Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   RAPORT nr. 13.477 din 6 octombrie 2018  privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă  la Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Arad    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 RAPORT nr. 13.477 din 6 octombrie 2018 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Arad

EMITENT: Autoritatea Electorală Permanentă
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 525 din 27 iunie 2019
    - extras -
    În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (1) şi ale art. 44 alin. (1), (4) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu Planul de control pe anul 2018, aprobat de preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 1.03.2018-14.03.2018 s-a desfăşurat misiunea de control referitoare la respectarea prevederilor legale privind veniturile şi cheltuielile înregistrate de Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Arad în anii 2015-2017, perioada verificată fiind 1.01.2015-31.12.2017.
    I. Constatări:
    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că entitatea verificată în anul 2015 nu a obţinut şi nu a înregistrat venituri şi cheltuieli.
    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că în anul 2016 veniturile Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Arad au totalizat 247.148,95 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 48.169,00 lei, din activităţi fără scop patrimonial în sumă de 716,25 lei, contribuţii alegeri locale în sumă de 164.318,70 lei, din contribuţii alegeri parlamentare în sumă de 33.865,00 lei şi din dobânzi bancare în sumă de 80,00 lei. Cheltuielile au fost în sumă totală de 236.010,93 lei.
    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că în anul 2017 veniturile Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Arad au totalizat 61.157,00 lei, fiind obţinute din cotizaţii în sumă de 51.127,00 lei, din donaţii în sumă de 2.630,00 lei, contribuţii alegeri locale parţiale din data de 11.06.2017 în sumă de 3.400,00 lei şi din contribuţii alegeri locale parţiale din data de 5.11.2017 în sumă de 4.000,00 lei. Cheltuielile au fost în sumă totală de 38.069,32 lei.
    S-a constatat faptul că au fost încălcate prevederile art. 43 alin. (4), art. 49 alin. (5) şi art. 60 alin. (3) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru aceste fapte, Partidul Alianţa Liberalilor şi Democraţilor - Filiala Arad a fost sancţionat potrivit art. 52 alin. (1) şi (2) din acelaşi act normativ.

    II. Recomandări:
    - respectarea prevederilor legale privind rambursarea cheltuielilor electorale, respectiv restituirea sumelor rambursate de Autoritatea Electorală Permanentă să se facă din contul dedicat campaniei electorale şi numai către candidaţii care au contribuit în campania electorală, în termenul legal de 30 de zile de la data rambursării de către Autoritatea Electorală Permanentă;
    – organizarea activităţilor de încasări şi plăţi astfel încât să fie evidenţiate toate sediile teritoriale secundare (unde există astfel de activităţi), conform prevederilor art. 3 alin. (8) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – utilizarea corespunzătoare a tuturor documentelor justificative aferente activităţii de încasări şi plăţi la nivelul tuturor sediilor teritoriale secundare, conform Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile (unde există activitate de încasări şi plăţi).

    Bucureşti, 6 octombrie 2018.
    Nr. 13.477.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016