┌─┬─────────────────────────────┬──────┐
│ │Criterii │Notă │
├─┼─────────────────────────────┴──────┤
│1│Tema: │
├─┼─────────────────────────────┬──────┤
│2│Subiect: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│3│Abordarea stilistică: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│4│Personaje: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Originalitate, gradul de │ │
│5│interes şi noutate ale temei │ │
│ │şi modului de tratare │ │
│ │propuse: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de interes şi │ │
│6│impactul asupra publicului │ │
│ │autohton │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de reprezentare │ │
│7│artistică şi de public pe │ │
│ │plan internaţional: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Concluzii: │Medie:│
└─┴─────────────────────────────┴──────┘
┌─┬─────────────────────────────┬──────┐
│ │Criterii │Notă: │
├─┼─────────────────────────────┴──────┤
│1│Tema: │
├─┼─────────────────────────────┬──────┤
│2│Subiect: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│3│Structura dramaturgică: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│4│Construcţia personajelor: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│5│Tehnica dialogului: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│6│Concept grafic: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de interes şi │ │
│7│impactul asupra publicului │ │
│ │autohton │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de reprezentare │ │
│8│artistică şi de public pe │ │
│ │plan internaţional: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Inovaţie artistică (folosirea│ │
│9│unor tehnici noi de cinema, │ │
│ │abordare nouă în anumite │ │
│ │aspecte ale filmului etc.) │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Concluzii: │Medie:│
└─┴─────────────────────────────┴──────┘
┌─┬─────────────────────────────┬──────┐
│ │Criterii │Notă │
├─┼─────────────────────────────┴──────┤
│1│Tema: │
├─┼─────────────────────────────┬──────┤
│2│Subiect: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│3│Structura dramaturgică: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│4│Construcţia personajelor: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│5│Tehnica dialogului: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│6│Concept grafic: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de interes şi │ │
│7│impactul asupra publicului │ │
│ │autohton │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de reprezentare │ │
│8│artistică şi de public pe │ │
│ │plan internaţional: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Inovaţie artistică (folosirea│ │
│9│unor tehnici noi de cinema, │ │
│ │abordare nouă în anumite │ │
│ │aspecte ale filmului etc.) │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Concluzii: │Medie:│
└─┴─────────────────────────────┴──────┘
┌─┬─────────────────────────────┬──────┐
│ │Criterii │Notă: │
├─┼─────────────────────────────┴──────┤
│1│Tema: │
├─┼─────────────────────────────┬──────┤
│2│Subiect: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│3│Abordarea stilistică: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│4│Personaje: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Originalitate, gradul de │ │
│5│interes şi noutate ale temei │ │
│ │şi modului de tratare │ │
│ │propuse: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de interes şi │ │
│6│impactul asupra publicului │ │
│ │autohton │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Potenţialul de reprezentare │ │
│7│artistică şi de public pe │ │
│ │plan internaţional: │ │
├─┼─────────────────────────────┼──────┤
│ │Concluzii: │Medie:│
└─┴─────────────────────────────┴──────┘