Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PROCEDURI din 26 noiembrie 2010 privind actualizarea lunara a informatiilor din Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane fizice si persoane juridice
Principalele acte normative aplicabile: - <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - <>Hotãrârea Consiliului Camerei Auditorilor din România nr. 3/2001 pentru încadrarea membrilor acesteia în categoria de auditori financiari neactivi; - <>Hotãrârea Guvernului nr. 983/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 90/2008 privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale consolidate, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 278/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - Hotãrârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România privind adoptarea Procedurilor prin care se aduce un ultim omagiu auditorilor financiari decedaţi şi sunt scoşi din Registrul public electronic; - Hotãrârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România privind aprobarea Procedurilor de reatribuire a calitãţii de membru al Camerei persoanelor care au renunţat sau cãrora li s-a retras aceastã calitate. Departamente/Compartimente implicate: - Departamentul de servicii pentru membri (DSM); - Compartimentul IT.
ART. 1 Procedura pentru actualizarea informaţiilor din Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane fizice este urmãtoarea: 1. Compartimentul IT, în ultima zi lucrãtoare a fiecãrei luni, va lansa în execuţie şi va rula programele de actualizare a Registrului public electronic al auditorilor financiari persoane fizice, pe baza informaţiilor la zi aflate în Baza de date a auditorilor financiari persoane fizice, şi va posta pe site-ul Camerei Auditorilor Financiari din România (Camera) Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane fizice actualizat. 2. DSM va verifica dacã în prima zi lucrãtoare a fiecãrei luni Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane fizice este actualizat pe baza datelor la zi existente în Baza de date a auditorilor financiari persoane fizice din ultima zi lucrãtoare a lunii precedente şi va informa în scris conducerea executivã asupra rezultatului. ART. 2 Procedura pentru actualizarea informaţiilor din Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane juridice este urmãtoarea: 1. Compartimentul IT, în ultima zi lucrãtoare a fiecãrei luni, va lansa în execuţie şi va rula programele de actualizare a Registrului public electronic al auditorilor financiari persoane juridice, pe baza informaţiilor la zi aflate în Baza de date a auditorilor financiari persoane juridice, şi va posta pe site-ul Camerei Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane juridice actualizat. 2. DSM va verifica dacã în prima zi lucrãtoare a fiecãrei luni Registrul public electronic al auditorilor financiari persoane juridice este actualizat pe baza datelor la zi existente în Baza de date a auditorilor financiari persoane juridice din ultima zi lucrãtoare a lunii precedente şi va informa în scris conducerea executivã asupra rezultatului.
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email