Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 9 februarie 2006  de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 9 februarie 2006 de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 173 din 23 februarie 2006
1. Obiectivul programului
Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire care sã faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncã şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicãrii lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi a prejudecãţilor existente la nivel local.
Programul urmãreşte:
- stimularea autoangajãrii şi creşterea numãrului de femei antreprenor în cadrul comunitãţii de afaceri;
- dezvoltarea capacitãţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;
- folosirea optimã a capitalului uman oferit de potenţialele femei antreprenor;
- îmbunãtãţirea performaneţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregãtire a personalului acestora;
- accesul egal la economia bazatã pe cunoaştere;
- schimburi de experienţã între femei de afaceri şi stabilirea unor legãturi parteneriale;
- stimularea dorinţei de reprezentare în societatea civilã a propriilor interese.

2. Bugetul programului
2.1. Pentru realizarea programului se alocã de la bugetul de stat pe anul 2006 suma de 500.000 lei (RON), defalcatã astfel:
- 475.000 lei (RON) - pentru finanţarea derulãrii celor 4 etape ale programului, dupã cum urmeazã:
● etapa I - 60.000 lei (RON) pentru organizarea campaniilor de informare în oraşele: Tulcea, Bacãu, Suceava, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Sibiu, Arad, Craiova şi Piteşti;
● etapa a II-a - 300.000 lei (RON) pentru organizarea şi desfãşurarea cursurilor de pregãtire antreprenorialã pe durata a 5 zile în 7 judeţe: Brãila, Vaslui, Bistriţa-Nãsãud, Harghita, Hunedoara, Mehedinţi şi Prahova şi multiplicarea suporturilor de curs;
● etapa a III-a - 67.000 lei (RON) pentru publicare de broşuri şi ghiduri;
● etapa a IV-a - 48.000 lei (RON) pentru organizarea Conferinţei "Antreprenoriatul feminin în România", cu participarea reprezentanţilor entitãţilor guvernamentale şi neguvernamentale implicate în promovarea şi sprijinirea mediului de afaceri şi a egalitãţii de şanse, a organizaţiilor internaţionale de sprijin al dezvoltãrii iniţiativei private în rândul femeilor, precum şi a absolventelor de curs;
- 25.000 lei (RON) - la dispoziţia Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (ANIMMC), constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea şi evaluarea programului (cheltuieli materiale şi servicii).

3. Etapele programului:
Programul se va derula în 4 etape, astfel:
Etapa I: organizarea campaniei de informare, denumitã "Zilele femeilor antreprenor", ce se va derula cu sprijinul Reţelei Centrelor EURO Info în urmãtoarele oraşe: Tulcea, Bacãu, Suceava, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Sibiu, Arad, Craiova şi Piteşti.
Caravana zilelor de informare va furniza şi detalii referitoare la locaţiile de derulare a cursurilor şi la modalitatea de înscriere.
Evenimentul se va derula pe parcursul zilei urmãtoare datei limitã de înscriere pentru fiecare locaţie stabilitã.
Termenele limitã de înscriere în cadrul acestei etape se vor publica pe pagina de web a ANIMMC (www.animmc.ro).
Înscrierea participantelor la aceste seminarii se face:
1. la adresa de e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro.;
2. prin poştã; ori
3. direct la sediul ANIMMC,
menţionând clar locaţia aleasã. Detalii suplimentare se pot obţine prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie.
Agenda evenimentelor va cuprinde:
● prezentarea programului: rezultatele obţinute în anul 2005 şi activitãţile ce se vor derula în anul 2006;
● mediatizarea raportului elaborat de Reţeaua Uniunii Europene pentru Promovarea Antreprenoriatului Feminin WES (2004-2005);
● prezentarea structurilor asociative ale femeilor antreprenor din România;
● prezentarea surselor de finanţare ale sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM);
● prezentarea opiniilor absolventelor de curs ale anului 2005;
● organizarea de miniexpoziţii având ca temã realizãrile femeilor întreprinzãtor pe plan local;
● bursa de contacte.

Etapa a II-a: Organizarea şi desfãşurarea cursurilor de pregãtire antreprenorialã pe durata a 5 zile în cadrul a 7 locaţii. Cursurile vor cuprinde o parte teoreticã şi una interactivã, dupã cum urmeazã:

1. Legislaţie:
● Formalitãţi privind înregistrarea şi funcţionarea societãţilor comerciale, persoane fizice, asociaţii familiale, societãţi cooperative: <>Legea nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, cu modificãrile ulterioare, <>Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitãţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscalã a acestora, precum şi la autorizarea funcţionãrii persoanelor juridice, modificatã şi completatã prin <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 75/2004 , aprobatã prin <>Legea nr. 569/2004 , <>Legea nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice şi a asociaţiilor familiale care desfãşoarã activitãţi economice în mod independent, modificatã prin <>Legea nr. 378/2005 , <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.766/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a <>Legii nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice şi a asociaţiilor familiale care desfãşoarã activitãţi economice în mod independent, <>Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile aduse prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006 , <>Legea nr. 1/2005 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei.
● Alte acte normative cu impact asupra sectorului IMM: <>Legea nr. 64/1995 privind procedura reorganizãrii judiciare şi a falimentului, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor şi drepturile conexe, <>Ordonanţa Guvernului nr. 51/1997 privind operaţiunile de leasing şi societãţile de leasing, republicatã, <>Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare (capitolul referitor la IMM), <>Legea protecţiei muncii nr. 90/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
● Model de contract de francizã, model de contract pentru operaţiunile în lohn, model de contract colectiv de muncã şi model de contract individual de muncã.
2. Psihologia afacerii:
● Factorii care influenţeazã decizia demarãrii unei afaceri, a capabilitãţii profesionale şi financiare de a începe o afacere, a tipului de afacere dorit şi a sectorului în care aceasta se va desfãşura, a modului de lucru preferat pentru început.
3. Elaborarea planului de afaceri:
● Ce este un plan de afaceri? De ce este necesar un plan de afaceri? Care este utilitatea acestuia? Ce trebuie evitat într-un plan de afaceri? Formatul planului de afaceri.
4. Instrumentele de comunicare şi logisticã
5. Forma de organizare a unei afaceri
6. Asigurãrile necesare unei afaceri
7. Stabilirea locaţiei afacerii şi a modalitãţilor de închiriere a spaţiului
8. Modalitãţi de finanţare a unei afaceri
9. Contabilitate primarã şi cash flow
10. Managementul firmei
11. Managementul riscului
12. Managementul financiar al întreprinderii - exerciţii practice
13. Noţiuni de marketing
14. Noţiuni de bazã privind implementarea standardelor de calitate
15. Noţiuni de bazã privind resursele umane şi recrutarea angajaţilor
16. Comerţul electronic
17. Transferul unei afaceri
18. Dezvoltarea şi extinderea unei afaceri
19. Franciza sau cumpãrarea unei afaceri
20. Achiziţii publice
21. Surse de finanţare pentru sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii
22. Accesare surse şi platforme electronice de informare
23. Prezentarea asociaţiilor femeilor de afaceri şi a serviciilor pe care acestea le asigurã membrilor.
Vor fi acordate certificate care sã ateste participarea la cursurile organizate în cadrul programului.

Etapa a III-a: Elaborarea şi publicarea broşurilor:
1. 10 afaceri de succes în România conduse de cãtre femei manager
2. ABC-ul IMM - Cum îmi înfiinţez şi dezvolt propria afacere?
3. Un plan de afaceri de succes
4. Ce este antreprenoriatul? Instruirea angajaţilor o cheltuialã sau o investiţie?
5. Franciza, leasing, comerţ electronic

Etapa a IV-a: Organizarea conferinţei "Antreprenoriatul feminin în România", cu participarea reprezentanţilor entitãţilor guvernamentale şi neguvernamentale implicate în promovarea şi sprijinirea mediului de afaceri şi a egalitãţii de şanse, a organizaţiilor internaţionale de sprijin al dezvoltãrii iniţiativei private în rândul femeilor, precum şi a absolventelor de curs.
4. Beneficiarii programului
Beneficiazã de prevederile programului: femeile care au cetãţenie românã şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere urmãtoarele criterii de eligibilitate:
a) au vârsta peste 18 ani;
b) sunt absolvente a minimum 8 clase;
c) s-au înscris în program pe baza formularului de înscriere prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta procedurã, care este disponibil şi pe pagina de Internet a ANIMMC: http://www.animmc.ro/programe/programe2006/;
d) pentru fiecare locaţie se alocã prioritar maximum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, în medii sociale defavorizate şi din rândul minoritãţilor etnice;
e) nu beneficiazã de acest program persoanele care desfãşoarã activitãţi de consultanţã şi cele care au absolvit în anul anterior cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul programului.
5. Procedura de înscriere
5.1. Pentru prima etapã a programului, înscrierea participantelor la aceste seminarii se face:
1. la adresa de e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro;
2. prin poştã; ori
3. direct la sediul ANIMMC,
menţionând clar locaţia aleasã.
Informarea privind înscrierea în cadrul programului se poate face la sediul ANIMMC sau la sediile oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie.
5.2. Pentru etapa a II-a, referitoare la organizarea şi desfãşurarea cursurilor de pregãtire antreprenorialã, fiecare potenţial beneficiar trebuie sã completeze integral formularul de înscriere prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta procedurã, însoţit de urmãtoarele documente justificative:
a) copie de pe buletinul/cartea de identitate al/a solicitantului;
b) copie de pe ultima diplomã de studii.
5.3. Formularul de înscriere completat, însoţit de documentele justificative, va fi depus la sediul ANIMMC din str. Poteraşi nr. 11, sectorul 4, cod poştal 040623, Bucureşti, sau va fi transmis prin poştã şi va fi înregistrat în Registrul special al programului.
Perioada de înscriere pentru participarea la etapa a II-a a programului va fi anunţatã în timp util pentru fiecare locaţie.
Locaţiile şi datele de desfãşurare a cursurilor vor fi afişate în timp util pe pagina de Internet a ANIMMC.
5.4. Participantele la cursurile de specializare au obligaţia de a completa formularul de raportare tehnicã prevãzut în anexa nr. 2 la prezenta procedurã, care va fi transmis corespunzãtor cãtre ANIMMC, pe o perioadã de 3 ani dupã absolvirea cursurilor. Formularul va fi completat şi transmis membrilor Unitãţii de implementare a programului (UIP), urmând ca monitorizarea sã se facã pânã cel târziu la data de 30 octombrie a fiecãrui an, în perioada 2007-2009.
5.5. Criteriul de selecţie a cursantelor va fi "Primul venit, primul servit", în limita a maximum 25 de cursante pentru fiecare locaţie.
5.6. Perioada de depunere a formularului de înscriere, însoţit de documentele justificative, va fi anunţatã pe pagina de Internet a ANIMMC, www.animmc.ro, şi în presã.
6. Procedura de evaluare şi selecţie a beneficiarilor cursurilor de pregãtire antreprenorialã
6.1. Formularele vor fi analizate şi selectate în ordinea datei şi a orei înregistrãrii în Registrul special al programului, pe baza conformitãţii criteriilor de eligibilitate.
6.2. Lista beneficiarilor eligibili va fi fãcutã publicã prin afişare pe site-ul www.animmc.ro, în termen de maximum 5 zile lucrãtoare de la expirarea termenului limitã de depunere a formularelor de înscriere.
7. Constituirea Unitãţii de implementare a programului (UIP)
În vederea implementãrii corespunzãtoare a programului, în cadrul ANIMMC se va constitui Unitatea de implementare a programului (UIP). Structura organizatoricã, numãrul de persoane, atribuţiile şi responsabilitãţile vor fi stabilite prin ordin al preşedintelui ANIMMC.
8. Organizarea cursurilor de pregãtire antreprenorialã
8.1. Cursurile de pregãtire antreprenorialã se vor desfãşura în locaţiile prezentate la pct. 3.
Cursurile de pregãtire antreprenorialã sunt organizate pe module.
8.2. Prin cursurile de pregãtire antreprenorialã se vor instrui cel puţin 200 de femei. Va fi organizatã câte o sesiune de curs în fiecare dintre locaţii. Pe parcursul cursurilor participanţii vor dobândi cunoştinţe în management, marketing, dezvoltarea afacerilor, accesare surse de finanţare, legislaţia afacerilor şi managementul calitãţii.
9. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
9.1. La sfârşitul acestui program fiecare beneficiar va completa şi va transmite cãtre ANIMMC (UIP), în conformitate cu pct. 5.4, formularul de raportare tehnicã prevãzut în anexa nr. 2 şi chestionarul de evaluare a programului primit în cadrul sesiunii de cursuri. Aceste acte vor permite membrilor UIP sã obţinã date pentru evaluarea anualã a programului.
9.2. Pe baza rezultatelor monitorizãrii derulãrii programului şi a evaluãrii rezultatelor acestuia se va îmbunãtãţi şi se va diversifica programa cursurilor de specializare.


ANEXA 1
-------
la procedurã
------------




FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008
pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul
femeilor manager din sectorul IMM

- 2006 -


DATE PERSONALE

Numele şi Prenumele: ....................................
Vârsta: ....................
Nivelul educaţiei:
[] Studii gimnaziale

[] Studii liceale: Liceul ..............................
Localitatea .........................
Judeţul: ............................
Specializarea .......................

[] Studii tehnice/postliceale absolvite (perioada, unitatea de
învãţãmânt, specializarea):
Perioada .....................
Unitatea de învãţãmânt
Localitatea ............................
Judeţul ................................
Specializarea ..........................

[] Studii universitare absolvite (perioada, unitatea de învãţãmânt,
specializarea):
Perioada .....................
Unitatea de învãţãmânt
Localitatea ..................
Judeţul ......................
Specializarea ................

Adresa domiciliu: Strada ............ Nr. ...............
Bloc ..... Scara ...... Et. ..... Ap. ......
Localitatea:
Judeţul:
Cod poştal:
Telefon: ...............
Mobil: .................
E-mail: ................

Vã rugãm sã completaţi în tabelul urmãtor datele referitoare la
experienţa dvs. profesionalã:
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Angajator/Angajat │ Funcţie │ Perioada │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘


Bifaţi locul unde doriţi sã participaţi la cursuri:
[] Brãila,
[] Vaslui,
[] Bistriţa-Nãsãud,
[] Harghita,
[] Hunedoara,
[] Mehedinţi,
[] Prahova


ÎNTREBĂRI

1. Ce înţelegeţi prin activitate antreprenorialã?
.................................................................
.................................................................
.................................................................
.................................................................

2. Care sunt, dupã opinia dvs., principalele calitãţi necesare unui
antreprenor? Detaliaţi.
.................................................................
.................................................................
.................................................................

3. Aţi încercat vreodatã sã începeţi o afacere proprie? [] Da [] Nu

Ce tip de activitate? ...........................................
Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ............................
.................................................................
.................................................................

4. Aveţi o afacere în prezent? [] Da [] Nu
Daca aveţi propria afaceri, in ce domeniu de activitate este?
.................................................................
.................................................................
.................................................................
.................................................................

5. Dacã intenţionaţi sã începeţi o afacere, în ce domeniu de activitate
o veţi face? (Vã rugãm sã daţi detalii).
.................................................................
.................................................................
.................................................................
.................................................................

6. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau
de a extinde afacerea deja existentã? (Marcaţi doar un singur rãspuns)

[] Nu ştiu [] Medie [] Destul de puternica [] Foarte puternica

7. În ce stadiu vã aflaţi în legãturã cu elaborarea unui plan de afaceri
pentru ideea pe care doriţi sã o transformaţi într-o afacere?

[] Nu am început sã lucrez la un plan de afaceri
[] Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii)
necesarã elaborãrii planului de afaceri
[] Am început sã lucrez la elaborarea planului de afaceri
[] Am elaborat un plan de afaceri
[] Am elaborat un plan de afaceri în vederea solicitãrii unui credit bancar

8. Daţi urmãtorilor factori note cuprinse între 1-5, nota 5 fiind pentru
acel factor care este, în opinia dumneavoastrã, cel mai important în
succesul unei afaceri.

[] Banii [] Educaţia [] Prietenii [] Motivaţia [] Altele

9. De ce sprijin credeţi cã aveţi nevoie pentru a începe şi/sau extinde
o afacere ?
[] Instruire generalã în domeniul afacerilor
[] Consultanţã juridicã
[] Consultanţã financiar-contabilã
[] Consultanţã în marketing
[] Consultanţã în management
[] Alt gen de sprijin (specificaţi) ............................

10. Cum aţi auzit de acest program?
[] Presa [] Radio [] TV [] Altele (prieteni, la serviciu etc)


11. Ce v-aţi propus sã obţineţi în urma înscrierii în acest program?
(Marcaţi un singur rãspuns).
[] Mai multe informaţii
[] Acces la finanţare
[] Punerea în practicã a ideii de afaceri

12. La ce cursuri sau seminarii de dezvoltare antreprenorialã aţi
mai participat?

┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Cursul │ Perioada │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘

13. Sunteţi membrã a unei asociaţii a femeilor întreprinzãtor ?
[] Da ... (rugãm nominalizaţi) ...............................
[] Nu
[] Sunt interesatã de a deveni membrã a unei organizaţii a femeilor
întreprinzãtor

14. Desfãşuraţi activitãţi de consultanţã?
[] Da ......... detaliaţi
[] Nu

15. Aţi absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul
Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru
dezvoltarea culturii antreprenoriale in rândul femeilor manager din
sectorul IMM, promoţia 2005?
[] Da
[] Nu

16. Aţi beneficiat în ultimii 3 (trei) ani (2003-2006) de ajutor de stat,
aşa cum este definit în <>Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat,
cu modificãrile şi completãrile ulterioare?

[] Da, am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat:
┌───┬─────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│Nr.│Anul acordarii │Forma │Institutia │Programul │Cuantumul │
│crt│ajutorului de stat │ajutorului │finantatoare│prin care │ajutorului │
│ │ │de stat │ │ati benefi- │de stat │
│ │ │ │ │ciat de │acordat │
│ │ │ │ │finantare │RON │
├───┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
├───┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
├───┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
├───┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
├───┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
├───┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
└───┴─────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘

[] Nu am beneficiat de ajutor de stat

Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din codul
penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate
sunt corecte şi reale.


Semnãtura aplicantei: ......................


Localitatea: .......................
Data: ....................




ANEXA 2
-------
la procedurã
------------



FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICĂ*)
privind Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008
pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale
în rândul femeilor manager din sectorul IMM

- 2006-

(Se completeazã toate rubricile)


*) transmiterea formularului este obligatorie pentru toţi beneficiarii
de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program,
pentru o perioadã de 4 ani, începând cu anul 2005

Perioada pentru raportare: anul .............

Subsemnata ..................... identificatã cu CI/BI
seria .................., nr. ........... CNP.....................
domiciliata în:
Strada ................. Nr. .................
Localitatea ..................................
Judeţul ......................................
Cod poştal ...................................
Telefon: ..........................
Mobil: ............................
E-mail: ...........................

Declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
- sunt absolventã a Cursului de pregãtire antreprenorialã promoţia 2006
[] DA, am o afacere proprie la data participãrii la cursurile organizate
de cãtre ANIMMC de tipul*1):
[] microîntreprindere
[] întreprindere micã
[] întreprindere mijlocie
--------------
*1) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea privind stimularea
înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii,
modificatã şi completatã cu <>Ordonanţa nr. 27/2006

Data înregistrãrii IMM:
Denumire ..............................................................
Adresa sediului social ................................................
Numãrul de înmatriculare în Registrul comerţului (dupã caz) ...........
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .................................
Obiectul principal de activitate: .....................................

Codul CAEN:
Tipul IMM*1): [] IMM autonomã
[] IMM partenerã (detalii)
[] IMM legatã (detalii)
--------------
*1) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea privind stimularea
înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii,
modificatã şi completatã cu <>Ordonanţa nr. 27/2006

Numãrul mediu anual de salariaţi: ....................................
Cifra de afaceri anualã netã (RON) ...................................
Active totale (RON) ..................................................
[] NU am o afacere proprie la data participãrii la cursurile organizate
de cãtre ANIMMC
[] DA, am calitatea de administrator al SC: ...........................
[] NU am calitatea de administrator al unui IMM
[] AM calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
Autorizaţie nr. ............ din data:
[] NU am calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
[] DA, sunt membrã a unei societãţi cooperative (detalii)
[] Nu, sunt membrã a unei societãţi cooperative
[] DA, desfãşor activitãţi de consultanţã de tipul:
[] NU desfãşor activitãţi de consultanţã
[] DA, am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul
Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru
dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din
sectorul IMM, promoţia 2005
[] NU am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul
Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru
dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din
sectorul IMM, promoţia 2005

Declar pe propria rãspundere cunoscând prevederile art. 292 din codul
penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate
sunt corecte şi reale.


Semnãtura absolventei cursului Funcţia(dupã caz) în cadrul
afacerii: .....................

Data semnãrii: ...................



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016