Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   RAPORT nr. 201 din 9 ianuarie 2019  privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Teritorială Prahova    Twitter Facebook
Cautare document

 RAPORT nr. 201 din 9 ianuarie 2019 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Teritorială Prahova

EMITENT: Autoritatea Electorală Permanentă
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 436 din 3 iunie 2019
    - extras -
    În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (1) şi ale art. 44 alin. (1), (4) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu Planul de control pe anul 2018 aprobat de preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 16.03.2018-30.03.2018 s-a desfăşurat misiunea de control referitoare la respectarea prevederilor legale privind veniturile şi cheltuielile înregistrate de Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Teritorială Prahova în anii 2015, 2016 şi 2017, perioada verificată fiind 1.01.2015-31.12.2017.
    I. Constatări:
    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că în anul 2015 Filiala Teritorială Prahova a Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor nu a obţinut venituri şi nu a efectuat cheltuieli.
    În anul 2016, veniturile obţinute de Filiala Teritorială Prahova a Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor au totalizat 736.104,00 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 71.700,00 lei, din donaţii în sumă de 126.300,00 lei şi din donaţii (contribuţii alegeri 2016) în sumă de 538.104,00 lei. Cheltuielile înregistrate au fost în sumă de 510.387,04 lei.
    În anul 2017, veniturile obţinute de Filiala Teritorială Prahova a Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor au totalizat 73.583,00 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 32.483,00 lei, din donaţii în sumă de 23.600,00 lei şi din donaţii (contribuţii alegeri locale parţiale 2017) în sumă de 17.500,00 lei. Cheltuielile înregistrate au fost în sumă de 45.543,70 lei.
    În urma verificărilor efectuate s-a constatat faptul că au fost încălcate prevederile art. 3 alin. (8) şi ale art. 49 alin. (5) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru aceste fapte, entitatea verificată a fost sancţionată potrivit art. 52 alin. (2) din acelaşi act normativ.
    În urma verificărilor efectuate s-a constatat faptul că au fost încălcate prevederile art. 48 alin. (10) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi prevederile art. 2 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 10/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale. Pentru aceste fapte, entitatea verificată a fost sancţionată conform prevederilor art. 2 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 10/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale.
    În urma verificărilor efectuate s-a constatat faptul că au fost încălcate prevederile art. 9 şi art. 38 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru aceste fapte, entitatea verificată a fost sancţionată potrivit art. 52 alin. (1) şi alin. (2) din acelaşi act normativ.

    II. Recomandări:
    - respectarea prevederilor Legii nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2016, şi Legii contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – efectuarea tuturor corecţiilor în evidenţa contabilă în termen de 30 de zile de la data comunicării prezentului raport de control, conform reglementărilor contabile în vigoare.

    Bucureşti, 9 ianuarie 2019.
    Nr. 201.

    -----

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice