Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   RAPORT nr. 15.882 din 14 noiembrie 2018  privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Brăila    Twitter Facebook
Cautare document

 RAPORT nr. 15.882 din 14 noiembrie 2018 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Brăila

EMITENT: Autoritatea Electorală Permanentă
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 443 din 4 iunie 2019
    - extras -
    În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (1) şi ale art. 44 alin. (1), (4) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu Planul de control pe anul 2018, aprobat de preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 11.06.2018-15.06.2018 s-a desfăşurat misiunea de control referitoare la respectarea prevederilor legale privind veniturile şi cheltuielile înregistrate de Partidul Social Democrat - Organizaţia Judeţeană Brăila în anul 2017, perioada verificată fiind 1.01.2017-31.12.2017.
    I. Constatări:
    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că în anul 2017 veniturile obţinute de Organizaţia Judeţeană Brăila a Partidului Social Democrat au fost în valoare totală de 290.069,53 lei, după cum urmează: 286.133,00 lei - venituri din cotizaţii, 3.936,53 lei - venituri din contribuţii alegeri locale parţiale din 11.06.2017. Cheltuielile înregistrate au fost în sumă de 241.374,88 lei.
    În urma verificărilor efectuate echipa de control nu a constatat încălcări ale prevederilor legale.

    II. Recomandări:
    - întocmirea corectă, completă şi în termen a registrului de casă, a registrului-jurnal, a registrului-inventar, a registrului cartea mare şi a balanţelor lunare de verificare;
    – având în vedere că activitatea de încasare a cotizaţiilor şi a plăţilor de facturi este făcută preponderent în numerar, recomandăm utilizarea şi întocmirea corespunzătoare şi la termen a tuturor documentelor justificative aferente activităţii de încasări şi plăţi (chitanţe, dispoziţii de încasare şi de plată, registru de casă etc.), conform Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile.

    Bucureşti, 14 noiembrie 2018.
    Nr. 15.882.

    -----

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice