate
1. Contabilitatea în partidã simplã la persoanele juridice fãrã scop patrimonial se ţine cu ajutorul urmãtoarelor registre contabile obligatorii:
- Registrul - jurnal (cod 14-1-1/A);
- Registrul - inventar (cod 14-1-2).
2. Registrele de contabilitate se utilizeazã în strictã concordanţã cu destinaţia acestora şi se prezintã în mod ordonat şi astfel completate încât sã permitã, în orice moment, identificarea şi controlul operaţiunilor contabile efectuate.
3. Registrul-jurnal (cod 14-1-1/A) serveşte la înregistrarea operativã a tuturor operaţiunilor desfãşurate, pe baza documentelor justificative. Operaţiunile înregistrate în Registrul-jurnal se totalizeazã atât lunar, cât şi anual.
4. Registrul-inventar (cod 14-1-2) serveşte la înregistrarea tuturor elementelor de activ şi de pasiv, grupate în funcţie de natura lor, inventariate potrivit normelor legale.
Persoanele juridice fãrã scop patrimonial au obligaţia sã efectueze inventarierea generalã a elementelor de activ şi de pasiv, în situaţiile prevãzute de lege, cu respectarea reglementãrilor contabile aplicabile şi a normele emise în acest sens de Ministerul Economiei şi Finanţelor.

ANEXĂ


──────
la reglementãrile contabile
───────────────────────────
prevãzute în Anexa nr. 2 la ordin
─────────────────────────────────

NOMENCLATORUL
privind principalele registre şi formulare, comune pe economie, privind activitatea financiarã şi contabilã, utilizate de persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã





────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea formularului Codul
crt.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Registrul-jurnal 14-1-1/A
2. Registrul-inventar 14-1-2
3. Registrul numerelor de inventar 14-2-1
4. Fişa mijlocului fix 14-2-2
5. Bon de mişcare a mijloacelor fixe 14-2-3A
- Proces-verbal de scoatere din funcţiune a
mijloacelor fixe/de declasare a unor bunuri materiale 14-2-3/aA
6. Nota de recepţie şi constatare de diferenţe 14-3-1A
7. Bon de predare, transfer, restituire 14-3-3A
8. Bon de consum 14-3-4A
9. Fişa de magazie 14-3-8
10. Fişa de evidenţã a materialelor de natura
obiectelor de inventar în folosinţã 14-3-9
11. Fişa pentru valori materiale 14-3-10/a
12. Lista de inventariere 14-3-12
13. Chitanţa 14-4-1
14. Chitanţa pentru operaţiuni în valutã 14-4-1/a
15. Dispoziţie de platã/încasare cãtre casierie 14-4-4
16. Registru de casã 14-4-7A
- Registru de casã (în valutã) 14-4-7/aA
17. Borderou de achiziţie 14-4-13
18. Stat de salarii 14-5-1/a
- Lista de avans chenzinal 14-5-1/d
19. Ordin de deplasare (delegaţie) 14-5-4
20. Decont de cheltuieli (pentru deplasãri externe) 14-5-5
21. Jurnal privind operaţiuni diverse 14-6-17/c
22. Fişa pentru operaţiuni diverse 14-6-22/b
23. Fişa pentru operaţiuni diverse 14-6-22/c
24. Registrul pentru evidenţa fondului de rulment
(pentru asociaţiile de proprietari) 14-6-25/a
25. Registrul pentru evidenţa fondului de reparaţii
(pentru asociaţiile de proprietari) 14-6-25/b
26. Registrul pentru evidenţa sumelor speciale
(pentru asociaţiile de proprietari) 14-6-25/c
27. Registrul pentru evidenţa fondului de penalizãri
(pentru asociaţiile de proprietari) 14-6-25/d
28. Lista de platã a cotelor de contribuţie la
cheltuielile asociaţiei de proprietari
(pentru asociaţiile de proprietari) 14-6-28
29. Situaţia soldurilor elementelor de activ şi de pasiv 14-6-30/d
30. Decizie de imputare 14-8-2
- Angajament de platã 14-8-2/a
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Modelele registrelor contabile, modelele formularelor contabile specifice, precum şi normele de întocmire şi utilizare a acestora sunt prezentate în continuare.

REGISTRUL - JURNAL
(cod 14-1-1/A)
1. Serveşte ca document contabil obligatoriu de înregistrare cronologicã şi sistematicã a modificãrii elementelor de activ şi de pasiv ale unitãţii.
2. Se întocmeşte de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã, într-un exemplar, dupã ce a fost numerotat, şnuruit, parafat şi înregistrat în evidenţa unitãţii.
Numerotarea filelor registrelor se va face în ordine crescãtoare, iar volumele se vor numerota în ordinea completãrii lor.
Se întocmeşte zilnic sau lunar, dupã caz, prin înregistrarea cronologicã, fãrã ştersãturi şi spaţii libere, a documentelor în care se reflectã mişcarea elementelor de activ şi de pasiv ale unitãţii.
În cazul în care unitatea foloseşte jurnale auxiliare, totalul lunar al fiecãruia se poate trece în registrul-jurnal.
În condiţiile conducerii contabilitãţii cu ajutorul sistemelor informatice de prelucrare automatã a datelor, fiecare operaţiune economico-financiarã se va înregistra în mod cronologic, dupã data de întocmire sau de intrare a documentelor în unitate. În aceastã situaţie, Registrul-jurnal se editeazã lunar, iar paginile vor fi numerotate pe masura editãrii lor. Registrul-jurnal va fi şnuruit, parafat şi înregistrat în evidenţa unitãţii în luna urmãtoare celei în care numãrul de file editate este 100, sau anual, dacã numãrul filelor editate este sub 100, pentru un exerciţiu financiar, cu respectarea prevederilor cap. 2, lit. C, pct. 3 din prezentele reglementãri.
În coloana 1 se înscrie numãrul curent al operaţiunilor inregistrate începând de la 1 ianuarie, sau de la începutul activitãţii, pânã la 31 decembrie, sau încetarea activitãţii.
În coloana 2 se trece data (anul, luna, ziua) când se face înregistrarea.
În coloana 3 se trece felul documentului (factura, chitanţa, registrul de casã, extrasul de cont la bancã etc.), precum şi numãrul şi data acestuia.
În coloana 4 se trece felul operaţiunii, dându-se explicaţiile în legãturã cu operaţiunea respectivã şi elemente de identificare a acesteia.
În coloana 5 se trec sumele totale din documentul respectiv.
În Registrul-jurnal se trec toate operaţiunile economice privind modificarea elementelor de activ şi de pasiv ale unitãţii, indiferent dacã acestea au loc în numerar sau prin conturile deschise la bãnci, neţinându-se seama dacã a avut loc plata sau încasarea acestora.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la compartimentul financiar-contabil, împreunã cu documentele justificative care au stat la baza întocmirii lui.

.......................... Nr. paginã ......
(Unitatea)

REGISTRUL-JURNAL


┌────┬──────┬──────────────────┬───────────────────────────────┬───────────────┐
│Nr. │ Data │ Documentul │ Explicaţii │ Suma │
│crt.│înreg.│(felul, nr., data)│ │ │
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ Report: │ │
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
├────┼──────┼──────────────────┼───────────────────────────────┼───────────────┤
├────┴──────┴──────────────────┴───────────────────────────────┼───────────────┤
│ De reportat:│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘
Intocmit, Verificat, 14-1-1/A



REGISTRUL-INVENTAR
(cod 14-1-2)
1. Serveşte ca document contabil obligatoriu de înregistrare a rezultatelor inventarierii elementelor de activ şi de pasiv.
2. Se întocmeşte de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã, într-un exemplar, dupã ce a fost numerotat, şnuruit, parafat şi înregistrat în evidenţa unitãţii.
Se întocmeşte la începutul activitãţii, sfârşitul exerciţiului financiar sau cu ocazia încetãrii activitãţii, fãrã ştersãturi şi spaţii libere, pe baza datelor cuprinse în listele de inventariere şi procesele-verbale de inventariere, prin gruparea elementelor de activ şi de pasiv.
Registrul inventar se completeazã pe baza inventarierii faptice a elementelor de activ şi de pasiv, grupate dupã natura lor.
În coloana 1 se înscrie numãrul curent al fiecãrei operaţiuni înregistrate în registru, cronologic, de la deschiderea acestuia pânã la epuizarea filelor sau încetarea activitãţii.
În coloana 2 vor fi recapitulate elementele de activ şi de pasiv inventariate, detaliat dupã natura lor, valorile materiale putând fi defalcate pe gestiuni.
În coloana 3 se înscrie valoarea contabilã a elementelor de activ şi de pasiv inventariate.
În coloana 4 se înscrie valoarea de inventar a elementelor de activ şi de pasiv inventariate, stabilitã de membrii comisiei de inventariere (pe baza listelor de inventariere şi a proceselor-verbale de inventariere).
În coloana 5 se trec diferenţele din evaluare, de înregistrat, calculate ca diferenţa între valoarea contabilã şi valoarea de inventar.
În coloana 6 se menţioneazã cauzele diferenţelor (deprecieri, dezasortãri etc.).
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la compartimentul financiar-contabil, împreunã cu documentele justificative care stau la baza întocmirii lui.

.......................... Nr. paginã ......
(Unitatea)

REGISTRUL - INVENTAR
la data de ..........


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│................................... Nr. pag ......│
│ (Unitatea) │
│ │
│ FIŞA PENTRU VALORI MATERIALE │
│ pentru ................................................. │
│ ................................................... │
│ │
├────────────────────┬─────────────────┬─────────────────┬────────────────────┤
│ Cod │ U/M │ Preţ unitar │ Gestiunea │
│....................│.................│.................│....................│
├──────┬─────────────┼─────────────────┼─────────────────┼────────────────────┤
│ │ Document │ Intrãri │ Ieşiri │ Stoc │
│ Data ├─────┬───────┼─────────┬───────┼─────────┬───────┼─────────┬──────────┤
│ │ Fel │ Numãr│Cantitate│Valoare│Cantitate│Valoare│Cantitate│Valoare │
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├──────┴─────┴───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ Report: │ │ │ │ │ │ │
├──────┬─────┬───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┴─────┴───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│De reportat: │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────┴─────────┴───────┴─────────┴───────┴─────────┴──────────┘
Intocmit, Verificat, 14-1-2




FIŞA PENTRU VALORI MATERIALE
(cod 14-3-10/a)
1. Serveşte la ţinerea contabilitãţii stocurilor (cantitativ şi valoric), distinct pentru activitãţile fãrã scop patrimonial şi activitãţile economice şi, dupã caz, pe feluri sau grupe (categorii) de stocuri, grupate pe magazii (gestiuni).
2. Se întocmeşte de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã, într-un exemplar, separat pe fiecare fel de material, semifabricat, produs, marfã etc.
Se completeazã la începutul anului pe baza stocurilor şi a valorii acestora de la sfârşitul exerciţiului financiar precedent, iar în cursul anului, pe baza documentelor de intrare şi ieşire.
La sfârşitul fiecãrei luni, fişele pentru valori materiale se totalizeazã pe luna respectivã şi cumulat de la începutul anului.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la compartimentul financiar- contabil.


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│................................... Nr. pag ......│
│ (Unitatea) │
│ │
│ FIŞA PENTRU VALORI MATERIALE │
│ pentru ................................................. │
│ ................................................... │
│ │
├────────────────────┬─────────────────┬─────────────────┬────────────────────┤
│ Cod │ U/M │ Preţ unitar │ Gestiunea │
│....................│.................│.................│....................│
├──────┬─────────────┼─────────────────┼─────────────────┼────────────────────┤
│ │ Document │ Intrãri │ Ieşiri │ Stoc │
│ Data ├─────┬───────┼─────────┬───────┼─────────┬───────┼─────────┬──────────┤
│ │ Fel │ Numãr│Cantitate│Valoare│Cantitate│Valoare│Cantitate│Valoare │
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├──────┴─────┴───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ Report: │ │ │ │ │ │ │
├──────┬─────┬───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┼─────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
├──────┴─────┴───────┼─────────┼───────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│De reportat: │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────┴─────────┴───────┴─────────┴───────┴─────────┴──────────┘
Intocmit, 14-3-10/a



JURNAL PRIVIND OPERAŢIUNI DIVERSE
pentru ................................
(cod 14-6-17/c)
1. Serveşte ca jurnal auxiliar pentru înregistrarea veniturilor, respectiv a cheltuielilor privind activitãţile economice ale persoanelor juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã.
2. Se întocmeşte lunar, într-un exemplar, pe baza Fişelor pentru operaţiuni diverse (cod 14-6-22/b).
Se întocmesc mai multe jurnale pentru cheltuieli şi un jurnal pentru venituri, distinct pentru activitãţile fãrã scop patrimonial şi activitãţile economice.
În coloana 4 se trec, dupã caz, totalurile lunare din fişele de venituri şi de cheltuieli privind activitãţile economice.
Pentru cheltuielile deductibile plafonat, înainte de înregistrarea totalului din fişa pentru operaţiuni diverse, se va calcula cota care este deductibilã şi numai aceasta se va înregistra în jurnalul privind operaţiuni diverse pentru cheltuieli.
Datele din jurnale stau la baza determinãrii veniturilor din activitãţi economice, a totalului cheltuielilor deductibile fiscal şi a rezultatului exerciţiului financiar privind activitãţile economice (profit/pierdere).
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la compartimentul financiar- contabil.


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│..................................... Nr. paginã .....│
│ (Unitatea) │
│ │
│ JURNAL PRIVIND OPERAŢIUNI DIVERSE │
│ pentru .......................................... │
│ ................................................. │
│ │
├────┬─────────────┬──────────────────────┬─────────────────────┬──────────────┤
│Nr. │ Data │ Documentul │ Explicaţii │ Suma │
│crt.│înregistrãrii│ (felul, numãrul) │ │ │
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ Report: │ │
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
├────┼─────────────┼──────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
├────┴─────────────┴──────────────────────┴─────────────────────┼──────────────┤
│ De reportat:│ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘
Intocmit, 14-6-17/c



FIŞA PENTRU OPERAŢIUNI DIVERSE
pentru ..............................................
(cod 14-6-22/b)
1. Serveşte la ţinerea contabilitãţii veniturilor şi cheltuielilor potrivit reglementãrilor în vigoare, distinct pentru activitãţile fãrã scop patrimonial şi activitãţile economice.
2. Se întocmeşte într-un exemplar de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã.
Se completeazã cu veniturile şi cheltuielile aferente exerciţiului financiar în curs.
La sfârşitul fiecãrei luni, fişele pentru operaţiuni diverse se totalizeazã pe luna respectivã şi cumulat de la începutul anului.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la compartimentul financiar-contabil.


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│..................................... Nr. paginã .........│
│ (Unitatea) │
│ │
│ FIŞA PENTRU OPERAŢIUNI DIVERSE │
│ pentru .............................................. │
│ ..................................................... │
│ │
├────┬────────────┬─────────────────┬──────────────────────┬──────────────────┤
│Nr. │ Data │ Documentul │ Explicaţii │ Valoare │
│crt.│documentului│(felul, numãrul) │ │ │
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ Report: │ │
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────┤
├────┴────────────┴─────────────────┴──────────────────────┼──────────────────┤
│ De reportat:│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┘
Intocmit, 14-6-22/b



FIŞA PENTRU OPERAŢIUNI DIVERSE
pentru ..............................................
(cod 14-6-22/c)
1. Serveşte la ţinerea contabilitãţii operaţiunilor de capital, a imobilizãrilor, cu excepţia imobilizãrilor corporale de natura mijloacelor fixe, a terţilor şi a trezoreriei potrivit reglementãrilor în vigoare şi, dupã caz, distinct pentru activitãţi
2. Se întocmeşte într-un exemplar de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial care organizeazã şi conduc contabilitatea în partidã simplã.
Se completeazã la începutul anului, pe baza soldurilor de la sfârşitul exerciţiului financiar precedent, iar în cursul anului, pe baza documentelor justificative referitoare la operaţiunile intervenite.
La sfârşitul fiecãrei luni fişele pentru operaţiuni diverse se totalizeazã pe luna respectivã şi cumulat de la începutul anului.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│..................................... Nr. paginã ......│
│ (Unitatea) │
│ │
│ FIŞA PENTRU OPERAŢIUNI DIVERSE │
│ pentru .......................................... │
│ ................................................. │
│ │
├────┬────────────┬────────────────┬────────────────┬──────────────────┬───────┤
│Nr. │ Data │ Documentul │ │ Valoare │ │
│crt.│documentului│(felul, numãrul)│ Explicaţii ├────────┬─────────┤ Sold │
│ │ │ │ │Intrãri │ Ieşiri │ │
├────┼────────────┼────────────────┼────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼────────────┼────────────────┼────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
│ │ │ │ Report: │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────────┼────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
├────┼────────────┼────────────────┼────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
├────┼────────────┼────────────────┼────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
├────┼────────────┼────────────────┼────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
├────┴────────────┴────────────────┴────────────────┼────────┼─────────┼───────┤
│ De reportat:│ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────┴────────┴─────────┴───────┘
Intocmit, 14-6-22/c



REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE RULMENT
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/a)
1. Serveşte ca document pentru evidenţa fondului de rulment al asociaţiei de proprietari constituit din contribuţiile proprietarilor conform criteriilor şi condiţiilor stabilite de adunarea generalã a proprietarilor membri ai asociaţiei de proprietari
2. Se întocmeşte într-un exemplar de cãtre administratorul asociaţiei de proprietari, prin alocarea, pentru fiecare proprietar, a uneia sau mai multor pagini necesare completãrii pentru un an de zile.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la administraţia asociaţiei de proprietari.
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE REPARAŢII
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/b)
1. Serveşte ca document pentru evidenţa fondului de reparaţii al asociaţiei de proprietari constituit din contributiile proprietarilor conform cotelor-pãrţi indivize.
2. Se întocmeşte într-un exemplar de cãtre administratorul asociaţiei de proprietari, prin alocarea, pentru fiecare proprietar, a uneia sau mai multor pagini necesare completãrii pentru un an de zile.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la administraţia asociaţiei de proprietari.
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA SUMELOR SPECIALE
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/c)
1. Serveşte ca document pentru evidenţa sumelor speciale ale asociaţiei de proprietari constituite din sumele rezultate din activitãţi economice (inchirieri spaţii comune, amplasare de reclame publicitare pe fatada, montaj antene pe terasa, utilizarea
2. Se întocmeşte într-un exemplar de cãtre administratorul asociaţiei de proprietari, prin alocarea, pentru fiecare proprietar, a uneia sau mai multor pagini necesare completãrii pentru un an de zile.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la administraţia asociaţiei de proprietari.
REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE PENALIZĂRI
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/d)
1. Serveşte ca document pentru evidenţa fondului de penalizãri al asociaţiei de proprietari constituit din penalizarile aplicate proprietarilor restanţieri conform sistemului propriu al asociaţiei de proprietari.
2. Se întocmeşte într-un exemplar de cãtre administratorul asociaţiei de proprietari, prin alocarea, pentru fiecare proprietar, a uneia sau mai multor pagini necesare completarii pentru un an de zile.
3. Nu circulã, fiind document de înregistrare contabilã.
4. Se arhiveazã la administraţia asociaţiei de proprietari.

ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI ............ Nr. paginã ..... An ..........

REGISTRUL
PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE RULMENT
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/a)

APARTAMENT/SPAŢIU NR. ............
Suprafaţa utilã .................. m.p.
Cota-parte indivizã .............. %


┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ │ OPERAŢIUNI │ │
│ ├──────────────────────────────┬───────────────────────────────┤ │
│ │ │ Suma │ │
│Nr. ├───────────────────┬──────────┼─────────┬────────┬────────────┤ Sold │
│crt.│ Numãrul şi data │ │ │ │ │ │
│ │ documentului de │Explicaţii│Stabilitã│Incasatã│ Restituitã │ │
│ │ stabilire/ │ │ │ │ │ │
│ │încasare/restituire│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ Report:│ │
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │De reportat:│ │
└────┴───────────────────┴──────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────┘
Intocmit, 14-6-25/a



ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI ............. Nr. paginã ..... An ......

REGISTRUL
PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE REPARAŢII
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/b)

APARTAMENT/SPAŢIU NR. ............
Suprafaţa utilã .................. m.p.
Cota-parte indivizã .............. %


┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ │ OPERAŢIUNI │ │
│ ├──────────────────────────────┬───────────────────────────────┤ │
│ │ │ Suma │ │
│Nr. ├───────────────────┬──────────┼─────────┬────────┬────────────┤ Sold │
│crt.│ Numãrul şi data │ │ │ │Plãtitã │ │
│ │ documentului de │Explicaţii│Stabilitã│Incasatã│pentru │ │
│ │ stabilire/ │ │ │ │lucrãri │ │
│ │încasare/platã │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ Report:│ │
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
├────┼───────────────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │De reportat:│ │
└────┴───────────────────┴──────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────┘
Intocmit, 14-6-25/b



REGISTRUL
PENTRU EVIDENŢA SUMELOR SPECIALE
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/c)

APARTAMENT/SPAŢIU NR. ............
Suprafaţa utilã .................. m.p.
Cota-parte indivizã .............. %


┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ │ OPERAŢIUNI │ │
│ ├─────────────────────────────┬──────────────────────────────────┤ │
│ │ │ Suma │ │
│Nr. ├──────────────────┬──────────┼───────────────┬──────────────────┤ Sold │
│crt.│ Numãrul şi data │ │ Incasatã de │ Platitã pentru │ │
│ │ documentului de │Explicaţii│asociaţie de la│ lucrãri │ │
│ │ încasare/platã │ │ terţi │ │ │
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ Report:│ │
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ De reportat:│ │
└────┴──────────────────┴──────────┴───────────────┴──────────────────┴───────┘
Intocmit, 14-6-25/c



ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI ........... Nr. paginã ..... An ..........

REGISTRU
PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE PENALIZĂRI
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-25/d)

APARTAMENT/SPAŢIU NR. ............
Procent penalizãri ....... %/zi de întârziere


┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│ │ OPERAŢIUNI │ │
│ ├────────────────────────────┬────────────────────────────────┤ │
│ │ │ Suma │ │
│Nr. ├─────────────────┬──────────┼──────────┬────────┬────────────┤ Sold │
│crt.│ Numãrul şi data │ │Penalizare│ │ │ │
│ │ documentului de │Explicaţii│ aplicatã │Incasatã│ Restanţã │ │
│ │aplicare/încasare│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ Report:│ │
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
├────┼─────────────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │De reportat:│ │
└────┴─────────────────┴──────────┴──────────┴────────┴────────────┴────────┘
Intocmit, 14-6-25/d



LISTA DE PLATĂ
A COTELOR DE CONTRIBUŢIE LA CHELTUIELILE ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI
(pentru asociaţiile de proprietari - cod 14-6-28)
1. Serveşte pentru determinarea cheltuielilor comune din fiecare lunã şi repartizarea lor pe proprietarii din asociaţie în vederea încasãrii şi reîntregirii fondurilor asociaţiei de proprietari.
2. Se întocmeşte în douã exemplare de cãtre administratorul asociaţiei de proprietari.
3. Circulã:
- prin afişare la avizier (exemplarul 1);
- la administraţia asociaţiei de proprietari (exemplarul 2).
4. Se arhiveazã la administraţia asociaţiei de proprietari (exemplarul 2).
ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI BLOC .........
DATA AFIŞĂRII: ................
DATA SCADENŢĂ: ..............
DATA SCADENŢĂ (fãrã FOND DE RULMENT): ..............
PERIOADA DE AFIŞARE: ..............
LISTA DE PLATĂ
A COTELOR DE CONTRIBUŢIE LA CHELTUIELILE
ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI BLOC ............. SCARĂ ....
Lunã ................. Anul .........




┌─────┬────┬─────┬──────┬─────┬─────┬──────────┬──────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬────┬─────────────────────┐
│ │Nr. │Nr. │Supra-│Chel-│Chel-│Cheltuieli│Chel- │Chel-│ │Aju- │ │ │ │ RESTANŢE │
│Nr. │per-│cu- │faţã │tu- │tu- │ pentru │tuieli│tu- │Sume │toare│Pena- │TOTAL│ ├────┬────┬─────┬─────┤
│apar-│soa-│rent │utilã │ieli │ieli │încãlzirea│pe │ieli │achi-│bã- │lizãri│ DE │Fond│Cota│ │ │Total│
│ta- │ne │per- │[m.p.]│pe │pe │apartamen-│cota- │pe │tate │ne- │__%/zi│PLATĂ│de │de │Fond│Pena-│res- │
│ment/│car-│soane│ │numãr│con- │ tului/ │parte │bene-│în │şti │ │[lei]│rul-│con-│de │li- │tanţe│
│spa- │te │ │ │de │su- │spaţiului │indi- │fici-│a- │ │ │ │ment│tri-│rul-│zãri │ │
│ţiu │im- │ │ │per- │muri │ │vizã │ari │vans │ │ │ │ │bu- │ment│ │ │
│ │bil │ │ │soane│indi-│ │ │ │ │ │ │ │ │ţie │ │ │ │
│ │ │ │ │ │vidu-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ 16 │ 17 │
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
├─────┼────┼─────┼──────┼─────┼─────┼──────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴────┴─────┴──────┴─────┴─────┴──────────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴────┴────┴────┴─────┴─────┘


┌───────────────────────────┬─────┬─────────────────┬──────────┐ ┌─────────────────────────────┬─────┬────────┐
│ CHELTUIELI PE NUMĂR DE │ │ │ │ │ CHELTUIELI PE COTA-PARTE │ │ │
│ PERSOANE, CONSUMURI │ │ LEI/PERSOANĂ │ │ │ INDIVIZĂ, DE ALTĂ NATURĂ, │ │ │
│ INDIVIDUALE ŞI PE │ │ │ │ │ACHITATE ÎN AVANS, PENALIZĂRI│ │ │
│ BENEFICIARI │ LEI ├────────┬────────┤ LEI/M.C. │ │ ŞI AJUTOARE BĂNEŞTI │ LEI │LEI/M.P.│
│ │ │ FĂRĂ │ CU │ │ │ │ │ │
│ BAZA DE CALCUL │ │CONTOARE│CONTOARE│ │ │ BAZA DE CALCUL │ │ │
│ CHELTUIALĂ/FACTURĂ/LUNĂ │ │ │ │ │ │ CHELTUIALĂ/FACTURĂ/LUNĂ │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
INTOCMIT ├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
ADMINISTRATOR, │APĂ RECE/........./....... │ │ │ │ │ │INCĂLZIRE │ │ │
│ │ │ │ │ │ │APARTAMENTE/SPAŢII/..../.....│ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
│APĂ CALDĂ/......../........│ │ │ │ │ │INTREŢINERE │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ASCENSOR/INTERFON/....../....│ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
│GAZE NATURALE/..../..... │ │ │ │ │ │FOND REPARAŢII/REPARAŢII │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
CENZOR, │EVACUARE GUNOI │ │ │ │ │ │CHELTUIELI ADMINISTRATIVE, │ │ │
│MENAJER/...../............ │ │ │ │ │ │INCLUSIV SALARII, │ │ │
│ │ │ │ │ │ │REMUNERAŢII, INDEMNIZAŢII, │ │ │
│ │ │ │ │ │ │CONTRACTE/...../......... │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
│ENERGIA ELECTRICĂ SPAŢII ŞI│ │ │ │ │ │PIERDERI/CONSUMURI SPAŢII │ │ │
│INSTALAŢII COMUNE/.../.... │ │ │ │ │ │COMUNE (APĂ, INCĂLZIRE ETC.) │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
│SALARII/REMUNERAŢII │ │ │ │ │ │SUME ACHITATE ÎN AVANS │ │ │
│INGRIJITOR/...../..........│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┤ │
PREŞEDINTE, │ │ │ │ │ │ │PENALIZĂRI │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┤ │
│CHELTUIELI PE BENEFICIARI │ │ │ │ │ │AJUTOARE BĂNEŞTI │ │ │
├───────────────────────────┼─────┼────────┼────────┼──────────┤ ├─────────────────────────────┼─────┼────────┤
│ TOTAL 1:│ │ │ │ │ │ TOTAL 2:│ │ │
└───────────────────────────┴─────┴────────┴────────┴──────────┘ └─────────────────────────────┴─────┴────────┘
L.S.
TOTAL ASOCIAŢIE (1+2): ____________ LEI




SITUAŢIA SOLDURILOR ELEMENTELOR DE ACTIV ŞI DE PASIV*)
(cod 14-6-30/d)
Partea I Partea a II-a




┌────┬─────────────────────────────────────┬──────┬────┬─────────────────────────────────┬──────┐
│Nr. │ Elemente de activ │Valori│Nr. │ Elemente de pasiv │Valori│
│crt.│ │(lei) │crt.│ │(lei) │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 1. │Sold în casã │ │ 1. │Sold fond de rulment │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 2. │Sold conturi la bãnci │ │ 2. │Sold fond de reparaţii │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 3. │Sume neachitate de proprietarii din │ │ 3. │Sold fond sume speciale │ │
│ │asociaţie pentru lista de platã │ │ │ │ │
│ │curentã │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 4. │Restanţe existente la data │ │ 4. │Soldul altor fonduri legal │ │
│ │întocmirii acestei situaţii │ │ │stabilite (de penalizãri, de │ │
│ │ │ │ │cheltuieli administrative, de │ │
│ │ │ │ │recuperãri debite etc.) │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 5. │Debitori, alţii decât membrii │ │ 5. │Furnizori pentru facturi │ │
│ │asociaţiei │ │ │neachitate (utilitãţi, servicii, │ │
│ │ │ │ │livrãri, prestaţii, lucrãri etc.)│ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 6. │Actele de platã pe luna în curs, │ │ 6. │Creditori diverşi │ │
│ │nerepartizate proprietarilor (facturi│ │ │ │ │
│ │de apã, gaze, energie electricã sau │ │ │ │ │
│ │termicã, de reparaţii neprevãzute, │ │ │ │ │
│ │state de salarii, indemnizaţii, │ │ │ │ │
│ │premii, etc.) │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ 7. │Acte de plãţi pentru cheltuielile │ │ │ │ │
│ │aferente fondurilor de reparaţii, │ │ │ │ │
│ │speciale, de penalizãri care nu au │ │ │ │ │
│ │fost încã scãzute din fondurile │ │ │ │ │
│ │respective │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────┼────┼─────────────────────────────────┼──────┤
│ │ TOTAL PARTEA I │ │ │ TOTAL PARTEA a II-a │ │
└────┴─────────────────────────────────────┴──────┴────┴─────────────────────────────────┴──────┘
14-6-30/d



Notã: *) Modelul se referã la asociaţiile de proprietari.
Celelalte persoane juridice fãrã scop patrimonial vor efectua adaptãrile corespunzãtoare în funcţie de specificul activitãţii.
Corelaţie: total partea I = total partea a II-a.
Corelaţie: total partea I = total partea a II-a.

__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016