Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURILE DE REGLEMENTARE SANITARA din 28 februarie 2002  pentru proiectele de amplasare, constructie, amenajare si reglementare sanitara a functionarii obiectivelor si a activitatilor desfasurate in acestea, altele decat cele supuse inregistrarii in registrul comertului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURILE DE REGLEMENTARE SANITARA din 28 februarie 2002 pentru proiectele de amplasare, constructie, amenajare si reglementare sanitara a functionarii obiectivelor si a activitatilor desfasurate in acestea, altele decat cele supuse inregistrarii in registrul comertului

EMITENT: MINISTERUL SANATATII SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 181 din 18 martie 2002
ART. 1
(1) Procedurile de reglementare sanitarã pentru proiectele de amplasare, construcţie, amenajare şi reglementare sanitarã a functionarii obiectivelor şi a activitãţilor desfãşurate în acestea, altele decât cele supuse înregistrãrii în registrul comerţului, sunt:
a) avizarea sanitarã;
b) autorizarea sanitarã.
(2) Avizul sanitar şi autorizaţia sanitarã se emit în baza <>Legii nr. 100/1998 privind asistenta de sãnãtate publica, cu respectarea atribuţiilor ce sunt de competenta direcţiilor de sãnãtate publica judeţene şi a municipiului Bucureşti, a direcţiilor de specialitate din cadrul ministerelor cu reţea sanitarã proprie, stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii şi familiei.
(3) Scopul procedurilor de reglementare sanitarã pentru proiectele de amplasare, construcţie, amenajare şi reglementare sanitarã a functionarii obiectivelor şi a activitãţilor desfãşurate în acestea, altele decât cele supuse înregistrãrii în registrul comerţului, este prevenirea situaţiilor care ar putea pune în pericol sãnãtatea publica.
ART. 2
(1) Avizarea sanitarã reprezintã procesul de analiza care conditioneaza, din punct de vedere tehnic, amplasarea, construcţia, amenajarea obiectivelor economice şi social-culturale de conformarea la normele de igiena şi de sãnãtate publica.
(2) Avizul sanitar este un act tehnic şi juridic eliberat în scris de cãtre autoritatea localã de sãnãtate publica, necesar în procedura de autorizare în amplasarea, construcţia, extinderea sau amenajarea obiectivelor economice de investiţii şi obiectivelor economice şi social-culturale. Avizul sanitar se emite înaintea autorizãrii sanitare.
(3) Autorizarea sanitarã reprezintã procesul de analiza şi investigatie sanitarã care conditioneaza, din punct de vedere tehnic şi juridic, punerea în funcţiune şi desfãşurarea activitãţii în obiective de interes public de conformarea la normele de igiena şi de sãnãtate publica.
(4) Autorizaţia sanitarã reprezintã un act tehnic şi juridic eliberat în scris de cãtre autoritatea localã de sãnãtate publica, prin care sunt stabilite condiţiile şi/sau parametrii de funcţionare ai unei activitãţi existente ori de punere în funcţiune a unei activitãţi în obiective de interes public.
(5) Viza anuala reprezintã actul de constatare, eliberat în scris de cãtre autoritatea localã de sãnãtate publica, privind respectarea conformitatii cu autorizarea sanitarã eliberata anterior.
(6) Programul de conformare reprezintã un plan de mãsuri cuprinzând etape care trebuie parcurse în intervale de timp precizate, prin prevederile autorizaţiei sanitare, de cãtre titularul activitãţii, sub controlul autoritãţii de sãnãtate publica localã, în scopul respectãrii reglementãrilor privind sãnãtatea publica.
ART. 3
(1) Avizul sanitar şi autorizaţia sanitarã atesta ca sunt întrunite condiţiile igienico-sanitare necesare pentru conformarea la normele de igiena şi de sãnãtate publica în vederea protejãrii sãnãtãţii publice.
(2) Avizul sanitar şi autorizaţia sanitarã stabilesc condiţiile prin care solicitantul este obligat sa respecte şi sa urmãreascã conformarea la normele de igiena şi de sãnãtate publica.
ART. 4
(1) Activitatea de avizare-autorizare sanitarã se desfãşoarã în cadrul direcţiilor de sãnãtate publica judeţene şi a municipiului Bucureşti, al direcţiilor de specialitate din cadrul ministerelor cu reţea sanitarã proprie, de cãtre personalul biroului pentru avize şi autorizaţii sanitare.
(2) Biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare este compus din şef de birou şi referenţi. Funcţia de şef de birou va fi ocupatã prin concurs de un medic având specialitatea igiena, medicina muncii, epidemiologie sau sãnãtate publica.
(3) Biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare are urmãtoarele atribuţii:
a) realizeazã activitatea de autorizare şi avizare sanitarã conform prevederilor prezentului ordin;
b) primeşte şi înregistreazã documentaţia solicitantului, repartizand-o cãtre secţiile sau compartimentele de specialitate;
c) soluţioneazã cererile conform recomandãrilor cuprinse în referatele de evaluare, completeazã formularele conform recomandãrilor şi elibereazã avizele şi autorizaţiile sanitare;
d) gestioneazã baza de date pentru autorizaţiile şi avizele sanitare eliberate;
e) înregistreazã declaraţia pe propria rãspundere şi autorizaţia sanitarã eliberata;
f) comunica inspecţiei sanitare emiterea autorizaţiei sanitare de funcţionare în termen de 48 de ore;
g) asigura informarea solicitanţilor asupra procedurii de avizare şi autorizare sanitarã.
(4) Activitãţile de evaluare în vederea eliberãrii avizelor şi autorizaţiilor sanitare se realizeazã de cãtre personalul de specialitate calificat pentru domeniul de activitate supus autorizãrii.
ART. 5
Obiectivele şi activitãţile economice şi social-culturale de interes public, supuse prevederilor prezentului ordin, sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 6
(1) Documentele necesare pentru solicitarea avizului sanitar al obiectivelor şi al activitãţilor desfãşurate în acestea sunt:
a) cerere;
b) planul general de amplasare a obiectivului, prezentat la o scara din care sa se înţeleagã clar încadrarea în cartier, zona, localitate, accesul la reţelele de transport, energie şi utilitãţi, precum şi caracteristicile terenului;
c) planul de amenajare interioarã: circuite functionale şi modul lor de structurare, modul de asigurare a aprovizionarii cu apa potabilã, modul de evacuare a apelor uzate menajere şi tehnologice, modul de organizare a evacuarii deşeurilor solide şi modul de colectare, depozitare temporarã şi de evacuare/neutralizare a deşeurilor periculoase rezultate din activitãţi care urmeazã sa se desfãşoarã în obiectivul pentru care se solicita avizarea;
d) dovada de achitare a tarifului de avizare sanitarã.
(2) La documentele necesare pentru obţinerea avizului sanitar se va solicita, dacã este cazul, conform prevederilor legale în vigoare, studiul de impact asupra stãrii de sãnãtate a populaţiei din zona.
ART. 7
(1) Studiul de impact asupra sãnãtãţii populaţiei din zona va cuprinde cel puţin urmãtoarele elemente:
a) caracterizarea nivelului de expunere a populaţiei;
b) caracterizarea efectelor asupra sãnãtãţii, consecutiv realizãrii obiectivului;
c) evaluarea impactului asupra stãrii de sãnãtate a populaţiei;
d) condiţiile de conformare pentru prevenirea efectelor;
e) planul de monitorizare a aplicãrii condiţiilor de conformare şi a efectelor asupra stãrii de sãnãtate.
ART. 8
(1) Dupã primire dosarul se înregistreazã şi se repartizeazã, nominalizandu-se personalul de specialitate pentru analiza şi investigarea proiectului.
(2) Personalul de specialitate analizeazã şi evalueaza conformarea proiectului la normele de igiena, standardele, normativele sau la alte reglementãri legale şi elaboreazã referatul de evaluare.
(3) Referatul de evaluare va cuprinde concluziile privind conformarea la normele de igiena şi la reglementãrile de sãnãtate publica în vigoare, precum şi concluzia cu privire la avizarea proiectului în una dintre urmãtoarele variante:
a) sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea avizului sanitar şi se elibereazã avizul sanitar;
b) nu sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea avizului sanitar; acest lucru se comunica solicitantului, precizându-se neconformitatea constatatã şi menţionându-se prevederile legale ce nu sunt îndeplinite.
(4) Referatul de evaluare se elaboreazã conform modelului prezentat în anexa nr. 2.
(5) În avizul sanitar se vor mentiona urmãtoarele:
a) datele de identificare a solicitantului şi calitatea acestuia;
b) datele de identificare a obiectivului avizat;
c) activitatea/activitãţile pentru care este avizat obiectivul;
d) numãrul din registrul unic de avize sanitare al biroului pentru avize şi autorizaţii sanitare;
e) numãrul şi data întocmirii referatului de evaluare, numele specialistului care a semnat referatul de evaluare, din registrul unic de avize sanitare;
f) semnatura şefului biroului pentru avize şi autorizaţii sanitare şi ştampila direcţiei de sãnãtate publica teritoriale sau a municipiului Bucureşti ori a direcţiei de profil din ministerele cu reţea medicalã proprie;
g) în situaţia în care obiectivul supus avizãrii sanitare se afla pe teritoriul unui judeţ în care direcţia de sãnãtate publica nu are laborator de igiena radiatiilor şi obiectivul este proiectat sa aibã arii de lucru în care se desfãşoarã practici nucleare, referatul de evaluare pentru avizarea sanitarã este semnat de cãtre directorul direcţiei de sãnãtate publica teritoriale în a carei raza se afla obiectivul avizat şi de cãtre şeful laboratorului de igiena radiatiilor teritorial la care este arondat respectivul judeţ.
(6) Rezolvarea solicitãrii se va face în maximum 20 de zile de la înregistrarea cererii.
(7) Documentaţia de avizare se va pãstra la dosarul de obiectiv din cadrul biroului pentru avize şi autorizaţii sanitare.
ART. 9
(1) Solicitarea avizului sanitar este obligatorie sau facultativã, în funcţie de reglementãrile legale incidente domeniului de activitate supus avizãrii.
(2) Avizul sanitar este obligatoriu pentru autorizarea activitãţilor în spaţii care au fost construite cu alta destinaţie iniţialã decât activitatea pentru care se solicita autorizarea.
ART. 10
(1) Documentele necesare pentru solicitarea autorizaţiei sanitare sunt:
a) cerere;
b) dosar tehnic, care va cuprinde: avizul sanitar, dacã este cazul, planul dimensionat cu structura interioarã, dotãrile necesare desfãşurãrii activitãţii supuse autorizãrii, prezentarea circuitelor functionale, modul de asigurare a iluminatului, ventilatiei, temperaturii ambientale, schita reţelelor de utilitãţi sau modul de asigurare a acestora (apa potabilã, apa calda menajera, evacuarea apelor uzate menajere şi tehnologice, evacuarea deşeurilor solide şi, în cazul unitãţilor medicale, a deşeurilor periculoase rezultate din activitatea desfasurata);
c) dovada de achitare a tarifului de autorizare sanitarã.
(2) Dupã caz, vor fi solicitate urmãtoarele:
a) declaraţia pe propria rãspundere referitoare la asigurarea conformarii la condiţiile igienico-sanitare, conform modelului prezentat în anexa nr. 3;
b) declaraţia de deţinere şi manipulare de substanţe toxice, conform <>Decretului nr. 466/1979 privind regimul produselor şi al substanţelor toxice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) În situaţia în care obiectivului supus autorizãrii i-a fost eliberat aviz sanitar, dosarul de aviz sanitar se asimileazã dosarului tehnic.
ART. 11
(1) Cererea de autorizare şi dosarul cuprinzând documentele pentru obiectivele şi activitãţile prevãzute în anexa nr. 1 se depun la biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare, unde sunt verificate şi, în cazul în care documentaţia este completa, cererea se înregistreazã şi se retine spre soluţionare.
(2) Dupã primirea dosarului înregistrat şi repartizat se nominalizeaza personalul de specialitate pentru analiza şi investigarea proiectului.
(3) Referatul de evaluare cuprinde, dupã caz, aprecierile privind conformarea sau programul de conformare şi calendarul de conformare, precum şi concluzia cu privire la autorizarea sanitarã în una dintre variantele:
a) sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea autorizaţiei sanitare şi se elibereazã autorizaţie sanitarã;
b) pot fi îndeplinite condiţiile pentru eliberarea autorizaţiei sanitare, cu realizarea programului şi calendarului de conformare stabilit în autorizaţie, şi se elibereazã autorizaţie sanitarã;
c) nu sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea autorizaţiei sanitare, precizându-se neconformitatea fata de actele legale care prevãd aceste cerinţe, comunicându-se aceasta solicitantului;
d) referatul de evaluare în vederea eliberãrii autorizaţiei sanitare se completeazã conform modelului prezentat în anexa nr. 2.
(4) Formularul autorizaţiei sanitare va cuprinde:
a) datele de identificare a solicitantului şi calitatea acestuia;
b) datele de identificare a obiectivului autorizat;
c) numãrul din registrul unic pentru autorizaţii sanitare;
d) activitatea/activitãţile autorizata/autorizate;
e) programul şi calendarul de conformare pentru îndeplinirea condiţiilor de autorizare sanitarã (dupã caz);
f) numãrul şi data referatului de evaluare, numele specialistului care a elaborat referatul de evaluare;
g) semnatura directorului direcţiei de sãnãtate publica, a şefului biroului pentru avize şi autorizaţii sanitare şi ştampila direcţiei de sãnãtate publica sau a direcţiei de profil din ministerele cu reţea sanitarã proprie;
h) în situaţia în care un obiectiv supus autorizãrii sanitare este proiectat sa aibã arii de lucru în care se desfãşoarã practici nucleare şi este amplasat pe teritoriul unui judeţ în care direcţia de sãnãtate publica nu are laborator de igiena radiatiilor, referatul de evaluare pentru avizarea sanitarã este semnat de cãtre directorul direcţiei de sãnãtate publica din judeţul în care se afla obiectivul şi de cãtre şeful laboratorului de igiena radiatiilor teritorial la care este arondat respectivul judeţ.
(5) Documentaţia de autorizare se va pãstra la dosarul obiectivului, în cadrul biroului pentru avize şi autorizaţii.
(6) Rezolvarea solicitãrii se va face în termen de 20 de zile de la data înregistrãrii cererii.
ART. 12
În cazul în care sunt necesare prestaţii de specialitate pentru analiza şi investigatie sanitarã, contravaloarea acestora se achitã de cãtre solicitant la direcţiile de sãnãtate publica, pe baza de deviz, înainte de eliberarea autorizaţiei sanitare.
ART. 13
(1) Autorizaţia sanitarã de funcţionare se emite strict pentru obiectivul şi activitatea/activitãţile pentru care a fost solicitatã.
(2) Autorizaţia sanitarã va cuprinde urmãtoarele:
a) numãrul de înregistrare din registrul unic de autorizaţii al direcţiei de sãnãtate publica;
b) obiectul de activitate publica;
c) datele de identificare a obiectivului;
d) structura funcţionalã prezentatã succint;
e) programul de conformare;
f) semnatura directorului direcţiei de sãnãtate publica, a şefului biroului pentru avize şi autorizaţii sanitare şi ştampila direcţiei de sãnãtate publica.
(3) Autorizaţia sanitarã de funcţionare se pãstreazã la obiectivul pentru care a fost eliberata şi trebuie pusã în mod obligatoriu la dispoziţie oricãrui organ de control, dacã acesta o solicita.
(4) Autorizaţia sanitarã are valabilitate atât timp cat sunt respectate condiţiile igienico-sanitare şi sunt menţinute condiţiile de structura funcţionalã şi cele care se referã la obiectul de activitate din solicitarea iniţialã, pentru care a fost emisã autorizaţia.
(5) Autorizaţia sanitarã se vizeazã anual în cazul obiectivelor cuprinse în lista prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 14
(1) Personalul de specialitate din direcţiile de sãnãtate publica judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, poate acorda consultaţii de specialitate solicitanţilor de avize sau autorizaţii sanitare, pentru întocmirea documentaţiei necesare.
(2) Persoana de specialitate care acorda consultanţa tehnica nu poate semna referatul de evaluare pentru avizarea sau autorizarea sanitarã a obiectivului/activitãţii pentru care a prestat serviciul de consultanţa.
ART. 15
(1) Inspecţia sanitarã din cadrul direcţiei de sãnãtate publica poate proceda la retragerea temporarã sau definitiva a autorizaţiei sanitare de funcţionare în cazul oricãrei modificãri a obiectului de activitate şi a structurii functionale a obiectivului fata de ceea ce este prevãzut în autorizaţia sanitarã de funcţionare sau în cazul nerespectãrii programului de conformare.
(2) Din momentul retragerii temporare sau definitive a autorizaţiei sanitare de funcţionare activitatea pentru care a fost eliberata autorizaţia sanitarã de funcţionare retrasã se suspenda.
(3) Pentru reluarea activitãţii se reia procedura de autorizare prin biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare din cadrul direcţiei de sãnãtate publica teritoriale.
ART. 16
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentele proceduri.



ANEXA 1


la proceduri
------------

PROIECTE, OBIECTIVE ŞI ACTIVITĂŢI
supuse avizãrii/autorizãrii şi autoritatea competenta


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Obiectivul/activitatea Procedura Autoritatea
crt. de reglementare competenta
sanitarã
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cabinet medical individual, Autorizare sanitarã Direcţia de
cabinet medical asociat sau pe baza de sãnãtate publica
grupat, cu ori fãrã punct declaraţie pe propria
sanitar, societate civilã medicalã rãspundere
cu sau fãrã punct sanitar, cabinet
medical care funcţioneazã în
structura unei unitãţi sanitare
aparţinând ministerelor cu
structura proprie, care acorda
asistenta medicalã primara
2. Cabinet medical individual, Autorizare*) Direcţia de
cabinet medical asociat sau sãnãtate publica
grupat, societate civilã medicalã
de specialitate, unitate medicalã
ambulatorie de specialitate
aparţinând ministerelor cu
structura proprie; ambulatoriu
de specialitate integrat unui
spital sau unui spital aparţinând
ministerelor cu structura proprie,
care acorda asistenta medicalã de
specialitate; centre de diagnostic
şi tratament
3. Cabinet medical şi cabinet Autorizare*) Direcţia de
stomatologic preşcolar, şcolar, sãnãtate publica
studentesc, cabinete de medicina
sportiva, cabinet de medicina
muncii, cabinet de întreprindere
4. Spitale publice, private, mixte Autorizare*) Direcţia de
sãnãtate publica
5. Serviciu de ambulanta - persoana Declaraţie pe propria Direcţia de
fizica rãspundere sãnãtate publica
6. Cabinet de planning familial - Declaraţie pe propria Direcţia de
persoana fizica rãspundere sãnãtate publica
7. Cabinet medical - centru de Declaraţie pe propria Direcţia de
plasament sau primire minori rãspundere sãnãtate publica
8. Cabinet de homeopatie/ Declaraţie pe propria Direcţia de
kinetoterapie/acupunctura rãspundere sãnãtate publica
9. Laborator de tehnica dentara Declaraţie pe propria Direcţia de
rãspundere sãnãtate publica
10. Sedii de fundaţii caritabile
pentru copii şi tineri, în care se Declaraţie pe propria Direcţia de
desfãşoarã activitãţi cu copii sau rãspundere sãnãtate publica
tineri (fãrã unitãţi de asistenta
la aceeaşi adresa cu sediul
fundaţiei)
11. Unitãţi publice sau private de Autorizare*) Direcţia de
asistenta socialã, cu paturi sãnãtate publica
pentru copii, bãtrâni, persoane
cu handicap
12. Unitãţi publice sau private de Aviz/Autorizare*) Direcţia de
învãţãmânt preşcolar, sãnãtate publica
preuniversitar, universitar
13. Unitãţi de cazare din unitãţile Aviz/Autorizare*) Direcţia de
publice sau private de învãţãmânt sãnãtate publica
14. Tonete, tarabe, puncte comerciale Declaraţie pe propria Direcţia de
şi chioscuri cu suprafata utila rãspundere sãnãtate publica
mai mica de 10 mp
15. Unitãţi de alimentaţie colectivã Autorizare*) Direcţia de
din unitãţile publice sau private sãnãtate publica
de învãţãmânt
16. Utilizarea pentru diagnostic şi Aviz/Autorizare Direcţia de
tratament a surselor închise/ sãnãtate publica
deschise, a dispozitivelor
generatoare de radiatii ionizante
17. Mijloace de transport al Autorizare Direcţia de
produselor alimentare, aparţinând sãnãtate publica
persoanelor fizice, asociaţiilor
familiale, fundaţiilor,
organizaţiilor şi societãţilor
comerciale
18. Obiective cu activitãţi de Autorizare Direcţia de
dezinfecţie, dezinsecţie sau sãnãtate publica
deratizare, aparţinând persoanelor
fizice, asociaţiilor familiale
19. Servicii publice de aprovizionare Autorizare*) Direcţia de
cu apa potabilã sãnãtate publica
20. Alte obiective economice şi Declaraţie pe propria Direcţia de
social-culturale în care se rãspundere sãnãtate publica
desfãşoarã activitãţi ce nu sunt
supuse înregistrãrii şi
autorizãrii de funcţionare prin
Biroul Unic al Camerei de Comerţ
şi Industrie
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) Viza anuala pe autorizaţia sanitarã.




ANEXA 2
-------
la proceduri
------------

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI
Direcţia de sãnãtate publica .................


REFERAT DE EVALUARE PENTRU AVIZAREA SANITARĂ
Nr. .................../200...

Subsemnatul/Subsemnata ................................................, în calitate de ......................., din cadrul Direcţiei de sãnãtate publica .............. - secţia/compartimentul ............................................, am efectuat evaluarea, la solicitarea ... (denumirea solicitantului) ....., înregistratã la biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare din cadrul direcţiei de sãnãtate publica, cu nr. ........../200..., pentru amplasarea/amenajarea obiectivului ........................................., cu sediul în localitatea ...................., str. ................................ nr. ....., judeţul/sectorul ...................., cu activitatea/activitãţile ....................... .
1. S-au evaluat condiţiile de amplasare a obiectivului ... (prevederile legale de conformare) ..... .
2. S-au evaluat condiţiile de construcţie şi amenajare pentru desfãşurarea activitãţii/activitãţilor ... (prevederile legale de conformare) ...................... .
3. Structura circuitelor functionale este conform prevederilor legale ...........................
4. Analiza de conformitate la condiţiile igienico-sanitare privind:
a) iluminatul ..........................................................
b) asigurarea ventilatiei .........................................[DA][NU]
c) asigurarea încãlzirii ..........................................[DA][NU]
d) accesibilitate la apa potabilã .................................[DA][NU]
e) asigurarea evacuarii apelor uzate menajere .....................[DA][NU]
f) asigurarea evacuarii deşeurilor solide menajere ................[DA][NU]
g) asigurarea evacuarii deşeurilor periculoase ....................[DA][NU]
(activitãţile de asistenta medicalã) [DA][NU]

Concluzii:
1. Sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea avizului sanitar.
2. Nu sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea avizului sanitar, deoarece s-au constatat urmãtoarele neconformitãţi la ... (precizarea prevederilor legale) .... şi se reface documentaţia.

NOTA:
Dacã situaţia o impune, se poate detalia pe pagini anexate, cu menţionarea punctelor la care sunt necesare menţiunile suplimentare.

Medic specialist,
...........................

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI
Direcţia de sãnãtate publica ............

REFERAT DE EVALUARE PENTRU AUTORIZAREA SANITARĂ
Nr. ............................../200...

Subsemnatul/Subsemnata ................., în calitate de ........................., şi însoţit/însoţitã de .................................. din cadrul Direcţiei de sãnãtate publica.................. - secţia/compartimentul ............................, am efectuat, la solicitarea ... (denumirea solicitantului) ..., înregistratã la biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare din cadrul direcţiei de sãnãtate publica, cu nr. ......./200..., în prezenta domnului/doamnei.............................................., în calitate de administrator/.................................................................., evaluarea obiectivului ................., cu sediul în localitatea .........................., str. .................... nr. ....., judeţul/sectorul ........ , cu activitatea/activitãţile (cod CAEN) desfãşurate la sediul social din localitatea ....................................., str. ................................ nr. ..........., şi la sediul/sediile secundare din localitatea/localitãţile ..............................., str. ............... nr. ......., judeţul/sectorul............................. .
1. S-au evaluat condiţiile de desfãşurare a activitãţii/activitãţilor ... (precizarea prevederilor legale pentru fiecare tip de activitate autorizata): ......... .
2. Structura circuitelor functionale este conform prevederilor ... (precizarea prevederilor legale pentru fiecare tip de activitate autorizata): ............. .
3. Analiza de conformitate la condiţiile igienico-sanitare privind:
a) iluminatul ..................................................
b) ventilatia ..................................................[DA][NU]
c) încãlzirea ..................................................[DA][NU]
d) apa potabilã ................................................[DA][NU]
e) evacuarea apelor uzate menajere .............................[DA][NU]
f) evacuarea deşeurilor solide menajere ........................[DA][NU]
g) evacuarea deşeurilor periculoase ............................[DA][NU]
(activitãţile de asistenta medicalã) [DA][NU]

Sunt îndeplinite condiţiile de depozitare şi manipulare a substanţelor toxice şi se elibereazã autorizaţia conform <>Decretului nr. 466/1979 .
Concluzii:
1. Sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea autorizaţiei sanitare ... (precizarea prevederilor legale) ................................................... .
2. Sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea autorizaţiei sanitare, cu urmãtoarele condiţii şi calendar de conformare: ... (precizarea prevederilor legale) ......... .
3. Nu sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea autorizaţiei sanitare, deoarece s-au constatat neconformitãţi la referatul de evaluare ... (precizarea prevederilor legale) ... .

NOTA:
Dacã situaţia o impune, se poate detalia pe pagini anexate, cu menţionarea punctelor la care sunt necesare menţiunile suplimentare.

Medic specialist,
...................

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI
Direcţia de sãnãtate publica .......................
Biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare

Cãtre
.....................................

Referitor la solicitarea dumneavoastrã înregistratã la biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare din cadrul Direcţiei de sãnãtate publica ......................... cu nr. ....... din data de .........................., privind avizarea/autorizarea sanitarã a obiectivului cu activitatea ... (cod CAEN) ..., cu sediul social în localitatea .........., str. ...................... nr. ....., judeţul/sectorul ....................., va comunicãm ca nu sunt îndeplinite condiţiile prevãzute de legislaţia sanitarã în vigoare, datoritã urmãtoare lor neconformitãţi: ......... (precizarea lor şi a reglementãrilor legale cu care nu se conformeazã) .............., din referatul de evaluare elaborat de cãtre ... (numele şi specialitatea) ..... cu nr. .......... din data de .................., înregistrat la biroul pentru avize şi autorizaţii sanitare.
Dupã remedierea neconformitatii/neconformitatilor veţi reveni cu o noua solicitare de evaluare.

Şef birou,
...................

ANEXA 3
-------
la proceduri
------------

DECLARAŢIE
referitoare la condiţiile igienico-sanitare

Subsemnatul/Subsemnata ........................., în calitate de director/administrator al......................................, din localitatea .............................., str. .................... nr. ....., judeţul/sectorul ...................................., posesor/posesoare al/a actului de identitate .......... seria......... nr. ......., declar urmãtoarele pe propria rãspundere, cunoscând ca declaraţiile false sunt pedepsite conform legii:
1. În sediul social în care se desfãşoarã activitatea/activitãţile .................
.......... (cod CAEN) ............................................................... sau în sediul secundar din localitatea............................................., str. ........................... nr. ..................., judeţul................., în care
se desfãşoarã activitatea/activitãţile ............ (cod CAEN) .........................,
sunt asigurate urmãtoarele:



┌───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ Utilitãţi │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ Acces la apa potabilã: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│ - racord la apa potabilã │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - alt sistem │ Precizat │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - buletin de analiza a apei potabile │ ....... │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ Acces la apa calda menajera: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│ - racord la apa potabilã │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - alt sistem │ Precizat │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ Sistem de evacuare a apelor uzate menajere: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│ - racord la canalizare │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - alt sistem │ Precizat │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ Acces la grup sanitar pentru personal: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│ - grup sanitar propriu │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - acces la grup sanitar │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ Managementul deşeurilor solide: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│ - colectarea şi/sau depozitarea intermediara a deşeurilor │ │
│ solide menajere, conform normelor de igiena │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - evacuarea deşeurilor solide menajere prin contractare │ │
│ cu o firma specializatã │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - alt sistem │ Precizat │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ Managementul deşeurilor cu regim special: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│ - colectarea şi/sau depozitarea temporarã a deşeurilor │ │
│ solide menajere, conform normelor de igiena │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - evacuarea deşeurilor solide menajere prin contractare │ │
│ cu o firma specializatã │ Da │
├───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ - alt sistem │ Precizat │
└───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┘



2. Posed spaţiul şi dotãrile specifice cerute de normele de igiena pentru domeniul meu de activitate.
3. Cunosc normele privind depozitarea, pãstrarea, transportul sau comercializarea produselor din domeniul meu de activitate.
4. Ma angajez sa respect normele igienico-sanitare în vigoare şi sa comunic orice modificare privind cele declarate.
5. Ma angajez sa asigur personal cu calificarea necesarã domeniului meu de activitate şi cu cunoştinţele necesare privind normele igienico-sanitare în vigoare, în scopul prevenirii riscului pentru sãnãtatea consumatorilor.

Semnatura
...................
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016