Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROIECT DE LEGE din 20 iulie 2000  privind masurile de reorganizare, restructurare si privatizare a Sistemului energetic national    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROIECT DE LEGE din 20 iulie 2000 privind masurile de reorganizare, restructurare si privatizare a Sistemului energetic national

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 343 din 24 iulie 2000
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de lege privind reorganizarea, restructurarea şi privatizarea Sistemului energetic naţional

O economie moderna, în evoluţie, trebuie sa se conceapa cu un sector energetic eficient, capabil sa asigure şi sa susţinã cu energie ramurile economice ale tarii şi dezvoltarea socialã a naţiunii.
Energia, cu toate componentele ei - producere, transport, distribuţie -, poate fi consideratã în momentul actual ca fiind singurul serviciu public de interes naţional, prin prisma utilizatorilor şi beneficiarilor acestui serviciu.
Pana în prezent raporturile dintre clienţi, agenţi economici şi stat au fost distorsionate în favoarea Ministerului Industriei şi Comerţului, reprezentantul statului.
Politicul a prevalat, dar politicile construite şi aplicate au fost marcate de ambiguitate, inconsecventa, au fost rupte de realitati, irosind surse şi oportunitati, au fost ineficace în realizarea acestora.
Lipsa unei strategii naţionale în consensul societãţii civile, lipsa cadrului legislativ şi institutional, tolerarea indisciplinei contractuale şi financiare, politica tarifara gresita sunt cauze majore ale disfunctionalitatii şi crizelor cu care se confrunta în prezent Sistemul energetic naţional.
Neintelegerea suficienta a proceselor pe plan internaţional în domeniul economic şi al sectorului energetic - Carta Europeanã a Energiei şi Directiva 96/CE a Parlamentului şi Consiliului Europei - a accentuat întârzierea reformei pe plan naţional, ducand la acţiuni pripite, nefundamentate şi neconstructive din partea reprezentanţilor statului, în speta din partea Ministerului Industriei şi Comerţului.
Integrarea în Comunitatea Europeanã presupune şi alinierea la prevederile Directivei 96/CE a Parlamentului şi Consiliului Europei şi pentru aceasta este necesarã adoptarea de mãsuri care sa asigure funcţionarea fãrã dificultãţi a pieţei interne de energie, pentru a se asigura miscarea libera a mãrfurilor, a persoanelor, a serviciilor şi a capitalului.
Stabilirea pieţei interne de electricitate este deosebit de importanta pentru eficientizarea producţiei, transportului, distribuţiei şi furnizarii acestui produs, contribuind totodatã la creşterea gradului de siguranta în alimentare şi de competitivitate a economiei în condiţiile respectãrii normelor de mediu.
Statul roman trebuie sa garanteze, pe baza organizãrii sale instituţionale şi în conformitate cu principiul subsidiaritãţii, ca societãţile romane de electricitate care se vor crea prin restructurarea Sistemului energetic naţional vor funcţiona conform principiilor Directivei 96/CE, în vederea realizãrii unei pieţe de electricitate competitive, şi ca nu se vor face discriminãri între aceste societãţi în ceea ce priveşte drepturile şi obligaţiile acestora.
Statul roman poate impune societãţilor din domeniul public de electricitate, în interesul economic general, obligaţiile legate de serviciile publice care se referã la siguranta, inclusiv la siguranta în alimentare, regularitatea, calitatea şi preţul alimentarii şi protecţia mediului înconjurãtor.
Construcţia, sincronizarea şi stabilirea strategiilor în problema energiei electrice la nivel naţional trebuie sa depãşeascã ciclul electoral şi sa nu fie influentate radical de acesta.
Politica tarifara în domeniul energiei va trebui sa realizeze compromisul necesar între accesibilitatea preţurilor şi viabilitatea financiarã a consumatorilor.
Este necesar sa se ajungã la separarea politicii energiei electrice de politica energiei termice, ţinându-se seama de faptul ca energia electrica are cel puţin un orizont naţional şi, în perspectiva, internaţional, iar energia termica rãmâne în orizontul local.
Procesul de privatizare va trebui sa fie pregãtit şi legiferat în mod corespunzãtor pentru a investi în mod eficient capitalul din sectorul energiei electrice şi pentru a-i consolida infrastructura.
În legiferarea procesului de restructurare, reorganizare şi privatizare a Sectorului energetic naţional nu trebuie uitat faptul ca producţia şi distribuţia de energie electrica reprezintã o ramura strategica a economiei naţionale (conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 266/1993 privind ramurile şi domeniile în care funcţioneazã regiile autonome de interes naţional, art. 1 lit. A pct. 1).
În acest proces de legiferare este necesar sa se ia în considerare şi faptul ca activitatea de producere, transport şi de distribuţie a energiei electrice este de interes public naţional şi ca aceste servicii sunt esenţiale pentru apãrarea şi siguranta nationala a tarii.
De asemenea, trebuie avute în vedere prevederile art. 135 alin. (4) şi (5) din Constituţia României, conform cãrora apele cu potenţial energetic valorificabil fac obiectul exclusiv al proprietãţii publice şi sunt inalienabile.
Parlamentul României trebuie sa hotãrascã asupra cerinţelor, obiectivelor şi soluţiilor de principiu pe care le doresc aplicate în sector, cu o imperioasa analiza a avantajelor, dezavantajelor, costurilor şi implicatiilor pe termen lung ale deciziilor ce se vor lua.
În acest context pregãtirea legislativã a unei noi etape de restructurare, privatizare şi reactualizare a strategiei energetice trebuie sa se facã la nivelul celor doua Camere ale Parlamentului.
Prin adoptarea unei asemenea legi de cãtre Parlamentul României în domeniul reorganizãrii, restructurãrii şi privatizãrii Sistemului energetic naţional trebuie sa se asigure organizarea unei pieţe interne de electricitate care sa favorizeze interconectarea şi interoperabilitatea sistemului, sa se asigure siguranta în alimentarea, regularitatea, calitatea şi preţul energiei electrice, sa se asigure tuturor consumatorilor dreptul şi accesul financiar la alimentare cu electricitate.
Prin adoptarea de cãtre Parlament a unui act normativ prin care sa se dispunã ca reorganizarea, restructurarea şi privatizarea Sistemului energetic naţional sa se facã numai prin lege se modifica prevederile urmãtoarelor legi:
- art. 2 alin. 1 lit. b) şi <>art. 43 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societãţilor comerciale, modificatã prin <>Legea nr. 99/1999 privind unele mãsuri pentru accelerarea reformei economice;
- <>art. 1 alin. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 207/1997 , modificatã prin <>Legea nr. 103/1998 .

Comitetul de initiativa:
------------------------
1. Chirita Dumitru
2. Diaconu Ioan
3. Geanta Marian
4. Marin Tudor
5. Vancea Aurelian
6. Bostan Constantin
7. Conea Adrian
8. Pohrib Petrica
9. Nedelea Gheorghe
10. Angheluta Zaharia


PARLAMENTUL ROMÂNIEI


PROPUNERE LEGISLATIVĂ
---------------------

PROIECT DE LEGE
privind mãsurile de reorganizare, restructurare şi privatizare a Sistemului energetic naţional

ART. 1
Mãsurile de reorganizare, restructurare şi privatizare a Sistemului energetic naţional se reglementeazã prin lege.
ART. 2
Orice dispoziţie contrarã acestei legi se modifica în mod corespunzãtor.

NOTA:
-----
Prezentul proiect de lege reprezintã textul iniţial depus la Consiliul Legislativ în vederea obţinerii avizului.


CONSILIUL LEGISLATIV


AVIZ
referitor la initiativa legislativã "Proiect de lege privind mãsurile de reorganizare, restructurare şi privatizare a Sistemului energetic naţional"

Analizând initiativa legislativã "Proiect de lege privind mãsurile de reorganizare, restructurare şi privatizare a Sistemului energetic naţional", formulatã de comitetul de initiativa legislativã, constituit în baza prevederilor <>Legii nr. 189/1999 privind exercitarea iniţiativei legislative de cãtre cetãţeni, transmisã de preşedintele comitetului Marin Tudor, cu adresa înregistratã la Consiliul Legislativ sub nr. R 648 din 12 iunie 2000,
Consiliul Legislativ,
în temeiul <>art. 2 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 73/1993 şi al art. 48 alin. (2) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Legislativ, precum şi al <>art. 3 alin. (2) din Legea nr. 189/1999 ,

avizeazã favorabil propunerea legislativã, cu urmãtoarele observaţii şi propuneri:

1. Propunerea legislativã are ca obiect şi finalitate instituirea unui regim special de reglementare privind reorganizarea, restructurarea şi privatizarea Sistemului energetic naţional, în sensul ca asemenea mãsuri sa fie expresia voinţei exclusive a Parlamentului, fiind astfel declarate de domeniul legii.
Este de precizat ca în prezent reorganizarea regiilor autonome şi privatizarea societãţilor comerciale şi naţionale rezultate din reorganizarea regiilor autonome de interes naţional se realizeazã, în temeiul prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 şi ale <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 , atât prin acte normative de nivelul legii, cat şi prin hotãrâri ale Guvernului.
Necesitatea reglementãrii prin lege a mãsurilor mai sus menţionate este motivatã de autorii propunerii legislative prin expunerea de motive, pe urmãtoarele considerente:
- sistemul energetic constituie un serviciu public de interes naţional, acesta sustinand cu energie ramurile economiei tarii;
- lipsa unei strategii naţionale în acest domeniu şi a unui cadru legislativ institutionalizat creeazã în prezent crize şi disfunctionalitati în acest sistem;
- politica tarifara în domeniul energiei va trebui sa realizeze compromisul necesar între accesibilitatea preţurilor şi viabilitatea financiarã a consumatorilor;
- la stabilirea cadrului legal cu privire la restructurarea, reorganizarea şi privatizarea sectorului energetic naţional ar trebui sa se ţinã seama de faptul ca producţia şi distribuţia de energie electrica reprezintã o ramura strategica a economiei naţionale şi ca activitatea de producere, transport şi distribuţie a energiei electrice este de interes public naţional, aceste servicii fiind esenţiale pentru apãrarea şi siguranta nationala. În expunerea de motive se subliniaza totodatã ca, potrivit art. 135 din Constituţie, apele cu potenţial energetic valorificabil fac obiectul exclusiv al proprietãţii publice şi sunt inalienabile.
Toate aceste motive ar justifica dezideratul ca numai Parlamentul României sa hotãrascã asupra cerinţelor, obiectivelor şi soluţiilor de principiu ce urmeazã sa se aplice în acest sector, cu o imperioasa şi profunda analiza a avantajelor, dezavantajelor, costurilor şi implicatiilor pe termen lung ale deciziilor ce urmeazã sa fie luate.

2. Cu privire la expunerea de motive ce însoţeşte proiectul de lege, semnalam faptul ca aceasta nu este semnatã de membrii comitetului de initiativa, asa cum cer expres prevederile <>art. 3 alin. (1) din Legea nr. 189/1999 . În mãsura în care nu se va îndeplini cerinta obligatorie a legii, propunerea legislativã va fi afectatã de un viciu procedural care poate constitui o piedica în calea promovãrii acestei iniţiative.

3. În ceea ce priveşte titlul propunerii legislative, subliniem faptul ca, potrivit normelor de tehnica legislativã aprobate prin Legea nr. 24/2000, acesta trebuie sa exprime sintetic conţinutul reglementãrii. Or, formularea propusã sugereaza ca proiectul ar cuprinde în fapt reglementarea de fond dorita de initiatori, ceea ce este inexact.
Având în vedere conţinutul reglementãrii cuprinse în propunerea legislativã, propunem ca titlul proiectului de lege sa aibã urmãtoarea redactare: "Lege cu privire la regimul de reglementare a reorganizãrii, restructurãrii şi privatizãrii Sistemului energetic naţional".

4. Proiectul de lege nu cuprinde formula introductivã necesarã: "Parlamentul României adopta prezenta lege".

5. Articolul 2, care cuprinde o dispoziţie generica de modificare "corespunzãtoare" a oricãror prevederi contrare, se impune sa fie reformulat, întrucât nu corespunde normelor de tehnica legislativã cu privire la intervenţiile de modificare şi completare a actelor normative. O asemenea prevedere este lipsitã în fapt de conţinut, neputând fi aplicatã în realitate.
De altfel, dispoziţiile de modificare intervin doar atunci când în cuprinsul actului normativ propus exista reglementãri de fond care deroga sau înlocuiesc cadrul normativ existent.
Dacã, asa cum rezulta din cuprinsul expunerii de motive, iniţiatorii doresc modificarea <>art. 2 şi 43 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 şi a <>art. 1 alin. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 , ar trebui ca în propunerea legislativã sa se formuleze texte alternative. Dar trebuie avut în vedere faptul ca textele menţionate sunt aplicabile în orice domeniu al economiei naţionale, nu numai în sectorul energetic.

PREŞEDINTELE
CONSILIULUI LEGISLATIV,
Valer Dorneanu

Bucureşti, 20 iulie 2000.
Nr. R 648.


PARLAMENTUL ROMÂNIEI


PROPUNERE LEGISLATIVĂ
---------------------

LEGE
cu privire la regimul de reglementare a reorganizãrii, restructurãrii şi privatizãrii Sistemului electroenergetic naţional

ART. 1
Mãsurile de reorganizare, restructurare şi privatizare a Sistemului electroenergetic naţional se reglementeazã prin lege.
ART. 2
(1) La data intrãrii în vigoare a prezentei legi se abroga Hotãrârea Guvernului nr. 138/2000 privind programul de restructurare în sectorul energiei electrice şi termice.
(2) Începând cu data intrãrii în vigoare a prezentei legi, pentru unitãţile Sistemului electroenergetic naţional nu se aplica:
- <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societãţilor comerciale, modificatã prin <>Legea nr. 99/1999 ;
- <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome, modificatã prin <>Legea nr. 207/1997 şi <>Legea nr. 103/1998 ;
- orice alte dispoziţii contrare prevederilor prezentei legi.
ART. 3
Prezenta lege intra în vigoare la data publicãrii ei în Monitorul Oficial al României, Partea I.

NOTA:
-----
Prezentul proiect de lege a fost întocmit ţinându-se cont de conţinutul Avizului nr. R 648/20.07.2000 al Consiliului Legislativ.



ÎMPUTERNICIRE

Prin prezenta, subsemnaţii: Chirita Dumitru, Diaconu Ioan, Geanta Marian, Marin Tudor, Vancea Aurelian, Conea Adrian, Nedelea Gheorghe, Angheluta Zaharia, Bostan Constantin, Pohrib Petrica, în calitate de membri ai comitetului de initiativa legislativã, constituit conform <>Legii nr. 189/1999 privind exercitarea iniţiativei legislative de cãtre cetãţeni, la data de 23 mai 2000, prin declaraţia autentificatã la notarul public cu nr. 991/23.05.2000, imputernicim pe domnul Marin Tudor, în calitate de preşedinte al comitetului de initiativa legislativã, pentru a depune propunerea legislativã care face obiectul iniţiativei legislative în vederea avizãrii ei de cãtre Consiliul Legislativ.
Domnul Marin Tudor este împuternicit şi pentru publicarea propunerii legislative în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Domnul Marin Tudor se va identifica cu B.I. seria G.N. nr. 424193, eliberat de Secţia de poliţie nr. 19, Bucureşti.

Chirita Dumitru
Diaconu Ioan
Geanta Marian
Marin Tudor
Vancea Aurelian
Conea Adrian
Nedelea Gheorghe
Angheluta Zaharia
Bostan Constantin
Pohrib Petrica


ROMÂNIA
Biroul notarului
public Irina Moisescu
Bucureşti, str. Mexic
nr. 2, ap. 2, sectorul 1


ÎNCHEIERE DE AUTENTIFICARE Nr. 992
anul 2000 luna mai ziua 23

În fata mea, Irina Moisescu, notar public, la sediul biroului s-au prezentat:
- Angheluta Zaharia, domiciliat în municipiul Suceava, Str. Duzilor nr. 12, bl. 37, sc. A, ap. 8, judeţul Suceava, act identitate B.I. seria G.D. nr. 0860771, emis de secţia Suceava la data de 15.02.1993;
- Nedelea Gheorghe, domiciliat în municipiul Ploiesti, str. Spatari nr. 15, judeţul Prahova, B.I. seria P.H. nr. 133734/24.11.1999 c. Ploiesti;
- Marin Tudor, domiciliat în Bucureşti, str. Barca nr. 9, bl. M87, ap. 3, sectorul 5, B.I. seria G.N. nr. 424193/20.06.1994 c. 19;
- Chirita Dumitru, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Theodor Sperantia nr. 108, bl. S22, sc. 2, et. 1, ap. 3, sectorul 3, B.I. seria G.E. nr. 655446/15.04.1987 c. Titu;
- Diaconu Ioan, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Aviator Zorileanu nr. 86, sectorul 1, B.I. seria G.X. nr. 343005/21.04.1997 c. 2;
- Geanta Marian, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Radovanu nr. 3, bl. 20, sc. 1, et. 2, ap. 9, sectorul 2, B.I. seria D.B. nr. 415217/30.10.1986 c. 7;
- Conea Adrian, domiciliat în municipiul Pitesti, str. Negru Voda bl. E7, sc. B, ap. 7, judeţul Arges, B.I. seria B.E. nr. 818237/19.10.1981 c. Pitesti;
- Vancea Aurelian, domiciliat în municipiul Craiova, str. Brestii nr. 61, judeţul Dolj, B.I. seria B.X. nr. 126430/10.12.1983 c. Craiova;
- Bostan Constantin, domiciliat în municipiul Bacau, str. Alexei Tolstoi nr. 1, sc. A, ap. 6, judeţul Bacau, B.I. seria X.C. nr. 010907/25.08.1999 secţia Bacau;
- Pohrib Petrica, domiciliat în municipiul Galaţi, Str. Brailei bl. BR3, sc. 5, ap. 175, judeţul Galaţi, B.I. seria D.A. nr. 528706/21.04.1986 s. Galaţi, care, dupã ce au citit actul, au consimţit la autentificarea lui semnand toate exemplarele.

În temeiul art. 8 lit. b) din Legea nr. 36/1995,
se autentifica prezentul înscris.
S-a taxat cu 10.000 lei cu chitanţa C.E.C.
S-a perceput onorariul în suma de 1.488.500 lei cu chitanţa nr. 1.542/2000.
S-a achitat timbru judiciar în suma de 1.500 lei.

Notar public,
Irina Moisescu


S-a cerut autentificarea urmatorului înscris:


DECLARAŢIE

Subsemnaţii:
- Angheluta Zaharia, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Suceava, Str. Duzilor nr. 12, bl. 37, sc. A, ap. 8, judeţul Suceava, cod numeric personal 1581013334998, în calitate de alegator, cazier nr. 46356/22.05.2000;
- Nedelea Gheorghe, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Ploiesti, str. Spatari nr. 15, judeţul Prahova, cod numeric personal 1551130293110, în calitate de alegator, cazier nr. 463769/23.05.2000;
- Marin Tudor, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Barca nr. 9, bl. M87, ap. 3, sectorul 5, cod numeric personal 1550621400148, în calitate de alegator, cazier nr. 463771/23.05.2000;
- Chirita Dumitru, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Theodor Sperantia nr. 108, bl. S22, sc. 2, et. 1, ap. 3, sectorul 3, cod numeric personal 1630407155228, în calitate de alegator, cazier nr. 463772/23.05.2000;
- Diaconu Ioan, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Aviator Zorileanu nr. 86, sectorul 1, cod numeric personal 1490304400124, în calitate de alegator, cazier nr. 463770/23.05.2000;
- Geanta Marian, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Radovanu nr. 3, bl. 20, sc. 1, et. 2, ap. 9, sectorul 2, cod numeric personal 1521015400164, în calitate de alegator, cazier nr. 463773/23.05.2000;
- Conea Adrian, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Pitesti, str. Negru Voda bl. E7, sc. B, ap. 7, judeţul Arges, cod numeric personal 1470413034977, în calitate de alegator, cazier nr. 463766/23.05.2000;
- Vancea Aurelian, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Craiova, str. Brestii nr. 61, judeţul Dolj, cod numeric personal 1490806163289, în calitate de alegator, cazier nr. 463767/23.05.2000;
- Bostan Constantin, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Bacau, str. Alexei Tolstoi nr. 1, sc. A, ap. 6, judeţul Bacau, cod numeric personal 1510521040021, în calitate de alegator, cazier nr. 463774/23.05.2000;
- Pohrib Petrica, cetãţean roman, domiciliat în municipiul Galaţi, Str. Brailei bl. BR3, sc. 5, ap. 175, judeţul Galaţi, cod numeric personal 1510708170371, cazier nr. 95742/23.05.2000, în calitate de alegator, cunoscând sancţiunile prevãzute de art. 292 din Codul penal cu privire la declaraţiile neadevãrate, pe proprie rãspundere declaram urmãtoarele:
Intelegem sa constituim Comitetul de initiativa legislativã alcãtuit conform <>Legii nr. 189/1999 privind exercitarea iniţiativei legislative de cãtre cetãţeni, în scopul promovãrii unui proiect de lege privind mãsurile de reorganizare, restructurare şi privatizare a Sistemului energetic naţional.
Menţionãm ca nu incalcam prevederile <>art. 2 alin. (2) din Legea nr. 189/1999 , care prevede urmãtoarele: "Nu pot face parte din comitetul de initiativa persoanele alese prin vot universal, membrii Guvernului, persoanele numite în funcţie de primul-ministru sau care nu pot face parte, potrivit legii, din partide politice."
Dãm prezenta declaraţie pentru a fi depusa la autoritãţile competente. Redactat şi editat la sediul biroului notarului public Irina Moisescu, astãzi - data autentificãrii - în cinci exemplare.

Declaranti,
-----------
Angheluta Zaharia
Nedelea Gheorghe
Marin Tudor
Chirita Dumitru
Diaconu Ioan
Geanta Marian
Conea Adrian
Vancea Aurelian
Bostan Constantin
Pohrib Petrica



ROMÂNIA
Biroul notarului
public Irina Moisescu
Bucureşti, str. Mexic
nr. 2, ap. 2, sectorul 1


ÎNCHEIERE DE AUTENTIFICARE Nr. 991
anul 2000 luna mai ziua 23


În fata mea - Irina Moisescu, notar public, la sediul biroului s-au prezentat:
- Angheluta Zaharia, domiciliat în municipiul Suceava, Str. Duzilor nr. 12, bl. 37, sc. A, ap. 8, judeţul Suceava, act identitate B.I. seria G.D. nr. 0860771 emis de secţia Suceava la data de 15.02.1993;
- Nedelea Gheorghe, domiciliat în municipiul Ploiesti, str. Spatari nr. 15, judeţul Prahova, B.I. seria P.H. nr. 133734/24.11.1999 c. Ploiesti;
- Marin Tudor, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Barca nr. 9, bl. M 87, ap. 3, sectorul 5, B.I. seria G.N. nr. 424193/20.06.1994 c. 19;
- Chirita Dumitru, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Theodor Sperantia nr. 108, bl. S22, sc. 2, et. 1, ap. 3, sectorul 3, B.I. seria G.E. nr. 655446/15.04.1987 c. Titu;
- Diaconu Ioan, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Aviator Zorileanu nr. 86, sectorul 1, B.I. seria G.X. nr. 343005/21.04.1997 c. 2;
- Geanta Marian, domiciliat în municipiul Bucureşti, str. Radovanu nr. 3, bl. 20, sc. 1, et. 2, ap. 9, sectorul 2, B.I. seria D.B. nr. 415217/30.10.1986 c. 7;
- Conea Adrian, domiciliat în municipiul Pitesti, str. Negru Voda bl. E7, sc. B, ap. 7, judeţul Arges, B.I. seria B.E. nr. 818237/19.10.1981 c. Pitesti;
- Vancea Aurelian, domiciliat în municipiul Craiova, Str. Brestii nr. 61, judeţul Dolj, B.I. seria B.X. nr. 126430/10.12.1983 c. Craiova;
- Bostan Constantin, domiciliat în municipiul Bacau, str. Alexei Tolstoi nr. 1, sc. A, ap. 6, judeţul Bacau, B.I. seria X.C. nr. 010907/25.08.1999 secţia Bacau;
- Pohrib Petrica, domiciliat în municipiul Galaţi, Str. Brailei bl. BR3, sc, 5, ap. 175, judeţul Galaţi, B.I. seria D.A. nr. 528706/21.04.1986 s. Galaţi, care, dupã ce au citit actul, au consimţit la autentificarea lui, semnand toate exemplarele.

În temeiul art. 8 lit. b) din Legea nr. 36/1995,
se autentifica prezentul înscris.
S-a taxat cu 3.000 lei cu chitanţa CEC.
S-a perceput onorariul în suma de 995.500 lei, cu chitanţa nr. 1.542/2000.
S-a achitat timbru judiciar în suma de 1.500 lei.

Notar public,
Irina Moisescu
-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016