Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PROCEDURA din 30 mai 2008 de implementare a Programului pentru organizarea Targului National Cooperatist - TINCOOP 2008
1. Obiectivul Programului 1.1. Obiectivul Programului pentru organizarea Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP, denumit în continuare Program, îl constituie susţinerea societãţilor cooperative, promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor, precum şi creşterea numãrului de locuri de muncã din domeniul cooperatist, prin promovarea produselor, serviciilor şi altor oportunitãţi de afaceri ale cooperaţiei pe pieţele naţionale şi internaţionale, pentru îmbunãtãţirea performanţelor economice şi tehnice ale societãţilor cooperative. 1.2. Programul urmãreşte: a) facilitarea contactelor dintre societãţile cooperative şi mediul de afaceri prin îmbunãtãţirea accesului acestora la informaţii de piaţã şi la valorificarea optimã a acestor informaţii; b) promovarea produselor şi serviciilor specifice ale cooperaţiei pe pieţele interne şi externe; c) creşterea numãrului locurilor de muncã în societãţile cooperative prin stimularea dezvoltãrii afacerilor, creşterea numãrului societãţilor cooperative de succes şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale. 2. Descrierea Programului 2.1. Programul constã în organizarea de ediţii regionale ale Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP în cursul anului 2008 (TINCOOP 2008); 2.2. (1) Programul este finanţat din bugetul pe anul 2008 al Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale (MIMMCTPL) şi se deruleazã prin oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie (OTIMMC). (2) OTIMMC este administrator de program şi are responsabilitãţi în implementarea Programului şi gestionarea fondurilor. (3) Acţiunile legate de organizarea şi desfãşurarea Programului se realizeazã de cãtre OTIMMC direct şi/sau pe bazã de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii privind achiziţiile publice. 2.3. În cadrul ediţiilor regionale TINCOOP 2008 se pot desfãşura acţiuni în scopul creşterii numãrului întreprinzãtorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunãtãţirii performanţelor economice şi tehnice ale societãţilor cooperatiste, precum şi al promovãrii produselor şi serviciilor româneşti, cum ar fi: - organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentãri; - editarea şi diseminarea de materiale informative referitoare la iniţierea şi dezvoltarea afacerilor. 3. Bugetul Programului 3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2008 este de 150 mii lei. 3.2. În vederea desfãşurãrii în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizãri ale persoanelor fizice şi juridice din ţarã şi din strãinãtate, în condiţiile legii. 3.3. Prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale se stabilesc locaţiile şi sumele maxime aferente organizãrii fiecãrei ediţii regionale a TINCOOP 2008.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email