Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
RAPORT nr. 15.945 din 14 noiembrie 2018 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Constanţa
EMITENT: Autoritatea Electorală Permanentă PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 443 din 4 iunie 2019
- extras -
În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (1) şi ale art. 44 alin. (1), (4) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu Planul de control pe anul 2018, aprobat de preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 11.06.2018 - 20.06.2018 s-a desfăşurat misiunea de control referitoare la respectarea prevederilor legale privind veniturile şi cheltuielile înregistrate de Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Constanţa, perioada verificată fiind 1.01.2017-31.12.2017.
I. Constatări:
Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor justificative puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că în anul 2017 veniturile obţinute de Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Constanţa au totalizat 751.918,16 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 512.726,00 lei, din donaţii în sumă de 219.192,16 lei, din contribuţii alegeri locale parţiale 11.06.2017 în sumă de 6.250,00 lei şi din contribuţii alegeri locale parţiale 5.11.2017 în sumă de 13.750,00 lei.
În anul 2017, cheltuielile înregistrate de Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Constanţa, conform balanţei de verificare puse la dispoziţia echipei de control, au fost în valoare totală de 545.935,90 lei.
În urma verificărilor efectuate asupra documentelor puse la dispoziţia echipei de control de către reprezentanţii Partidului Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Constanţa, nu au fost constatate încălcări ale prevederilor Legii nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
II. Recomandări:
Având în vedere că activitatea de încasare a cotizaţiilor şi a plăţilor de facturi este făcută preponderent în numerar, recomandăm utilizarea şi întocmirea corespunzătoare şi la termen a tuturor documentelor justificative aferente activităţii de încasări şi plăţi (chitanţe, dispoziţii de încasare şi de plată, registru de casă etc.), conform Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile.
Bucureşti, 14 noiembrie 2018.
Nr. 15.945.
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: