Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   RAPORT nr. 13.788 din 10 octombrie 2018  privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă  la Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Judeţeană Bacău    Twitter Facebook
Cautare document

 RAPORT nr. 13.788 din 10 octombrie 2018 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Judeţeană Bacău

EMITENT: Autoritatea Electorală Permanentă
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 454 din 6 iunie 2019
    - extras -
    În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (1) şi ale art. 44 alin. (1), (4) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu Planul de control pe anul 2018 aprobat de preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 2.04.2018 - 16.04.2018 s-a desfăşurat misiunea de control referitoare la respectarea prevederilor legale privind veniturile şi cheltuielile înregistrate de Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Judeţeană Bacău în anii 2015, 2016 şi 2017, perioada verificată fiind 18.11.2015 - 31.12.2017.
    I. Constatări:
    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că:
    - pentru anul 2015 nu au fost puse la dispoziţie documente contabile;
    – în anul 2016, veniturile Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Judeţeană Bacău au totalizat 536.530,00 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 97.705,00 lei, din donaţii în sumă de 12.564,00 lei, din contribuţii ale candidaţilor în sumă de 417.510,00 lei, din împrumuturi în sumă de 8.700,00 lei şi din alte surse de venit în sumă de 51,00 lei. Cheltuielile au fost în sumă de 529.700,81 lei;
    – în anul 2017, veniturile Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Judeţeană Bacău au totalizat 84.373,98 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 73.621,18 lei, din contribuţii ale candidaţilor în sumă de 10.000 lei şi din alte surse de venit în sumă de 752,80 lei. Cheltuielile au fost în sumă de 80.742,35 lei.

    S-a constatat faptul că au fost încălcate prevederile art. 60 alin. (3), art. 3 alin. (8) şi art. 3 alin. (2) şi (4) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru aceste fapte, Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Judeţeană Bacău a fost sancţionat potrivit art. 52 alin. (1) şi (2) şi art. 53 alin. (1) din acelaşi act normativ.

    II. Recomandări:
    - transmiterea informaţiilor necesare pentru completarea de către Autoritatea Electorală Permanentă a registrului fiscal al partidelor politice, în termenul legal de 45 de zile de la data producerii oricărei modificări;
    – înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor financiar-contabile;
    – transmiterea către sediul central al partidului a tuturor datelor necesare publicărilor obligatorii în Monitorul Oficial al României, Partea I;
    – respectarea cu stricteţe a tuturor reglementărilor legale privind organizarea contabilităţii, precum şi respectarea tuturor dispoziţiilor Legii nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2016.

    Bucureşti, 10 octombrie 2018.
    Nr. 13.788.

    -----

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice