Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROIECT DE LEGE nr. 782 din 2 iunie 2006  privind Proiectul de lege de revizuire a Constitutiei Romaniei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROIECT DE LEGE nr. 782 din 2 iunie 2006 privind Proiectul de lege de revizuire a Constitutiei Romaniei

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 536 din 21 iunie 2006
EXPUNERE DE MOTIVE

In conformitate cu art. 16 pct. 1 al Declaratiei Universale a Drepturilor Omului, adoptata de Adunarea Generala a Organizatiei Natiunilor Unite in data de 10 decembrie 1948, "barbatul si femeia au dreptul de a se casatori si de a intemeia o familie", iar pct. 3 al aceluiasi articol prevede ca "familia constituie elementul natural si fundamental al societatii si are dreptul la ocrotire din partea societatii si a statului".
Conventia Europeana a Drepturilor Omului, adoptata de Consiliul Europei la 4 noiembrie 1950, prevede la art. 12 ca "incepand cu varsta stabilita prin lege, barbatul si femeia au dreptul de a se casatori si de a intemeia o familie conform legislatiei nationale ce reglementeaza exercitarea acestui drept".
Dreptul international si Constitutia Uniunii Europene (art. II-9) permit statelor suverane sa reglementeze casatoria, dreptul la casatorie si alte aspecte ale casatoriei in conformitate cu legile nationale.
Conventia Europeana pentru apararea drepturilor si a libertatilor fundamentale ale omului prevede la art. 8 alin. 1 si 2 ca: "orice persoana are dreptul la respectarea vietii sale private si de familie, a domiciliului sau si a corespondentei sale; nu este admis amestecul unei autoritati publice in exercitarea acestui drept decat in masura in care acest amestec este in acord cu legea si daca constituie o masura care, intr-o societate democratica, este necesara (legitima) pentru securitatea nationala, siguranta publica, bunastarea economica a tarii, apararea ordinii si prevenirea faptelor penale, protejarea sanatatii sau a moralei, ori protejarea drepturilor si libertatilor altora".
Curtea Europeana a Drepturilor Omului de la Strasbourg a interpretat Conventia Europeana pentru apararea drepturilor si a libertatilor fundamentale ale omului, in speta art. 8 alin. 2, in sensul ca mentinerea si promovarea vietii de familie traditionale este un obiectiv legitim al societatii, deci o masura necesara pentru societate.
In Statele Unite ale Americii se desfasoara in prezent actiuni in sensul amendarii constitutiilor statelor constituante in vederea mentinerii si promovarii familiei traditionale (de exempu: Texas, Louisiana, Oklahoma, Missouri, Ohio, Oregon, Kentucky etc.). In doar 2 ani 19 state din America au revizuit constitutiile de stat nepermitand casatoriile intre persoane de acelasi sex.
Desi in prezent Constitutia Romaniei nu defineste casatoria, potrivit art. 1 si urmatoarele din Codul familiei aceasta reprezinta uniunea liber consimtita dintre un barbat si o femeie, incheiata potrivit legii in scopul intemeierii unei familii.
De asemenea, potrivit art. 1 alin. 1 si 2 din Codul familiei "in Romania statul ocroteste familia; el sprijina, prin masuri economice si sociale, dezvoltarea si consolidarea familiei; statul apara interesele mamei si copilului si manifesta deosebita grija pentru cresterea si educarea tinerei generatii".
Art. 5 din Codul familiei care consacra principiul monogamiei prevede ca "este oprit sa se casatoreasca barbatul care este casatorit si femeia care este casatorita". Acest principiu reprezinta consacrarea legislativa a unei traditii indelungate, expresie a structurii spirituale si a credintei crestine a poporului roman.
Tendintele si manifestarile izolate care submineaza familia nu sunt in concordanta cu traditia, cultura si credinta crestina ca valori fundamentale ale poporului roman.
Familia este mostenirea nationala a romanilor. Familia a dat nastere poporului roman si a asigurat supravietuirea biologica a romanilor de la momentul in care au fost mentionati in istorie. In mod traditional romanii nu au practicat poligamia si nicio varianta a casatoriei decat cea monogama intre un barbat si o femeie.
Poporul roman este un popor crestin inca de la aparitia sa in istorie, aceasta fiind una dintre trasaturile sale definitorii, iar familia constituita conform actualelor reglementari din Codul familiei este expresia acestei credinte. Este motivul pentru care sondajele de opinie au aratat si arata ca poporul roman are cea mai mare incredere in biserica. Reputatia fundamentala a romanilor in tarile in care au emigrat si un lucru pentru care sunt apreciati este orientarea spre valorile familiale si familiile compacte pe care le constituie.
Mileniul III este mileniul globalizarii, in care grupuri umane, etnice, lingvistice isi pierd identitatea. Institutia fundamentala care asigura supravietuirea biologica, lingvistica, precum si a valorilor nationale este familia. Familia este aceea care asigura continuitatea vietii si a valorilor unei natiuni.
Societatile care nu au respectat si promovat legile naturale de formare, dezvoltare si ocrotire a familiei au disparut sau au fost absorbite de alte grupuri umane sau societati care le-au respectat.
Familia este aceea care intareste civilizatia si suveranitatea nationala. O natiune unde familia ca institutie este puternica este ea insasi puternica si castiga respect international.
Familia este garantul valorilor morale, spirituale si culturale ale generatiei tinere, precum si ale societatii democratice, libere, stabile si ale unui guvern stabil. Fara familie formarea si dezvoltarea societatii civile este imposibila.
Formele alternative de convietuire au efecte nocive asupra minorilor, asupra societatii si a dezvoltarii demografice a tarii. Studiile sociologice indica efectul nociv asupra identitatii si starii emotive a copiilor care traiesc cu parinti de acelasi sex.
Admiterea formelor de casatorie unisex va cauza dificultati in materie de mostenire si va necesita modificarea Codului familiei, precum si a altor acte normative. Mai mult, admiterea casatoriilor unisex sau poligame va duce in mod inevitabil la confuzie cu privire la conceptele si valorile fundamentale privind casatoria si familia.
In prezent art. 48 din Constitutia Romaniei nu defineste casatoria, motiv pentru care este necesar a se completa aceasta lacuna, specificandu-se ca aceasta este permisa doar intre un barbat si o femeie si ca poligamia in Romania este interzisa. In felul acesta familia ca institutie va fi protejata de actul fundamental al tarii.
Pentru motivele expuse mai sus, in temeiul art. 150 din Constitutia Romaniei supunem Parlamentului spre adoptare Proiectul de lege privind ocrotirea casatoriei si familiei in Romania, in redactarea alaturata.

Membrii Comitetului de initiativa:

Iov Adrian Ovidiu Maciuc Vasile
Talpes Mirel Petru Restea Cornel Liviu
Brindas Ioan Calin Guralivu Virgil
Cotrau Ionel-Daniel Cimpean Beniamin
Pop Iuliu Tudose Corneliu


PROIECT DE LEGE
de revizuire a Constitutiei Romaniei

Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

ARTICOL UNIC
Articolul 48 din Constitutia Romaniei, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 767 din 31 octombrie 2003, se modifica si va avea urmatorul cuprins:

ARTICOLUL 48
"Familia
(1) In Romania poligamia este interzisa, iar casatoria este permisa doar intre un barbat si o femeie.
(2) Familia se intemeiaza pe casatoria liber consimtita intre soti, pe egalitatea acestora si pe dreptul si indatorirea parintilor de a asigura cresterea, educatia si instruirea copiilor.
(3) Conditiile de incheiere, de desfacere si de nulitate a casatoriei se stabilesc prin lege. Casatoria religioasa poate fi celebrata numai dupa casatoria civila.
(4) Copiii din afara casatoriei sunt egali in fata legii cu cei din casatorie."

Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor si de Senat, cu respectarea prevederilor art. 151 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

AVIZ
referitor la initiativa legislativa a cetatenilor pentru
revizuirea art. 48 din Constitutia Romaniei in vederea ocrotirii
casatoriei si familiei in Romania

Analizand initiativa legislativa a cetatenilor pentru revizuirea art. 48 din Constitutia Romaniei in vederea ocrotirii casatoriei si familiei in Romania, transmisa FN in data de 3 mai 2006,

CONSILIUL LEGISLATIV,

in temeiul <>art. 2 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 73/1993 , republicata, si al art. 46 alin. (2) din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Legislativ,

avizeaza favorabil initiativa legislativa a cetatenilor, cu urmatoarele observatii si propuneri:

1. Initiativa legislativa are ca obiect introducerea unui nou alineat la art. 48 din Constitutia Romaniei, republicata, in sensul interzicerii poligamiei si a casatoriei intre persoane de acelasi sex.
Prin obiectul de reglementare, initiativa legislativa face parte, potrivit art. 73 alin. (2) din Constitutie, republicata, din categoria legilor constitutionale, de revizuire a Constitutiei.
Potrivit art. 151 alin. (1) din Constitutie, republicata, propunerea de revizuire trebuie adoptata de Camera Deputatilor si de Senat, cu o majoritate de cel putin doua treimi din numarul membrilor fiecarei Camere.
2. Fara a ne pronunta asupra aspectelor de oportunitate legate de promovarea prezentei initiative de revizuire a Constitutiei - aspecte asupra carora Consiliul Legislativ nu este abilitat de lege sa se pronunte - mentionam totusi ca absenta din Constitutia Romaniei a unei definitii a casatoriei nu constituie o lacuna, asa cum in mod inexact se afirma in expunerea de motive. Intr-adevar, Constitutia reprezinta legea fundamentala a tarii, care reglementeaza la nivel principial, urmand ca principiile constitutionale sa fie dezvoltate si concretizate prin lege, ordinara sau organica, dupa caz.
Astfel, conform art. 48 alin. (2) din Constitutie, republicata, conditiile de incheiere a casatoriei se stabilesc prin lege.
Or, una din conditiile de fond ale casatoriei o constituie diferenta de sex. Din reglementarea, de catre Codul familiei, a relatiilor de familie rezulta ca se poate incheia casatoria numai intre persoane de sex diferit.
De asemenea, referitor la interzicerea poligamiei, mentionam ca, potrivit prevederilor art. 5 din Codul familiei, este oprit sa se casatoreasca barbatul care este casatorit sau femeia care este casatorita, incalcarea acestor prevederi fiind sanctionata cu nulitatea casatoriei, conform art. 19 din acelasi cod.
Pe de alta parte, Codul penal stabileste ca incheierea unei noi casatorii de catre o persoana casatorita constituie infractiune de bigamie.
3. Pentru a corespunde normelor de tehnica legislativa reglementate prin <>Legea nr. 24/2000 , republicata, titlul propunerii legislative ar fi trebuit redactat fara sa prevada motivarea reglementarii, eventual, in urmatoarea redactare:
"Lege de revizuire a Constitutiei Romaniei"
De asemenea, intrucat se doreste introducerea noului alineat inaintea alin. (1) in vigoare, iar renumerotarea, potrivit normelor de tehnica legislativa, se realizeaza doar cu ocazia republicarii, partea dispozitiva a articolului unic ar fi trebuit sa prevada modificarea art. 48 in urmatoarea redactare:
"Articol unic. - Articolul 48 din Constitutia Romaniei, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 767 din 31 octombrie 2003, se modifica si va avea urmatorul cuprins:".
Mentionam ca in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 767 din 31 octombrie 2003 a fost republicata Constitutia Romaniei din 1991, astfel cum a fost revizuita prin <>Legea nr. 429/2003 , aprobata prin Referendumul national din 18-19 octombrie 2003, confirmat prin Hotararea Curtii Constitutionale nr. 3 din 22 octombrie 2003, fapt ce impune corectura de rigoare.
Semnalam totodata ca, potrivit <>art. 44 alin. (9) din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, republicata, in cazul legilor de revizuire a Constitutiei Romaniei, formula de atestare a legalitatii adoptarii acestora are urmatorul cuprins:
"Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor si de Senat, cu respectarea prevederilor art. 151 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata."

Presedinte,
Dragos Iliescu

Bucuresti, 2 iunie 2006.
Nr. 782.

IMPUTERNICIRE

Subsemnatii:
- Talpes Mirel Petru, cu domiciliul in Arad, str. Piata Garii nr. 11, bl. G, sc. A, ap. 2, judetul Arad, identificat cu B.I. seria DB nr. 604441, eliberat de Politia Arad la data de 9 februarie 1997, CNP 1630102020025;
- Brindas Ioan Calin, cu domiciliul in Oradea, str. Sinaia nr. 7, judetul Bihor, identificat cu C.I. seria XH nr. 042567, eliberata de Politia Oradea la data de 18 decembrie 1998, CNP 1741022054668;
- Cotrau Ionel-Daniel, cu domiciliul in Arad, str. Gheorghe Ciuhandru bl. 347, sc. A, ap. 1, judetul Arad, identificat cu C.I. seria AR nr. 270645, eliberata de Politia Arad la data de 23 septembrie 2005, CNP 1770521057064;
- Pop Iuliu, cu domiciliul in Petrosani, Aleea Florilor bl. 1, sc. 6, et. 2, ap. 8, judetul Hunedoara, identificat cu C.I. seria HD nr. 264059, eliberata de Politia Petrosani la data de 12 ianuarie 2005, CNP 1480227205025;
- Maciuc Vasile, cu domiciliul in Iasi, aleea Neculai Tudor nr. 89, bl. 983, sc. A, ap. 1, et. 2, judetul Iasi, identificat cu C.I. seria MX nr. 319140, eliberata de Politia Iasi la data de 17 octombrie 2002, CNP 1691120334934;
- Restea Cornel Liviu, cu domiciliul in Resita, Str. Castanilor nr. 51, judetul Caras-Severin, identificat cu C.I. seria KS nr. 141208, eliberata de Politia Resita la data de 11 noiembrie 2003, CNP 1711030113704;
- Guralivu Virgil, cu domiciliul in comuna Vulturesti, judetul Vaslui, identificat cu C.I. seria VS nr. 062005, eliberata la data de 5 martie 2001 de Politia Negresti, CNP 1670223373469;
- Cimpean Beniamin, cu domiciliul in Ploiesti, Str. Ploilor nr. 14, judetul Prahova, identificat cu C.I. seria PH nr. 481231, eliberata la data de 15 iulie 2004 de Politia Ploiesti, CNP 1811102297308;
- Tudose Corneliu, cu domiciliul in Constanta, Str. Pescarilor nr. 16, bl. BM7, judetul Constanta, identificat cu B.I. seria GT nr. 882591, eliberat la data de 23 aprilie 1996 de Politia Constanta, CNP 1510203131305,
in temeiul <>art. 3 alin. 5 din Legea nr. 189/1999 privind exercitarea initiativei legislative de catre cetateni, imputernicim pe domnul Iov Adrian Ovidiu, cu domiciliul in Sanleani nr. 295, judetul Arad, identificat cu C.I. seria AR nr. 136497, eliberata de Politia Arad la data de 18 noiembrie 2002, CNP 1730720020045, in vederea sesizarii Consiliului Legislativ pentru emiterea avizului favorabil cu privire la propunerea legislativa de revizuire a art. 48 din Constitutia Romaniei pentru ocrotirea casatoriei si familiei in Romania, precum si in vederea publicarii propunerii legislative in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Prezenta imputernicire a fost semnata in 3 (trei) exemplare originale, astazi, 14 aprilie 2006, de catre membri Comitetului de initiativa constituit prin Declaratia autentificata sub nr. 216 din 16 februarie 2006 de Biroul notarului public Ogasanu Dan Dumitru.

Semneaza:

Talpes Mirel Petru Restea Cornel Liviu
Brindas Ioan Calin Guralivu Virgil
Cotrau Ionel-Daniel Cimpean Beniamin
Pop Iuliu Tudose Corneliu
Maciuc Vasile

DECLARATIE
privind constituirea Comitetului de initiativa in vederea
exercitarii initiativei legislative, in conditiile Legii
nr. 189/1999 si art. 150 din Constitutia Romaniei

Subsemnatii:
- Iov Adrian Ovidiu, domiciliat in Sinleani nr. 295, judetul Arad, C.I. seria AR nr. 136497, eliberata de Politia Arad la data de 18 noiembrie 2002, CNP 1730720020045;
- Talpes Mirel Petru, domiciliat in Arad, str. Rasaritul nr. 7, bl. 21B, ap. 14, judetul Arad, B.I. seria DB nr. 604441, eliberat de Politia Arad la data de 9 februarie 1997, CNP 1630102020025;
- Cotrau Ionel-Daniel, domiciliat in Arad, str. Gheorghe Ciuhandru bl. 347, sc. A, ap. 1, judetul Arad, C.I. seria AR nr. 270645, eliberata de Politia Arad la data de 23 septembrie 2005, CNP 1770521057064;
- Brindas Ioan Calin, domiciliat in Oradea, str. Sinaia nr. 7, judetul Bihor, C.I. seria XH nr. 042567, eliberata de Politia Oradea la data de 18 decembrie 1998, CNP 1741022054668, personal; si,
prin imputernicire data in favoarea domnului Iov Adrian Ovidiu in vederea aceluiasi obiectiv, urmatorii:
- Pop Iuliu, domiciliat in Petrosani, Aleea Florilor bl. 1, sc. 6, et. 2, ap. 8, judetul Hunedoara, C.I. seria HD nr. 264059, eliberata de Politia Petrosani la data de 12 ianuarie 2005, CNP 1480227205025;
- Maciuc Vasile, domiciliat in Iasi, aleea Neculai Tudor nr. 89, bl. 983, sc. A, et. 2, ap. 1, judetul Iasi, C.I. seria MX nr. 319140, CNP 1691120334934;
- Restea Cornel Liviu, domiciliat in Resita, Str. Castanilor nr. 51, judetul Caras-Severin, C.I. seria KS nr. 141208, CNP 1711030113704;
- Guralivu Virgil, domiciliat in comuna Vulturesti, judetul Vaslui, C.I. seria VS nr. 062005, eliberata de Politia Negresti la data de 5 martie 2001;
- Cimpean Beniamin, domiciliat in Ploiesti, Str. Ploilor nr. 14, judetul Prahova, C.I. seria PH nr. 481231, eliberata la data de 15 iulie 2004, CNP 1811102297308;
- Tudose Corneliu, domiciliat in Constanta, Str. Pescarilor nr. 16, bl. BM7, B.I. seria GT nr. 882591, eliberat la data de 23 aprilie 1996, CNP 1510203131305.
Prin prezenta declaratie se decide constituirea Comitetului de initiativa in vederea exercitarii initiativei legislative in conditiile <>art. 150 din Constitutia Romaniei si potrivit Legii nr. 189/1999 privind exercitarea initiativei legislative de catre cetateni.
Scopul initiativei este modificarea art. 48 din Constitutia Romaniei referitor la familie, care sa prevada in mod expres si faptul ca:
"In Romania poligamia este interzisa, iar casatoria este permisa doar intre un barbat si o femeie."
Noi, subsemnatii semnatari ai prezentei declaratii, in mod expres fiecare aratam ca avem calitatea de alegatori si ca nu suntem alesi in nici un fel de functie prin vot universal. Nici unul dintre noi nu este membru al Guvernului si nici nu avem functii pe care sa le ocupam in baza numirii facute de primul-ministru al Romaniei.
De asemenea, nici unul dintre semnatari nu are interdictia potrivit legii de a face parte din partidele politice.
Cu ocazia semnarii prezentului act, noi, semnatarii, il desemnam in functia de presedinte al Comitetului de initiativa pe domnul Ovidiu Adrian Iov.
Act semnat astazi, 16 februarie 2006, la Biroul notarului public Ogasanu Dan Dumitru din Oradea, Str. Snagovului nr. 5, judetul Bihor, in 11 exemplare originale.

Semneaza:

Iov Adrian Ovidiu, Cimpean Beniamin
personal si in calitate de imputernicit pentru: Tudose Corneliu
Pop Iuliu Talpes Mirel Petru
Maciuc Vasile Cotrau Ionel-Daniel
Restea Cornel Liviu Brindas Ioan Calin
Guralivu Virgil

ROMANIA
Biroul notarului public Ogasanu Dan Dumitru
Sediul: Str. Snagovului nr. 5
Oradea, judetul Bihor

INCHEIERE DE AUTENTIFICARE Nr. 216
anul 2006, luna februarie, ziua 16

In fata mea Ogasanu Dan Dumitru, notar public, la sediul biroului s-au prezentat:
1. Iov Adrian Ovidiu, domiciliat in localitatea Sinleani nr. 295, judetul Arad, C.I. seria AR nr. 136497, eliberata de Politia Arad la data de 18 noiembrie 2002, CNP 1730720020045, personal si in calitate de imputernicit pentru domnii:
- Pop Iuliu, domiciliat in Petrosani, Aleea Florilor bl. 1, sc. 6, et. 2, ap. 8, judetul Hunedoara, C.I. seria HD nr. 264059, eliberata de Politia Petrosani la data de 12 ianuarie 2005, CNP 1480227205025, Procura speciala nr. 473/27.01.2006, Biroul notarului public Ilinca Georgeta, Petrosani, judetul Hunedoara;
- Maciuc Vasile, domiciliat in Iasi, aleea Neculai Tudor nr. 89, bl. 983, sc. A, et. 2, ap. 1, judetul Iasi, C.I. seria MX nr. 319140, CNP 1691120334934, Procura speciala nr. 7.489/19.12.2005, Biroul notarului public Sora Barzu, Iasi, judetul Iasi;
- Restea Cornel Liviu, domiciliat in Resita, Str. Castanilor nr. 51, judetul Caras-Severin, C.I. seria KS nr. 141208, CNP 1711030113704, Procura speciala nr. 4.869/22.12.2005, Biroul notarului public Onofrei Camelia, Resita, judetul Caras-Severin;
- Guralivu Virgil, domiciliat in comuna Vulturesti, judetul Vaslui, C.I. seria VS nr. 062005, eliberata de Politia Negresti la data de 5 martie 2001, Procura speciala nr. 12/4.01.2006, Biroul notarului public Ioniti Marieta, Negresti, judetul Vaslui;
- Cimpean Beniamin, domiciliat in Ploiesti, Str. Ploilor nr. 14, judetul Prahova, C.I. seria PH nr. 481231, eliberata la data de 15 iulie 2004, CNP 1811102297308, Procura speciala nr. 803/21.12.2005, Biroul notarului public Neculai Aurelian, Ploiesti, judetul Prahova;
- Tudose Corneliu, domiciliat in Constanta, Str. Pescarilor nr. 16, bl. BM7, judetul Constanta, B.I. seria GT nr. 882591, eliberat la data de 23 aprilie 1996, CNP 1510203131305, Procura speciala nr. 94/17.01.2006, Biroul notarilor publici Iosif si Patrascu, Constanta, judetul Constanta;
2. Talpes Mirel Petru, domiciliat in Arad, str. Rasaritul nr. 7, bl. 21B, ap. 14, judetul Arad, B.I. seria DB nr. 604441, eliberat de Politia Arad la data de 9 februarie 1997, CNP 1630102020025, personal;
3. Cotrau Ionel-Daniel, domiciliat in Arad, str. Gheorghe Ciuhandru bl. 347, sc. A, ap. 1, judetul Arad, C.I. seria AR nr. 270645, eliberata de Politia Arad la data de 23 septembrie 2005, CNP 1770521057064, personal;
4. Brindas Ioan Calin, domiciliat in Oradea, str. Sinaia nr. 7, judetul Bihor, C.I. seria XH nr. 042567, eliberata de Politia Oradea la data de 18 decembrie 1998, CNP 1741022054668, personal,
in calitate de semnatari ai prezentului inscris si care dupa citirea lui au consimtit la autentificarea prezentului act si au semnat toate exemplarele si anexele lui.
In temeiul art. 8 lit. b din Legea nr. 36/1995,
SE DECLARA AUTENTIC PREZENTUL INSCRIS.
S-a taxat cu 2,00 RON, cu chitanta nr. 8860237/2006.
S-a perceput onorariul de 60,00 RON, cu chitanta nr. 8859201/2006.
S-a perceput contravaloarea timbrului judiciar, reprezentand suma de 0,15 RON, cu chitanta nr. ....../2006.

Notar public,
Ogasanu Dan Dumitru
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016